Je kan het eenmalig zien op RTLquote:
Ohw, éénmalig? mooi ik heb alleen al aan die maxim een scheithekel, zegt genoeg over wat ze voor rest ze gecast hebbenquote:
Ik ken hem niet eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw, éénmalig? mooi ik heb alleen al aan die maxim een scheithekel, zegt genoeg over wat ze voor rest ze gecast hebben
Urkquote:Op donderdag 6 november 2025 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet alleen wie Dionne is
En die Arno van een ander spel (Bestemming X of Het Onbekende geloof ik)
De rest
Edit: en dat hoofd van Teun wel eens ergens gezien?
Is ook geen zak aan, Urkse Meilandjes maar dan met te dikke koppenquote:Op donderdag 6 november 2025 16:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar ben ik dan een keer langs gezapt, dat heb ik nooit "bewust" gekeken
Ik ben al lang blij dat die vreselijk hysterische Rotterdamse barbie Sylvia Geersen er eens een keer niet bij isquote:Op donderdag 6 november 2025 17:13 schreef freaky40 het volgende:
Het lijkt er op dat De Verraders even verleden tijd is voorlopig...De cast vind ik niet zo boeiend though, waarom weer die vreselijk hysterische Oekrainse deugmuts Victoria er in, pff.
Je hebt gelijk...quote:Op donderdag 6 november 2025 23:23 schreef Willewa het volgende:
Al die programma’s met die negatieve insteek tegenwoordigNaaien, verraden, manipuleren, vals spel en gedrag…
Jammer dat dit zo populair is en de maatschappij leert dat het helemaal okee is en niet uitmaakt om slecht te zijn. Belonen om kut te zijn is wel echt het verlies van televisie en maatschappij.
Sluit helaas wel aan bij een steeds groter wordend deel van de samenleving die dit soort waarden allang helemaal okee vindt, dus tja het zal wel juist weer goed scoren daarom.
Klinkt als BB met secret room.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:47 schreef KinKiJan het volgende:
Trailer maakt al wat meer duidelijk. Lijkt me interessanter dan het Zwaard van Sylvia Damocles
Let op: Ze moeten snel na binnenkomst al elimineren. De geëlimineerde gaat niet naar huis, maar naar een andere ruimte zonder dat de rest dat weet. Ze laten in de trailer zien wie er in de andere ruimte is, dus als je dat nog niet wil weten, kijk dan deze trailer niet!
Bekijk deze YouTube-video
Wat mij betreft kappen ze sowieso met heel die "VIPS" ellende, onbekend 'normaal volk' zal wel minder kijkers trekken, maar vind ik persoonlijk leuker dan vaak steeds diezelfde figuren die overal op komen draven.quote:Op woensdag 26 november 2025 13:51 schreef roos94 het volgende:
Er zit nou niemand in die hele cast waarvan ik denk , goh, daar wil ik wel naar kijken.
** Nikkie de Jager, Patty Brard, Erik Wegewijs en Valerio Zeno... Expertsquote:Terwijl zij zich door het spel proberen heen te worstelen, kijken vier experts** mee. Zij houden het gedrag van de spelers in de gaten en ontleden de strategieën. Gelukkig doen ze dit wel op hun eigen manier en met een dosis humor.
Geez om het nog even erger te makenquote:Op woensdag 26 november 2025 14:01 schreef KinKiJan het volgende:
Er is meer:
[..]
** Nikkie de Jager, Patty Brard, Erik Wegewijs en Valerio Zeno... Experts
Bekijk deze YouTube-video
Ja, dat had ik bij het posten van de trailer ook nog niet gezien, misschien toch niet interessanter dan het Zwaardquote:Op woensdag 26 november 2025 14:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Geez om het nog even erger te maken
Ik sla over
O leuk. Strak eens gaan kijken.quote:Op zaterdag 6 december 2025 00:21 schreef freaky40 het volgende:
De eerste 3! afleveringen staan er al op en ze plakken flink uit, ruim 50 minuten each. En ik begrijp dat er 6 afleveringen komen en er komt ook een seizoen 2, deze zal 8 afleveringen bevatten volgens ChatGTP.
Heerlijk! Goed dat je het zegt. Slinger hem nu aanquote:Op zaterdag 6 december 2025 00:21 schreef freaky40 het volgende:
De eerste 3! afleveringen staan er al op en ze plakken flink uit, ruim 50 minuten each. En ik begrijp dat er 6 afleveringen komen en er komt ook een seizoen 2, deze zal 8 afleveringen bevatten volgens ChatGTP.
Ja dat vind ik er ook wel leuk bijquote:Op zaterdag 6 december 2025 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja echt geweldig!
Alleen wat is de functie van die commentatoren? Snap zelf toch ook wel wat er gebeurt (en toch vind ik hun analyses leuk)
Ja! Origineel!quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat vind ik er ook wel leuk bij
Alleen zijn ze wat terughoudenerquote:Op zaterdag 6 december 2025 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Origineel!eigenlijk hebben zij die functie van Fok!, de voel analyseren
Van mij mogen ze de commentatoren weglaten.quote:Op zaterdag 6 december 2025 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat vind ik er ook wel leuk bij
Same, ik stoor me er niet echt aan, maar het voegt inderdaad helemaal niks toe. Ze hadden die tijd beter kunnen gebruiken voor beelden uit dat huisquote:Op zondag 7 december 2025 00:28 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Van mij mogen ze de commentatoren weglaten.
Vind het niet echt iets toevoegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Dotteke op 07-12-2025 07:12:24 ]Allemaal cabaretteketet!
Het is op videoland, was maar éénmalig op tv dacht ikquote:Op zondag 7 december 2025 03:04 schreef KinKiJan het volgende:
Ik heb dus alleen de eerste gezien. Dit is meteen het nadeel als er meerdere afleveringen tegelijk te kijken zijn; dan loop je in topics hier tegen spoilers aan.
Verder geen verwijt naar users of FOK! hoor, ik vind het zelf ook leuk om te schrijven over wat ik zojuist zag. Maar omdat ik dit met de vriendin kijk sla ik dit topic voorlopig toch even over. Kan wel stiekem vooruit kijken maar op de een of andere manier merkt ze dat meteen aan mij (B&B Vol Liefde ervaring).
Ik waardeer zowel Maxim als Victoria, vind die chemie (negatief of niet) tussen die twee dan ook wel leuk om te zien. Ze lijken beiden wel aardig door te hebben hoe ze over elkaar denken en proberen elkaar een beetje uit de tent te lokken.
Hoe dan ook, de eerste indruk van dit programma is goed
Idd, had ze dan op z'n minst een beetje invloed gegeven, zoals een knop die ze beperkt kunnen gebruiken om de onderonsjes tussen deelnemers op te nemen en dan naar keuze in andere ruimtes te laten afspelen.quote:Op zondag 7 december 2025 01:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Same, ik stoor me er niet echt aan, maar het voegt inderdaad helemaal niks toe. Ze hadden die tijd beter kunnen gebruiken voor beelden uit dat huis
Volgens google Vinkenkade 17 Vinkeveen, maar als ik op google earth kijk zie ik een ander huis. Nu kan dat natuurlijk een oude foto zijn.quote:Op zondag 7 december 2025 16:04 schreef freaky40 het volgende:
Nog steeds aan het uitvogelen waar dit nou is opgenomen. Zag een drone shot van de omgeving maar er ligt wel een weg met autoverkeer langs. Stijl is wel heel strak van het pand. Lijkt op een aula waar normaal gesproken begrafenissen/crematie plechtigheden worden gehouden. Iemand enig idee?
Ik denk ook niet dat je die al zou kunnen vinden op google earth/maps. Waarschijnlijk is het een pas gebouwde villa.quote:Op zondag 7 december 2025 17:31 schreef freaky40 het volgende:
Dat klopt helemaal niet. Het is een bosrijke omgeving maar wel met een drukke weg er langs.
Ik heb in het programma gezocht naar een shot van de villa van bovenaf en daar met google image search een foto van gemaakt. En toen kreeg ik dit als resultaat.quote:Op zondag 7 december 2025 18:27 schreef freaky40 het volgende:
Yep, dat is hem! Hoe ben je hier achter gekomen? Ik zie die weg er langs ook duidelijk waar een drone shot van was te zien.
Kunnen ze daarna met zn allen naar de efteling.quote:Op zondag 7 december 2025 18:18 schreef Gia het volgende:
Reeshofdijk 15 Tilburg
https://earth.google.com/(...)oNCP___________wEQAA
Het zal weer eens tijd worden dat Videoland livestreams op hun platform brengt.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:24 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze komen binnen op plek 4 met daarboven sterkere titels, dus prima debuut voor deze Videoland RLS.
Moeten ze wel aan die mensen kunnen komenquote:Op woensdag 26 november 2025 13:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wat mij betreft kappen ze sowieso met heel die "VIPS" ellende, onbekend 'normaal volk' zal wel minder kijkers trekken, maar vind ik persoonlijk leuker dan vaak steeds diezelfde figuren die overal op komen draven.
Ja, dat vind ik altijd het leukste.quote:Op dinsdag 9 december 2025 14:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zal weer eens tijd worden dat Videoland livestreams op hun platform brengt.
Dat wel, maar dan doen ze maar wat langer over het maken van een programma. Liever wachten dan een programma niet meer volgen omdat ik niet wéér tegen een Sylvia Geersen aan wil kijkenquote:Op vrijdag 12 december 2025 08:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moeten ze wel aan die mensen kunnen komen
Tjaaa ze kunnen natuurlijk niet weten wie jij wel/niet wil zienquote:Op vrijdag 12 december 2025 10:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan doen ze maar wat langer over het maken van een programma. Liever wachten dan een programma niet meer volgen omdat ik niet wéér tegen een Sylvia Geersen aan wil kijken
Het lijkt me dat daar boven buiten beeld gewoon iemand staat te wijzen ofzo. Er gaat ook niemand richting de straat, maar ineens kijken ze naar die deur beneden. Volgens mij zei Dionne nog zoiets als "Ooh moet ik daarheen?! Spannend!!" toen ze er naar toe liep.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:03 schreef freaky40 het volgende:
Blijf het wel vreemd vinden dat afvallers gewoon weten dat ze door die opengaande deur in de kelder moeten lopen. Daar had wel wat meer duiding bij gemogen. Normaal gesproken loop je dan toch niet voor de kijkers onzichtbaar naar de productie of zo, nee je gaat lekker brutaal een opengaande deur in.
Inderdaad! Vond het ook leuk dat het in eerste instantie leek als Maxim maar gewoon uit het niks mee ging met het 'Maxim heeft nog geld idee' toen Marouane erom vroeg. Zou ook niet gek zijn, want Maxim blijft Maxim. Vond dat al leuk.quote:Op zondag 21 december 2025 21:07 schreef Pinuts het volgende:
Ook leuk gemonteerd want ook als kijker dacht je dat Victoria naar huis zou gaan.
ai-Zwembad op foto 33?quote:Op woensdag 24 december 2025 21:38 schreef StephanL het volgende:
Huis staat te koop https://www.funda.nl/deta(...)hofdijk-15/88502711/
Toen ben ik mentaal uitgezoomdquote:Op zondag 28 december 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
Ik zit nu te kijken vind dat spel met die driehoeken te lang duren eerlijk gezegd
Ja eens. Dat heb ik ook wat versneld gekeken.quote:Op zondag 28 december 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
Ik zit nu te kijken vind dat spel met die driehoeken te lang duren eerlijk gezegd
Ik ben ech. In voor Maxim en Victoriaquote:Op zondag 28 december 2025 22:38 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ja eens. Dat heb ik ook wat versneld gekeken.
Leuk programma! Alleen een tweede seizoen lijkt met inderdaad lastig. Ik ben wel echt team Margriet. Al vind ik Maxim en Viktoria ook leuk! In ieder geval de 'oudjes'.
Nog 6 nu te gaan?quote:Op maandag 29 december 2025 17:19 schreef freaky40 het volgende:
Ik dacht 6 en het volgende seizoen heeft er 8, dus wellicht is er al een nieuw seizoen opgenomen aangezien het pand nu te koop staat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |