De anus van de consumptiemaatschappij.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:52 schreef Karzai het volgende:
de kringloop is wel een leuk bedrijf maar je verdient er geen kut mee
we verwerken dagelijks honderden kilo's rotzooi die mensen niet meer nodig hebben
Een vriend van me had een totaal afgeragde Opel Ascona gekocht toen-ie 16 was. Die woonde buitenaf. Die had dezelfde motor als die Manta's, geloof ik. Gingen we een beetje mee sleutelen en door het weiland mee crossen.quote:
Dat werkt toch niet johquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:33 schreef Karzai het volgende:
is ook zo ben mij kapot aan het maken met drank, maar er zijn externe factoren die mij gek maken en dat probeer ik zo te dempen
Houdt mensen van de straat.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De anus van de consumptiemaatschappij.
Verbaast me nietsquote:
Denk dat je Future Man ook wel kan waarderen.quote:
Bedoel het goed hequote:
quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:06 schreef Ama het volgende:
Zit ik op die Wikipedia te kijken van New Kids:
Trivia: Barrie Butsers heeft op het jongerenforum FOK! een account waarbij hij zich voordoet als een nette jonge vrouw.
Wasn't mequote:Op vrijdag 14 november 2025 22:06 schreef Ama het volgende:
Trivia: Barrie Butsers heeft op het jongerenforum FOK! een account waarbij hij zich voordoet als een nette jonge vrouw.
Aaah nee dit filmpje ken ik niet maar dit is vlakbij een vriendin. Ik heb daar nog nooit gegeten maar wel een keer in zijn snackbar in Nieuw-Weerdinge of Weerdinge. Moet daar eigenlijk een keer een kroketje halen weer.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:02 schreef Recce het volgende:
@:ama, had je dit al gezien?
Bekijk deze YouTube-video
Ook eentje die weinig verhullende foto's naar mijn ex stuurde. Maar dat staat vast niet op Wikipedia.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:06 schreef Ama het volgende:
Huh wat.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook eentje die weinig verhullende foto's naar mijn ex stuurde. Maar dat staat vast niet op Wikipedia.
Is dat method acting?quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook eentje die weinig verhullende foto's naar mijn ex stuurde. Maar dat staat vast niet op Wikipedia.
Die lijst is langs de plinten algemeen bekend.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrij bizar. Daar heb je dan toch geen forum voor nodig?quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk gewoon niet weten wat je moet met je bekendheid.
Is yvonne gewoon.quote:
Waarom al die rare smaakjes, de classic rundvleeskroket is toch de bestequote:Op vrijdag 14 november 2025 22:02 schreef Recce het volgende:
@:ama, had je dit al gezien?
Bekijk deze YouTube-video
Ook wel een speciaaltjequote:Op vrijdag 14 november 2025 22:06 schreef Ama het volgende:
Volgens mij kwam die juist niet uit Brabant.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel een speciaaltje
[ afbeelding ]
Omdat dat lekker is.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom al die rare smaakjes, de classic rundvleeskroket is toch de beste
Is een Amsterdammer lees ik.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij kwam die juist niet uit Brabant.
En dan toch zo'n inteeltkop hebben, misschien uit Volendam of Urk?quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij kwam die juist niet uit Brabant.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan toch zo'n inteeltkop hebben, misschien uit Volendam of Urk?
quote:
De tering.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook wel een speciaaltje
[ afbeelding ]
Komt op hetzelfde neer tochquote:
ja leukquote:Op zaterdag 15 november 2025 01:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ballie![]()
Hoe was het badminton?
Hoe lang blijven ze deze keer?quote:Op zaterdag 15 november 2025 01:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja leuk![]()
We waren maar met zijn 3-en maar dat ging eigenlijk ook prima
Kun je extra hard sporten/rennenquote:Op zaterdag 15 november 2025 01:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja leuk![]()
We waren maar met zijn 3-en maar dat ging eigenlijk ook prima
Heb jij de zon gejat?quote:Op zaterdag 15 november 2025 06:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je extra hard sporten/rennen![]()
Wordt hier een mooie dag vandaag, koud maar zonnig
denk het zelfde. ze hebben nu cyprus toegevoegd aan plekken waar ze heen gaan. Dus denk dat ze zo in jan. weer vertrekkenquote:Op zaterdag 15 november 2025 05:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe lang blijven ze deze keer?
Welke kleur douche kraan heb jij?quote:Op zaterdag 15 november 2025 07:14 schreef CherryLips het volgende:
Vergeten de wekker uit te zetten.
Geborsteld goud.quote:Op zaterdag 15 november 2025 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke kleur douche kraan heb jij?
Ja das hier wel denk ik wel wen dingetje iddquote:Op zaterdag 15 november 2025 07:57 schreef CherryLips het volgende:
Nadeel is wel dat je het niet zomaar met standaard schoonmaakmiddel kunt schoonmaken anders gaat de glans eraf.
Gaan voor standaard degelijkheid.quote:Op zaterdag 15 november 2025 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das hier wel denk ik wel wen dingetje idd
Vooral als je het verhuurt voor langere tijd, dan moeten die gasten het bijhouden en weet je ook niet of dat goed gaat.quote:Op zaterdag 15 november 2025 08:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das hier wel denk ik wel wen dingetje idd
ik niet..quote:
datr vind ik ook iritant bij hotels dat ze dat vaak doen, ik snap waarom ze het doen, maar irritantquote:Op zaterdag 15 november 2025 08:14 schreef bitterbal het volgende:
En boven zou een bad en douche komen. K dacht apart maar het is een douche in het bad. Dat doe ik maar niet. Niet veilig
Ik ookquote:Op zaterdag 15 november 2025 08:24 schreef mschol het volgende:
morgen naar back to te future 30th anniversary in de bios
Eens.quote:Op zaterdag 15 november 2025 08:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik niet..
[..]
datr vind ik ook iritant bij hotels dat ze dat vaak doen, ik snap waarom ze het doen, maar irritant
Is die film al weer zo oudquote:
Als je een beetje kwaliteit wil en dat het mooi blijft. Vooral in een huis voor de verhuur waarbij je afhankelijk bent van vreemden.quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:13 schreef kree het volgende:
scroll ff terug. maart 500 euro voor een douchekop, no way dat ik het eraan uit zou geven
Gezien het om de foto's gaat zullen het baht zijn, dus kost het praktisch niksquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je een beetje kwaliteit wil en dat het mooi blijft. Vooral in een huis voor de verhuur waarbij je afhankelijk bent van vreemden.
oja zeker ik ben nog steeds blij dat ik sociaal huur had voor mijn salaris te hoog werd?quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je een beetje kwaliteit wil en dat het mooi blijft. Vooral in een huis voor de verhuur waarbij je afhankelijk bent van vreemden.
Of chocoladequote:Op zaterdag 15 november 2025 09:17 schreef CherryLips het volgende:
En iedereen geeft z'n geld anders uit. De een houdt van mooie dingen in huis, de ander koopt drank.
En karton met plaatjes eropquote:
en plastic blokjes die je op elkaar kan klikkenquote:
is in thaise baht kreequote:Op zaterdag 15 november 2025 09:13 schreef kree het volgende:
scroll ff terug. maart 500 euro voor een douchekop, no way dat ik het eraan uit zou geven
aha dat is daar dus. naja zal ook wel namaak zijn. maargoedquote:
watquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
aha dat is daar dus. naja zal ook wel namaak zijn. maargoed
wil die richting eens op met vakantie trouwens, nooit geweest.
Een bumgunquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |