Ik heb Luctor gewoon laten stikken. Ik ga niet helemaal naar Zeeland toequote:Op zondag 9 november 2025 10:44 schreef BillDauterive het volgende:
Succes met de wedstrijd Redefine en Luctor!
Ja.quote:Op zondag 9 november 2025 14:11 schreef Strani het volgende:
Moeten ze Heitinga nu nóg een keer ontslaan of hoe zit dat?
Jaquote:Op zondag 9 november 2025 14:11 schreef Strani het volgende:
Arme @:Meke - moet ze zich weer twee dagen verstoppen in het tuinschuurtje
Maar hoe heb je dan je huidige baan kunnen krijgen als je dat diploma destijds niet hebt kunnen overleggen?quote:Op zondag 9 november 2025 18:16 schreef NailQueen het volgende:
Mijn moeder heeft een doos met oude spullen aan mij gegeven en wat kom ik na 23 jaar (!!) weer tegen? Een diploma voor K3 dansles uit 2002. Komt het toch nog eens van pas
Alsof je anders wel had gewonnenquote:Op zondag 9 november 2025 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Verloren, want @:redefine was niet op komen dagen.
Weer aannemen en nog een keer ontslaan ja. Net zo lang totdat het lek boven is. Nog een keer of duizend dus.quote:Op zondag 9 november 2025 14:11 schreef Strani het volgende:
Moeten ze Heitinga nu nóg een keer ontslaan of hoe zit dat?
Ik was 8. Ik had geen keuzequote:Op zondag 9 november 2025 18:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar hoe heb je dan je huidige baan kunnen krijgen als je dat diploma destijds niet hebt kunnen overleggen?
Daar heb ik ook geen invloed opquote:Op zondag 9 november 2025 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Als Verstappen de race gewoon wint is het je vergeven.
Ok. Zal een poging wagen. Laat Verstappen winnen en Piastri en Noris geen punten halenquote:
Waarom heeft die dan ook geen nieuwe banden meegenomenquote:Op zondag 9 november 2025 19:13 schreef Strani het volgende:
Nou... ik zie Verstappen dit niet meer winnen op zulke oude banden.
Fijn!! Jullie hadden ook super goed weer volgens mijquote:Op zondag 9 november 2025 19:24 schreef Arizona het volgende:
Weer thuis van een fantastisch weekend Disneyland Parijs met de familie![]()
Helemaal gesloopt maar het was het helemaal waard.
Uitgebreid verslag volgt nog, mits interesse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |