quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
blauwen die door slotjes posten.
Cool hèquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mercedesquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hopelijk pakt McLaren wat punten?Uh, nee?
Dat tuig doet ook maar gewoon waar ze zelf zin in hebben.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Reden om moderator te zijn manquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat tuig doet ook maar gewoon waar ze zelf zin in hebben.
Zag er ook niet snel uit.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:32 schreef greysbones het volgende:
Max niet tevreden
Maakt zijn run niet af
Volgens mij was het meer iets uitproberenquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zag er ook niet snel uit.
Dat leek me ookquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer iets uitproberen
Wanneer had je die nog meer?quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb een naar voorgevoel dit weekend.
Vorige race.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer had je die nog meer?
quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Meneertje positivo is er ook weer bij hoorquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Jij bent echt vreselijkquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Open sollicitatie bij Viaplay?quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wow
Norris en Oscar ultra close. 23 duizendste
Het zag er ook niet uit, wel dan?quote:
Meer realistischquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Meneertje positivo is er ook weer bij hoor
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:37 schreef Newone82 het volgende:
Bye bye WK kansen Max.
McLaren op een andere planeet.
We weten Max zijn kwali pace nog nietquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:37 schreef Newone82 het volgende:
Bye bye WK kansen Max.
Max zijn balans aan boord hele sessie drama. Over paar uurtjes al sprint kwali. Verloren weekend voor Max.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We weten Max zijn kwali pace nog niet
Paar aanpassingen en hij staat er zo weer bijquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:39 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Max zijn balans aan boord hele sessie drama. Over paar uurtjes al sprint kwali. Verloren weekend voor Max.
Mag ik je zondag even quoten?quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Paar aanpassingen en hij staat er zo weer bij
Mag vanavond ook al hoorquote:
Euhhhquote:
In de VT, Je kan in elk geval stellen dat Red Bull iets anders heeft geprobeerd dan de rest.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:37 schreef Newone82 het volgende:
Bye bye WK kansen Max.
Ik heb het gevoel dat het niet meer gaat lukken. Maar als ik het mis blijk te hebben geef ik dat ook toe. VT was erg meh.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Euhhh
Bij perez was je altijd super positief
What happened ?
Het is net als in Peter Pan. Als niemand het meer gelooft, lukt het ook niet meerquote:Op vrijdag 7 november 2025 17:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het niet meer gaat lukken.
Ik geloof er nog in. Morgen flikkeren Piastri en Norris jn de regen allebei buiten de punten en Max pakt de overwinning.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is net als in Peter Pan. Als niemand het meer gelooft, lukt het ook niet meer
Ach ik vind het wel wat hebben, maar heb wel zoiets van: Doe het standaard altijd of doe het gewoon niet.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:28 schreef MoreDakka het volgende:
Die sprintweekends zijn echt aids. Minder training betekent meer dominantie, ik snap niet dat F1 dat nou nog niet door heeft.
Als iemand het kan is Max het, ik heb alleen het gevoel dat dit weekend ook zwaar gaat worden.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is net als in Peter Pan. Als niemand het meer gelooft, lukt het ook niet meer
Dont jinx it!quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als iemand het kan is Max het, ik heb alleen het gevoel dat dit weekend ook zwaar gaat worden.
quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:46 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Wat is het saai hier, beter ga ik npo1 kijken.
Was daar gisteren niet did docu over van 50 jaar na die ontplofte naftakraker bij DSM?quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:46 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Wat is het saai hier, beter ga ik npo1 kijken.
Is vast niet onderzocht door de stewards.quote:
Idemquote:Op vrijdag 7 november 2025 17:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het niet meer gaat lukken. Maar als ik het mis blijk te hebben geef ik dat ook toe. VT was erg meh.
quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
ik bedenk me net dat ik er morgen niet ben voor de sprint
Banwaardig ditquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
Dat kan.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
er is niks verkeerds aan om je sociale leven te verrijken buiten FOK omquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
quote:
Huh? Ik begrijp deze zin niet? Buiten FOK!? Wat is dat?quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:20 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
er is niks verkeerds aan om je sociale leven te verrijken buiten FOK om
Ja, er zijn ook andere websitesquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Huh? Ik begrijp deze zin niet? Buiten FOK!? Wat is dat?
Dat is het moment als je van je zolderkamer bentquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Huh? Ik begrijp deze zin niet? Buiten FOK!? Wat is dat?
Spannendquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:28 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Dat is het moment als je van je zolderkamer bent
yuki heeft geluisterdquote:
Maar dan moet je van de zolderkamer af.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:20 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
er is niks verkeerds aan om je sociale leven te verrijken buiten FOK om
En nu weer FOK.f1quote:
Meer dan een seconde ja.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:34 schreef Peterselieman het volgende:
Yuki al weer op grote achterstand
nou ja zelfsquote:
alle beetjes helpenquote:
Weer te laatquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max onderstuur bocht 8 en nog steeds de snelste. Wow.
Als hij in zijn volgende ronde die bocht 8 beter pakt kan die redelijk wat tijd winnen.quote:
Gelukkig, dan valt minder op dat Lewis tekort komtquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:40 schreef Tijn het volgende:
Ferrari mokerslecht. Wat dat betreft niks bijzonders te melden dus
Wel jammer want een goede Ferrari/Russell kunnen punten pakken van de McLaren boysquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:40 schreef Tijn het volgende:
Ferrari mokerslecht. Wat dat betreft niks bijzonders te melden dus
geeft wat mij betreft vooral weer hoe hard Max er voor moet werken om hem op p2 te krijgenquote:
was toch ook ziekjes?quote:
Was ook met een nieuwe motor.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:43 schreef Tijn het volgende:
Max heeft vorig jaar laten zien hoe het moet vanaf P17. Dat moet Tsunoda toch wat moed geven.
Het is een godswonder wat max met die auto paraat weet te maken.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Toch geen goed teken voor de auto dat Tsunoda er helemaal niks mee kan.
Kan Yuki nu ook wel doen. Als je toch al achteraan moet starten, maakt zo'n gridpenalty ook niet meer uit.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was ook met een nieuwe motor.
Verstappen nog steeds P2.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Gewoon iemand anders laten rijden. Je mag al blij zijn als hij bij een pitstop een McLaren een paar bochten op kan houden.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kan Yuki nu ook wel doen. Als je toch al achteraan moet starten, maakt zo'n gridpenalty ook niet meer uit.
Ja idd.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kan Yuki nu ook wel doen. Als je toch al achteraan moet starten, maakt zo'n gridpenalty ook niet meer uit.
Bizar gewoonquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is een godswonder wat max met die auto paraat weet te maken.
Ze hebben hem in de AXGP gezetquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:44 schreef Zorro het volgende:
Ik begin te geloven dat Yuki het niet helemaal is.
Ze kunnen hem wel beter naar de zin van Tsunoda maken, maar daar wordt die niet sneller van.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:43 schreef Weltschmerz het volgende:
ik zie het niet door alle mist die hier isquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe vet ziet dit eruit.
[ afbeelding ]
Klopt jaquote:
Da's een wolkquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik zie het niet door alle mist die hier is
Heb je nog nooit in een vliegtuig gezeten?quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe vet ziet dit eruit.
[ afbeelding ]
Ik zou een like hebben uitgedeeld ware het niet dat je zo lafjes "f" neerzet.quote:
Als die meer vertrouwen in de auto kan vinden wordt die vast sneller dan die nu is.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze kunnen hem wel beter naar de zin van Tsunoda maken, maar daar wordt die niet sneller van.
Als ik nodig moet rij ik ook harderquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Norris keek alsof hij nodig naar de wc moest.
Ja, extra gewicht.quote:
Krijg je geheid weer een note hierquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou een like hebben uitgedeeld ware het niet dat je zo lafjes "f" neerzet.
dat is zijn resting bitchfacequote:Op vrijdag 7 november 2025 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Norris keek alsof hij nodig naar de wc moest.
Je mag ook niks meer zeggen tegenwoordig!quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je mag ook niks meer zeggen tegenwoordig!
Tere zieltjes hier.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je mag ook niks meer zeggen tegenwoordig!
Oh dan ga ik de livetiming weer bekijkenquote:
Momentje gehad denk ik.quote:
Komt door de braziliaanse schoonfamilie.quote:
Dan zal ie er morgen wel uitgestemd worden.quote:
Baas.quote:
Geheid idd of de hype van de comebackquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Komt door de braziliaanse schoonfamilie.
Heeft die racist eigenlijk nog steeds een ban voor het bezoeken van races?quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wilde je hem graag zien?quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heeft die racist eigenlijk nog steeds een ban voor het bezoeken van races?
mwah, Piquet is niet heel populair.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, maar als Tsunoda top 10 rijdt dan zit er wel wat meer in de auto voor Verstappen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze kunnen hem wel beter naar de zin van Tsunoda maken, maar daar wordt die niet sneller van.
Sowieso niet handig van Yuki om hem Practice 1 de muur in te knallenquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, maar als Tsunoda top 10 rijdt dan zit er wel wat meer in de auto voor Verstappen.
quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hamilton genaaid door z'n teamgenoot.
Open sollicitatie naar Red Bull.quote:
Nou hier kon hij weinig aan doenquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeldzaam foutje doet hem de das om
Slimme jongenquote:
morgen hebben we stormquote:
Liever op zondag.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:03 schreef greysbones het volgende:
Max
the car is complety broken
its undriveable
Einde Mekies hypequote:Op vrijdag 7 november 2025 20:03 schreef greysbones het volgende:
Max
its undriveable
Ik weet niet hoe het in de eerste run was maar in de tweede zat ie precies in het bochtige stuk in heel druk verkeer, wellicht lag het daar aan.quote:
Einde wk hypequote:
Hadjar, inleveren die bak. Verstappen erin, nu.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:03 schreef greysbones het volgende:
Max
its undriveable
Nouja beetje overdrevenquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:03 schreef greysbones het volgende:
Max
its undriveable
Beetje drama maken inderdaad.quote:
max zal niet overdrijven als hij wat zegtquote:
Stewards: Doen we niks mee.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
TURN 10 INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) NOTED - YELLOW FLAG INFRINGEMENT
Hij doet net alsof die auto total loss is.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
max zal niet overdrijven als hij wat zegt
primaquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij doet net alsof die auto total loss is.
Lag het wel aan Leclerc eigenlijk of was hij gewoon weer te langzaam?quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeldzaam foutje doet hem de das om
FIA STEWARDS: TURN 10 INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - YELLOW FLAG INFRINGEMENTquote:
Dat doet elke F1 coureurquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
max zal niet overdrijven als hij wat zegt
Logisch dat dat ietwat overdreven bevonden wordt dus.quote:
wat jij wilquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Logisch dat dat ietwat overdreven bevonden wordt dus.
Als ze zeggen "NO BRAKES!" dan remt zo'n auto nog harder dan wanneer ik met twee voeten vol op de rem ga hangenquote:
Dat is dus nog niet bekend, daar kijken ze nu naar. Of na de sessie.quote:
"I've got no power" betekent ook doorgaans dat ze 999 pk hebben ipv 1000.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ze zeggen "NO BRAKES!" dan remt zo'n auto nog harder dan wanneer ik met twee voeten vol op de rem ga hangen
Three places drop!quote:
als het toch niet gaatquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Max heeft er geen vertrouwen in, maar 1 rondje
Sparen voor de race.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het toch niet gaat
kun je maar beter banden sparen
Misschien setup omgooien nuquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
zou wel heel bijzonder zijn als het wel zo wasquote:
I've got no grip betekent doorgaans dat ze met 4G de bocht om kunnen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
"I've got no power" betekent ook doorgaans dat ze 999 pk hebben ipv 1000.
Bandenslijtage hebben ze ook niet op orde voor een 2e push lapquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
als het toch niet gaat
kun je maar beter banden sparen
Het is zijn baanquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou wel heel bijzonder zijn als het wel zo was
Dat lijkt me eerder een teken van veel vertrouwen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 20:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |