Heeft de AD echt niets beters te doen?quote:Op donderdag 6 november 2025 16:46 schreef raptorix het volgende:
Influencer? Ze heeft 2000 volgers ,😄
Nuquote:Op donderdag 6 november 2025 15:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Over 15 jaar is Influencer een scheldwoord
quote:Op donderdag 6 november 2025 16:52 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Heeft de AD TS echt niets beters te doen?
In Italië moet je moeder het inderdaad ontgelden op alle mogelijke manieren.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:24 schreef BlauweDag het volgende:
Ach in Italië werd ik uitgescholden als homo, stront en dat ik mijn moeder moest neuken.
Dat vooroordeel is nergens op gebaseerd. Ik heb het woord kanker nooit zoveel gehoord als op de uva.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:19 schreef Document1 het volgende:
Het is wel handig want je weet gelijk het opleidingsniveau van iemand die overal maar kanker voor zet.
De zwaarste vorm nog wel. Om zo voorrang te krijgen in de supermarkt.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:23 schreef Plompzakker het volgende:
Zou ze ook geschokt zijn dat er hier kanker wordt gefaket?
En die zullen waarschijnlijk gekocht zijn.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:46 schreef raptorix het volgende:
Laag IQ: Non-stop schelden met kankerquote:Op donderdag 6 november 2025 17:19 schreef Document1 het volgende:
Het is wel handig want je weet gelijk het opleidingsniveau van iemand die overal maar kanker voor zet.
Je zal toch iets willen 'belichten' mbv TikTok. Nee meid, je wil gewoon ergens een beetje populair over oudehoeren.quote:De Italiaanse richt zich met haar TikTok-account op ‘het belichten van culturele verschillen tussen Italië en Nederland
En volgende week 1500 erbij.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:46 schreef raptorix het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 6 november 2025 17:41 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
En die zullen waarschijnlijk gekocht zijn.
Onder de zwakbegaafden van de samenleving wel inderdaad.quote:Op donderdag 6 november 2025 15:46 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ik-het-hoor~a653da32
[..]
Ze kan ook gewoon optyfen, is cultuur
Ik ben het hier niet mee eens maar het zal wel een cope zijn om je eigen gedrag goed te praten.quote:Op donderdag 6 november 2025 17:51 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Laag IQ: Non-stop schelden met kanker
Midden IQ: Neeeee je mag nooit kanker zeggen
Hoog IQ: Schelden met kanker is cultureel erfgoed en soms gepast en creatief taalgebruik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |