abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219219912
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 09:32 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Heeft ze ook wel een linkje geplaatst naar die 5000 platen die in dat ding kunnen?
De dag is nog lang 😉
pi_219219915
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 08:34 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik hoop eerder dat ze die vervelende Joerie achterwege gaat laten, die vent vindt het ook heerlijk om in de schijnwerper te staan, zo onaantrekkelijk
Hij is haar gelijke in aandachtsgeil en klefheid.
pi_219219930
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 08:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Toevallig had ik er 1 😂 niets voor gedaan verder maar ze vond het vies schijnbaar en ging zelf naar de wc en weigerde verder een luier (was net voor haar 2e verjaardag)
De andere 2 waren HEEL laat 🤦‍♂️
Maar Debbie had een zindelijkheid box die gegarandeerd je kind zindelijk kreeg voor het 2e jaar ! Als dit niet lukte was je gewoon een slechte moeder volgens haar!
Vervolgens werd jay maar niet zindelijk en heeft het super lang geduurd 😂👍 en ik heb nog niets voorbij zien komen dat ze ook maar begonnen zijn bij Liam
Geen energie voor gok ik
pi_219219985
Die broeken van Bob. Doe hem lekker een iets donkere broek laten aantrekken. Dat lichte kan in het voorjaar/ zomer seizoen.
pi_219219998
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 09:37 schreef opwegnaar het volgende:
Waarom filmt Debbie een donkere straat? Ik snap 'm niet?

En wat is DBM weer aan het dramatiseren...die is echt niet goed...
Hierover kunnen we enkel aannames doen (we denken omdat ze de bellen hoorde... maar ze kan ook iemand uitgezwaaid hebben of de kat liep ergens over straat... we weten het niet he🤷 dus tja )
pi_219220022
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 09:56 schreef Lalaland79 het volgende:
Die broeken van Bob. Doe hem lekker een iets donkere broek laten aantrekken. Dat lichte kan in het voorjaar/ zomer seizoen.
Of laat het niet intrekken en was het gelijk..
Snap het voorjaar verhaal niet.. mijn kind is dan juist viezer 😂 dan komt de zon weer en is alles nog vies buiten dus hij ook
(Of in de zomer met droogte en alles onder droog stoffig zand 😂 altijd zwart kind dan)
pi_219220059
M’n cookies zijn wel alert. Al 3 Wellis advertenties voorbij zien komen deze ochtend op Instagram met Debbie.
pi_219220061
Wat me bij DBM opvalt is dat ze bij het powerliften haar mond zo op elkaar zet. Dacht altijd dat je je buik/rugspieren moest gebruiken en niet je adem moest vastzetten met je mond.
Maar ik heb totaal geen verstand van hoe dat bij powerliften werkt.
Kan iemand dat uitleggen?
pi_219220125
Eliseboers: hoe werd ik zo fit voor mijn bruiloft? Ik heb alle snacks uit mijn leven verbannen, dus ook niet s avonds met koek op de bank.
Ook Elise; sta je zelf toe om te snacken
pi_219220259
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 10:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Eliseboers: hoe werd ik zo fit voor mijn bruiloft? Ik heb alle snacks uit mijn leven verbannen, dus ook niet s avonds met koek op de bank.
Misschien toch ook een Debbietje gedaan? (Ozempic)
pi_219220262
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 09:30 schreef Utopica het volgende:

[..]
Maar met kind en verloofd is dat toch ook familie? Of misschien dat Sanneke dat niet zo ziet. Kan natuurlijk ook.. maar als je die stories na elkaar ziet is het wel bijzonder :')
Of dat als familie wordt gezien, geen idee. Qua stories is het absoluut bijzonder te noemen.
pi_219220274
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 09:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
In alles moet zij Guusje benoemen of het nou over de kinderen of de hond gaat.
Lijkt me belastend voor de kinderen.
pi_219220317
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 09:56 schreef Lalaland79 het volgende:
Of was ze wat vaker dan 1x per week 🙈.
Hier dragen ze de lichte broeken ook nog gewoon en die worden ook smerig. Beetje ossengalzeep erop en in de was.
pi_219220350
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 08:55 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat zindelijk worden van de middelste was ook één grote grap. Ze was zwanger en had geen zin in twee kinderen in de luiers. Dus moest en zou hij zindelijk worden. Lukte niet. Toen lag het aan haar energie. Want weten we het nog? LC, auto ongeluk, whiplash en weet ik wat al niet meer. En uiteindelijk kwam er een osteopaat aan te pas want het jochie had blokkades waardoor zindelijk worden niet lukte. 🤡

De jongste moet wachten totdat Roy vakantie heeft denk ik. Debbie heeft helemaal geen energie voor zindelijkheidstraining.
Debbie heeft die energie heus wel, maar wil dat vooral inzetten voor selfcare. Roy is er vooral voor alle dingen waar zij zelf geen zin in heeft. Verwend nest is het.
pi_219220390
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 10:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Als ik iemand nep vind dat zijn het Elise en Vita wel, alles wat in hun huis staat, aan hebben, of eten is gesponsord. Triest leven dat je je geloofwaardigheid aan de kant zet voor een paar centen. Maar goed ze hebben er beide een miljoenenwoning aan over gehouden inclusief de gesponsorde banken en televisies. Vandaag is het LG die fantastisch is en morgen Samsung (bijwijze van). Sinds het grote geld binnen is zijn ze beiden gestopt met vloggen, tot zover trouw aan hun “fans” aan wie ze dit te danken hebben.
pi_219220667
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 11:02 schreef Maremare het volgende:

[..]
Debbie heeft die energie heus wel, maar wil dat vooral inzetten voor selfcare. Roy is er vooral voor alle dingen waar zij zelf geen zin in heeft. Verwend nest is het.
Natuurlijk heeft ze die energie. Ik schrijf hier de leugen die zij altijd uitkraamt. Naast de energie voor selfcare heeft zij bakken energie over voor wat er echt toe doet: haar kinderen. Ze kiest er alleen heel bewust voor om haar kinderen te verwaarlozen en om mensen voor te liegen en zielig te doen. En het beroerde is dat mensen in haar toneelspel geloven, zij zelf voorop. Ooit krijgt ze dit terug via haar kinderen. En dan zal het janken zijn.
Voor nu lijkt ze er nog mee weg te komen, hoewel er ook al stukjes beginnen te ontbreken. Waar is bijvoorbeeld de WMO hulp gebleven? Waar zijn de oppasmeisjes? Waar is de familie?

[ Bericht 12% gewijzigd door JaNeeDan op 08-11-2025 12:19:41 ]
pi_219220776
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 11:08 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Als ik iemand nep vind dat zijn het Elise en Vita wel, alles wat in hun huis staat, aan hebben, of eten is gesponsord. Triest leven dat je je geloofwaardigheid aan de kant zet voor een paar centen. Maar goed ze hebben er beide een miljoenenwoning aan over gehouden inclusief de gesponsorde banken en televisies. Vandaag is het LG die fantastisch is en morgen Samsung (bijwijze van). Sinds het grote geld binnen is zijn ze beiden gestopt met vloggen, tot zover trouw aan hun “fans” aan wie ze dit te danken hebben.
Elise en Vita komen al van geld volgens mij, zijn de kleindochters van Remco Campert.
pi_219220783
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 07:51 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Dat bakje van het toetje was leeg gespoeld onder de kraan. Erg ongeloofwaardig allemaal wat ze zou eten of drinken
Kan het misschien een beetje minder met dit soort opmerkingen? Ook mensen met anorexia eten, anders was ze al lang dood geweest.
pi_219220788
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 11:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Natuurlijk heeft ze die energie. Ik schrijf hier de leugen die zij altijd uitkraamt. Naast de energie voor selfcare heeft zij bakken energie over voor wat er echt toe doet: haar kinderen. Ze kiest er alleen heel bewust voor om haar kinderen te verwaarlozen en om mensen voor te liegen en zielig te doen. En het beroerde is dat mensen in haar toneelspel geloven, zij zelf voorop. Ooit krijgt ze dit terug via haar kinderen. En dan zal het janken zijn.
Voor nu lijkt ze er nog mee weg te komen hoewel er ook al stukjes beginnen te ontbreken. Waar is bijvoorbeeld de WMO hulp gebleven? Waar zijn de oppasmeisjes? Waar is de familie?

Het verbaast me inderdaad dat we niets meer horen over de wmo, alle extra hulp en nieuwe rolstoel. Normaal pronkt ze daar mee.
pi_219220794
Ik stoor me altijd zo aan het taalgebruik van EliseJoanne. Zeer eloquent...kan aan mij liggen hoor maar ik gebruik dit soort woorden niet en hoor het ook niet om me heen.
En ze is zo ongelofelijk blij met zichzelf...🤮
pi_219220817
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 12:09 schreef Wijkje79 het volgende:
Ik stoor me altijd zo aan het taalgebruik van EliseJoanne. Zeer eloquent...kan aan mij liggen hoor maar ik gebruik dit soort woorden niet en hoor het ook niet om me heen.
En ze is zo ongelofelijk blij met zichzelf...🤮
Ja ze is gek van overdrijven en chique doen. Allemaal toneel!
pi_219220853
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 12:13 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ja ze is gek van overdrijven en chique doen. Allemaal toneel!
Dat voert ze door in alles wat ze doet. Elk woord, elke beweging. Het is allemaal doordacht. Alleen maar uiterlijk vertoon.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 08-11-2025 12:27:20 ]
pi_219220901
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 12:06 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Elise en Vita komen al van geld volgens mij, zijn de kleindochters van Remco Campert.
Ik wilde hetzelfde zeggen. Influencen is voor hen voor de leuk/extraatjes.
pi_219220904
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 12:06 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Dat kan best wezen maar Wouter & Elise hebben echt niets zelf betaald in het nieuwe huis, verhuizers, badkamer, vloeren, verf, meubels en zelfs de zonnepanelen en de mensen die hun dozen uitpakten en de voorraadkasten reorganiseerden waren gesponsord. Ik zie hetzelfde nu gebeuren met Vita. Dus de mensen met geld worden nog hebberiger, geen mooie eigenschap.
Moraal van het verhaal, de rijken worden nog rijker. Makkelijk leven, maar of ze zo gelukkig zijn? Als je de juicekanalen moet geloven hangt Wouter hem ook regelmatig ergens anders in. Waar rook is, is vuur.

Ik dacht dat Vita haar vriend nuchter was en zich niet zo snel mee liet slepen, helaas staat zijn Instagram tegenwoordig ook vol met gesponsorde meuk. Niks authentieks meer aan die influencers.
pi_219220909
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 12:37 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik noem dat geen extraatjes meer hoor. Dat is gewoon gratis leven.
pi_219220927
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 09:32 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Heeft ze ook wel een linkje geplaatst naar die 5000 platen die in dat ding kunnen?
Ik wacht nog steeds op een linkje naar het horloge 😅
pi_219220972
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 08:51 schreef JaNeeDan het volgende:
Elisejoanne kwam weer eens voorbij. Een post over haar oudste dochter. De helft van de post gaat over haar overleden dochter. Het verdriet om een overleden kind zal ik nooit bagatelliseren, nooit! Maar kan het dan echt nooit meer alleen over één van de andere kinderen gaan?
Nee dat is zielig voor de 2 kinderen. Altijd Guusje erbij. Dat is echt niet oké. Die kinderen worden veel te veel ongewild belast. Kerstbal met Guusje.
pi_219220987
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 09:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
In alles moet zij Guusje benoemen of het nou over de kinderen of de hond gaat.
De hond beschouwt ze als een tweede Guusje.
pi_219221065
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 12:54 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Nee dat is zielig voor de 2 kinderen. Altijd Guusje erbij. Dat is echt niet oké. Die kinderen worden veel te veel ongewild belast. Kerstbal met Guusje.
Mijn partner zijn broertje is overleden, het gaat meer over hem dan over het levende kind.... maar wie zijn wij om daar over te oordelen? Het zal je verdorie gebeuren zo'n trauma
pi_219221096
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 12:44 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Ik wacht nog steeds op een linkje naar het horloge 😅
Zou ze nog linkjes voor New Balance hebben?
pi_219221150
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 13:23 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zou ze nog linkjes voor New Balance hebben?
Daar word je mee dood gegooid. Mijngeldzaken deelt die ook regelmatig.
pi_219221167
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 13:14 schreef Barbamamaatje het volgende:

[..]
Mijn partner zijn broertje is overleden, het gaat meer over hem dan over het levende kind.... maar wie zijn wij om daar over te oordelen? Het zal je verdorie gebeuren zo'n trauma
Daar gaat het toch helemaal niet om? Ze schrijft een post over haar oudste dochter die in een musical speelt en zelfs dat wordt weer naar haar overleden kindje gelinkt.
pi_219221277
Heeft iemand hier ooit de verf op de kozijnen sneller laten drogen dmv het gebruik van je föhn? DBM doet dat, lijkt mij dat dat niet bevorderlijk is voor hoe de verf opdroogt. Ramen schilderen in november is zowieso een uitdaging vind ik.
pi_219221348
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 12:38 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Dat kan best wezen maar Wouter & Elise hebben echt niets zelf betaald in het nieuwe huis, verhuizers, badkamer, vloeren, verf, meubels en zelfs de zonnepanelen en de mensen die hun dozen uitpakten en de voorraadkasten reorganiseerden waren gesponsord. Ik zie hetzelfde nu gebeuren met Vita. Dus de mensen met geld worden nog hebberiger, geen mooie eigenschap.
Moraal van het verhaal, de rijken worden nog rijker. Makkelijk leven, maar of ze zo gelukkig zijn? Als je de juicekanalen moet geloven hangt Wouter hem ook regelmatig ergens anders in. Waar rook is, is vuur.

Ik dacht dat Vita haar vriend nuchter was en zich niet zo snel mee liet slepen, helaas staat zijn Instagram tegenwoordig ook vol met gesponsorde meuk. Niks authentieks meer aan die influencers.
Die vriend van Vita heeft tenminste nog een normale baan/carriere (werkt nog voor zn geld)

Bij Debbie steeds vaker teksten die hinten op toch wel een beetje herstel? Dat dramatische 'ik word nog meer beter verhaal' was natuurlijk ook niet vol te houden.
pi_219221355
Er is tegenwoordig nog een influencer die de (toch wel plotselinge) overlijden van haar dochter deelt, en hoe erg ik het ook vind en realistisch weet dat iedereen op zijn eigen manier rouwt, valt het mij bij haar ook op dat ze in elke post haar overleden dochter er bij betrekt. Ook bij een mijlpaal van haar 2e dochter wordt 1e dochter vaak benoemd … want die heeft dit immers nooit kunnen doen. Nogmaals, ik zou absoluut niet in haar schoenen willen staan, toch vind ik het als kijker soms zorgelijk. Haar tweede zwangerschap kwam kort na het overlijden van haar eerste dochter (een paar maanden tussen overlijden en zwanger raken), je merkt dat ze nog midden in een rouw proces zit van het verlies van haar eerste dochter en soms denk ik wel eens: tweede dochter krijgt alles mee van dat rouwproces en zal onbewust trauma’s van moeder mee pikken. Een nieuw mensje dat altijd een soort van moet concurreren met iets wat niet meer zichtbaar is, en dit later ook kan teruglezen omdat alles openbaar is gegooid, omdat haar moeder niets heeft verwerkt voordat ze aan een nieuwe zwangerschap begon. Ik zeg hier overigens niet dat eerste dochter niet mag bestaan of verzwegen moet worden, allesbehalve. Het blijft lastig en social media blijft daarin een grijs gebied omdat je niet alles ziet en de mensen in zo’n situatie het medium gebruiken om het verdriet van zich af te praten. Het kan heel goed zijn dat die focus op het overleden kindje in real life veel minder zichtbaar/voelbaar is.
pi_219221394
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 14:24 schreef Gooischevrouw het volgende:
Er is tegenwoordig nog een influencer die de (toch wel plotselinge) overlijden van haar dochter deelt, en hoe erg ik het ook vind en realistisch weet dat iedereen op zijn eigen manier rouwt, valt het mij bij haar ook op dat ze in elke post haar overleden dochter er bij betrekt. Ook bij een mijlpaal van haar 2e dochter wordt 1e dochter vaak benoemd … want die heeft dit immers nooit kunnen doen. Nogmaals, ik zou absoluut niet in haar schoenen willen staan, toch vind ik het als kijker soms zorgelijk. Haar tweede zwangerschap kwam kort na het overlijden van haar eerste dochter (een paar maanden tussen overlijden en zwanger raken), je merkt dat ze nog midden in een rouw proces zit van het verlies van haar eerste dochter en soms denk ik wel eens: tweede dochter krijgt alles mee van dat rouwproces en zal onbewust trauma’s van moeder mee pikken. Een nieuw mensje dat altijd een soort van moet concurreren met iets wat niet meer zichtbaar is, en dit later ook kan teruglezen omdat alles openbaar is gegooid, omdat haar moeder niets heeft verwerkt voordat ze aan een nieuwe zwangerschap begon. Ik zeg hier overigens niet dat eerste dochter niet mag bestaan of verzwegen moet worden, allesbehalve. Het blijft lastig en social media blijft daarin een grijs gebied omdat je niet alles ziet en de mensen in zo’n situatie het medium gebruiken om het verdriet van zich af te praten. Het kan heel goed zijn dat die focus op het overleden kindje in real life veel minder zichtbaar/voelbaar is.
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt. En nogmaals, ik zal verdriet en rouw nooit bagatelliseren maar andere kinderen in een gezin hebben ook recht op hun eigen aandacht.
pi_219221428
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 14:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt. En nogmaals, ik zal verdriet en rouw nooit bagatelliseren maar andere kinderen in een gezin hebben ook recht op hun eigen aandacht.
🌹

En ik ben het met je eens. Hoe sneu ik het ook vind, ik zucht ook wel eens bij haar berichten en of filmpjes. Dat staat los van de compassie die ik voor haar heb.
pi_219221440
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 13:14 schreef Barbamamaatje het volgende:

[..]
Niemand bagatelliseert haar trauma, maar haar dochter mag ook gewoon in de belangstelling staan zonder haar overleden zusje?

Mijn kinderen hebben het ook over hun overleden broertje en soms zeggen ze ineens 'dit zou *** misschien ook wel leuk gevonden hebben' maar als een van mijn andere zoons iets ontzettend knaps doet of presteert dan hoef ik daar zijn overleden broertje niet bij te benoemen. Is het emotioneel, omdat ik weet dat mijn overleden zoon nooit zal doen wat mijn levende zoons wel allemaal mogen ervaren? Ja.
Maar mijn levende kinderen hoeven niet mijn last te dragen en zo vind ik het bij Elise wel vaak overkomen. Alsof haar kinderen en de hond een leegte moeten vullen die er achter gebleven is toen Guusje stierf.
pi_219221456
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 14:22 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Die vriend van Vita heeft tenminste nog een normale baan/carriere (werkt nog voor zn geld)

Bij Debbie steeds vaker teksten die hinten op toch wel een beetje herstel? Dat dramatische 'ik word nog meer beter verhaal' was natuurlijk ook niet vol te houden.
Ze begint door te krijgen dat mensen op social media haar niet geloven.... Voorjaar is ze zo goed als hersteld, mark my words. Incl. de tuin vol zonnebloemen
pi_219221477
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 14:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Niemand bagatelliseert haar trauma, maar haar dochter mag ook gewoon in de belangstelling staan zonder haar overleden zusje?

Mijn kinderen hebben het ook over hun overleden broertje en soms zeggen ze ineens 'dit zou *** misschien ook wel leuk gevonden hebben' maar als een van mijn andere zoons iets ontzettend knaps doet of presteert dan hoef ik daar zijn overleden broertje niet bij te benoemen. Is het emotioneel, omdat ik weet dat mijn overleden zoon nooit zal doen wat mijn levende zoons wel allemaal mogen ervaren? Ja.
Maar mijn levende kinderen hoeven niet mijn last te dragen en zo vind ik het bij Elise wel vaak overkomen. Alsof haar kinderen en de hond een leegte moeten vullen die er achter gebleven is toen Guusje stierf.
😘voor jou. Verder eens met wat je schrijft
pi_219221484
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 12:37 schreef Harper het volgende:

[..]
Was het niet 1 van hun die een tiktok of story had gepost over kapot zijn na een hele werkdag?
  Moderator zaterdag 8 november 2025 @ 15:01:15 #242
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219221558
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 14:50 schreef meesterinbreekster het volgende:

[..]
Was het niet 1 van hun die een tiktok of story had gepost over kapot zijn na een hele werkdag?
Ja, dat ze van 9 tot 4 in meetings had gezeten en dat wel een heftige dag vond volgens mij _O- _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219221885
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 15:01 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja, dat ze van 9 tot 4 in meetings had gezeten en dat wel een heftige dag vond volgens mij _O- _O-
Hahaha ohja! Toen had ze van 9 tot 5 achter haar laptop gezeten en ze had me toch een zware dag gehad 😂.

(Ik bedoel hiermee niet te zeggen dat een 9 tot 5 kantoorbaan niet vermoeiend is)
pi_219222223
Ik ken die Elise en Vita helemaal niet (iets met een steen), zijn dat zussen? Vond ze allebei nogal .. tja wat eigenlijk? Overdreven, nep, vol van zichzelf? All of the above denk ik. Die Wouter is wel een mooie man zeg retteketet
pi_219222250
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 15:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Hahaha ohja! Toen had ze van 9 tot 5 achter haar laptop gezeten en ze had me toch een zware dag gehad 😂.

(Ik bedoel hiermee niet te zeggen dat een 9 tot 5 kantoorbaan niet vermoeiend is)
Ik moet gelijk denken aan een TikTok die ik gister zag van een random vrouw. Eerste dag in loondienst, zoek maar eens op. Echt sommige mensen… geen woorden voor.
pi_219222264
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2025 12:38 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]

Dit zie ik ook steeds vaker, ook bij @sofiegraafland en haar vriend. Hij is volgens mij stucadoor, maar zie nu ook steeds vaker content bij hem. En ergens snap ik het ook wel.. Als jij de hele week hele dagen moet werken voor hetzelfde bedrag wat jouw vriendin maakt in een paar uurtjes.
pi_219222306
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 15:48 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Ik moet gelijk denken aan een TikTok die ik gister zag van een random vrouw. Eerste dag in loondienst, zoek maar eens op. Echt sommige mensen… geen woorden voor.
Die heb ik denk ook gezien. Die dame stond te huilen bij de auto. Dacht dat het een parodie was😅
pi_219222311
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 15:45 schreef proud_mami het volgende:
Ik ken die Elise en Vita helemaal niet (iets met een steen), zijn dat zussen? Vond ze allebei nogal .. tja wat eigenlijk? Overdreven, nep, vol van zichzelf? All of the above denk ik. Die Wouter is wel een mooie man zeg retteketet
Ja zijn zussen en hebben samen in NY gewoon en zijn toen gaan vloggen. Uiteindelijk terug in Nederland raakte Elise Zwanger van de twins en zijn ze individueel gaan vloggen. Wouter is model 😉. Inmiddels wonen W & E in Ibiza (en zijn ze besties met alle BN’rs die daar wonen) én hebben ze nog ergens een vrijstaand huis in NL. Vita is onlangs met partner verhuisd naar een villa in NL. Hun stemmen zijn niet om aan te horen, mocht je zin hebben in irritainment kan je hun podcast beluisteren.
pi_219222330
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 15:52 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Die heb ik denk ook gezien. Die dame stond te huilen bij de auto. Dacht dat het een parodie was😅
Bij de bushalte ja, ik dacht ook eerst dit kan niet echt zijn… tot ik haar pagina ging bekijken 🫣
pi_219222380
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 15:49 schreef slowie het volgende:

[..]
Dit zie ik ook steeds vaker, ook bij @:sofiegraafland en haar vriend. Hij is volgens mij stucadoor, maar zie nu ook steeds vaker content bij hem. En ergens snap ik het ook wel.. Als jij de hele week hele dagen moet werken voor hetzelfde bedrag wat jouw vriendin maakt in een paar uurtjes.
Die man heeft een eigen bedrijf met twaalf medewerkers op een gebied waar echt bakken geld mee te verdienen is, ik denk dat hij meer binnenhaalt dat Vita. Daarom vind ik het ook zo jammer dat hij zich mee laat slepen. Vond het juist wel verfrissend dat hij gewoon keihard werkt voor zijn centen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')