Ja kijk, dat is nog georganiseerd, niet zoals die cowboys hier.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:29 schreef Karzai het volgende:
Hier doen ze er nog wel aan, wij kregen een pamflet in de bus die aan de deur kunt plakken als ze mogen aanbellen
Net zoals de kinderpostzegels.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:36 schreef UitStraling het volgende:
Bedelende zingende kinderen aan de deur zijn gewoon schijtirritant, ik snap niet dat hier geen doden bij vallen.
De dag is nog jong.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:36 schreef UitStraling het volgende:
Bedelende zingende kinderen aan de deur zijn gewoon schijtirritant, ik snap niet dat hier geen doden bij vallen.
Die kwamen hier tegelijk met de grote clubactie. Heb wel meegedaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals de kinderpostzegels.
Godver, ja, dat deed mijn moeder. Alle kinderen die langskwamen helemaal ontdaan.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon gezond en verantwoord wortels, plakjes komkommer en bleekselderij uitdelen aan de kindjes natuurlijk.
Ik zag dat ik post krijg van de KPN.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:38 schreef CherryLips het volgende:
'KPN' met hun callcenters, ben nu al twee keer gebeld vanmorgen door zo'n vaag nummer.
Lekker evil.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Godver, ja, dat deed mijn moeder. Alle kinderen die langskwamen helemaal ontdaan.
quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Godver, ja, dat deed mijn moeder. Alle kinderen die langskwamen helemaal ontdaan.
Komen de rest van het jaar bij je belletje lellenquote:Op dinsdag 11 november 2025 10:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Toen mijn oudste op zwemles zat kwam daar altijd zo'n moeder waarvan ik echt dacht; deze mevrouw had geen kinderen moeten krijgen.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Ik had laatst een vruchtbare discussie met een erg slim iemand over dat het wel lijkt of dat mensen de kunst van het gezichten lezen verleerd zijn, als je dan een foto van die Daisy en Johnny (de namen alleen al) ziet dan is toch het allerlaatste wat je doet is een pleegkind bij zo'n zwakbegaafd parenclubstel plaatsen?
Dat dit kan in Nederland!quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Toen mijn oudste op zwemles zat kwam daar altijd zo'n moeder waarvan ik echt dacht; deze mevrouw had geen kinderen moeten krijgen.
Bleek ze ook pleegouder.![]()
Ik kan er nog steeds niet bij.
Maak je foto's van je outfit voor ons?quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:55 schreef bitterbal het volgende:
4 dec ga ik naar een thaise bruiloft en thema is traditioneel. Donderdag gaan we naar het vaste land om kleding uit te zoeken. ben erg benieuwd
Hier ookquote:Op dinsdag 11 november 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
De zelfscankassa bij de Kruidvat is omlaag gezet in geluid.@:cherrylips
BLIEPquote:Op dinsdag 11 november 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:04 schreef Ama het volgende:
als het niet te raar is welquote:Op dinsdag 11 november 2025 11:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maak je foto's van je outfit voor ons?
Ja dat is nu niet meer zo. 🙌🏼quote:Op dinsdag 11 november 2025 11:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier ook
Heel de winkel hoorde dat je een betaalwijze moest selecteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |