Het ziet er naar uit dat dit probleem is opgelost.quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:51 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het ziet er naar uit dat er ergens een bug zit in het topic
Congolees Kevin L. (27) slaat zwangere Chantal (23) dood
NWS / Congolees Kevin L. (27) slaat zwangere Chantal (23) dood
Op het moment dat ik dit bericht typ, heeft dat topic 122 reacties, verspreid over 5 pagina's.
Als ik pagina's 1, 2, 3 of 5 opvraag, dan is er niets aan de hand.
Maar als ik pagina 4 opvraag, dan krijg ik alleen reacties nummers 76 t/m 80 te zien, staat er linksboven op het scherm dat ik niet ingelogd ben en verschijnt onder aan het scherm dus ook geen veld om een reactie in te voeren.
Maar jij kiest toch ook bewust altijd het hoekje van de bewezen foute figuren?quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:29 schreef phpmystyle het volgende:
Hi,
Kan er iets scherper gekeken worden - en evt erop aanspreken - op de vele godwins in het Oekraïne oorlog topic?
Voobeelden:
• je zou je zus nog verkopen aan een Duitser
• Het is 1938 nu met deze vredesdeal
• Putler ipv Poetin of Russische president
• Impliciete verwijzingen maken naar users die niet expliciet de kant van de EU kiezen en die in het hoekje van ... drukken
quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:29 schreef phpmystyle het volgende:
Hi,
Kan er iets scherper gekeken worden - en evt erop aanspreken - op de vele godwins in het Oekraïne oorlog topic?
Voobeelden:
• Impliciete verwijzingen maken naar users die niet expliciet de kant van de EU kiezen en die in het hoekje van ... drukken
Ga allebei eens een hap frisse lucht halen, daar neemt de verdraagzaamheid meestal wel van toe.quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:32 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Maar jij kiest toch ook bewust altijd het hoekje van de bewezen foute figuren?
En ajb eerst een TR zetten alvorens het hier te melden zonder link naar de betreffende posts.quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:29 schreef phpmystyle het volgende:
Hi,
Voobeelden:
Verre van, maar naamverbasteringen zijn per definitie een zwaktebod en nu eenmaal tegen de FOK! policy. Genoeg mogelijkheden om een gevaarlijke en expansionistische dictator als Poetin op de inhoud te bekritiseren.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:04 schreef Zwoerd het volgende:
Je moet dictators en oorlogscriminelen natuurlijk wel met eerbied en respect blijven behandelen.
Ben ik het mee eens hoor.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Verre van, maar naamverbasteringen zijn per definitie een zwaktebod en nu eenmaal tegen de FOK! policy. Genoeg mogelijkheden om een gevaarlijke en expansionistische dictator als Poetin op de inhoud te bekritiseren.
Kan niet. Dat woord mag je niet gebruiken hier.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Verre van, maar naamverbasteringen zijn per definitie een zwaktebod en nu eenmaal tegen de FOK! policy. Genoeg mogelijkheden om een gevaarlijke en expansionistische dictator als Poetin op de inhoud te bekritiseren.
Beter wordt er eens scherper gelet op users die sympathiseren met oorlogsmisdadigers.quote:Op zaterdag 22 november 2025 12:29 schreef phpmystyle het volgende:
Hi,
Voobeelden:
We gaan er van uit dat users een ruimere woordenschat hebben dan alleen jouw stokwoordje.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kan niet. Dat woord mag je niet gebruiken hier.
Dat is onzin, je kunt ze echt wel veel zwaardere classificaties meegeven dan 'boefjes'. Poetin is gewoon een megalomane smeerlap.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:04 schreef Zwoerd het volgende:
Je moet dictators en oorlogscriminelen natuurlijk wel met eerbied en respect blijven behandelen.
Op basis ban?quote:Op woensdag 19 november 2025 17:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dus omdat jij er persoonlijk geen moeite mee hebt, mag het, maar als ik op basis ban dezelfde criteria Trump c.s. fascisten noem is het een probleem?
De hypocrisie is verbijsterend.
En het is ‘een moraalridder als jij (bent)’
Leer gewoon verdragen dat sommige mensen anders tegen de wereld aankijken dan de gemiddelde wereldburger.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:55 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Beter wordt er eens scherper gelet op users die sympathiseren met oorlogsmisdadigers.
Voor die anders denkende wakkere mensen heb je toch de andere krantquote:Op zaterdag 22 november 2025 15:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Leer gewoon verdragen dat sommige mensen anders tegen de wereld aankijken dan de gemiddelde wereldburger.
Voor elke mindset en/of politieke kleur is er legio media te vinden.quote:Op zaterdag 22 november 2025 15:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Voor die anders denkende wakkere mensen heb je toch de andere krant
Wat is het nut om maar het ergste van het ergste te willen zeggen? Het is niet alsof de president van de Russische federatie en opperbevelhebber van de strijdkrachten, de heer Vladimir Poetin het leest..quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:01 schreef FlippingCoin het volgende:
megolomane smeerlap dekt de lading nou net niet voor iemand welke herhaaldelijk ziekenhuizen bombardeert
ik ga niet met jou in discussie want ik vind jou een kwezelquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wat is het nut om maar het ergste van het ergste te willen zeggen? Het is niet alsof de president van de Russische federatie en opperbevelhebber van de strijdkrachten, de heer Vladimir Poetin het leest..
De kunst is om met een tirade binnen de policy te blijven, ik had nog wel even door kunnen gaan en dan waarschijnlijk zelf een ban opgelopen.quote:Op zaterdag 22 november 2025 16:01 schreef FlippingCoin het volgende:
megolomane smeerlap dekt de lading nou net niet voor iemand welke herhaaldelijk ziekenhuizen bombardeert
ja laten we dat maar niet doenquote:Op zaterdag 22 november 2025 16:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
De kunst is om met een tirade binnen de policy te blijven, ik had nog wel even door kunnen gaan en dan zelf een ban oplopen.
Nee, een typefout. Typen op een virtueel toetsenbord op een iPad, dan sla je er wel eens naast. En de b en v zitten naast elkaar.quote:
Ik zet ook mijn vraagtekens bij mensen die nog steeds Marxistische ideeen er op naslaan of die Lenin als ui hebben. Maar ik respecteer hen wel. Dat heet verdraagzaamheid.quote:Op zaterdag 22 november 2025 14:55 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Beter wordt er eens scherper gelet op users die sympathiseren met oorlogsmisdadigers.
Nee, zelfs de goden zitten er regelmatig naast.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, een typefout. Typen op een virtueel toetsenbord op een iPad, dan sla je er wel eens naast. En de b en v zitten naast elkaar.
Maar ja, alleen God is perfect en foutloos.
Boeit niet wat jij respecteert.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zet ook mijn vraagtekens bij mensen die nog steeds Marxistische ideeen er op naslaan of die Lenin als ui hebben. Maar ik respecteer hen wel. Dat heet verdraagzaamheid.
Nou, dat blijkt niet echt uit je melding hier vandaag.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zet ook mijn vraagtekens bij mensen die nog steeds Marxistische ideeen er op naslaan of die Lenin als ui hebben. Maar ik respecteer hen wel. Dat heet verdraagzaamheid.
quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:21 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Boeit niet wat jij respecteert.
Heb de hele middag frisse lucht gehapt. Was best koudquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar msschien heeft de hap frisse lucht de verdraagzaamheid doen indalen.
Frisse lucht doet iedereen goed. Maar dank voor de tip. het was vandaag ook een mooie dag.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nou, dat blijkt niet echt uit je melding hier vandaag.
Wat 'Putler' betreft had je volkomen gelijk, maar de overige voorbeelden vond ik niet zo dramatisch.
Maar msschien heeft de hap frisse lucht de verdraagzaamheid doen indalen.
Deze gaat wel ver. Heb geen morele bezwaren tegen het woord kanker. Maar de hele Russische wereld en samenleving zo weg te zetten..quote:Op vrijdag 21 november 2025 21:30 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Je zou je eigen zus nog verraden aan de Duitsers, omdat sterke leider...0 geschiedenis besef
Ik zag dat de post met daarin de strekking dat het voorgestelde 28 puntenplan van Trump vergelijkbaar is met Munchen 1938 (kom op jongensquote:Op vrijdag 21 november 2025 22:33 schreef Straatcommando. het volgende:
En als Oekraïne niet bij nato maar vooral vlot EU lidmaatschap verwerft zal de Russische kanker, want dat is het, zich diep in Oekraine wortelen en was alles voor niets.
Ik maak een vergelijking met - maar je zit weer te zoeken naar shit die er niet is.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Frisse lucht doet iedereen goed. Maar dank voor de tip. het was vandaag ook een mooie dag.
Ik wilde voorkomen door voorbeelden te plaatsen dat ik ongewild een vuurtje aansteek. Maar hier enkele voorbeelden die ik niet vind kunnen:
Weinig vleiende woorden:
[..]
Deze gaat wel ver. Heb geen morele bezwaren tegen het woord kanker. Maar de hele Russische wereld en samenleving zo weg te zetten..
[..]
Ik zag dat de post met daarin de strekking dat het voorgestelde 28 puntenplan van Trump vergelijkbaar is met Munchen 1938 (kom op jongens) wel geveegd is.
Gaat mij er niet om dat alles gelijk gedelete wordt. Maar sommige mensen schelden wel heel makkelijk.
Je noemt het toch echtquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik maak een vergelijking met - maar je zit weer te zoeken naar shit die er niet is.
We hoeven er ook niet op door te gaan verder. Maar eigenlijk hoort het niet. Dat wilde men even kwijt.quote:Russische kanker,
Qua binnendringen in gezond weefsel (lees souverein land) gedraagt Rusland zich toch echt als maligniteit.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je noemt het toch echt
[..]
We hoeven er ook niet op door te gaan verder. Maar eigenlijk hoort het niet. Dat wilde men even kwijt.
Het gebruik van dergelijke superlatieven werp ik principieel verre van me.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Qua binnendringen in gezond weefsel (lees souverein land) gedraagt Rusland zich toch echt als maligniteit.
Apart hoe men de "nuance" nu zomaar vergeet.quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het gebruik van dergelijke superlatieven werp ik principieel verre van me.
Lijkt me bijzonder zinloos om lang door te gaan op iets wat zo vanzelfsprekend isquote:Op zaterdag 22 november 2025 18:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We hoeven er ook niet op door te gaan verder.
Het spijt me dat ik het zeg, maar het slaat nergens op om Oekraïne "gezond weefsel" te noemen. Het is een buitengewoon corrupt land. Die president en zijn hele entourage is ook buitengewoon corrupt. Een groot deel van het geld dat Oekraïne van het westen gekregen heeft, is door die corrupte clique achterover gedrukt.quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:48 schreef Jippie het volgende:
Qua binnendringen in gezond weefsel (lees souverein land) gedraagt Rusland zich toch echt als maligniteit.
Nou ja het woord kanker is natuurlijk niet nodig..quote:Op zaterdag 22 november 2025 18:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik maak een vergelijking met - maar je zit weer te zoeken naar shit die er niet is.
Doe het dan ook niet.quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik wil de Russische invasie in Oekraïne niet goedpraten,
Gezond weefsel - > Lees souverein landquote:Op zaterdag 22 november 2025 19:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik het zeg, maar het slaat nergens op om Oekraïne "gezond weefsel" te noemen. Het is een buitengewoon corrupt land. Die president en zijn hele entourage is ook buitengewoon corrupt. Een groot deel van het geld dat Oekraïne van het westen gekregen heeft, is door die corrupte clique achterover gedrukt.
Maar het ergste aan Oekraïne is nog wel dat dat land sinds de onafhankelijkheid een hele cultus heeft opgetuigd rondom Oekraïense nationalisten als Stepan Bandera en Roman Shukhevych die tijdens de grote oorlog in gebieden die nu tot het westen van Oekraïne behoren, maar toen deel uitmaakten van Polen, hele moordpartijen hebben aangericht onder ethnische Polen.
Een land waar massamoordenaars als helden vereerd worden, is geen gezond weefsel maar eerder een [ik zal maar niet opschrijven wat voor woord me hier te binnen schiet, want dat wordt vast gecensureerd].
Ik wil de Russische invasie in Oekraïne niet goedpraten, maar ik zie geen enkele reden om Oekraïne te steunen.
Als je al terug moet tot het Poolse hoofdstuk zegt dat wel het eea.quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik het zeg, maar het slaat nergens op om Oekraïne "gezond weefsel" te noemen. Het is een buitengewoon corrupt land. Die president en zijn hele entourage is ook buitengewoon corrupt. Een groot deel van het geld dat Oekraïne van het westen gekregen heeft, is door die corrupte clique achterover gedrukt.
Maar het ergste aan Oekraïne is nog wel dat dat land sinds de onafhankelijkheid een hele cultus heeft opgetuigd rondom Oekraïense nationalisten als Stepan Bandera en Roman Shukhevych die tijdens de grote oorlog in gebieden die nu tot het westen van Oekraïne behoren, maar toen deel uitmaakten van Polen, hele moordpartijen hebben aangericht onder ethnische Polen.
Een land waar massamoordenaars als helden vereerd worden, is geen gezond weefsel maar eerder een [ik zal maar niet opschrijven wat voor woord me hier te binnen schiet, want dat wordt vast gecensureerd].
Ik wil de Russische invasie in Oekraïne niet goedpraten, maar ik zie geen enkele reden om Oekraïne te steunen.
Dus sympathiseren met elke denkbare crimineel is toegestaan onder het mom van "anders tegen de wereld aankijken dan de gemiddelde burger"quote:Op zaterdag 22 november 2025 15:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Leer gewoon verdragen dat sommige mensen anders tegen de wereld aankijken dan de gemiddelde wereldburger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |