Ik denk dat mijn kat beter luistert.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfmedicatie is zelden het antwoord. Helemaal alcohol, kost je ook nog eens je lever.
Beter contact houden met psych en niet op eigen houtje kappen met meds.
Als je weer met rare dingen gaat dreigen wordt dat inderdaad niet geaccepteerd.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja de gevestigde opvatting accepteerd dat niet en ik moet mij maar daaraan voegen
quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
You need to learn to love and respect yourself cos no one else will.
ow jee....quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:38 schreef CherryLips het volgende:
God m'n vaatwasser kapte ermee. Ik wilde hem uitruimen maar het lampje brandde nog en ik dacht "ja maar hij moet toch al een tijdje klaar zijn? Toen ik aan het koken was brandde het lampje ook en toen vond ik het ook al raar".
Gereset en nu piept ie. Ben benieuwd of het schoon is.
Rebrand voor het Polenhotel?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:40 schreef UitStraling het volgende:
Hebben we eigenlijk wel een verslaafdenkliniek in Foqueville?
Lig je nog bezopen met een volgescheten onderbroek op een tropisch strand, eerst gewoon normaal worden.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:40 schreef Karzai het volgende:
tis tijd om de hut te verkopen en doen wat ik zelf wl
ik probeerde wat te forceren ben een vredelievend mens verderquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je weer met rare dingen gaat dreigen wordt dat inderdaad niet geaccepteerd.
Naar wie zullen we die vernoemen?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:40 schreef UitStraling het volgende:
Hebben we eigenlijk wel een verslaafdenkliniek in Foqueville?
dat bedoel ik nouquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lig je nog bezopen met een volgescheten onderbroek op een tropisch strand, eerst gewoon normaal worden.
Gewoon de stroom weer op je hek.quote:
Betty Ford is al bezet.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naar wie zullen we die vernoemen?
Slimquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon de stroom weer op je hek.
Hoeren neuken nooit meer werkenquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat bedoel ik noumensen worden gedwongen in de rat race
Moest een tijdje terug lachen, want m'n arts pullde een dr. Philquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
You need to learn to love and respect yourself cos no one else will.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeren neuken nooit meer werken
Staan ze steeds tegen mijn muren aan te pissen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:43 schreef Recce het volgende:
[..]
De sterkste schouders dragen de zwaarste lasten.
Welk land kun je dan aanraden?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeren neuken nooit meer werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |