Ze kunnen hem wel beter naar de zin van Tsunoda maken, maar daar wordt die niet sneller van.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Toch geen goed teken voor de auto dat Tsunoda er helemaal niks mee kan.
ik zie het niet door alle mist die hier isquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe vet ziet dit eruit.
[ afbeelding ]
Klopt jaquote:
Da's een wolkquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik zie het niet door alle mist die hier is
Heb je nog nooit in een vliegtuig gezeten?quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe vet ziet dit eruit.
[ afbeelding ]
Ik zou een like hebben uitgedeeld ware het niet dat je zo lafjes "f" neerzet.quote:
Als die meer vertrouwen in de auto kan vinden wordt die vast sneller dan die nu is.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze kunnen hem wel beter naar de zin van Tsunoda maken, maar daar wordt die niet sneller van.
Als ik nodig moet rij ik ook harderquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Norris keek alsof hij nodig naar de wc moest.
Ja, extra gewicht.quote:
Krijg je geheid weer een note hierquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou een like hebben uitgedeeld ware het niet dat je zo lafjes "f" neerzet.
dat is zijn resting bitchfacequote:Op vrijdag 7 november 2025 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Norris keek alsof hij nodig naar de wc moest.
Je mag ook niks meer zeggen tegenwoordig!quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je mag ook niks meer zeggen tegenwoordig!
Tere zieltjes hier.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je mag ook niks meer zeggen tegenwoordig!
Oh dan ga ik de livetiming weer bekijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |