abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219206307
Laat het spel 6 december beginnen, exclusief bij Videoland!
'Vals Spel': Het meest oneerlijke spel dat ooit gespeeld wordt
Bekijk deze YouTube-video

Tien kandidaten. Eén machtsspel. Geen idee, geen uitleg. Een strategisch spel op het hoogste niveau waarin een mysterieuze driehoek met de deelnemers speelt. Het is niet eerlijk. Het is ‘Vals Spel’. Arno Kantelberg, Défano Holwijn, Dionne Slagter, Juultje Tieleman, Marouane Meftah, Maxim Hartman, Margriet van der Linden, Teun Kapitein, Victoria Koblenko en Vonneke Bonneke vormen de groep die de meest strategische uitdaging van hun leven aangaat. De Videoland Original ‘Vals Spel’ is vanaf 6 december te streamen bij Videoland.

Psychologisch experiment
‘Vals Spel’ is een psychologisch experiment dat de menselijke drang naar controle, invloed en overleving blootlegt. Waarin elke beslissing telt en elke blik iets kan verraden. Geld, status en macht bepalen uiteindelijk wie overeind blijft. De kandidaten hebben geen idee wat hen te wachten staat. Ze weten niet waar ze zijn, met wie ze verblijven en al helemaal niet wat er van hen wordt verwacht. Elke stap is een gok, elke keuze een risico. Hoe vals kan het worden?

In 'Vals Spel' liegt niemand altijd, maar iedereen liegt soms. De regels lijken eenvoudig, maar de gevolgen zijn dat nooit. Elke aflevering worden de deelnemers voor onverwachte en moeilijke keuzes gesteld, in de vorm van spellen, opdrachten en situaties waarin ze worden gebracht. Hoe ze hiermee omgaan, bepaalt hoe ze in de groep komen te liggen en of ze in het spel blijven. Wie wint het spel en eindigt met het prijzengeld van 25.000 euro?

De Videoland Original 'Vals Spel', geproduceerd door EndemolShine Nederland, trapt zaterdag 6 december af met drie afleveringen bij Videoland en daarna is er wekelijks een nieuwe aflevering te streamen. De eerste aflevering van ‘Vals Spel’ is ook als Videoland première te zien op zaterdag 6 december om 22.35 uur bij RTL 4.

Stream meer bij Videoland
Videoland is de nummer 1 lokale streamer van Nederland. Bij Videoland zijn verschillende reality Originals te streamen, waaronder ‘Special Forces VIPS’, ‘Waar De F*ck is Stuk?’, ‘Het Jachtseizoen: Most Wanted’, ‘Expeditie Robinson’ en 'De Verraders', en in 2026 ook ‘House of Villains’.
Foto: ©Tom Cornelissen
Bron en Video RTL en Videoland
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_219206350
Dit soort programma's schieten nu wel echt als paddenstoelen uit de grond.
All those angels with their wings glued on.
  Miss 200.000.000! donderdag 6 november 2025 @ 15:14:12 #3
367000 roos94
pi_219206378
Wats dit nu weer :')

Tevens "vonneke bonneke" heten :')
  donderdag 6 november 2025 @ 15:56:19 #4
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219206653
Ohhw... Videoland.. HebikNie ;)
pi_219207010
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 15:56 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw... Videoland.. HebikNie ;)
Je kan het eenmalig zien op RTL :D
  donderdag 6 november 2025 @ 16:38:49 #7
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219207022
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je kan het eenmalig zien op RTL :D
Ohw, éénmalig? mooi ik heb alleen al aan die maxim een scheithekel, zegt genoeg over wat ze voor rest ze gecast hebben :{
pi_219207039
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:38 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ohw, éénmalig? mooi ik heb alleen al aan die maxim een scheithekel, zegt genoeg over wat ze voor rest ze gecast hebben :{
Ik ken hem niet eerlijk gezegd.
  donderdag 6 november 2025 @ 16:44:23 #9
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219207051
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik ken hem niet eerlijk gezegd.
Rembo&Rembo .. daarna is het nooit meer echt goedgekomen.. type "WanhoopBN'r "
pi_219207059
Ik weet alleen wie Dionne is

En die Arno van een ander spel (Bestemming X of Het Onbekende geloof ik)

De rest :?

Edit: en dat hoofd van Teun wel eens ergens gezien?
  donderdag 6 november 2025 @ 16:52:14 #11
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219207094
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet alleen wie Dionne is

En die Arno van een ander spel (Bestemming X of Het Onbekende geloof ik)

De rest :?

Edit: en dat hoofd van Teun wel eens ergens gezien?
Urk
pi_219207128
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:52 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Urk
Daar ben ik dan een keer langs gezapt, dat heb ik nooit "bewust" gekeken
  donderdag 6 november 2025 @ 17:00:55 #13
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_219207149
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 16:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Daar ben ik dan een keer langs gezapt, dat heb ik nooit "bewust" gekeken
Is ook geen zak aan, Urkse Meilandjes maar dan met te dikke koppen ;)
pi_219207196
Het lijkt er op dat De Verraders even verleden tijd is voorlopig...De cast vind ik niet zo boeiend though, waarom weer die vreselijk hysterische Oekrainse deugmuts Victoria er in, pff.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219207924
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 17:13 schreef freaky40 het volgende:
Het lijkt er op dat De Verraders even verleden tijd is voorlopig...De cast vind ik niet zo boeiend though, waarom weer die vreselijk hysterische Oekrainse deugmuts Victoria er in, pff.
Ik ben al lang blij dat die vreselijk hysterische Rotterdamse barbie Sylvia Geersen er eens een keer niet bij is :D

Eens zien of dit wat wordt naast Zwaard van Damocles, Vals Spel en dan later nog House of Villains.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_219210935
Al die programma’s met die negatieve insteek tegenwoordig _O- Naaien, verraden, manipuleren, vals spel en gedrag…

Jammer dat dit zo populair is en de maatschappij leert dat het helemaal okee is en niet uitmaakt om slecht te zijn. Belonen om kut te zijn is wel echt het verlies van televisie en maatschappij.

Sluit helaas wel aan bij een steeds groter wordend deel van de samenleving die dit soort waarden allang helemaal okee vindt, dus tja het zal wel juist weer goed scoren daarom.
Leh-kùr
pi_219212828
Ik vind het geweldig, maar wel opmerkelijk dat dit juist te zien is bij deugzender RTL waar Videoland een onderdeel van is. Dat SBS wat minder 'deugt' is een strategie en is daar succesvol in omdat het in een behoefte voorziet, maar bij RTL/Videoland is het daarom wel wat vreemd en dat is zachtjes gezegd best hypocriet. Lekker de moraalridder uithangen bij shows als Temptation Island wat nu naar Amazon Prime gaat vermoedelijk, maar ondertussen wel Ex on the Beach en dit soort programma's uitzenden.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219212943
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2025 23:23 schreef Willewa het volgende:
Al die programma’s met die negatieve insteek tegenwoordig _O- Naaien, verraden, manipuleren, vals spel en gedrag…

Jammer dat dit zo populair is en de maatschappij leert dat het helemaal okee is en niet uitmaakt om slecht te zijn. Belonen om kut te zijn is wel echt het verlies van televisie en maatschappij.

Sluit helaas wel aan bij een steeds groter wordend deel van de samenleving die dit soort waarden allang helemaal okee vindt, dus tja het zal wel juist weer goed scoren daarom.
Je hebt gelijk...
pi_219347880
Trailer maakt al wat meer duidelijk. Lijkt me interessanter dan het Zwaard van Sylvia Damocles :Y

Let op: Ze moeten snel na binnenkomst al elimineren. De geëlimineerde gaat niet naar huis, maar naar een andere ruimte zonder dat de rest dat weet. Ze laten in de trailer zien wie er in de andere ruimte is, dus als je dat nog niet wil weten, kijk dan deze trailer niet!

Miss 200.000.000! woensdag 26 november 2025 @ 13:51:17 #20
367000 roos94
pi_219347896
Er zit nou niemand in die hele cast waarvan ik denk , goh, daar wil ik wel naar kijken.
pi_219347921
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 13:47 schreef KinKiJan het volgende:
Trailer maakt al wat meer duidelijk. Lijkt me interessanter dan het Zwaard van Sylvia Damocles :Y

Let op: Ze moeten snel na binnenkomst al elimineren. De geëlimineerde gaat niet naar huis, maar naar een andere ruimte zonder dat de rest dat weet. Ze laten in de trailer zien wie er in de andere ruimte is, dus als je dat nog niet wil weten, kijk dan deze trailer niet!

Klinkt als BB met secret room.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219347922
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 13:51 schreef roos94 het volgende:
Er zit nou niemand in die hele cast waarvan ik denk , goh, daar wil ik wel naar kijken.
Wat mij betreft kappen ze sowieso met heel die "VIPS" ellende, onbekend 'normaal volk' zal wel minder kijkers trekken, maar vind ik persoonlijk leuker dan vaak steeds diezelfde figuren die overal op komen draven.
pi_219347945
Onbekend normaal volk zal minder kijkers trekken voor een wekelijks programma, maar voor een dagelijks programma schat ik de kans wat hoger in dat het kijkers zal trekken, kijk naar succesvolle RLS zoals EJVJL, en nu De Bondgenoten. Het kan dus wel, maar dan daily en het liefst met streams.

Maxim Hartman is dan wel weer leuk van deze groep, die gaat TV maken. Deugmutsje Victoria mag er zo snel mogelijk uit. Hopelijk geeft dat vuurwerk tussen die 2.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219347964
Er is meer:

quote:
Terwijl zij zich door het spel proberen heen te worstelen, kijken vier experts** mee. Zij houden het gedrag van de spelers in de gaten en ontleden de strategieën. Gelukkig doen ze dit wel op hun eigen manier en met een dosis humor.
** Nikkie de Jager, Patty Brard, Erik Wegewijs en Valerio Zeno... Experts _O-

Miss 200.000.000! woensdag 26 november 2025 @ 14:09:02 #25
367000 roos94
pi_219348001
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 14:01 schreef KinKiJan het volgende:
Er is meer:
[..]
** Nikkie de Jager, Patty Brard, Erik Wegewijs en Valerio Zeno... Experts _O-

Geez om het nog even erger te maken :')

Ik sla over
pi_219348069
Dat hoeft van mij ook niet zo.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219348718
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 14:09 schreef roos94 het volgende:

[..]
Geez om het nog even erger te maken :')

Ik sla over
Ja, dat had ik bij het posten van de trailer ook nog niet gezien, misschien toch niet interessanter dan het Zwaard :')
pi_219420753
Gaat lekker met al dit soort spelletjes.
Hotapnyc
pi_219421466
De eerste 3! afleveringen staan er al op en ze plakken flink uit, ruim 50 minuten each. En ik begrijp dat er 6 afleveringen komen en er komt ook een seizoen 2, deze zal 8 afleveringen bevatten volgens ChatGTP.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219423011
Heerlijk dit spel, ik vind het nu al geweldig😄
  Moderator zaterdag 6 december 2025 @ 11:31:59 #31
388664 crew  Dotteke
pi_219423251
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 00:21 schreef freaky40 het volgende:
De eerste 3! afleveringen staan er al op en ze plakken flink uit, ruim 50 minuten each. En ik begrijp dat er 6 afleveringen komen en er komt ook een seizoen 2, deze zal 8 afleveringen bevatten volgens ChatGTP.
O leuk. Strak eens gaan kijken.
pi_219424437
Eerste net gezien en het bevalt me wel! Vind deze deelnemers gevarieerder en interessanter dan bij het Zwaard van Sylvia Damocles, het concept en de sfeer die wordt neergezet met beeld en geluid bevalt me ook veel beter. Prima locatie ook!

Alleen hadden ze die 'experts' achterwege mogen laten. Het boeit me totaal niet wat zij denken en welke open deuren ze intrappen. Oh ja, iemand die binnenkomt met 'hallootjes', mag van mij altijd meteen weer weg, wie het ook is. :P
pi_219424697
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 00:21 schreef freaky40 het volgende:
Heerlijk! Goed dat je het zegt. Slinger hem nu aan
  Moderator zaterdag 6 december 2025 @ 15:33:23 #34
388664 crew  Dotteke
pi_219425529
Ik vind het helemaal leuk _O_
pi_219425543
Ja echt geweldig!

Alleen wat is de functie van die commentatoren? Snap zelf toch ook wel wat er gebeurt (en toch vind ik hun analyses leuk)
  Moderator zaterdag 6 december 2025 @ 15:37:40 #36
388664 crew  Dotteke
pi_219425589
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja echt geweldig!

Alleen wat is de functie van die commentatoren? Snap zelf toch ook wel wat er gebeurt (en toch vind ik hun analyses leuk)
Ja dat vind ik er ook wel leuk bij
pi_219425627
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 15:37 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja! Origineel!
:P eigenlijk hebben zij die functie van Fok!, de voel analyseren ;)
  Moderator zaterdag 6 december 2025 @ 15:40:52 #38
388664 crew  Dotteke
pi_219425631
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja! Origineel!
:P eigenlijk hebben zij die functie van Fok!, de voel analyseren ;)
Alleen zijn ze wat terughoudener _O-
pi_219425662
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 15:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Alleen zijn ze wat terughoudener _O-
O-) understatement
pi_219429521
Best aardige eerste aflevering die ik net bekeken heb. Enig idee waar dit is opgenomen? Lijkt me in het buitenland? Kan nergens in Nederland bedenken waar dit gebouw moet staan.
Ik vind die analisten wel leuk erbij, Patty kan altijd wel leuk en scherp uit de hoek komen en Valerio heeft ook een hele eigen stijl zo kennen we uit zijn programma's die hij presenteert. En die Special Forces gast die is hier heel anders. Bevalt dus allemaal wel. Leuk dat Maxim er bij zit. Natuurlijk gaat hij nergens heen en ging hij ondergronds. Die is wel nodig voor het verdere verloop van het spel. Verder wel a-typische deelnemers voor dit programma. Dat had De Verraders ook in het begin toen het nog leuk was.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219429841
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2025 15:37 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Van mij mogen ze de commentatoren weglaten.
Vind het niet echt iets toevoegen.
pi_219429962
quote:
7s.gif Op zondag 7 december 2025 00:28 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Van mij mogen ze de commentatoren weglaten.
Vind het niet echt iets toevoegen.
Same, ik stoor me er niet echt aan, maar het voegt inderdaad helemaal niks toe. Ze hadden die tijd beter kunnen gebruiken voor beelden uit dat huis :)
pi_219430116
Ik vind het wel handig, want dat spel wat ze in aflevering 2 speelde met die ronde tafel begreep ik niet echt en toen ging Valerio het uitleggen en toen begreep ik het iets meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 19% gewijzigd door Dotteke op 07-12-2025 07:12:24 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_219430121
Ik heb dus alleen de eerste gezien. Dit is meteen het nadeel als er meerdere afleveringen tegelijk te kijken zijn; dan loop je in topics hier tegen spoilers aan.

Verder geen verwijt naar users of FOK! hoor, ik vind het zelf ook leuk om te schrijven over wat ik zojuist zag. Maar omdat ik dit met de vriendin kijk sla ik dit topic voorlopig toch even over. Kan wel stiekem vooruit kijken maar op de een of andere manier merkt ze dat meteen aan mij (B&B Vol Liefde ervaring :X).

Ik waardeer zowel Maxim als Victoria, vind die chemie (negatief of niet) tussen die twee dan ook wel leuk om te zien. Ze lijken beiden wel aardig door te hebben hoe ze over elkaar denken en proberen elkaar een beetje uit de tent te lokken.

Hoe dan ook, de eerste indruk van dit programma is goed ^O^
  Moderator zondag 7 december 2025 @ 07:15:08 #45
388664 crew  Dotteke
pi_219430326
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 03:04 schreef KinKiJan het volgende:
Ik heb dus alleen de eerste gezien. Dit is meteen het nadeel als er meerdere afleveringen tegelijk te kijken zijn; dan loop je in topics hier tegen spoilers aan.

Verder geen verwijt naar users of FOK! hoor, ik vind het zelf ook leuk om te schrijven over wat ik zojuist zag. Maar omdat ik dit met de vriendin kijk sla ik dit topic voorlopig toch even over. Kan wel stiekem vooruit kijken maar op de een of andere manier merkt ze dat meteen aan mij (B&B Vol Liefde ervaring :X).

Ik waardeer zowel Maxim als Victoria, vind die chemie (negatief of niet) tussen die twee dan ook wel leuk om te zien. Ze lijken beiden wel aardig door te hebben hoe ze over elkaar denken en proberen elkaar een beetje uit de tent te lokken.

Hoe dan ook, de eerste indruk van dit programma is goed ^O^
Het is op videoland, was maar éénmalig op tv dacht ik

IK vind die twee ook wel wat hebben. Nu mag ik Victoria altijd wel, een leuke meid en niet dom
pi_219432509
Dit ziet er wel beter uit dan het zwaard, maar wat lijken die programma’s op elkaar zeg
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_219432780
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 01:14 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Same, ik stoor me er niet echt aan, maar het voegt inderdaad helemaal niks toe. Ze hadden die tijd beter kunnen gebruiken voor beelden uit dat huis :)
Idd, had ze dan op z'n minst een beetje invloed gegeven, zoals een knop die ze beperkt kunnen gebruiken om de onderonsjes tussen deelnemers op te nemen en dan naar keuze in andere ruimtes te laten afspelen.
  zondag 7 december 2025 @ 14:10:17 #48
3542 Gia
User under construction
pi_219433418
Ook gekeken. Weet nog niet wat ik ervan moet denken. Vond Maxim wel een beetje dom om te zeggen 'elimineer mij maar, ik vind het niet erg om als eerste eruit te moeten', en dan daarna verbaasd zijn dat die mensen, die eigenlijk nog geen keuze kunnen maken, dan ook inderdaad op hem stemmen.

Met die mais en erwten scheiden, zou ik mooi een prive voorraad aanleggen, want je weet dat er nog meer mensen gaan komen naar die garage. Vraag me ook af of er niet iets van een zeef of zo te maken is, met de meuk die daar staat. Groot genoeg voor de erwten, te klein voor de mais.
pi_219435540
Moet Victoria zich toch thuis voelen in die bunker ondergronds....
Allemaal cabaretteketet!
pi_219435655
Nog steeds aan het uitvogelen waar dit nou is opgenomen. Zag een drone shot van de omgeving maar er ligt wel een weg met autoverkeer langs. Stijl is wel heel strak van het pand. Lijkt op een aula waar normaal gesproken begrafenissen/crematie plechtigheden worden gehouden. Iemand enig idee?
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 7 december 2025 @ 16:23:10 #51
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_219435823
Niet gekeken
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 7 december 2025 @ 16:50:54 #52
3542 Gia
User under construction
pi_219436145
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 16:04 schreef freaky40 het volgende:
Nog steeds aan het uitvogelen waar dit nou is opgenomen. Zag een drone shot van de omgeving maar er ligt wel een weg met autoverkeer langs. Stijl is wel heel strak van het pand. Lijkt op een aula waar normaal gesproken begrafenissen/crematie plechtigheden worden gehouden. Iemand enig idee?
Volgens google Vinkenkade 17 Vinkeveen, maar als ik op google earth kijk zie ik een ander huis. Nu kan dat natuurlijk een oude foto zijn.
pi_219436516
Dat klopt helemaal niet. Het is een bosrijke omgeving maar wel met een drukke weg er langs.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 7 december 2025 @ 17:49:53 #54
3542 Gia
User under construction
pi_219436667
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 17:31 schreef freaky40 het volgende:
Dat klopt helemaal niet. Het is een bosrijke omgeving maar wel met een drukke weg er langs.
Ik denk ook niet dat je die al zou kunnen vinden op google earth/maps. Waarschijnlijk is het een pas gebouwde villa.

Dit huis lijkt er in elk geval totaal niet op.
  zondag 7 december 2025 @ 18:18:51 #55
3542 Gia
User under construction
pi_219436880
Yep, dat is hem! Hoe ben je hier achter gekomen? Ik zie die weg er langs ook duidelijk waar een drone shot van was te zien.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 7 december 2025 @ 18:28:36 #57
3542 Gia
User under construction
pi_219436887
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2025 18:27 schreef freaky40 het volgende:
Yep, dat is hem! Hoe ben je hier achter gekomen? Ik zie die weg er langs ook duidelijk waar een drone shot van was te zien.
Ik heb in het programma gezocht naar een shot van de villa van bovenaf en daar met google image search een foto van gemaakt. En toen kreeg ik dit als resultaat.
  Miss 200.000.000! zondag 7 december 2025 @ 20:26:16 #58
367000 roos94
pi_219437764
Zwaard van damocles is leuker en sfeervoller imo. Deze groep is ook meh.
pi_219443458
Laatste aflevering lijkt dan wat meer op De Verraders met koning en koningin raden. Ik vind die analisten wel een toevoeging ook om het spel te duiden want het is af en toe best krom en ingewikkeld wat ze moeten doen.
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! dinsdag 9 december 2025 @ 11:42:27 #60
367000 roos94
pi_219448252
quote:
Kunnen ze daarna met zn allen naar de efteling.
pi_219449443

Ze komen binnen op plek 4 met daarboven sterkere titels, dus prima debuut voor deze Videoland RLS.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 9 december 2025 @ 14:56:52 #62
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_219449669
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 14:24 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]

Ze komen binnen op plek 4 met daarboven sterkere titels, dus prima debuut voor deze Videoland RLS.
Het zal weer eens tijd worden dat Videoland livestreams op hun platform brengt. ;)
pi_219450247
Dat sowieso.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 12 december 2025 @ 08:28:36 #64
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219471302
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2025 13:55 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Wat mij betreft kappen ze sowieso met heel die "VIPS" ellende, onbekend 'normaal volk' zal wel minder kijkers trekken, maar vind ik persoonlijk leuker dan vaak steeds diezelfde figuren die overal op komen draven.
Moeten ze wel aan die mensen kunnen komen :9
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  vrijdag 12 december 2025 @ 08:33:35 #65
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219471327
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2025 14:56 schreef spapaars het volgende:

[..]
Het zal weer eens tijd worden dat Videoland livestreams op hun platform brengt. ;)
Ja, dat vind ik altijd het leukste. :@ zeker in het najaar/winter wanneer ik toch meer binnen leef.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_219472089
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 december 2025 08:28 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Moeten ze wel aan die mensen kunnen komen :9
Dat wel, maar dan doen ze maar wat langer over het maken van een programma. Liever wachten dan een programma niet meer volgen omdat ik niet wéér tegen een Sylvia Geersen aan wil kijken :P
  zaterdag 13 december 2025 @ 12:05:20 #67
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_219481312
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2025 10:06 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Dat wel, maar dan doen ze maar wat langer over het maken van een programma. Liever wachten dan een programma niet meer volgen omdat ik niet wéér tegen een Sylvia Geersen aan wil kijken :P
Tjaaa ze kunnen natuurlijk niet weten wie jij wel/niet wil zien :P
pi_219485571
Vanavond voor het eerst (alle 4 de afleveringen) gekeken. Wel aardig. Maar wel meer iets wat ik even tussendoor kijk als ik me even 'verveel' dan dat ik er echt voor ga zitten.
Vind eigenlijk ook leuker wat er 'beneden' gebeurd dan boven.
pi_219487276
De deelnemers 'ondergronds' worden denk ik zo langzamerhand wel opgemerkt. Ze zijn het huis al in geweest nu, kwestie van tijd. Ik vind dit wel een mooie vondst dat de afvallers naar een aparte ruimte gaan. Dat mis ik bij Het Zwaard van Damocles wel. Misschien komen er daar nog oud deelnemers terug.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219499298
Dit zit wel goed in elkaar, twists voor zowel kijker als deelnemer. Je ziet ze, zoals Maxim ook opmerkte, gewoon langzaam gek worden. Veel mindfucks voor ze, maar het wel interessant.

Mooi ook dat verschil tussen Maxime en Victoria bij binnenkomst en nadat ze met elkaar in die kelder gezeten hebben. Vind het panel nog steeds zinloos, had nog steeds liever meer beelden vanuit de ruimtes gezien, maar ik stoor me er ook nog steeds niet aan.

Hoewel, vind die 'special forces van Koningsbrugge no vips back'- gast wel erg betweterig open deuren intrappen. Als er van die 4 iemand zou moeten vertrekken, is hij het en dat had ik vooraf niet verwacht :D
  Miss 200.000.000! dinsdag 16 december 2025 @ 10:18:55 #72
367000 roos94
pi_219508219
Waarom liggen al die smeerlappen met hun schoenen op het bed. Bah.
pi_219508548
Blijf het wel vreemd vinden dat afvallers gewoon weten dat ze door die opengaande deur in de kelder moeten lopen. Daar had wel wat meer duiding bij gemogen. Normaal gesproken loop je dan toch niet voor de kijkers onzichtbaar naar de productie of zo, nee je gaat lekker brutaal een opengaande deur in.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219508657
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 11:03 schreef freaky40 het volgende:
Blijf het wel vreemd vinden dat afvallers gewoon weten dat ze door die opengaande deur in de kelder moeten lopen. Daar had wel wat meer duiding bij gemogen. Normaal gesproken loop je dan toch niet voor de kijkers onzichtbaar naar de productie of zo, nee je gaat lekker brutaal een opengaande deur in.
Het lijkt me dat daar boven buiten beeld gewoon iemand staat te wijzen ofzo. Er gaat ook niemand richting de straat, maar ineens kijken ze naar die deur beneden. Volgens mij zei Dionne nog zoiets als "Ooh moet ik daarheen?! Spannend!!" toen ze er naar toe liep.

Het 'geluid van die deur' lijkt me er ook gewoon onder gezet, denk niet dat die deur in zo'n vrij modern pand klinkt als een of andere roestige kasteelpoort :')
pi_219509254
Ja kan zijn dat er een stagiaire van de FEBO daar een taakje heeft in een functie als 'aanwijzer kelder'...
Allemaal cabaretteketet!
pi_219548453
Mooie plottwist in de aflevering van deze week. Die Marwan begint steeds meer in zichzelf te geloven, maar voor hoe lang...Hoogmoed, etc.... })
Allemaal cabaretteketet!
pi_219554518
Leuke twist! Ook leuk gemonteerd want ook als kijker dacht je dat Victoria naar huis zou gaan.

Marouane voelt zich inderdaad wel een beetje de koning. Ik kende hem verder nog niet maar zou hem ook wel een keer in een spel als WIDM willen zien. Liever geen expeditie want denk dat hij daar geen leuke speler zou zijn :P Maar volgens mij is ie wel slim, ook al overschat ie zichzelf ook wel een beetje.
pi_219557687
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 21:07 schreef Pinuts het volgende:
Ook leuk gemonteerd want ook als kijker dacht je dat Victoria naar huis zou gaan.
Inderdaad! Vond het ook leuk dat het in eerste instantie leek als Maxim maar gewoon uit het niks mee ging met het 'Maxim heeft nog geld idee' toen Marouane erom vroeg. Zou ook niet gek zijn, want Maxim blijft Maxim. Vond dat al leuk.

Toen bleek dat het afgesproken werk was vond ik het eigenlijk nog mooier. Had je na de eerste aflevering gezegd dat juist Maxim en Victoria samen zouden gaan werken had ik je niet geloofd!
pi_219563915
Afgelopen weekend aan begonnen en meteen vijf afleveringen gebinged. Echt een geweldig programma.

De mensen zijn afzonderlijk leuk en passen goed bij elkaar. Dat idee heb ik niet bij Damocles al heb ik het nooit gekeken. He programma voelt sereen aan. De twists zijn leuk. De duiders zijn leuk en ze hebben goed commentaar. Vooral die gast uit Special Force ofzo. Is hij psycholoog?

Ik ben team 40+. :Y

Ik vind de onvoorspelbaarheid veel toevoegen. Dit kan je alleen niet herhalen in een volgend seizoen tenzij je alles omgooit. De kelder bijvoorbeeld kan je niet meer doen, want dat is geen verrassing meer dan. Maar er zijn genoeg andere opties. Zo zou je met vijftien mensen kunnen beginnen en de eerste vijf direct naar huis sturen en vervolgens twee teams van 5 creëren.

Maar goed. Leuk leuk leuk. *O*
Hotapnyc
pi_219586662
quote:
ai-Zwembad op foto 33? :D

Ben normaal niet zo van dat strakke, maar vind dit huis toch wel iets hebben. Wel veel te wit en steriel van binnen, maar daar valt wel wat aan te doen.
pi_219626713
Zoals gezegd kun je de kelder niet meer doen, dat weet je nu al en is best een leuke toevoeging en zou niet zo snel kunnen verzinnen hoe je anders deelnemers weer terug kan laten keren zonder dat je dat al weet. Dat zullen alle toekomstige deelnemers nu weten. En nog even over het huis waarin het werd gedraaid wat te koop staat; Het kan zijn dat er al meerdere afleveringen al zijn opgenomen ook met een andere groep BN'ers. Dus het zou kunnen zijn dat seizoen 2 er ook al is opgenomen maar daar blijft het denk ik dan bij als het nu te koop staat of ze gaan het opnemen ergens anders.
De aflevering van deze week was ook weer van het niveau 'niets is wat het lijkt' met de stemmingen. Die Marwan denkt dat hij somebody is, tijd om hem te elimineren de volgende week. :Y :W
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator zondag 28 december 2025 @ 08:24:52 #83
388664 crew  Dotteke
pi_219627186
Ik zit nu te kijken vind dat spel met die driehoeken te lang duren eerlijk gezegd
  Miss 200.000.000! zondag 28 december 2025 @ 14:45:17 #84
367000 roos94
pi_219632762
Marouane denkt dat hij de boel runt. Hij snapt niet dat zo'n houding je vroeg of laat de kop gaat kosten.

Wat heeft Maxim tegen Dionne?
pi_219632770
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
Ik zit nu te kijken vind dat spel met die driehoeken te lang duren eerlijk gezegd
Toen ben ik mentaal uitgezoomd :+ en zoomde weer in toen dat voorbij was :P
  Miss 200.000.000! zondag 28 december 2025 @ 15:21:34 #86
367000 roos94
pi_219633307
Marouane lijkt trouwens wel van IS met die vreselijke baard
pi_219633589
Vervelend gastje inderdaad, dus zal wel winnen helaas. Lekker inclusief voor het wokeness RTL....
Allemaal cabaretteketet!
pi_219634980
Fantastisch programma, leuke kandidaten
pi_219642806
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
Ja eens. Dat heb ik ook wat versneld gekeken.

Leuk programma! Alleen een tweede seizoen lijkt met inderdaad lastig. Ik ben wel echt team Margriet. Al vind ik Maxim en Viktoria ook leuk! In ieder geval de 'oudjes'.
  Moderator zondag 28 december 2025 @ 22:42:21 #90
388664 crew  Dotteke
pi_219642906
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 22:38 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Ja eens. Dat heb ik ook wat versneld gekeken.

Leuk programma! Alleen een tweede seizoen lijkt met inderdaad lastig. Ik ben wel echt team Margriet. Al vind ik Maxim en Viktoria ook leuk! In ieder geval de 'oudjes'.
Ik ben ech. In voor Maxim en Victoria
  Miss 200.000.000! maandag 29 december 2025 @ 01:49:49 #91
367000 roos94
pi_219646055
quote:
2s.gif Op zondag 28 december 2025 16:34 schreef juul. het volgende:
Fantastisch programma, leuke kandidaten
Hoi juultje
  Miss 200.000.000! maandag 29 december 2025 @ 16:11:11 #92
367000 roos94
pi_219654204
Hoeveel episodes heeft dit eigenlijk?
pi_219655487
Ik dacht 6 en het volgende seizoen heeft er 8, dus wellicht is er al een nieuw seizoen opgenomen aangezien het pand nu te koop staat.
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! maandag 29 december 2025 @ 17:21:23 #94
367000 roos94
pi_219655512
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:19 schreef freaky40 het volgende:
Ik dacht 6 en het volgende seizoen heeft er 8, dus wellicht is er al een nieuw seizoen opgenomen aangezien het pand nu te koop staat.
Nog 6 nu te gaan?
pi_219655522
Nee, dit eerste seizoen zijn er 6.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')