Ja net, toen ik iets las over singledagquote:Op dinsdag 11 november 2025 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afspraak met je date is gemaakt dus?
Vast wel weer 6 of 7.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:01 schreef Ama het volgende:
Verwachten jullie vanavond zingende kindjes aan de deur?
Ik ga nog even driemiljoen snickers kopen voor het geval dat en dan moet ik ze helaas helaas achteraf allemaal zelf in m'n mik persenquote:Op dinsdag 11 november 2025 10:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit 1 aan de deur gehad sinds ik hier woont dus ik ga ook niks kopen.
He wat vervelend zeg.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga nog even driemiljoen snickers kopen voor het geval dat en dan moet ik ze helaas helaas achteraf allemaal zelf in m'n mik persen
Het is hier aan de voorkant ook wel een donker gat savonds dus dat helpt wellicht ook niet.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Toen m'n zus net in de wijk woonde was ze niet op de hoogte van de 'regels' met Sint-Maarten: als de lamp bij de voordeur brandt, mag je aanbellen. Dus m'n zus loopt net naar de auto en ziet een roedeltje kinderen zingend op de oprit en toen moest ze zeggen dat ze niks had, zo'n moeke kwaad 'want de regels'. Weet m'n zus toch niet, die heeft toch geen kinderenSpreek dit even af met mensen ofzo.
En toen had m'n zus het jaar erop snoep in huis gehaald en toen had m'n zwager alles al voor 11 november op zitten vreten en kon ze die Lindor ballen uitdelen want verder had ze niks, kon ook meteen die lamp weer uit.
En m'n moeder deed ook eens mee want die vindt kindertjes hartstikke leuk, dat is een oma zonder kleinkinderenmaar toen waren er wat kutgastjes en die graaiden de hele inhoud uit de koektrommel en gingen ervandoor. M'n moeder helemaal beteuterd en had niks meer voor de leuke kindjes
Spannende verhalen van de Veluwe.
Ik koop meestal zoiets en dan haal ik van te voren mn favorieten eruitquote:Op dinsdag 11 november 2025 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga nog even driemiljoen snickers kopen voor het geval dat en dan moet ik ze helaas helaas achteraf allemaal zelf in m'n mik persen
quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik koop meestal zoiets en dan haal ik van te voren mn favorieten eruit![]()
[ afbeelding ]
Blijven er twee doosjes Smarties over.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo heb ik ooit eens alle paaseieren gezocht en opgegeten die door mijn moeder voor de kleine kindjes waren verstopt, die hebben echt uren huilend gezocht overal, intens genieten.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Toen m'n zus net in de wijk woonde was ze niet op de hoogte van de 'regels' met Sint-Maarten: als de lamp bij de voordeur brandt, mag je aanbellen. Dus m'n zus loopt net naar de auto en ziet een roedeltje kinderen zingend op de oprit en toen moest ze zeggen dat ze niks had, zo'n moeke kwaad 'want de regels'. Weet m'n zus toch niet, die heeft toch geen kinderenSpreek dit even af met mensen ofzo.
En toen had m'n zus het jaar erop snoep in huis gehaald en toen had m'n zwager alles al voor 11 november op zitten vreten en kon ze die Lindor ballen uitdelen want verder had ze niks, kon ook meteen die lamp weer uit.
En m'n moeder deed ook eens mee want die vindt kindertjes hartstikke leuk, dat is een oma zonder kleinkinderenmaar toen waren er wat kutgastjes en die graaiden de hele inhoud uit de koektrommel en gingen ervandoor. M'n moeder helemaal beteuterd en had niks meer voor de leuke kindjes
Spannende verhalen van de Veluwe.
En de bros natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijven er twee doosjes Smarties over.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit eens alle paaseieren gezocht en opgegeten die door mijn moeder voor de kleine kindjes waren verstopt, die hebben echt uren huilend gezocht overal, intens genieten.
Wij kregen van die rode doosjes met rozijntjesquote:Op dinsdag 11 november 2025 10:10 schreef Ama het volgende:
Je had ook altijd mensen er tussen zitten vroeger waar je een handje met los spul kreeg maar dat gooide mijn moeder altijd thuis meteen weg en dat begreep ik ook wel.
Hahaha. Die zijn nu 'overal' 1+1 gratis, dus go for it haha!quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of gewoon gezond en verantwoord wortels, plakjes komkommer en bleekselderij uitdelen aan de kindjes natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klinkt nog steeds beter dan een mandarijn.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij kregen van die rode doosjes met rozijntjes
Ik vind mandarijntjes lekkerder.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt nog steeds beter dan een mandarijn.
Mijn moeder mixt dus altijd snoep met mandarijnen, maar er zijn toch wel kindjes die mandarijnen pakken. Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt nog steeds beter dan een mandarijn.
Ik vond dat echt heel matig om te krijgen met Sint Maarten.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind mandarijntjes lekkerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |