Staat altijd wel aan inderdaad.quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanavond weer The Masked Singer volgens mij is @:Koen66 een vaste kijkert
Wrong topicquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen maar even mijn ICEdebuut op de Pimpel maken. En dan zien we wel hoe het gaat. Het is n ieder geval de enige manier om niet in Amersfoort te hoeven overstappen tussen Dv en Hvs.
ja wel over een uurtje plat hoor, maar dan heb ik goeie hoop dat het morgen weer enigszins beter gaat. Maandag ook nog vrij. Dinsdag thuiswerken. Woensdag weer naar schoolquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:27 schreef Ama het volgende:
Maar goed het gaat wel weer ietsjes beter dus? @:Dr_Flash
Wel een gratis TURBOJOEKSER bedongen tochquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:42 schreef kwiwi het volgende:
We krijgen een hele nieuwe keuken gratis van de keukenzaakEr was iets kleins mis met de frontjes van de keuken die we 3 jaar geleden gekocht hebben, en uit coulance (ons halve huis komt uit die meubelzaak) mochten we een hele nieuwe keuken uitzoeken
Nu hebben we een duurdere dan voorheen. En opnieuw de volledige garantie straks. Gingen ze zich ook nog verontschuldigen over dat ie wel pas in januari geleverd kan worden. Dat zal mij een zorg zijn
Gratis keukensquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:42 schreef kwiwi het volgende:
We krijgen een hele nieuwe keuken gratis van de keukenzaakEr was iets kleins mis met de frontjes van de keuken die we 3 jaar geleden gekocht hebben, en uit coulance (ons halve huis komt uit die meubelzaak) mochten we een hele nieuwe keuken uitzoeken
Nu hebben we een duurdere dan voorheen. En opnieuw de volledige garantie straks. Gingen ze zich ook nog verontschuldigen over dat ie wel pas in januari geleverd kan worden. Dat zal mij een zorg zijn
Verkopen ze nietquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel een gratis TURBOJOEKSER bedongen toch
Gewoon op internet bestellen en declareren bij ze danquote:
Bofkwiwi!quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:42 schreef kwiwi het volgende:
Staat de keukenkraan wel logisch?quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:42 schreef kwiwi het volgende:
Ik ook nu net.quote:Op vrijdag 14 november 2025 18:48 schreef Ama het volgende:
Oke eindelijk aflevering 3 gekeken van Welcome to Derry.@:cherrylips
Truth be told, daar moet WEL even naar gekeken worden. Dat is geen vanzelfsprekendheidje.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat de keukenkraan wel logisch?
Ja die heb ik even doorgegeven bij de bestellingquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat de keukenkraan wel logisch?
Nou ik denk dat de problemen wel IETS groter zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
"Ik wil dat de kraan de andere kant op wijst van waar ik sta te koken."
"Ik wil dat ik mijn ballen stoot aan het keukenblad als ik de črpels afgiet"quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
Koken doe je op het fornuis, niet onder de kraanquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
Dude waarom HEB je even een kraan?quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Koken doe je op het fornuis, niet onder de kraan
Waterquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dude waarom HEB je even een kraan?
Moet je springen of heel erg lang zijnquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ik wil dat ik mijn ballen stoot aan het keukenblad als ik de črpels afgiet"
@Budapestenaarquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je springen of heel erg lang zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |