Nou ik denk dat de problemen wel IETS groter zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
"Ik wil dat de kraan de andere kant op wijst van waar ik sta te koken."
"Ik wil dat ik mijn ballen stoot aan het keukenblad als ik de črpels afgiet"quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
Koken doe je op het fornuis, niet onder de kraanquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
Dude waarom HEB je even een kraan?quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koken doe je op het fornuis, niet onder de kraan
Waterquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dude waarom HEB je even een kraan?
Moet je springen of heel erg lang zijnquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ik wil dat ik mijn ballen stoot aan het keukenblad als ik de črpels afgiet"
@Budapestenaarquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je springen of heel erg lang zijn
Ja, ik heet geen grmblquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat de keukenkraan wel logisch?
Ik stoot dus regelmatig m'n kop tegen de hoek van de afzuigkap. Wie die hoogte bedacht heeftquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ik wil dat ik mijn ballen stoot aan het keukenblad als ik de črpels afgiet"
Maar wel beter dan die afzuiging die tegenwoordig vaak in de kookplaat zit. Ziet er mooi uit maar praktisch is het niet.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik stoot dus regelmatig m'n kop tegen de hoek van de afzuigkap. Wie die hoogte bedacht heeft
Speciaal voor negers.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:20 schreef CherryLips het volgende:
Donkerbruine nagellak, kan dat? Of is het dan alsof je geen wc-papier hebt gebruik en aan de dunne bent?
Eerst proberen met 1 vinger in dat geval.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:20 schreef CherryLips het volgende:
Donkerbruine nagellak, kan dat? Of is het dan alsof je geen wc-papier hebt gebruik en aan de dunne bent?
Zit er ook een geurtje aan?quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:20 schreef CherryLips het volgende:
En dan vergelijken met de.. euhm.. natuurlijke nagellak?quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst proberen met 1 vinger in dat geval.
Op m'n teennagels.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst proberen met 1 vinger in dat geval.
Het weekend is wel weer begonnen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Dan is het alsof je hebt staan prutjeprakken.
Dat klinkt wel goorquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Vertel ons alles.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Mooi kleurtje welquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.kruidvat.nl/e(...)e-nagellak/p/5665024
Maar hij is in het echt donkerder.
ja ik kijk voor de verandering eens een keer naar RTL4...quote:
Broer Donnie was inderdaad bekend als Markie Mark.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:34 schreef Ama het volgende:
Zo heb ik geleerd vanavond dat de broer van acteur Mark Wahlberg in New Kids On The Block zit en Mark zelf ook helemaal in het begin.
Ik vind het altijd wel grappig dat Uncle Jesse in Full House ook gewoon bij de Beach Boys heeft gedrumd.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:34 schreef Ama het volgende:
Zo heb ik geleerd vanavond dat de broer van acteur Mark Wahlberg in New Kids On The Block zit en Mark zelf ook helemaal in het begin.
Dit is oud nieuwsquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:34 schreef Ama het volgende:
nee Markie Mark werd de artiestennaam van Donnie als plagerijtje naar zijn broerquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:59 schreef CherryLips het volgende:
Bij mij is markie Mark juist de broer van donnie.
Generatiekloof dit.
Sorry wat.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee Markie Mark werd de artiestennaam van Donnie als plagerijtje naar zijn broer
Ik ging er ook vanuit dat jij dit bijvoorbeeld ook wel wist maar ik kende alleen Mark van films.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is oud nieuws
En ze hebben in elk geval nog een acterende broer, kunnen er meer zijn.
sorry interview verkeerd begrepenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |