SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typisch, is that youquote:Op woensdag 5 november 2025 22:49 schreef omtelachen het volgende:
ik weet nog dat er mensen waren die boos werden toen mensen opatrauner niet meer wilde trouwens
(lol)
Gelijkwaardige ploegen. Kan zo de kant van Feijenoord opvallen.quote:Op donderdag 6 november 2025 10:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Leuke TT maar lijkt me onhaalbaar.
Niet echt gelijkwaardig zeker niet met al die blessures en een uitwedstrijd.quote:Op donderdag 6 november 2025 10:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gelijkwaardige ploegen. Kan zo de kant van Feijenoord opvallen.
De bal is rondquote:Op donderdag 6 november 2025 13:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet echt gelijkwaardig zeker niet met al die blessures en een uitwedstrijd.
De odds zijn ook zwaar in ons nadeel voor wat dat waard is.
Same. Weinig vertrouwen in, zeker met al die blessures.quote:Op donderdag 6 november 2025 11:37 schreef Netsplitter het volgende:
Ik calculeer eerlijk gezegt een verlies in, gelijk spel zou zeer mooi zijn. Winst ga ik totaal niet van uit.
quote:Op donderdag 6 november 2025 15:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb geen zin meer in dit seizoen, man. Het is november en we hobbelen nu al op het tandvlees van wedstrijd naar wedstrijd in de meest kolderieke opstellingen. Het is gewoon zonde van de tijd.
Jezus, jouw leven als supporter moet wel ondraaglijk zijn geweest als je op dit punt al een meltdown krijgt.quote:Op donderdag 6 november 2025 15:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb geen zin meer in dit seizoen, man. Het is november en we hobbelen nu al op het tandvlees van wedstrijd naar wedstrijd in de meest kolderieke opstellingen. Het is gewoon zonde van de tijd.
Tot volgend seizoen!quote:Op donderdag 6 november 2025 15:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2025 16:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Lotombo linksback, Larin op het middenveld, dit gaat nergons meer over. Wie zal er vanavond omvallen? Hopen dat het niet Wellenreuther is anders moet een of andere middelbare scholier zijn debuut maken in het betaalde voetbal.
Ik vind het gewoon niet leuk meer. De onderste steen moet boven komen. Ik zie ook wel dat we op dit moment nog bovenaan de Mickey Mouse League staan maar dat ga je op deze manier natuurlijk nooit volhouden. Dat wordt weer billenknijpen of we de AZ's van deze wereld voor kunnen blijven.
https://www.rijnmond.nl/n(...)n-waterkanon-ingezetquote:Op donderdag 6 november 2025 19:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
blijkbaar rellen voor de wedstrijd
Waterkanon ingezetquote:Op donderdag 6 november 2025 19:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
https://www.rijnmond.nl/n(...)n-waterkanon-ingezet
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
https://www.rijnmond.nl/n(...)n-waterkanon-ingezet
Zeldzaam dom, nu is @Caland nat.quote:De mars van Feyenoord-supporters naar het stadion van VfB Stuttgart is stilgelegd. De Duitse politie had vooraf gewaarschuwd dat er zou worden ingegrepen als er vuurwerk af werd gestoken, maar ondanks die waarschuwing ging het al na een paar honderd meter fout.
Supporters staken fakkels af, knalvuurwerk en ook vuurpijlen. De politie besloot daarom de mars stil te leggen en even later werd zelfs een waterkanon ingezet. Niet om de supporters uit elkaar te drijven, maar om het vuurwerk te blussen.
Ik kijk bij de Marokkaan.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Marokkaanse kroeg gevonden waar ze Feyenoord uitzenden.
Let’s go
Morgen wordt je wakker en en mis je een nier, wegwezen daar ouwe.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu is die schijtzooi uitgevallen precies voor de start van de wedstrijd..
Ik zir hier om Feyenoord te kijken met Marokkaans commentaar godverdomme
Zijn handelingssnelheid is echt bovenmaats. Ben gewoon bang dat ik er een jinx op kijk zo goed.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:24 schreef bbuddybb het volgende:
Valente is zo ongelooflijk goed. Mijn hemel.
We kunnen niet meer zonder hem.
Overdrijven.quote:
Hij speelt zowaar... normaal. Onder deze staf wordt iedereen steeds beter en beter.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Borges laat aardige dingen zien, nu nog rendement.
Jij kende het basisniveau van Borges?quote:Op donderdag 6 november 2025 21:26 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hij speelt zowaar... normaal. Onder deze staf wordt iedereen steeds beter en beter.
Hazenlip, ernstige vorm waarbij neus ook opgebouwd heeft moeten worden. Mijn beste vriend vroeger had dat ook.quote:
Ging om het wegschieten van de bal, niet om praten.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overdreven geel aangezien Moussa de ‘captain’ is
Je kan het gratis bekijken op ziggogotv.nlquote:Op donderdag 6 november 2025 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord speelt echt heel goed
Maar die Marokkaanse stream is zo stabiel als Ajax onder Heitinga
Dan zal het zo wel 1-0 worden.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We spelen echt heerlijk. Timber en Valente dragen dit elftal echt.
Geen NordVPN?quote:Op donderdag 6 november 2025 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kijk in Marokko @:ali_boo
Dus vandaar een Marokkaanse stream
Er is hier echt wel iets te halen ja. Echt heel zonde dat ze er zo weinig mee kunnen doen.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit Stuttgart moeten we verslaam
Als borges eens blijft staan man man
Wordt voor op zn voet geraaktquote:
Had die bal veel eerder moeten spelen ipv die capriolen.quote:
Je zou toch denken dat dat een i is waar perfectionist vPersie een puntje op wil zetten, die spelhervattingen, want nu zijn ze vooral heel clueless.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:43 schreef snabbi het volgende:
zo kan een corner dus ook voorgegeven worden
ja - maar dat is geen excuus om die voet zo te plaatsen. Dus dom van timon, maar een overtreding die op het middenveld ook gewoon geel had opgeleverd.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Had die bal veel eerder moeten spelen ipv die capriolen.
Geel en een vrije trap, en zo hoort het ook hier.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:48 schreef Qarrad het volgende:
Jezus mijn hartkleppen, dacht even dat Hadj Moussa zijn tweede geel kreeg wegens protesteren...
Dacht effe dat ie Hasj geel gafquote:Op donderdag 6 november 2025 21:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geel en een vrije trap, en zo hoort het ook hier.
Ja ben ik ook bang voor. Hopelijk blijkt straks weer dat ik er geen kut van weet.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:52 schreef bbuddybb het volgende:
Nou, de leuke helft hebben we zojuist gehad. Benieuwd hoeveel kools Stuttgart zo maakt...
Ik voel dat dit weer zo'n avond wordt als tegen Aston Villa.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:52 schreef bbuddybb het volgende:
Nou, de leuke helft hebben we zojuist gehad. Benieuwd hoeveel kools Stuttgart zo maakt...
Ja kak, nu heb ik nog verwachtingen ook voor de 2e helftquote:Op donderdag 6 november 2025 22:00 schreef Bonobo11 het volgende:
Lekker potje wel, we zijn gewoon goed.
Dit zijn Sjonteksten.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:00 schreef Bonobo11 het volgende:
Lekker potje wel, we zijn gewoon goed.
feyenoord gonna feyenoordquote:Op donderdag 6 november 2025 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We zijn wel weer lekker optimistisch met zijn allen
Meer een speler die op zijn verkeerde flank staat.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel leuk om ook zo'n ego op de andere flank te hebben.
Dat ben ik absoluut met je eensquote:Op donderdag 6 november 2025 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Meer een speler die op zijn verkeerde flank staat.
Klopt de reacties van de supporters waren al veelzeggend.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:12 schreef Windwalker88 het volgende:
Toen Feyenoord akkoord ging met de prijs voor Borgez hebben ze zich helemaal ziek gelachen bij Porto
inderdaad, geen zware overtreding maar wel kansloos vervelendquote:Op donderdag 6 november 2025 22:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is gewoon opzet, lijkt me ook geel.
Waarom leg je de bal in de voeten van een tegenstanderquote:Op donderdag 6 november 2025 22:17 schreef bbuddybb het volgende:
Waarom sta je bij zo'n vrije trap ook met zn allen in de 16 van de tegenstander? Tering.
Ja. Maar wat denk je van die gênante vrije trap?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:18 schreef Haringkop2 het volgende:
Wat een ziekte tyfus bal van Smal..
Moussa heeft nog geen goede vrije trap genomen. Niet deze wedstrijd, maar kan mij sowieso geen goede vrije trap van hem herinneren..quote:Op donderdag 6 november 2025 22:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja. Maar wat denk je van die gênante vrije trap?
Die komen de hele wedstrijd al niet verder dan de 1e tegenstander. Echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja. Maar wat denk je van die gênante vrije trap?
Waar een grote speler smal in kan zijn.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat intens mokerdom van Smal zeg.
Ja maar je mag toch verwachten dat je niet alleen maar domme hengsten op kniehoogte aflevert als de volgende in de lijn?quote:
Ho maar weer.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar een grote speler smal in kan zijn.
Uiteraard. Leg em anders dan opzij.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja maar je mag toch verwachten dat je niet alleen maar domme hengsten op kniehoogte aflevert als de volgende in de lijn?
Speelt gewoon goed idd, geen gekke dingen, vind iedere keer wel de goede oplossing.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind Larin toch wel redelijk spelen vnv
Ja, die kan er weinig van. Hem en die Tengstedt zijn toch wel heel aparte aankopen hoor. En dat voor zoveel geld.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Timber geeft Borges er TOTAAL van langs.
Tijd voor Sauer dus
Ja, die is dikke prima. Niks bijzonders maar ook niet ondermaats.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind Larin toch wel redelijk spelen vnv
Dat weet alleen Don Dennis.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom hebben jullie die Borges precies gekocht?
Ik vermoed chantage.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
De dikke wou hem hebbenquote:Op donderdag 6 november 2025 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is bijna knap om nog slechter te zijn dan Sliti, maar dit Portugese wonder lukt dat gewoon.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:25 schreef snabbi het volgende:
dan snap je de keuze voor sliti toch weer
Aardig aanspeelpunt en best scherpe passes (als in de voet of breedte).quote:Op donderdag 6 november 2025 22:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, die is dikke prima. Niks bijzonders maar ook niet ondermaats.
Hij lijkt me beter als ie niet diep in de spits moet staan.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik sta echt bovenaan in de Larin fanclub overigens. Dat vind ik nou een leuke speler. Niet bijzonder goed, niet bijzonder slecht, maar ik ben zeker fan.
quote:Op donderdag 6 november 2025 22:27 schreef Vis1980 het volgende:
Larin doet mij steeds aan die vriend van Kevin James denken in 'The king of Queens'.
Om Bayern weg te jagen.quote:
Ik voel ook een totaal onnodige kutgoal aankomen nu.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:30 schreef Haringkop2 het volgende:
Man man, dan bouw je zo goed op en dan speelt Moussa weer een ziekenhuisbed met de buitenkant. Allemaal zo onnodig…
tijd voor wissels iddquote:Op donderdag 6 november 2025 22:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Timber is op.
Borges kan niet meer.
Robin wakker worden
van elshout denk ikquote:Op donderdag 6 november 2025 22:32 schreef Haringkop2 het volgende:
Sauer al aan het warmlopen ? Of krijgen we weer de Nieuwkoopshow zo?
Ja ik vrees er ook voor. Je had voor rust echt 1 of 2 doelpunten moeten maken. We zijn totaal niet effectief, heel het seizoen al niet echt.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik voel ook een totaal onnodige kutgoal aankomen nu.
Behalve dan dat je normaal enorme kansen miste maar je ze vandaag eigenlijk gewoon niet gecreëerd hebt.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:33 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Ja ik vrees er ook voor. Je had voor rust echt 1 of 2 doelpunten moeten maken. We zijn totaal niet effectief, heel het seizoen al niet echt.
Helemaal waar. Al schaar ik dat ook wel onder effectiviteit.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Behalve dan dat je normaal enorme kansen miste maar je ze vandaag eigenlijk gewoon niet gecreëerd hebt.
Ook wel waar als je ziet hoe Moussa en Borges omgaan met het balbezit ja.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:35 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Helemaal waar. Al schaar ik dat ook wel onder effectiviteit.
bovenliggend ja, mogelijkheden ja, maar het aantal kansen was best beperktquote:Op donderdag 6 november 2025 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord heeft wel echt flinke mogelijkheden gecreëerd hoor. Die van Moussa, die vrije trap, kopbal van Ueda.
Die van Moussa de eerste helft was ik al vergeten, dat was wel een 100% kans. Die vrije trappen eigenlijk ook, daar moet je veel meer uit kunnen halen dan drie keer in de muur.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord heeft wel echt flinke mogelijkheden gecreëerd hoor. Die van Moussa, die vrije trap, kopbal van Ueda.
Zou ik wel doen ja.quote:
Na 8 van die overtredingen zou je toch een keer geel verwachten.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda is na vanavond een geklutst eitje tussen die houthakkers.
Gewoon.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:41 schreef bbuddybb het volgende:
Zojuist erachter gekomen dat de release van GTA weer eens is uitgesteld. Weten jullie dat ook alvast.
Mooi, niemand neemt GTA nog serieus.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:41 schreef bbuddybb het volgende:
Zojuist erachter gekomen dat de release van GTA weer eens is uitgesteld. Weten jullie dat ook alvast.
Net als een Zelda is GTA een kwestie van 'alleen uitbrengen als ie af is, neem je tijd'.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:41 schreef bbuddybb het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |