En dit dan? 4dschaken van Dilan?quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
POL in optima forma…
Jetten heeft zijn verhaal na de verkiezing over wat hij wil en zijn voorkeuren zijn aardig gewijzigd.
Dilan houdt volledig vast aan wat ze voor de verkiezingen heeft aangegeven.
En toch is Dilan hier de leugenaar, nog even los van dat velen het haar verwijten dat ze haar beloftes niet wil breken.
Mooi…
Ja die kant gaan we hard op. Wilders nam al een voorproefje met zijn "fraude bij het stemmen" geroeptoetetquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Aan de overkant van de plas kunnen ze er ook wat van.
Ik omschrijf wat Yesilgoz heeft gedaan... Feitelijk.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Of, we onthouden ons gewoon van dar soort taalgebruik.
Dat gegoochel met woorden, liefst in de zwaarst mogelijke termen, is vermoeiend en slaat het gesprek dood.
Daar gaat het niet om. Het gaat om fatsoen. Kun je doen. Wilders doet dat niet, en is in de loop van de jaren alleen maar erger geworden en heeft daarmee de toon verhard en anderen zijn daar in meegegaan. Ik vind Bontenbal een verademing.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:42 schreef capricia het volgende:
[..]
De functie van kamerlid is wel anders ja. Dan ben je democratisch verkozen en heb je een andere functie.
Overigens geldt er ook zoiets als parlementaire onschendbaarheid.
Dus dat Kamerleden, ministers en staatssecretarissen niet vervolgd kunnen worden voor wat zij zeggen of schrijven in de kamer. Dit is om een vrij en open debat te garanderen. Er gelden wel regels, zoals het Reglement van Orde, en de Kamervoorzitter moet daar op toezien.
Ja die kant gaan we hard op. Wilders nam al een voorproefje met zijn "fraude bij het stemmen" geroeptoetetquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Aan de overkant van de plas kunnen ze er ook wat van.
Ja jij bent geen politicus, dus dat zal verder wel, maar in de tweede kamer hoeft dit niet.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik omschrijf wat Yesilgoz heeft gedaan... Feitelijk.
En inderdaad.... met een snerende ondertoon.
quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En dit dan? 4dschaken van Dilan?
https://www.tweedekamer.n(...)19805&did=2025D46406
Daar heb je gelijk in. Vooral de laatste 2 jaar is er te veel gereld in de Kamer.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:49 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja jij bent geen politicus, dus dat zal verder wel, maar in de tweede kamer hoeft dit niet.
Jetten had het vaak over de vorige formatie. Niks was goed en alles was fout.quote:
Misschien kunnen we Gom van Strien weer van stal halen!quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:38 schreef capricia het volgende:
De reactie waarvan je wist dat ie zou komen:
[ x ]
Wat een klucht.
Ja het kan niet als verkenner, maar net doen alsof het allemaal heel erg verschrikkelijk en kenmerkend voor het huidige politieke klimaat is gaat me ook wat ver.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het geeft een bepaalde vooringenomenheid aan.
Mja, ik denk niet dat men in het verleden nou zoveel verstandiger was met uitspraken in de privésfeer, hoor. Toen was het alleen moeilijker vast te leggen en later weer boven tafel te toverenquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De politiek in dit hele land is doodziek. Het ene poppetje is hoogstens nog iets vervelender dan de ander. Maar het is allemaal niks, he?
Het is echt weerzinwekkend. De inhoud boeit niet meer. Zolang je maar wat je niet leuk vindt uitkaffert, dan is het goed!quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is niet alleen Wilder, maar dat is wel een van de grondleggers geweest van dit gebeuren.
Zoals ik laatst ook al zei, het slotdebat kwam op mij over als een soort profielwerkstuk van een spindoctor. Alleen maar korte, pakkende buzzwoordjes en zinnen. Persoonlijk, kleinerend taalgebruik.
In de campagnes zie je die versimpeling en vermomming ook terug. Het begint allemaal wel erg Amerikaans achtig aant te voelen. Doe me dan maar de stoffige politiek van vroeger.
Geldig punt. Op alle slakken worden natuurlijk ook zout gelegd nu. Maar het staat wel symbool voor het verharde debat anno 2025.quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mja, ik denk niet dat men in het verleden nou zoveel verstandiger was met uitspraken in de privésfeer, hoor. Toen was het alleen moeilijker vast te leggen en later weer boven tafel te toveren
Lol linkse jankertquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is echt weerzinwekkend. De inhoud boeit niet meer. Zolang je maar wat je niet leuk vindt uitkaffert, dan is het goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
Mijn eerlijke opinie?quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Gom van Strien weer van stal halen!
Maar goed, dit land is doodziek. De politiek in dit hele land is doodziek. Het ene poppetje is hoogstens nog iets vervelender dan de ander. Maar het is allemaal niks, he?
Je bent zelf een onderdeel van het probleem als je haar zo omschrijft. Goed dat hij weg is dus.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een feeks is een ruziezoekende vrouw. Dat lijkt me primair een accurate omschrijving van de persoon Dilan Yesilgoz.
Informateurs van midden 30 die niets en niemand kennen en geen ervaring hebben in dergelijke zaken gaat wel werken inderdaad.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn eerlijke opinie?
Ze hadden gewoon voor jong talent moeten kiezen bij de formatie.
En niet voor mannen in de 70 die al een heel politiek verleden met appjes en uitspraken hebben, waarbij Wijers best wel met wat dedain over komt. Je kon op je klompen aanvoelen dat er dirt over een van hen naar boven zou komen.
Het blijft gewoon oude politiek wat ik hier zie. En dat vind ik heel erg jammer van D66. Maar na 'hier scheiden onze wegen' en dan toch niet doorzetten en Rutte toch in het zadel houden, was ik er al bang voor.
Ik vrees dat heel veel mensen teleurgesteld gaan worden.
🤣🤣 Wel eens in het buitenland naar de politiek gekeken?quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wilders is toch echt de grondlegger geweest van de schreeuwerige politiek van vandaag, maar hij is niet de oorzaak, dat is complexer dan dat, maar zeker omdat anderen het zijn gaan overnemen.
Hahahaha lolzzzz ja🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:07 schreef matspontius het volgende:
[..]
🤣🤣 Wel eens in het buitenland naar de politiek gekeken?
We hebben genoten van deze ene dag Wijers.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Informateurs van midden 30 die niets en niemand kennen en geen ervaring hebben in dergelijke zaken gaat wel werken inderdaad.
Je hebt van die landen dat ze op de vuist gaan.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:07 schreef matspontius het volgende:
[..]
🤣🤣 Wel eens in het buitenland naar de politiek gekeken?
We weten niet hoe we het zonder je moeten doen, maar we gaan het wel proberen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:10 schreef capricia het volgende:
[..]
We hebben genoten van deze ene dag Wijers.
Wat een succes.
Is dit niet onderdeel van het probleem? Nu plezier hebben over een koekje van eigen deeg?quote:Op vrijdag 14 november 2025 15:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Jetten had het vaak over de vorige formatie. Niks was goed en alles was fout.
Koekje van eigen deeg dus.
Mwah, als je een ander had genomen en die had gefaald, had men daar weer over geklaagd. Je kunt het vooral ook nooit goed doen. Neemt niet weg dat dit aangeeft dat dit soort momenten van alle tijden zijn.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn eerlijke opinie?
Ze hadden gewoon voor jong talent moeten kiezen bij de formatie.
En niet voor mannen in de 70 die al een heel politiek verleden met appjes en uitspraken hebben, waarbij Wijers best wel met wat dedain over komt. Je kon op je klompen aanvoelen dat er dirt over een van hen naar boven zou komen.
Het blijft gewoon oude politiek wat ik hier zie. En dat vind ik heel erg jammer van D66. Maar na 'hier scheiden onze wegen' en dan toch niet doorzetten en Rutte toch in het zadel houden, was ik er al bang voor.
Ik vrees dat heel veel mensen teleurgesteld gaan worden.
Dat betekent niet dat je de informateur uit de jongerenpartijen moet vissen. Dergelijke functies vereisen door ervaring opgebouwd fingerspitzengefühl.quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:10 schreef capricia het volgende:
[..]
We hebben genoten van deze ene dag Wijers.
Wat een succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |