Ik heb 'menselijk stuk afval' laten staan omdat dat betrekking had opquote:Op dinsdag 18 november 2025 12:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kan iemand uitleggen, waarom een persoon ‘fascist’ noemen, op basis van zijn acties en uitspraken als ‘demoniseren’ geldt, maar iemand ‘menselijk afval’ noemen geen enkel probleem is?
Ik vind vrouwenmeppers en explosievenplaatsers waarbij 6 mensen sterven een 'menselijk stuk afval' noemen geen probleem.quote:Op maandag 17 november 2025 20:06 schreef Aether het volgende:
Weggooier Adil A. (sloeg vrouw in elkaar, vond 1500 euro te weinig voor aanslag Tarwekamp) heeft grote bek tegen rechter
https://www.geenstijl.nl/(...)te-bek-tegen-rechter
quote:Op woensdag 19 november 2025 17:42 schreef sp3c het volgende:
ik heb er ook een term voor maar ik mag niet meer zo haags doen
het is iets met vreselijke ziektes zeg maar
Dus omdat jij er persoonlijk geen moeite mee hebt, mag het, maar als ik op basis ban dezelfde criteria Trump c.s. fascisten noem is het een probleem?quote:Op woensdag 19 november 2025 17:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb 'menselijk stuk afval' laten staan omdat dat betrekking had op
[..]
Ik vind vrouwenmeppers en explosievenplaatsers waarbij 6 mensen sterven een 'menselijk stuk afval' noemen geen probleem.
Zomaar iemand 'een menselijk stuk afval' noemen tolereer ik ook niet.
Voor een moraalridder als jou was ik verbaasd over de TR, maar heb natuurlijk geen benul van jouw privéleven.
Heb de TR gewoon afgevinkt.
Ben nu weer weg.
Mag ik vragen hoe jij zo'n persoon classificeert?quote:Op woensdag 19 november 2025 17:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dus omdat jij er persoonlijk geen moeite mee hebt, mag het, maar als ik op basis ban dezelfde criteria Trump c.s. fascisten noem is het een probleem?
De hypocrisie is verbijsterend.
En het is ‘een moraalridder als jij (bent)’
Voor iemand die zichzelf als intelligent omschrijft heb je wel veel moeite met begrijpend lezen.quote:Op woensdag 19 november 2025 17:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dus omdat jij er persoonlijk geen moeite mee hebt, mag het, maar als ik op basis ban dezelfde criteria Trump c.s. fascisten noem is het een probleem?
De hypocrisie is verbijsterend.
En het is ‘een moraalridder als jij (bent)’
Een verdachte. Zoals de wet zegt. Niet veroordeeld, dus onschuldig tot het tegendeel volgens de rechtbank bewezen is.quote:Op woensdag 19 november 2025 18:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe jij zo'n persoon classificeert?
Ik vermoed dat de benaming 'een menselijk stuk afval' niet meer wordt gebruikt als hij onschuldig blijkt te zijn. Maar voor nu heeft hij zwaar de schijn tegen.quote:Op woensdag 19 november 2025 19:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Een verdachte. Zoals de wet zegt. Niet veroordeeld, dus onschuldig tot het tegendeel volgens de rechtbank bewezen is.
L_V heeft hier wel een punt, vind ik. Maar met de fascismediscussie heeft het weinig te maken.quote:Op woensdag 19 november 2025 19:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Een verdachte. Zoals de wet zegt. Niet veroordeeld, dus onschuldig tot het tegendeel volgens de rechtbank bewezen is.
Hoe die vent tegen de rechtbank tekeer gaat vind ik al genoeg om zoiets te kunnen roepen eigenlijk, zelfs als hij volledig onschuldig blijkt te zijn.quote:Op woensdag 19 november 2025 21:07 schreef recursief het volgende:
[..]
L_V heeft hier wel een punt, vind ik. Maar met de fascismediscussie heeft het weinig te maken.
Dat was zeker niet fraai, maar zo verschuiven de grenzen. Bovendien ken ik de context niet. Misschien is die kerel hardstikke schizofreen. Dus nee, niet mee eens.quote:Op woensdag 19 november 2025 21:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hoe die vent tegen de rechtbank tekeer gaat vind ik al genoeg om zoiets te kunnen roepen eigenlijk, zelfs als hij volledig onschuldig blijkt te zijn.
Die gast is gek ja.quote:Op woensdag 19 november 2025 21:15 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat was zeker niet fraai, maar zo verschuiven de grenzen. Bovendien ken ik de context niet. Misschien is die kerel hardstikke schizofreen. Dus nee, niet mee eens.
Dan was dat inmiddels wel naar voren gekomen. Ik snap je invalshoek verder wel en ik ben doorgaans ook voorzichtig met zulke dingen (goed te keuren) maar deze man heeft niet eens de schijn tegen. Die heeft hij zelfs op zichzelf weten te richten.quote:Op woensdag 19 november 2025 21:15 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat was zeker niet fraai, maar zo verschuiven de grenzen. Bovendien ken ik de context niet. Misschien is die kerel hardstikke schizofreen. Dus nee, niet mee eens.
Grappig dat als het over Netanyahu of Israel gaat, je dit principe weer niet hanteert.quote:Op woensdag 19 november 2025 19:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als ik meerdere Tr's zie van L_R bij soortgelijke opmerkingen bij een misdrijf, had hij misschien een punt.quote:Op woensdag 19 november 2025 21:07 schreef recursief het volgende:
[..]
L_V heeft hier wel een punt, vind ik. Maar met de fascismediscussie heeft het weinig te maken.
is in 2021 veroordeeld voor mishandeling van een vrouwquote:Op woensdag 19 november 2025 19:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Aangepastquote:Op donderdag 20 november 2025 11:40 schreef recursief het volgende:
"quiet uitten" moet natuurlijk zijn" "quiet quitten". Alhoewel Nederlanders doen massaal aan "quiet quitting", kwart doet het absoluut minimale nog net iets minder lelijk is.
NWS / Nederlanders massaal aan het quiet quitting: "kwart doet bare minimum"
Er staat heel weinig Nederlands in deze postquote:Op donderdag 20 november 2025 11:40 schreef recursief het volgende:
"quiet uitten" moet natuurlijk zijn" "quiet quitten". Alhoewel Nederlanders doen massaal aan "quiet quitting", kwart doet het absoluut minimale nog net iets minder lelijk is.
NWS / Nederlanders massaal aan het quiet quitting: "kwart doet bare minimum"
Ik heb me beperkt tot het bare minimum.quote:Op vrijdag 21 november 2025 13:19 schreef maily het volgende:
[..]
Er staat heel weinig Nederlands in deze post![]()
Er is al vaker geopperd om een apart subforum te maken waarbij specifiek misdaad van allochtonen en asielzoekers centraal staat. Denk dat de mods daar niet aan willen beginnen, want dan hebben ze al helemaal een dagtaak aan de moderatie.quote:Op vrijdag 21 november 2025 16:48 schreef Jor_Dii het volgende:
De NWS feed loopt de laatste tijd wel heel erg vol met criminele zaken, is dat eigenlijk niet iets wat in CRI hoort?
Misschien een idee om CRI onder NWS te plaatsen zodat het onderscheid makkelijker gemaakt wordt?
Ja dat lijkt me geen heel geschikt plan. Users zoeken nu dat soort berichten al op (of bij gebrek daar aan, beginnen er evengoed over in niet gerelateerde topics(quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er is al vaker geopperd om een apart subforum te maken waarbij specifiek misdaad van allochtonen en asielzoekers centraal staat. Denk dat de mods daar niet aan willen beginnen, want dan hebben ze al helemaal een dagtaak aan de moderatie.
laatste tijd als ik de " X " vervang door het woord " twitter" doet ie ut meestal wel...quote:Op vrijdag 21 november 2025 17:49 schreef Starhopper het volgende:
Ik krijg die hoerentweet van X dus niet geplaatst. Wat een gekut. Ik word er helemaal gek van.
https://x.com/POL_GooienVecht/status/1991903196910887388?s=20
Wat moet jij als brave jongen met een hoerentweetquote:Op vrijdag 21 november 2025 17:49 schreef Starhopper het volgende:
Ik krijg die hoerentweet van X dus niet geplaatst. Wat een gekut. Ik word er helemaal gek van.
https://x.com/POL_GooienVecht/status/1991903196910887388?s=20
Helaasquote:Op vrijdag 21 november 2025 18:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
laatste tijd als ik de " X " vervang door het woord " twitter" doet ie ut meestal wel...
quote:Op vrijdag 21 november 2025 18:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat moet jij als brave jongen met een hoerentweet
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |