Volgens google Vinkenkade 17 Vinkeveen, maar als ik op google earth kijk zie ik een ander huis. Nu kan dat natuurlijk een oude foto zijn.quote:Op zondag 7 december 2025 16:04 schreef freaky40 het volgende:
Nog steeds aan het uitvogelen waar dit nou is opgenomen. Zag een drone shot van de omgeving maar er ligt wel een weg met autoverkeer langs. Stijl is wel heel strak van het pand. Lijkt op een aula waar normaal gesproken begrafenissen/crematie plechtigheden worden gehouden. Iemand enig idee?
Ik denk ook niet dat je die al zou kunnen vinden op google earth/maps. Waarschijnlijk is het een pas gebouwde villa.quote:Op zondag 7 december 2025 17:31 schreef freaky40 het volgende:
Dat klopt helemaal niet. Het is een bosrijke omgeving maar wel met een drukke weg er langs.
Ik heb in het programma gezocht naar een shot van de villa van bovenaf en daar met google image search een foto van gemaakt. En toen kreeg ik dit als resultaat.quote:Op zondag 7 december 2025 18:27 schreef freaky40 het volgende:
Yep, dat is hem! Hoe ben je hier achter gekomen? Ik zie die weg er langs ook duidelijk waar een drone shot van was te zien.
Kunnen ze daarna met zn allen naar de efteling.quote:Op zondag 7 december 2025 18:18 schreef Gia het volgende:
Reeshofdijk 15 Tilburg
https://earth.google.com/(...)oNCP___________wEQAA
Het zal weer eens tijd worden dat Videoland livestreams op hun platform brengt.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:24 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze komen binnen op plek 4 met daarboven sterkere titels, dus prima debuut voor deze Videoland RLS.
Moeten ze wel aan die mensen kunnen komenquote:Op woensdag 26 november 2025 13:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wat mij betreft kappen ze sowieso met heel die "VIPS" ellende, onbekend 'normaal volk' zal wel minder kijkers trekken, maar vind ik persoonlijk leuker dan vaak steeds diezelfde figuren die overal op komen draven.
Ja, dat vind ik altijd het leukste.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zal weer eens tijd worden dat Videoland livestreams op hun platform brengt.
Dat wel, maar dan doen ze maar wat langer over het maken van een programma. Liever wachten dan een programma niet meer volgen omdat ik niet wéér tegen een Sylvia Geersen aan wil kijkenquote:Op vrijdag 12 december 2025 08:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moeten ze wel aan die mensen kunnen komen
Tjaaa ze kunnen natuurlijk niet weten wie jij wel/niet wil zienquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan doen ze maar wat langer over het maken van een programma. Liever wachten dan een programma niet meer volgen omdat ik niet wéér tegen een Sylvia Geersen aan wil kijken
Het lijkt me dat daar boven buiten beeld gewoon iemand staat te wijzen ofzo. Er gaat ook niemand richting de straat, maar ineens kijken ze naar die deur beneden. Volgens mij zei Dionne nog zoiets als "Ooh moet ik daarheen?! Spannend!!" toen ze er naar toe liep.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:03 schreef freaky40 het volgende:
Blijf het wel vreemd vinden dat afvallers gewoon weten dat ze door die opengaande deur in de kelder moeten lopen. Daar had wel wat meer duiding bij gemogen. Normaal gesproken loop je dan toch niet voor de kijkers onzichtbaar naar de productie of zo, nee je gaat lekker brutaal een opengaande deur in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |