Heel fijn jaquote:
Ik kan me dit niet herinnerenquote:Op dinsdag 11 november 2025 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik had laatst een vruchtbare discussie met een erg slim iemand over dat het wel lijkt of dat mensen de kunst van het gezichten lezen verleerd zijn, als je dan een foto van die Daisy en Johnny (de namen alleen al) ziet dan is toch het allerlaatste wat je doet is een pleegkind bij zo'n zwakbegaafd parenclubstel plaatsen?
Een erg slim iemand had zich dat vast wel kunnen herinneren.quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan me dit niet herinneren
quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een erg slim iemand had zich dat vast wel kunnen herinneren.
Mooi dat jij bent geweest want ik ben niet geweestquote:Op dinsdag 11 november 2025 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:bitterbal ik ben geweest.
@:nattekat heb jij de zon ingepikt? Op weg naar de sportschool, zag ik 'm door de bewolking heen te komen. Maar op de terugweg is het egaal grijs.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mooi dat jij bent geweest want ik ben niet geweest
ja had uiteindelijk geen zin meerquote:Op dinsdag 11 november 2025 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Maar je zei gisteren dat je vandaag ook zou gaan.
dus dan ga jij morgen?
ok, want morgen ga ik niet.quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja had uiteindelijk geen zin meer![]()
ja denk ik wel
*voelt de druk op haar schoudersquote:Op dinsdag 11 november 2025 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ok, want morgen ga ik niet.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*voelt de druk op haar schouders
quote:Apple komt met 160 euro kostend stoffen accessoire om iPhone in te doen
Apple heeft een 160 euro kostende stoffen accessoire gepresenteerd om een iPhone in te bewaren en op het lichaam te dragen. Ook andere items passen erin. Het gaat om een product in beperkte oplage, dat vooralsnog niet uitkomt in de Benelux.
De iPhone Pocket is wel verkrijgbaar in onder meer Frankrijk, zegt Apple. Het ontwerp is van het Japanse ISSEY MIYAKE. De accessoire is draagbaar om de arm en schouder en biedt ruimte aan iPhones van elke grootte. Door de kleuren moeten klanten zelf een kleurencombinatie kunnen samenstellen van iPhone en Pocket.
De iPhone Pocket komt in twee versies: een korte versie voor om de arm voor 160 euro en een lange versie voor om de schouders voor 250 euro. De Pocket komt uit in Frankrijk, Italië, Verenigd Koninkrijk, China, Japan, Singapore, Zuid-Korea en de Verenigde Staten. Apple zegt niets over een release in andere landen, zoals Nederland en België.
Vanochtend prachtige zonsopgang gezien, daarna niet meer.quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:bitterbal ik ben geweest.
@:nattekat heb jij de zon ingepikt? Op weg naar de sportschool, zag ik 'm door de bewolking heen te komen. Maar op de terugweg is het egaal grijs.
De tering.quote:
Dit is een grap toch? Iets wat gemaakt wordt voor een paar euro...quote:
En het wordt verkocht als warme broodjes.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:11 schreef Ama het volgende:
Ziet er wel iets als uit wat iemand met een naaimachine binnen een kwartier ook in elkaar kan zetten.
Kan je heel wat warme broodjes voor kopen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En het wordt verkocht als warme broodjes.
Onze vakantie betaald, dat was wel voldoende.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie al wat gekocht op singles day?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |