SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die is dan ook geen PSV fan zacht gezegd.quote:Op zondag 9 november 2025 16:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hugo Borst was overtuigd van buitenspel
Hebben twee dagen minder rust dan PSV. Terwijl wij moesten tegen AZ na een vrije ronde voor hen. COMPETITIE VERVALSINGquote:Op zondag 9 november 2025 17:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
De AZ-bandwagon dendert de afgrond in.
De supporters zijn nog ergere jankerds dan de spelers😂quote:Op zondag 9 november 2025 17:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hebben twee dagen minder rust dan PSV. Terwijl wij moesten tegen AZ na een vrije ronde voor hen. COMPETITIE VERVALSING
Feyenoord had ook een vrije ronde.quote:Op zondag 9 november 2025 17:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hebben twee dagen minder rust dan PSV. Terwijl wij moesten tegen AZ na een vrije ronde voor hen. COMPETITIE VERVALSING
Dat slaat nergens opquote:Op zondag 9 november 2025 17:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Eerst maar eens 0-3 anders zijn jij en ik niet gerust.
AZ heeft verder weer een leuk elftal voor plek 4 maar meer is het ook niet. Moeten wel even zorgen dat ze in de Konferens Liek nog wat potjes winnen.quote:Op zondag 9 november 2025 17:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je wordt op je wenken bediend.quote:Op zondag 9 november 2025 17:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Eerst maar eens 0-3 anders zijn jij en ik niet gerust.
quote:Op zondag 9 november 2025 17:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga wat anders kijken.
AZ valt mij gigantisch tegen.
Nee mij nietquote:te·gen·val·len (viel tegen, is tegengevallen)
1niet aan de gunstige verwachting beantwoorden; dat valt me van je tegen ik had iets beters van je verwacht
quote:Op zondag 9 november 2025 17:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga wat anders kijken.
Schuimbekkend druipen de Feyenoorders af.quote:Op zondag 9 november 2025 17:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga wat anders kijken.
Zometeen City - Liverpool en race.quote:Op zondag 9 november 2025 17:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga wat anders kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dombo komt inderdaad wat geagiteerd over.quote:Op zondag 9 november 2025 17:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Schuimbekkend druipen de Feyenoorders af.
Gaan gewoon (makkelijk) derde worden, want Ajax is nog veel slechter.quote:Op zondag 9 november 2025 17:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
AZ heeft verder weer een leuk elftal voor plek 4 maar meer is het ook niet. Moeten wel even zorgen dat ze in de Konferens Liek nog wat potjes winnen.
PSV speelt gewoon erg goed.quote:Op zondag 9 november 2025 17:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga wat anders kijken.
Dat is helemaal niet zo.quote:Op zondag 9 november 2025 17:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Dombo komt inderdaad wat geagiteerd over.
We laten hem even.
quote:Op zondag 9 november 2025 17:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo.
www.pauper.nlquote:Op zondag 9 november 2025 17:19 schreef Meister1984 het volgende:
Is city liverpool ergens gratis te kijken?
Hoe moet hij dat nou weten?quote:Op zondag 9 november 2025 17:22 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Lang geen seks meer gehad ofzo?
Ik zal dit even navragenquote:Op zondag 9 november 2025 17:22 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Lang geen seks meer gehad ofzo?
Je zag dat iemand een grap maakte en denkt dan ga ik ook maar grappig doen?quote:Op zondag 9 november 2025 17:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zal dit even navragen
Als Ajax een capabele trainer aanstelt eindigen ze gewoon boven AZ.quote:Op zondag 9 november 2025 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaan gewoon (makkelijk) derde worden, want Ajax is nog veel slechter.
Maar verder gaat het een herhaling worden van 23/24, PSV en Feyenoord gaan heel ruim bovenaan eindigen.
Ik vrees dat die minder rustdagen door CL vs EL wel een belangrijke rol gaan spelen overigens. Hoe je het wendt of keert dat maakt gigantisch uit. Maar goed das een nadeel wat we zelf veroorzaakt hebben (en de knaken UEFA en FIFA met die ramvolle schema’s)
Oh, was het een serieuze vraag?quote:Op zondag 9 november 2025 17:26 schreef Meister1984 het volgende:
[..]
Je zag dat iemand een grap maakte en denkt dan ga ik ook maar grappig doen?
Ik ben overigens tegen het zomaar kunnen aantrekken van een nieuwe trainerquote:Op zondag 9 november 2025 17:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als Ajax een capabele trainer aanstelt eindigen ze gewoon boven AZ.
Maar ja, daar ga je al.
Al kun je een slecht presterende speler nog op de bank zetten, bij een trainer heeft dat minder effect.quote:Op zondag 9 november 2025 17:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ben overigens tegen het zomaar kunnen aantrekken van een nieuwe trainer
Als je een kutkeeper hebt kun je ook geen nieuwe kopen wanneer je maar wil. Je kiest maar uit wat je hebt,
Dat beschermt direct de trainers meer, Jans en zijn medeprotesteerders ook blij,
Je kan de trainer wel wegsturen, maar je vervangt hem maar door iemand die je hebt. Zoals Grim nu.quote:Op zondag 9 november 2025 17:33 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Al kun je een slecht presterende speler nog op de bank zetten, bij een trainer heeft dat minder effect.
Een acute dwarslaesie is dan noodzakelijk.quote:Op zondag 9 november 2025 17:33 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Al kun je een slecht presterende speler nog op de bank zetten, bij een trainer heeft dat minder effect.
Die trainers moeten niet zo janken met die afkoopsommen.quote:Op zondag 9 november 2025 17:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je kan de trainer wel wegsturen, maar je vervangt hem maar door iemand die je hebt. Zoals Grim nu.
Dan zullen ze veel minder snel worden weggestuurd
Zou ik serieus niet op tegen zijn.quote:Op zondag 9 november 2025 17:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je kan de trainer wel wegsturen, maar je vervangt hem maar door iemand die je hebt. Zoals Grim nu.
Dan zullen ze veel minder snel worden weggestuurd
Ja en als Feyenoord Yamal haalt winnen ze de ELquote:Op zondag 9 november 2025 17:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als Ajax een capabele trainer aanstelt eindigen ze gewoon boven AZ.
Maar ja, daar ga je al.
Dat lijkt mij sterk.quote:Op zondag 9 november 2025 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja en als Feyenoord Yamal haalt winnen ze de EL
Nou, nee.quote:Op zondag 9 november 2025 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja en als Feyenoord Yamal haalt winnen ze de EL
Met een capabele trainer eindigt Ajax denk ik ook niet boven AZ.quote:
Ga janken dan.quote:Op zondag 9 november 2025 17:46 schreef PSVCL het volgende:
jammer dat klein feyenoord (gae) altijd de rode mat uitrold tegen feyenoord anders had je bovenaan gestaan vandaag
Viel reuze meequote:Op zondag 9 november 2025 17:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Daar komt er eentje goed weg.
Oeh ja, dat GIF'jequote:Op zondag 9 november 2025 17:56 schreef Meister1984 het volgende:
Wat een geweldige supporters heeft dat AZ toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt altijd gelijk?quote:Op zondag 9 november 2025 18:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja anders tikte ik het toch niet of wel dan.
Hup Go Ahead Eagles Deventer.quote:Op zondag 9 november 2025 17:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Schuimbekkend druipen de Feyenoorders af.
Dat moet zuur zijn hahaquote:Op zondag 9 november 2025 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik krijg een pushmelding dat het 2-3 staat.
Het staat 1-4
Dit vind ik maar raar.
Wie is verantwoordelijk voor die pushmelding?quote:Op zondag 9 november 2025 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik krijg een pushmelding dat het 2-3 staat.
Het staat 1-4
Dit vind ik maar raar.
Fotmob.quote:Op zondag 9 november 2025 18:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie is verantwoordelijk voor die pushmelding?
Autootje vroem vroem de bocht om is geen sport.quote:Op zondag 9 november 2025 18:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat doet Hamilton toch echt helemaal zelf.
![]()
Niet Flashscore gebruikenquote:Op zondag 9 november 2025 18:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Fotmob.
Terwijl ik hen normaal gesproken ontzettend vertrouw.
Ga NatteKat vervelen met je rommel.quote:Op zondag 9 november 2025 18:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat doet Hamilton toch echt helemaal zelf.
![]()
Theo Maassen waarschijnlijk.quote:Op zondag 9 november 2025 18:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie is verantwoordelijk voor die pushmelding?
Sow.quote:Op zondag 9 november 2025 18:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ga NatteKat vervelen met je rommel.
Akkoord.quote:Op zondag 9 november 2025 18:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vond het wat gezapig worden… sorry.
Gezapig sfeertje jongens!quote:Op zondag 9 november 2025 18:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vond het wat gezapig worden… sorry.
Stukje voetbalelftalquote:Op zondag 9 november 2025 19:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gezapig sfeertje jongens!
@:wereldgozer @:zipportal
Inderdaad zeg.quote:Op zondag 9 november 2025 20:08 schreef Diabool het volgende:
Spelers van gae zijn wel aanstellers zo te zien.
Is het zo erg?quote:
Ik kijk net, ik durfde dat niet direct aan te nemen.quote:Op zondag 9 november 2025 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was de grap, ja. (Dombo snapte hem)
Ja dat zeg ik.quote:Op zondag 9 november 2025 20:48 schreef Coco het volgende:
Bedankt Zorro voor het uitleggen van de grap.
Gohquote:Op zondag 9 november 2025 21:35 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord is een club waarbij (wanneer het niet wil lukken, maar ook als het wel lukt eigenlijk) constant gesmeekt wordt om penalty's
Maxquote:Op zondag 9 november 2025 21:47 schreef 3rr0r het volgende:
Genot. Op Max en Kowet kan je wel rekenen om je zondag op te fleuren.
Ja daar waren ze hun tijd ver vooruit met meme en allesquote:
Domheid past goed bij de club Feyenoord.quote:Op zondag 9 november 2025 21:59 schreef Zorro het volgende:
Steijn vond het meespelen dat ze donderdag nog moesten spelen.
Die heeft gemist dat GAE ook Europees speelt.
quote:
Middagje NAC.quote:Op dinsdag 18 november 2025 11:44 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Hup Excelsior. @:3rr0r
NAC - PSV zal wel weer verkocht worden als een 'Brabantse Clash' oidquote:Op dinsdag 18 november 2025 18:49 schreef Makamba_ het volgende:
Van deze wedstrijden kan zelfs ESPN geen sentatie maken vooraf.
Gaat Ajax onder Grim het herstel vinden tegen het stugge Excelsior? Gaat PSV de BRABANTSE KRAKER in Breda overleven? Blijft Feyenoord in de rug van PSV tegen het HYPERAANVALLENDE NEC? Overleeft AZ met SUPERTALENT Kees Smit de kraker in Friesland! U kijkt het op ESPN!!quote:Op dinsdag 18 november 2025 18:49 schreef Makamba_ het volgende:
Van deze wedstrijden kan zelfs ESPN geen sentatie maken vooraf.
quote:Op woensdag 19 november 2025 09:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat Ajax onder Grim het herstel vinden tegen het stugge Excelsior? Gaat PSV de BRABANTSE KRAKER in Breda overleven? Blijft Feyenoord in de rug van PSV tegen het HYPERAANVALLENDE NEC? Overleeft AZ met SUPERTALENT Kees Smit de kraker in Friesland! U kijkt het op ESPN!!
Leo Oldenburger is de verpersoonlijking van SBS6 style alles in hapklare brokken serveren aan je publiek.quote:Op woensdag 19 november 2025 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoor het Leo Oldenburger gewoon zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |