Inderdaad! Vond het ook leuk dat het in eerste instantie leek als Maxim maar gewoon uit het niks mee ging met het 'Maxim heeft nog geld idee' toen Marouane erom vroeg. Zou ook niet gek zijn, want Maxim blijft Maxim. Vond dat al leuk.quote:Op zondag 21 december 2025 21:07 schreef Pinuts het volgende:
Ook leuk gemonteerd want ook als kijker dacht je dat Victoria naar huis zou gaan.
ai-Zwembad op foto 33?quote:Op woensdag 24 december 2025 21:38 schreef StephanL het volgende:
Huis staat te koop https://www.funda.nl/deta(...)hofdijk-15/88502711/
Toen ben ik mentaal uitgezoomdquote:Op zondag 28 december 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
Ik zit nu te kijken vind dat spel met die driehoeken te lang duren eerlijk gezegd
Ja eens. Dat heb ik ook wat versneld gekeken.quote:Op zondag 28 december 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
Ik zit nu te kijken vind dat spel met die driehoeken te lang duren eerlijk gezegd
Ik ben ech. In voor Maxim en Victoriaquote:Op zondag 28 december 2025 22:38 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ja eens. Dat heb ik ook wat versneld gekeken.
Leuk programma! Alleen een tweede seizoen lijkt met inderdaad lastig. Ik ben wel echt team Margriet. Al vind ik Maxim en Viktoria ook leuk! In ieder geval de 'oudjes'.
Nog 6 nu te gaan?quote:Op maandag 29 december 2025 17:19 schreef freaky40 het volgende:
Ik dacht 6 en het volgende seizoen heeft er 8, dus wellicht is er al een nieuw seizoen opgenomen aangezien het pand nu te koop staat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |