Wat heeft Geert hiermee te maken?quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:34 schreef probeer het volgende:
Goh, hele hoop mensen die denken nu opeens wel een aanval op de rechtsstaat weten te herkennen.
Maar de RvS en gerechtelijke macht, die zijn allemaal nog steeds vooringenomen en politiek gekleurd. Ondertussen roept Geert om een overheid die uitspraken van rechters gaat negeren, en 1/6e van Nederland juicht en ziet geen enkel probleem.
Bekijk deze YouTube-video
1m32
Verder, geen idee hoe het zit met die ombudsman en dat BI gedoe. Boeit me ook niet, want Amsterdam.
Geef het nou maar op.quote:Op dinsdag 11 november 2025 21:05 schreef probeer het volgende:
Al heeft ze met haar 'geen hoor en wederhoor' argument een sterk punt trouwens. Niet dat het hier uit maakt, ze is sinds de TT al schuldig.
Afzichtelijkquote:Op vrijdag 14 november 2025 15:39 schreef Aether het volgende:
Metershoge poster van ombudsman 'toevallig' naast Stopera: "Halsema kan hem niet missen"
https://www.at5.nl/artike(...)-kan-hem-niet-missen
Dan zal de minister haar moeten ontslaan. Het kan niet zo zijn dat een burgermeester een onafhankelijk instituut bedreigt en intimideert.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De Amsterdamse gemeenteraad zal Halsema nooit laten vallen. Al zou ze die ombudsman hoogstpersoonlijk met het wapen van haar ex-man neerschieten.
En juist daar maakt ze grof misbruik van gvdquote:Op dinsdag 2 december 2025 15:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De Amsterdamse gemeenteraad zal Halsema nooit laten vallen. Al zou ze die ombudsman hoogstpersoonlijk met het wapen van haar ex-man neerschieten.
Zullen de politici nu ook over elkaar heel struikelen om RECHTSTAAT!! te roepen?quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:13 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Dit is behoorlijk ernstig en een stuk gevaarlijker voor de democratische rechtsstaat dan die paar tweetjes van Mona Keijzer.
Ongelofelijk dat zij daar nog steeds zit en er geen ophef ontstaat als bij iedere rechtse politicus met een middelmatige tweet.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:13 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Dit is behoorlijk ernstig en een stuk gevaarlijker voor de democratische rechtsstaat dan die paar tweetjes van Mona Keijzer.
Weinig kans.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:27 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Zullen de politici nu ook over elkaar heel struikelen om RECHTSTAAT!! te roepen?
Nou, ik heb geen illusies dat hier in Amsterdam de volgende keer echt anders wordt gestemd.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En juist daar maakt ze grof misbruik van gvd
Maart zijn er verkiezingen![]()
Dit vertelt je al hoe nep al die politieke rotzooi eigenlijk is. Pestkop Jetten kreeg ook de ene na de andere lof prijs enz. Maar waarvoor? Dat die 35 miljard versmeet met die windturbines? Dat die energie armoede veroorzaakt?quote:Op vrijdag 7 november 2025 03:29 schreef Watmoetjenou het volgende:
Halsema lijkt wel onschendbaar.
En dan ook vorig jaar nog verkozen tot beste burgermeester van NL...
Het enige wat de tweetjes van Keijzer met de rechtsstaat te maken hebben is dat de NOS de wet moet naleven door neutraal te berichten en de regering daar op moet toezien, de rechtsstaat is immers het principe dat de overheid zich aan de wet houdt.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:13 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Vind je het nog echt fijn in Amsterdam met al die ratten en rotzooi op straat? (linkse wanbeleid)quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:31 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Nou, ik heb geen illusies dat hier in Amsterdam de volgende keer echt anders wordt gestemd.
Oh zeker. Maar ik zal niet ontkennen dat het wel eens beter is gegaan.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:38 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Vind je het nog echt fijn in Amsterdam met al die ratten en rotzooi op straat? (linkse wanbeleid)
Stel je niet aan man, dit gaat over het bureau integriteit van de gemeente Amsterdam. Keijzer suggereert dat de publieke journalistiek in de zak van een terroristische organisatie zit.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:13 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Nee man verkiezingen moe. Het helpt toch allemaal niet. Geen enkele echte verandering in de geschiedenis ging niet gepaard met geweld. Ik laat deze maar even om over na te denken zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En juist daar maakt ze grof misbruik van gvd
Maart zijn er verkiezingen![]()
Desalniettemin kies je wél partij.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:44 schreef recursief het volgende:
[..]
Stel je niet aan man, dit gaat over het bureau integriteit van de gemeente Amsterdam. Keijzer suggereert dat de publieke journalistiek in de zak van een terroristische organisatie zit.
Het lijkt wel alsof dit topic verzandt in een circle-jerk van Halsemahaters die elkaar proberen te overtroeven met hyperbolen. Het kan geen kwaad om af en toe gewoon weer beide voetjes op de grond te zetten en je afkeuring niet in van die absurd overdreven termen te uiten.
Los daarvan weet niemand hier wie er nou echt gelijk heeft: de ombudsman, Halsema, of allebei een beetje. Maar Halsema moet en zal kennelijk afgebrand worden, want dat gebeurt altijd met Halsema. Zoals dat bijvoorbeeld ook gebeurde met Sigrid Kaag. Nauwelijk op de inhoud, altijd om de persoon, en vaak ook op de persoon,
"Ik ga er alles aan doen om dit onderuit te halen".quote:
Hier gestopt met lezen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
De T pakt flink uit over Halsema
Ze zeggen altijd dat die Telegraaf zo fout was in de oorlog…quote:
De Zonnekoningin weet dat de gehoorzame laven in de gemeenteraad haar het geen moment moeilijk zullen maken.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:54 schreef RotatoR het volgende:
[..]
"Ik ga er alles aan doen om dit onderuit te halen".
Kun je je voorstellen wat er zou gebeuren als Faber of Keijzer zoiets zou zeggen.
Wat De Telegraaf en de gemeente Amsterdam 85 jaar geleden deden vind ik niet zo boeiend. Wat ze tegenwoordig doen wel.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:57 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd dat die Telegraaf zo fout was in de oorlog…
Nou, dat is klein bier vergeleken met de gemeente Amsterdam.
Ja dat ze de rijen gesloten houden in dat communistische bolwerk is te verwachten maar ik vind de selectieve verontwaardiging van de fatsoensrakkers een stuk kwalijker. Te pas en te onpas wordt rechtsstatelijkheid gebruikt om anderen de mond te snoeren, zoals bij Mona Keijzer die gewoon als prive persoon haar mening verkondigt. Daar ontstaat een enorme hysterische ophef over in de media en aan talkshowtafels terwijl Halsema daadwerkelijk een onafhankelijk instituut ondermijnt met dreigementen en intimidaties.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:58 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
De Zonnekoningin weet dat de gehoorzame laven in de gemeenteraad haar het geen moment moeilijk zullen maken.
Je kletst uit je nek.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:47 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Desalniettemin kies je wél partij.
(Alleen de andere)
quote:Op vrijdag 7 november 2025 07:53 schreef recursief het volgende:
[..]
Het is wat lastig oordelen want allemaal slecht verifieerbaar, en met verwijten van beide kanten. Maar dat er iets niet goed gaat is wel helder. Hopelijk brengt een echt extern en onafhankelijk onderzoek meer duidelijkheid.
Wie zijn precies die communisten in de Amsterdamse raad ?quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:07 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ja dat ze de rijen gesloten houden in dat communistische bolwerk
Leuk zo´n eerste reactie. Ik reageerde hierop;quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:12 schreef recursief het volgende:
[..]
Je kletst uit je nek.
Een van mijn eerste reacties hier:
[..]
quote:Maar Halsema moet en zal kennelijk afgebrand worden, want dat gebeurt altijd met Halsema. Zoals dat bijvoorbeeld ook gebeurde met Sigrid Kaag. Nauwelijk op de inhoud, altijd om de persoon, en vaak ook op de persoon,
De MO van haar vriendjes bij de media. Stilte en haar fouten negeren.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:07 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ja dat ze de rijen gesloten houden in dat communistische bolwerk is te verwachten maar ik vind de selectieve verontwaardiging van de fatsoensrakkers een stuk kwalijker. Te pas en te onpas wordt rechtsstatelijkheid gebruikt om anderen de mond te snoeren, zoals bij Mona Keijzer die gewoon als prive persoon haar mening verkondigt. Daar ontstaat een enorme hysterische ophef over in de media en aan talkshowtafels terwijl Halsema daadwerkelijk een onafhankelijk instituut ondermijnt met dreigementen en intimidaties.
Net zoals bij Faber, toch?quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:44 schreef recursief het volgende:
Maar Halsema moet en zal kennelijk afgebrand worden, want dat gebeurt altijd met Halsema. Zoals dat bijvoorbeeld ook gebeurde met Sigrid Kaag. Nauwelijk op de inhoud, altijd om de persoon, en vaak ook op de persoon,
Hoe harder je zoiets zegt, hoe harder dat waar niet waar is.quote:
Dat is geen kant kiezen, dat is signaleren dat het voor een aantal mensen eigenlijk niet uitmaakt wie gelijk heeft. Halsema moet en zal volledig afgebrand worden. Want Halsema.quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:32 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Leuk zo´n eerste reactie. Ik reageerde hierop;
[..]
What about ???quote:Op dinsdag 2 december 2025 16:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Net zoals bij Faber, toch?
En bij vd Plas, toch?
quote:
Doe eens over het topic in plaats van over mij.quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]![]()
Snel ontkennen en wegrennen natuurlijk nu he.
Ik ga inhoudelijk in op je punt en blijkbaar wil jij het daar niet over hebben met je 'what about???' want je haalt juist mijn punt weg. En vervolgens zeg je dit....quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:39 schreef recursief het volgende:
[..]
Doe eens over het topic in plaats van over mij.
We kunnen het wel over Faber en vd Plas gaan hebben maar kom dan met iets concreets. En niet te lang want dit topic gaat eigenlijk over de ruzie tussen Halsema en de ombudsman.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik ga inhoudelijk in op je punt en blijkbaar wil jij het daar niet over hebben met je 'what about???' want je haalt juist mijn punt weg. En vervolgens zeg je dit....
Riiiiiiight, mixed signals vriend.
Wie kwam er ook alweer met een verbreding van de scope?quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:23 schreef recursief het volgende:
[..]
We kunnen het wel over Faber en vd Plas gaan hebben maar kom dan met iets concreets. En niet te lang want dit topic gaat eigenlijk over de ruzie tussen Halsema en de ombudsman.
En vervolgens niet op de reactie die naar je toe komt willen ingaanquote:Op dinsdag 2 december 2025 15:44 schreef recursief het volgende:
[..]
oals dat bijvoorbeeld ook gebeurde met Sigrid Kaag. Nauwelijk op de inhoud, altijd om de persoon, en vaak ook op de persoon,
Ik woon en werk in Amsterdam. In de binnenstad. Ik ervaar dus elke dag de effecten van haar beleid. En...quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:34 schreef recursief het volgende:
Okay ... wat jij wil.
Het punt is een beetje: is het okay om Halsema baseless af te fakkelen omdat ook iover anderen lelijke dingen worden gezegd? Maakt dat het opeens okay?
Waarom denken mensen dat een burgemeester een soort almachtige regent is? Op het gebied van openbare orde en veiligheid heeft ze een belangrijke stem, maar ook niet alleen. En het is niet haar beleid. Het beleid is het beleid van het college van B&W, gecontroleerd door de gemeenteraad.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:42 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik woon en werk in Amsterdam. In de binnenstad. Ik ervaar dus elke dag de effecten van haar beleid. En...
In het kader van dit topic: waar heb je het over? Ik begrijp niet hoe ik deze opmerking moet plaatsen.quote:Ik ben inderdaad niet positief.
Welke mensen zijn nou socialer?
De mensen die hard hun best doen en netjes hun belasting betalen?
Of de mensen die alleen maar anderen lastig vallen terwijl wij niet eens weten hoe zij zélf in hun onderhoud voorzien?
Niet alle kritiek op Halsema is misogynie.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:56 schreef recursief het volgende:
[..]
Waarom denken mensen dat een burgemeester een soort almachtige regent is? Op het gebied van openbare orde en veiligheid heeft ze een belangrijke stem, maar ook niet alleen. En het is niet haar beleid. Het beleid is het beleid van het college van B&W, gecontroleerd door de gemeenteraad.
[..]
In het kader van dit topic: waar heb je het over? Ik begrijp niet hoe ik deze opmerking moet plaatsen.
Oh nee dat zeg ik niet. Maar in dit topic wel heel veel hoor.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:59 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Niet alle kritiek op Halsema is misogynie.
Als je alleen maar volgzame ja-knikkers om je heen hebt verzameld omdat de rest het wel beu was dan lijk je best goed ja...quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Toch raar dit voor een
NWS / Femke Halsema genomineerd als beste bestuurder van 2024
Quote iemand als je wat tegen diegene wil zeggen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:34 schreef recursief het volgende:
Okay ... wat jij wil.
Het punt is een beetje: is het okay om Halsema baseless af te fakkelen omdat ook iover anderen lelijke dingen worden gezegd? Maakt dat het opeens okay?
Waaruit blijkt dat exact?quote:Op dinsdag 2 december 2025 19:03 schreef recursief het volgende:
[..]
Oh nee dat zeg ik niet. Maar in dit topic wel heel veel hoor.
Waarom spreek je me aan op iets dat ik niet doe? Ik ben toch niet verantwoordelijk voor hoe anderen Keijzer, vd Plas en Faber behandelen?quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Huilen over hoe kaag of halsema bejegend worden gaat niet op als hetzelfde volk wat achter kaag en halsema staat, op eenzelfde manier Keijzer, vd plas en Faber behandelen.
Deels, maar ze wordt ook de Nederlandse Trump genoemd, en er wordt gedaan alsof ze een groep jaknikkende communisten om zich heen verzameld heeft. En zo zijn er nog wel een hele hoop posts in dit topic die ook volledig bestaan uit op kroegpraat gebaseerde hyperbolen.quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat exact?
Want ieder halsematopic op het moment gaat over de inhoud of uitwerking van haar beleid.
Annabel Nanninga voor burgemeester ik stem voorquote:Op vrijdag 7 november 2025 17:47 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En daarna wordt ze vervangen door Annabel Nanninga die eens goed schoon schip gaat maken ofzo?
Slechter dan dit kan nietquote:Op woensdag 3 december 2025 12:24 schreef papierentijdschrift het volgende:
Annabel Nanninga voor burgemeester ik stem voor
Gonny van Oudenhallen zou ook gezellig zijnquote:Op woensdag 3 december 2025 12:24 schreef papierentijdschrift het volgende:
[..]
Groot Wassink.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Slechter dan dit kan niet
Dit is wat je krijgt met die stompzinnige obsessie met 'inclusie en diversiteit'. Mensen worden geselecteerd op basis van huidskleurtjes en plassertjes ipv kennis en ervaring.quote:Op donderdag 4 december 2025 13:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Crisis op het Amsterdamse stadhuis: ’Lopen een boel koekenbakkers rond’
https://www.telegraaf.nl/(...)-rond/109922451.html
Blijkbaar is 'gelijke geschiktheid' helemaal niet zo gelijk geschikt.quote:Op donderdag 4 december 2025 14:54 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dit is wat je krijgt met die stompzinnige obsessie met 'inclusie en diversiteit'. Mensen worden geselecteerd op basis van huidskleurtjes en plassertjes ipv kennis en ervaring.
Die zit nu in de 2e kamer. Laat het dan Kevin Kreuger (JA21 raad Amsterdam) maar worden.quote:Op woensdag 3 december 2025 12:24 schreef papierentijdschrift het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 december 2025 13:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
Crisis op het Amsterdamse stadhuis: ’Lopen een boel koekenbakkers rond’
https://www.telegraaf.nl/(...)-rond/109922451.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |