quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
blauwen die door slotjes posten.
Cool hèquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mercedesquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hopelijk pakt McLaren wat punten?Uh, nee?
Dat tuig doet ook maar gewoon waar ze zelf zin in hebben.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Reden om moderator te zijn manquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat tuig doet ook maar gewoon waar ze zelf zin in hebben.
Zag er ook niet snel uit.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:32 schreef greysbones het volgende:
Max niet tevreden
Maakt zijn run niet af
Volgens mij was het meer iets uitproberenquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zag er ook niet snel uit.
Dat leek me ookquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer iets uitproberen
Wanneer had je die nog meer?quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik heb een naar voorgevoel dit weekend.
Vorige race.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer had je die nog meer?
quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Meneertje positivo is er ook weer bij hoorquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Jij bent echt vreselijkquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Open sollicitatie bij Viaplay?quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wow
Norris en Oscar ultra close. 23 duizendste
Het zag er ook niet uit, wel dan?quote:
Meer realistischquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Meneertje positivo is er ook weer bij hoor
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:37 schreef Newone82 het volgende:
Bye bye WK kansen Max.
McLaren op een andere planeet.
We weten Max zijn kwali pace nog nietquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:37 schreef Newone82 het volgende:
Bye bye WK kansen Max.
Max zijn balans aan boord hele sessie drama. Over paar uurtjes al sprint kwali. Verloren weekend voor Max.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We weten Max zijn kwali pace nog niet
Paar aanpassingen en hij staat er zo weer bijquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:39 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Max zijn balans aan boord hele sessie drama. Over paar uurtjes al sprint kwali. Verloren weekend voor Max.
Mag ik je zondag even quoten?quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Paar aanpassingen en hij staat er zo weer bij
Mag vanavond ook al hoorquote:
Euhhhquote:
In de VT, Je kan in elk geval stellen dat Red Bull iets anders heeft geprobeerd dan de rest.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:37 schreef Newone82 het volgende:
Bye bye WK kansen Max.
Ik heb het gevoel dat het niet meer gaat lukken. Maar als ik het mis blijk te hebben geef ik dat ook toe. VT was erg meh.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Euhhh
Bij perez was je altijd super positief
What happened ?
Het is net als in Peter Pan. Als niemand het meer gelooft, lukt het ook niet meerquote:Op vrijdag 7 november 2025 17:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het niet meer gaat lukken.
Ik geloof er nog in. Morgen flikkeren Piastri en Norris jn de regen allebei buiten de punten en Max pakt de overwinning.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is net als in Peter Pan. Als niemand het meer gelooft, lukt het ook niet meer
Ach ik vind het wel wat hebben, maar heb wel zoiets van: Doe het standaard altijd of doe het gewoon niet.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:28 schreef MoreDakka het volgende:
Die sprintweekends zijn echt aids. Minder training betekent meer dominantie, ik snap niet dat F1 dat nou nog niet door heeft.
Als iemand het kan is Max het, ik heb alleen het gevoel dat dit weekend ook zwaar gaat worden.quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is net als in Peter Pan. Als niemand het meer gelooft, lukt het ook niet meer
Dont jinx it!quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als iemand het kan is Max het, ik heb alleen het gevoel dat dit weekend ook zwaar gaat worden.
quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:46 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Wat is het saai hier, beter ga ik npo1 kijken.
Was daar gisteren niet did docu over van 50 jaar na die ontplofte naftakraker bij DSM?quote:Op vrijdag 7 november 2025 17:46 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Wat is het saai hier, beter ga ik npo1 kijken.
Is vast niet onderzocht door de stewards.quote:
Idemquote:Op vrijdag 7 november 2025 17:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het niet meer gaat lukken. Maar als ik het mis blijk te hebben geef ik dat ook toe. VT was erg meh.
quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
ik bedenk me net dat ik er morgen niet ben voor de sprint
Banwaardig ditquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
Dat kan.quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
er is niks verkeerds aan om je sociale leven te verrijken buiten FOK omquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:04 schreef greysbones het volgende:
quote:
Huh? Ik begrijp deze zin niet? Buiten FOK!? Wat is dat?quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:20 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
er is niks verkeerds aan om je sociale leven te verrijken buiten FOK om
Ja, er zijn ook andere websitesquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Huh? Ik begrijp deze zin niet? Buiten FOK!? Wat is dat?
Dat is het moment als je van je zolderkamer bentquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Huh? Ik begrijp deze zin niet? Buiten FOK!? Wat is dat?
Spannendquote:Op vrijdag 7 november 2025 19:28 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Dat is het moment als je van je zolderkamer bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |