SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja hequote:
SPOILER: Zo moet ie ongeveer wordenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nah, ik kijk amper tvquote:Op vrijdag 14 november 2025 18:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
essie ook? daar twijfelde ik wel een beetje over
Wordt een cadeautjequote:
Oja dat is best druk, zeker met Geer en Carloquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nah, ik kijk amper tv
Wie is de mol later in de week rustig terugkijken. HHB wel.
Zeker iets als the Masked Singer is veel te druk qua beeld
Mwa. ik ben ter compensatie maandag wel vrij.quote:
Dit ken ikquote:Op vrijdag 14 november 2025 18:51 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooi weer
Jaquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oja dat is best druk, zeker met Geer en Carlo
Boswaxhterij Westerschouwenquote:
oh, verlaat weekend voor jou danquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mwa. ik ben ter compensatie maandag wel vrij.
En als het goed is mag ik morgen bij mezelf bezorgen
Ja echt prachtigquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vaak gewandeldHeel mooi gebied!
Bekend terrein ook. Het is wel PostNL dus moet me wel aan een bepaalde route houden, maar dat komt wel goed.bquote:Op vrijdag 14 november 2025 19:08 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, verlaat weekend voor jou dan
en hopelijk een iets makkelijker rondje
Je zult wel weer struikelen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen maar even mijn ICEdebuut op de Pimpel maken. En dan zien we wel hoe het gaat. Het is n ieder geval de enige manier om niet in Amersfoort te hoeven overstappen tussen Dv en Hvs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |