quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Wordt er op zulke avonden niet geklaagd over al dat plastic?
Mandarijntjes is wel Russische roulette vaak.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind mandarijntjes lekkerder.
Dan ben ik waarschijnlijk met luilak de pineutquote:Op dinsdag 11 november 2025 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon gezond en verantwoord wortels, plakjes komkommer en bleekselderij uitdelen aan de kindjes natuurlijk.
Hoe doen ze dat nu met die automatische verlichting dan?quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Toen m'n zus net in de wijk woonde was ze niet op de hoogte van de 'regels' met Sint-Maarten: als de lamp bij de voordeur brandt, mag je aanbellen. Dus m'n zus loopt net naar de auto en ziet een roedeltje kinderen zingend op de oprit en toen moest ze zeggen dat ze niks had, zo'n moeke kwaad 'want de regels'. Weet m'n zus toch niet, die heeft toch geen kinderenSpreek dit even af met mensen ofzo.
En toen had m'n zus het jaar erop snoep in huis gehaald en toen had m'n zwager alles al voor 11 november op zitten vreten en kon ze die Lindor ballen uitdelen want verder had ze niks, kon ook meteen die lamp weer uit.
En m'n moeder deed ook eens mee want die vindt kindertjes hartstikke leuk, dat is een oma zonder kleinkinderenmaar toen waren er wat kutgastjes en die graaiden de hele inhoud uit de koektrommel en gingen ervandoor. M'n moeder helemaal beteuterd en had niks meer voor de leuke kindjes
Spannende verhalen van de Veluwe.
Dit zijn pas berichtenquote:Op dinsdag 11 november 2025 10:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Die zijn nu 'overal' 1+1 gratis, dus go for it haha!
Van die zure dingenquote:Op dinsdag 11 november 2025 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mandarijntjes is wel Russische roulette vaak.
Ja dan staan ze voor een dichte deur te zingen, hun probleemquote:Op dinsdag 11 november 2025 10:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat nu met die automatische verlichting dan?
Bij ons komt er niemand. In mn oude dorp moest je je ook opgeven op een gegeven moment volgens mij. En dan kwamen ze al vanaf 18:00uur ofzo...
Kutpersoonquote:Op dinsdag 11 november 2025 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit eens alle paaseieren gezocht en opgegeten die door mijn moeder voor de kleine kindjes waren verstopt, die hebben echt uren huilend gezocht overal, intens genieten.
Nee maar ik doe leuke ideeën op.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kutpersoon![]()
Nou ja, is vast ook weer niet waar
Vroeger kwamen ze nog langs met mooie lampionnen en zongen ze een ingestudeerd liedje.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:16 schreef UitStraling het volgende:
Met Sint Maarten wordt de heilige Martinus van Tours herdacht, een Franse bisschop uit de 4e eeuw, die bekendstond om zijn goedheid en delen met armen.
Vroeger was het een "bedelfeest" voor armen, die op deze dag om voedsel bedelden.
Kinderen vieren thans dit bedelen met lampionnen en liedjes door de deuren langs te gaan, als symbool voor het delen van geluk en welvaart, en krijgen daarvoor snoep.
Gewoon een arme sloeberbende dus, kinderen een beetje bedelen leren.
1+1=4quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kutpersoon![]()
Nou ja, is vast ook weer niet waar
Hier is nog gewoon vroeger.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeger kwamen ze nog langs met mooie lampionnen en zongen ze een ingestudeerd liedje.
Nu hebben ze een zaklamp en is het van lalala SNOEP
quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeger kwamen ze nog langs met mooie lampionnen en zongen ze een ingestudeerd liedje.
Nu hebben ze een zaklamp en is het van lalala SNOEP
En de rest van je straatbewoners?quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:19 schreef UitStraling het volgende:
Hier is 11 november gewoon zuipen en proberen te paren met de buurvrouw.
Vertel eens iets meer over die buurvrouw van je. Al de 2e keer vanmorgen dat die voorbij komt.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:19 schreef UitStraling het volgende:
Hier is 11 november gewoon zuipen en proberen te paren met de buurvrouw.
De buurvrouw staat overdrachtelijk voor alle buurvrouwen in de categorie 6/10 en hoger.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vertel eens iets meer over die buurvrouw van je. Al de 2e keer vanmorgen dat die voorbij komt.
Ja kijk, dat is nog georganiseerd, niet zoals die cowboys hier.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:29 schreef Karzai het volgende:
Hier doen ze er nog wel aan, wij kregen een pamflet in de bus die aan de deur kunt plakken als ze mogen aanbellen
Net zoals de kinderpostzegels.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:36 schreef UitStraling het volgende:
Bedelende zingende kinderen aan de deur zijn gewoon schijtirritant, ik snap niet dat hier geen doden bij vallen.
De dag is nog jong.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:36 schreef UitStraling het volgende:
Bedelende zingende kinderen aan de deur zijn gewoon schijtirritant, ik snap niet dat hier geen doden bij vallen.
Die kwamen hier tegelijk met de grote clubactie. Heb wel meegedaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals de kinderpostzegels.
Godver, ja, dat deed mijn moeder. Alle kinderen die langskwamen helemaal ontdaan.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon gezond en verantwoord wortels, plakjes komkommer en bleekselderij uitdelen aan de kindjes natuurlijk.
Ik zag dat ik post krijg van de KPN.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:38 schreef CherryLips het volgende:
'KPN' met hun callcenters, ben nu al twee keer gebeld vanmorgen door zo'n vaag nummer.
Lekker evil.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Godver, ja, dat deed mijn moeder. Alle kinderen die langskwamen helemaal ontdaan.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Godver, ja, dat deed mijn moeder. Alle kinderen die langskwamen helemaal ontdaan.
Komen de rest van het jaar bij je belletje lellenquote:Op dinsdag 11 november 2025 10:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Toen mijn oudste op zwemles zat kwam daar altijd zo'n moeder waarvan ik echt dacht; deze mevrouw had geen kinderen moeten krijgen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik had laatst een vruchtbare discussie met een erg slim iemand over dat het wel lijkt of dat mensen de kunst van het gezichten lezen verleerd zijn, als je dan een foto van die Daisy en Johnny (de namen alleen al) ziet dan is toch het allerlaatste wat je doet is een pleegkind bij zo'n zwakbegaafd parenclubstel plaatsen?
Dat dit kan in Nederland!quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Toen mijn oudste op zwemles zat kwam daar altijd zo'n moeder waarvan ik echt dacht; deze mevrouw had geen kinderen moeten krijgen.
Bleek ze ook pleegouder.![]()
Ik kan er nog steeds niet bij.
Maak je foto's van je outfit voor ons?quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:55 schreef bitterbal het volgende:
4 dec ga ik naar een thaise bruiloft en thema is traditioneel. Donderdag gaan we naar het vaste land om kleding uit te zoeken. ben erg benieuwd
Hier ookquote:Op dinsdag 11 november 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
De zelfscankassa bij de Kruidvat is omlaag gezet in geluid.@:cherrylips
BLIEPquote:Op dinsdag 11 november 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
als het niet te raar is welquote:Op dinsdag 11 november 2025 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maak je foto's van je outfit voor ons?
Ja dat is nu niet meer zo. 🙌🏼quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier ook
Heel de winkel hoorde dat je een betaalwijze moest selecteren
Heel fijn jaquote:
Ik kan me dit niet herinnerenquote:Op dinsdag 11 november 2025 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik had laatst een vruchtbare discussie met een erg slim iemand over dat het wel lijkt of dat mensen de kunst van het gezichten lezen verleerd zijn, als je dan een foto van die Daisy en Johnny (de namen alleen al) ziet dan is toch het allerlaatste wat je doet is een pleegkind bij zo'n zwakbegaafd parenclubstel plaatsen?
Een erg slim iemand had zich dat vast wel kunnen herinneren.quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan me dit niet herinneren
quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een erg slim iemand had zich dat vast wel kunnen herinneren.
Mooi dat jij bent geweest want ik ben niet geweestquote:Op dinsdag 11 november 2025 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:bitterbal ik ben geweest.
@:nattekat heb jij de zon ingepikt? Op weg naar de sportschool, zag ik 'm door de bewolking heen te komen. Maar op de terugweg is het egaal grijs.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mooi dat jij bent geweest want ik ben niet geweest
ja had uiteindelijk geen zin meerquote:Op dinsdag 11 november 2025 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Maar je zei gisteren dat je vandaag ook zou gaan.
dus dan ga jij morgen?
ok, want morgen ga ik niet.quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had uiteindelijk geen zin meer![]()
ja denk ik wel
*voelt de druk op haar schoudersquote:Op dinsdag 11 november 2025 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ok, want morgen ga ik niet.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*voelt de druk op haar schouders
quote:Apple komt met 160 euro kostend stoffen accessoire om iPhone in te doen
Apple heeft een 160 euro kostende stoffen accessoire gepresenteerd om een iPhone in te bewaren en op het lichaam te dragen. Ook andere items passen erin. Het gaat om een product in beperkte oplage, dat vooralsnog niet uitkomt in de Benelux.
De iPhone Pocket is wel verkrijgbaar in onder meer Frankrijk, zegt Apple. Het ontwerp is van het Japanse ISSEY MIYAKE. De accessoire is draagbaar om de arm en schouder en biedt ruimte aan iPhones van elke grootte. Door de kleuren moeten klanten zelf een kleurencombinatie kunnen samenstellen van iPhone en Pocket.
De iPhone Pocket komt in twee versies: een korte versie voor om de arm voor 160 euro en een lange versie voor om de schouders voor 250 euro. De Pocket komt uit in Frankrijk, Italië, Verenigd Koninkrijk, China, Japan, Singapore, Zuid-Korea en de Verenigde Staten. Apple zegt niets over een release in andere landen, zoals Nederland en België.
Vanochtend prachtige zonsopgang gezien, daarna niet meer.quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:bitterbal ik ben geweest.
@:nattekat heb jij de zon ingepikt? Op weg naar de sportschool, zag ik 'm door de bewolking heen te komen. Maar op de terugweg is het egaal grijs.
De tering.quote:
Dit is een grap toch? Iets wat gemaakt wordt voor een paar euro...quote:
En het wordt verkocht als warme broodjes.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
Ziet er wel iets als uit wat iemand met een naaimachine binnen een kwartier ook in elkaar kan zetten.
Kan je heel wat warme broodjes voor kopen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En het wordt verkocht als warme broodjes.
Onze vakantie betaald, dat was wel voldoende.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie al wat gekocht op singles day?
Een single?quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
dat gevoel ken ik jaquote:Op dinsdag 11 november 2025 12:24 schreef kwiwi het volgende:
Ben altijd bang dat als ik veel geld naar een rekeningnummer moet overmaken, dat ik een fout maak en m'n geld kwijt ben
Boodschappenquote:Op dinsdag 11 november 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
Das altijd een goede uitgavequote:Op dinsdag 11 november 2025 12:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onze vakantie betaald, dat was wel voldoende.
Ik ga vanavond nog even kijken naar iets leuksquote:Op dinsdag 11 november 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
Ik wilde bij thuiskomst even kijken.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
Ik koop geen vieze dingenquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik koop geen vieze dingen![]()
Voor lunch: kaasbroodje en een kaneeltwister, appeltaart, chocolade, pompoen
Een reep Milka karamel.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
Je mag blij zijn als het kokosmelk is ook.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens: is kokosmelk het nieuwe goud ofzo?
Ik koop altijd de Fairtrade variant. Maar er zat weinig prijsverschil tussen deze en de eigen merk. Viel mij gewoon op.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als het kokosmelk is ook.
Ik controleer ook altijd drie keer of ik het goede nummer heb ingetyptquote:Op dinsdag 11 november 2025 12:24 schreef kwiwi het volgende:
Ben altijd bang dat als ik veel geld naar een rekeningnummer moet overmaken, dat ik een fout maak en m'n geld kwijt ben
Gras is groen.quote:Medewerkers van kinderdagverblijven zitten vaker ziek thuis door besmetting
Nee, moet dat?quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
Ja zo ging het hier net ook. "Ok jij leest voor, ik check". "Ok, nog een keer". "Ok laatste keer".quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik controleer ook altijd drie keer of ik het goede nummer heb ingetypt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |