Een single?quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie al wat gekocht op singles day?
dat gevoel ken ik jaquote:Op dinsdag 11 november 2025 12:24 schreef kwiwi het volgende:
Ben altijd bang dat als ik veel geld naar een rekeningnummer moet overmaken, dat ik een fout maak en m'n geld kwijt ben
Boodschappenquote:Op dinsdag 11 november 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
Das altijd een goede uitgavequote:Op dinsdag 11 november 2025 12:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onze vakantie betaald, dat was wel voldoende.
Ik ga vanavond nog even kijken naar iets leuksquote:Op dinsdag 11 november 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
Ik wilde bij thuiskomst even kijken.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
Ik koop geen vieze dingenquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik koop geen vieze dingen![]()
Voor lunch: kaasbroodje en een kaneeltwister, appeltaart, chocolade, pompoen
Een reep Milka karamel.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
Je mag blij zijn als het kokosmelk is ook.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens: is kokosmelk het nieuwe goud ofzo?
Ik koop altijd de Fairtrade variant. Maar er zat weinig prijsverschil tussen deze en de eigen merk. Viel mij gewoon op.quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als het kokosmelk is ook.
Ik controleer ook altijd drie keer of ik het goede nummer heb ingetyptquote:Op dinsdag 11 november 2025 12:24 schreef kwiwi het volgende:
Ben altijd bang dat als ik veel geld naar een rekeningnummer moet overmaken, dat ik een fout maak en m'n geld kwijt ben
Gras is groen.quote:Medewerkers van kinderdagverblijven zitten vaker ziek thuis door besmetting
Nee, moet dat?quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:24 schreef bitterbal het volgende:
Ja zo ging het hier net ook. "Ok jij leest voor, ik check". "Ok, nog een keer". "Ok laatste keer".quote:Op dinsdag 11 november 2025 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik controleer ook altijd drie keer of ik het goede nummer heb ingetypt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |