quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:34 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Nee. Alleen de moderne versies.
Jodenfooi. Van die dikke schadevergoeding kan de familie Nouri dat ook wel zelf aanschaffen. Geen bedelactie voor nodig.quote:De aanschafkosten voor een AED (automatische externe defibrillator) variëren doorgaans
tussen ¤800 en ¤3.000, afhankelijk van het type, merk en de functies. Hierbij komen ook terugkerende kosten voor onderhoud, zoals het vervangen van elektroden (ongeveer elke 2-5 jaar) en batterijen (ongeveer elke 2-7 jaar).
Aanschafkosten
Valt mij op dat hij voorafgaand aan best wel wat goals op het verkeerde been staat en vervolgens niets meer doet.quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:28 schreef Caland het volgende:
Pasveer dacht dat hij in een zaalvoetbaldoel stond
Dat is niks nieuws. Zijn positionering is altijd al een zwakte geweest. Voorheen compenseerde hij dat met een behoorlijk explosieve sprongkracht.quote:Op zaterdag 22 november 2025 19:40 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Valt mij op dat hij voorafgaand aan best wel wat goals op het verkeerde been staat en vervolgens niets meer doet.
Volgens mij houden de data jongons dit niet bij, maar ik durf er een kwartje op te zetten dat hij de keeper is met verreweg de meeste tegendoelpunten op die manier.
Of de AIVD op de familie Nouriquote:Op zaterdag 22 november 2025 19:55 schreef 3rr0r het volgende:
Tijd om een AED in te zetten op wat Ajax spelers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |