quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:12 schreef CherryLips het volgende:
Wordt er op zulke avonden niet geklaagd over al dat plastic?
Mandarijntjes is wel Russische roulette vaak.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind mandarijntjes lekkerder.
Dan ben ik waarschijnlijk met luilak de pineutquote:Op dinsdag 11 november 2025 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon gezond en verantwoord wortels, plakjes komkommer en bleekselderij uitdelen aan de kindjes natuurlijk.
Hoe doen ze dat nu met die automatische verlichting dan?quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Toen m'n zus net in de wijk woonde was ze niet op de hoogte van de 'regels' met Sint-Maarten: als de lamp bij de voordeur brandt, mag je aanbellen. Dus m'n zus loopt net naar de auto en ziet een roedeltje kinderen zingend op de oprit en toen moest ze zeggen dat ze niks had, zo'n moeke kwaad 'want de regels'. Weet m'n zus toch niet, die heeft toch geen kinderenSpreek dit even af met mensen ofzo.
En toen had m'n zus het jaar erop snoep in huis gehaald en toen had m'n zwager alles al voor 11 november op zitten vreten en kon ze die Lindor ballen uitdelen want verder had ze niks, kon ook meteen die lamp weer uit.
En m'n moeder deed ook eens mee want die vindt kindertjes hartstikke leuk, dat is een oma zonder kleinkinderenmaar toen waren er wat kutgastjes en die graaiden de hele inhoud uit de koektrommel en gingen ervandoor. M'n moeder helemaal beteuterd en had niks meer voor de leuke kindjes
Spannende verhalen van de Veluwe.
Dit zijn pas berichtenquote:Op dinsdag 11 november 2025 10:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Die zijn nu 'overal' 1+1 gratis, dus go for it haha!
Van die zure dingenquote:Op dinsdag 11 november 2025 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mandarijntjes is wel Russische roulette vaak.
Ja dan staan ze voor een dichte deur te zingen, hun probleemquote:Op dinsdag 11 november 2025 10:14 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat nu met die automatische verlichting dan?
Bij ons komt er niemand. In mn oude dorp moest je je ook opgeven op een gegeven moment volgens mij. En dan kwamen ze al vanaf 18:00uur ofzo...
Kutpersoonquote:Op dinsdag 11 november 2025 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit eens alle paaseieren gezocht en opgegeten die door mijn moeder voor de kleine kindjes waren verstopt, die hebben echt uren huilend gezocht overal, intens genieten.
Nee maar ik doe leuke ideeën op.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kutpersoon![]()
Nou ja, is vast ook weer niet waar
Vroeger kwamen ze nog langs met mooie lampionnen en zongen ze een ingestudeerd liedje.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:16 schreef UitStraling het volgende:
Met Sint Maarten wordt de heilige Martinus van Tours herdacht, een Franse bisschop uit de 4e eeuw, die bekendstond om zijn goedheid en delen met armen.
Vroeger was het een "bedelfeest" voor armen, die op deze dag om voedsel bedelden.
Kinderen vieren thans dit bedelen met lampionnen en liedjes door de deuren langs te gaan, als symbool voor het delen van geluk en welvaart, en krijgen daarvoor snoep.
Gewoon een arme sloeberbende dus, kinderen een beetje bedelen leren.
1+1=4quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kutpersoon![]()
Nou ja, is vast ook weer niet waar
Hier is nog gewoon vroeger.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeger kwamen ze nog langs met mooie lampionnen en zongen ze een ingestudeerd liedje.
Nu hebben ze een zaklamp en is het van lalala SNOEP
quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeger kwamen ze nog langs met mooie lampionnen en zongen ze een ingestudeerd liedje.
Nu hebben ze een zaklamp en is het van lalala SNOEP
En de rest van je straatbewoners?quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:19 schreef UitStraling het volgende:
Hier is 11 november gewoon zuipen en proberen te paren met de buurvrouw.
Vertel eens iets meer over die buurvrouw van je. Al de 2e keer vanmorgen dat die voorbij komt.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:19 schreef UitStraling het volgende:
Hier is 11 november gewoon zuipen en proberen te paren met de buurvrouw.
De buurvrouw staat overdrachtelijk voor alle buurvrouwen in de categorie 6/10 en hoger.quote:Op dinsdag 11 november 2025 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vertel eens iets meer over die buurvrouw van je. Al de 2e keer vanmorgen dat die voorbij komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |