Vind dat juist top! Zie liever achteraf een flashback die een onverwachte twist openbaart dan dat je 1 of 2 figuren 50 minuten iedereen op ziet stoken, zoals bijvoorbeeld bij het Zwaard van Damocles. Dat heb ik niet eens afgekeken, zo boeiend vond ik het allemaal niet daar.quote:Op zondag 11 januari 2026 02:07 schreef freaky40 het volgende:
Topshow deze aflevering. Marwan; hoog moed komt voor den val! Lekker voor hem. Volgende is Vonneke, no doubt. Het wordt steeds leuker. En die twist van Arno was natuurlijk goud door om Marwan met hem de ondergrond in te trekken. Aan de ene kant is het jammer dat wij als kijker niets zien van dit soort plotjes en dat het dus dan totaal uit het niets komt. Je ziet wel even een kort flashbackje hoe zoiets ontstaat maar zie dat liever gewoon in de aflevering, is beter voor de verhaallijnen.
Zwaard van Damocles heeft pas 2 afleveringen gehad. Vind dat wel leuk, hoor. Vals spel overigens ook. Vind dat Watch your back minder. Maar het is ook wel allemaal veel tegenwoordig, met al die spellen.quote:Op donderdag 15 januari 2026 13:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vind dat juist top! Zie liever achteraf een flashback die een onverwachte twist openbaart dan dat je 1 of 2 figuren 50 minuten iedereen op ziet stoken, zoals bijvoorbeeld bij het Zwaard van Damocles. Dat heb ik niet eens afgekeken, zo boeiend vond ik het allemaal niet daar.
Zwaard is toch echt al afgelopen, misschien bedoel je Pandora?quote:Op donderdag 15 januari 2026 15:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Zwaard van Damocles heeft pas 2 afleveringen gehad. Vind dat wel leuk, hoor. Vals spel overigens ook. Vind dat Watch your back minder. Maar het is ook wel allemaal veel tegenwoordig, met al die spellen.
Je hebt gelijk! Ik bedoel Pandora. Zie je, gewoon teveel programma's.quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zwaard is toch echt al afgelopen, misschien bedoel je Pandora?
Damocles/Pandora, beide Griekse figuren, dus snap de verwarring wel
Haha ja aan dit soort programma's geen gebrek!quote:Op donderdag 15 januari 2026 16:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Ik bedoel Pandora. Zie je, gewoon teveel programma's.
Je hebt ook gelijk met dat zwaard van Damocles minder leuk was. Stoorde me erg aan die Sylvia Geersen.
Pandora vind ik wel leuk. Vals spel ook.
Victoria vond ik jammer, vond haar samen met Maxim wel leukquote:Op zondag 18 januari 2026 02:32 schreef freaky40 het volgende:
Weer onverwachte wendingen, zowel Victoria als Juultje exit. Die laatste wis ik gewoon, natuurlijk gaat Maxim er niet uit. De laatste stemmingen waarvan je niet wist waar op gestemd werd waren natuurlijk allemaal voor haar. Slimme zet. Volgende week de terugkeer van die irritante Marwan in het spel. Weet niet wat dit nu weer gaat betekenen. Ik vind deze reality game veel leuker dan Pandora, zover is wel duidelijk. Pandora is niet slecht, maar klote cast nu Michiel er uit is en echt een beetje voor het grote publiek en Vals Spel echt voor de liefhebber en een sterke cast met deelnemers die je niet vaak in dit soort programma's ziet.
Je kon stiekem al zien dat Margriet op Juultje stemde. De stemlijsten zijn het enige voorspelbare in dit spel, want die zijn alfabetisch gerangschikt.quote:Op zondag 18 januari 2026 02:32 schreef freaky40 het volgende:
Weer onverwachte wendingen, zowel Victoria als Juultje exit. Die laatste wis ik gewoon, natuurlijk gaat Maxim er niet uit. De laatste stemmingen waarvan je niet wist waar op gestemd werd waren natuurlijk allemaal voor haar. Slimme zet. Volgende week de terugkeer van die irritante Marwan in het spel. Weet niet wat dit nu weer gaat betekenen. Ik vind deze reality game veel leuker dan Pandora, zover is wel duidelijk. Pandora is niet slecht, maar klote cast nu Michiel er uit is en echt een beetje voor het grote publiek en Vals Spel echt voor de liefhebber en een sterke cast met deelnemers die je niet vaak in dit soort programma's ziet.
Ik was voor victoria heb niet zoveel met Margrietquote:
Ben wel blij met deze winnaarquote:Op zondag 25 januari 2026 02:25 schreef freaky40 het volgende:
Wat een geweldige finale en een terechte winnaar bovendien, en gelukkig dommeke Vonneke in het zicht van de haven exit, eindbaas Maxim for the win en volkomen terecht dus![]()
Erg leuk eerste seizoen en lijkt me nu al niet te overtreffen zou je denken qua cast. Tot het volgende seizoen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |