Ik heb Luctor gewoon laten stikken. Ik ga niet helemaal naar Zeeland toequote:Op zondag 9 november 2025 10:44 schreef BillDauterive het volgende:
Succes met de wedstrijd Redefine en Luctor!
Ja.quote:Op zondag 9 november 2025 14:11 schreef Strani het volgende:
Moeten ze Heitinga nu nóg een keer ontslaan of hoe zit dat?
Jaquote:Op zondag 9 november 2025 14:11 schreef Strani het volgende:
Arme @:Meke - moet ze zich weer twee dagen verstoppen in het tuinschuurtje
Maar hoe heb je dan je huidige baan kunnen krijgen als je dat diploma destijds niet hebt kunnen overleggen?quote:Op zondag 9 november 2025 18:16 schreef NailQueen het volgende:
Mijn moeder heeft een doos met oude spullen aan mij gegeven en wat kom ik na 23 jaar (!!) weer tegen? Een diploma voor K3 dansles uit 2002. Komt het toch nog eens van pas
Alsof je anders wel had gewonnenquote:Op zondag 9 november 2025 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Verloren, want @:redefine was niet op komen dagen.
Weer aannemen en nog een keer ontslaan ja. Net zo lang totdat het lek boven is. Nog een keer of duizend dus.quote:Op zondag 9 november 2025 14:11 schreef Strani het volgende:
Moeten ze Heitinga nu nóg een keer ontslaan of hoe zit dat?
Ik was 8. Ik had geen keuzequote:Op zondag 9 november 2025 18:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar hoe heb je dan je huidige baan kunnen krijgen als je dat diploma destijds niet hebt kunnen overleggen?
Daar heb ik ook geen invloed opquote:Op zondag 9 november 2025 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Als Verstappen de race gewoon wint is het je vergeven.
Ok. Zal een poging wagen. Laat Verstappen winnen en Piastri en Noris geen punten halenquote:
Waarom heeft die dan ook geen nieuwe banden meegenomenquote:Op zondag 9 november 2025 19:13 schreef Strani het volgende:
Nou... ik zie Verstappen dit niet meer winnen op zulke oude banden.
Fijn!! Jullie hadden ook super goed weer volgens mijquote:Op zondag 9 november 2025 19:24 schreef Arizona het volgende:
Weer thuis van een fantastisch weekend Disneyland Parijs met de familie![]()
Helemaal gesloopt maar het was het helemaal waard.
Uitgebreid verslag volgt nog, mits interesse
Hoogste tijd dat hij gesponsord wordt door de Kwikfit dan.quote:Op zondag 9 november 2025 19:13 schreef Strani het volgende:
Nou... ik zie Verstappen dit niet meer winnen op zulke oude banden.
Ik vrees dat we met zulke oude banden eerst even moeten afwachten of hij wel door de APK komt.quote:
Oh jeequote:Op zondag 9 november 2025 21:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, vandaag weer wat karton geschoven en aangekocht op spellenspektakel in Utrecht. T past bijna niet meer in de kast.
Nou, beetje vermoeiend is t wel. En dan moet komende week nog komen, met 3 concerten, mn eigen verjaardag, een ander verjaardagsfeestje en twee avonden bordspellen spelenquote:Op zondag 9 november 2025 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jeeMaar verder gaat het wel goed?
Dat wordt dus op zoek naar een extra kast.quote:Op zondag 9 november 2025 21:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, vandaag weer wat karton geschoven en aangekocht op spellenspektakel in Utrecht. T past bijna niet meer in de kast.
quote:Op zondag 9 november 2025 21:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nou, beetje vermoeiend is t wel. En dan moet komende week nog komen, met 3 concerten, mn eigen verjaardag, een ander verjaardagsfeestje en twee avonden bordspellen spelen
quote:
Ha ja we hebben ook een flinke boekenkast. Die misschien ook wel deels spellenkast kan wordenquote:Op zondag 9 november 2025 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wordt dus op zoek naar een extra kast.
Dat heb ik dan met een boekenkast, maar dan voor Legoquote:Op zondag 9 november 2025 21:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ha ja we hebben ook een flinke boekenkast. Die misschien ook wel deels spellenkast kan worden
Is het niet veel beter om de hele Harry Potter kamer te gebruiken?quote:Op zondag 9 november 2025 21:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ha ja we hebben ook een flinke boekenkast. Die misschien ook wel deels spellenkast kan worden
Maar heb je dan niet overwogen om bijvoorbeeld dat werken op te geven? Want volgens mij wordt het allemaal wel heel veel nu.quote:
Ah mooi. Ik heb ook nog vier dagen vrij nuquote:Op zondag 9 november 2025 23:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend is weer voorbij. Nu tijd voor bed. En dan vanaf morgen vakantie.
Heel lekker.quote:Op zondag 9 november 2025 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah mooi. Ik heb ook nog vier dagen vrij nu
Ja wel over gedacht. Maar die andere activiteiten kosten geld en t voordeel van werken is dan weer dat we er geld voor krijgen.quote:Op zondag 9 november 2025 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar heb je dan niet overwogen om bijvoorbeeld dat werken op te geven? Want volgens mij wordt het allemaal wel heel veel nu.
Dat is lastig uit te leggen aan een pensionado die in Spanje zit te rentenieren.quote:Op maandag 10 november 2025 07:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja wel over gedacht. Maar die andere activiteiten kosten geld en t voordeel van werken is dan weer dat we er geld voor krijgen.
België viert morgen het einde van de Eerste Wereldoorlog, dus wij hebben een vierdaags weekend nuquote:Op zondag 9 november 2025 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah mooi. Ik heb ook nog vier dagen vrij nu
Veel plezier daar.quote:Op maandag 10 november 2025 09:09 schreef Fred_B het volgende:
We zijn momenteel trouwens een lang weekend in de Duitse Eifel, vlakbij de Luxemburgse grens. Bijzonder mooie omgeving hier.
Ze wilden zelf zelfstandig verder.quote:Op maandag 10 november 2025 09:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
België viert morgen het einde van de Eerste Wereldoorlog, dus wij hebben een vierdaags weekend nu![]()
Helaas voor het merendeel hier pakte Nederland zijn verantwoordelijkheid niet 111 jaar terug
Veel plezier! Wat hebben jullie gedaan / gaan jullie nog doen?quote:Op maandag 10 november 2025 09:09 schreef Fred_B het volgende:
We zijn momenteel trouwens een lang weekend in de Duitse Eifel, vlakbij de Luxemburgse grens. Bijzonder mooie omgeving hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |