Er is hier echt wel iets te halen ja. Echt heel zonde dat ze er zo weinig mee kunnen doen.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit Stuttgart moeten we verslaam
Als borges eens blijft staan man man
Wordt voor op zn voet geraaktquote:
Had die bal veel eerder moeten spelen ipv die capriolen.quote:
Je zou toch denken dat dat een i is waar perfectionist vPersie een puntje op wil zetten, die spelhervattingen, want nu zijn ze vooral heel clueless.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:43 schreef snabbi het volgende:
zo kan een corner dus ook voorgegeven worden
ja - maar dat is geen excuus om die voet zo te plaatsen. Dus dom van timon, maar een overtreding die op het middenveld ook gewoon geel had opgeleverd.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Had die bal veel eerder moeten spelen ipv die capriolen.
Geel en een vrije trap, en zo hoort het ook hier.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:48 schreef Qarrad het volgende:
Jezus mijn hartkleppen, dacht even dat Hadj Moussa zijn tweede geel kreeg wegens protesteren...
Dacht effe dat ie Hasj geel gafquote:Op donderdag 6 november 2025 21:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geel en een vrije trap, en zo hoort het ook hier.
Ja ben ik ook bang voor. Hopelijk blijkt straks weer dat ik er geen kut van weet.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:52 schreef bbuddybb het volgende:
Nou, de leuke helft hebben we zojuist gehad. Benieuwd hoeveel kools Stuttgart zo maakt...
Ik voel dat dit weer zo'n avond wordt als tegen Aston Villa.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:52 schreef bbuddybb het volgende:
Nou, de leuke helft hebben we zojuist gehad. Benieuwd hoeveel kools Stuttgart zo maakt...
Ja kak, nu heb ik nog verwachtingen ook voor de 2e helftquote:Op donderdag 6 november 2025 22:00 schreef Bonobo11 het volgende:
Lekker potje wel, we zijn gewoon goed.
Dit zijn Sjonteksten.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:00 schreef Bonobo11 het volgende:
Lekker potje wel, we zijn gewoon goed.
feyenoord gonna feyenoordquote:Op donderdag 6 november 2025 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We zijn wel weer lekker optimistisch met zijn allen
Meer een speler die op zijn verkeerde flank staat.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel leuk om ook zo'n ego op de andere flank te hebben.
Dat ben ik absoluut met je eensquote:Op donderdag 6 november 2025 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Meer een speler die op zijn verkeerde flank staat.
Klopt de reacties van de supporters waren al veelzeggend.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:12 schreef Windwalker88 het volgende:
Toen Feyenoord akkoord ging met de prijs voor Borgez hebben ze zich helemaal ziek gelachen bij Porto
inderdaad, geen zware overtreding maar wel kansloos vervelendquote:Op donderdag 6 november 2025 22:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit is gewoon opzet, lijkt me ook geel.
Waarom leg je de bal in de voeten van een tegenstanderquote:Op donderdag 6 november 2025 22:17 schreef bbuddybb het volgende:
Waarom sta je bij zo'n vrije trap ook met zn allen in de 16 van de tegenstander? Tering.
Ja. Maar wat denk je van die gênante vrije trap?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:18 schreef Haringkop2 het volgende:
Wat een ziekte tyfus bal van Smal..
Moussa heeft nog geen goede vrije trap genomen. Niet deze wedstrijd, maar kan mij sowieso geen goede vrije trap van hem herinneren..quote:Op donderdag 6 november 2025 22:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja. Maar wat denk je van die gênante vrije trap?
Die komen de hele wedstrijd al niet verder dan de 1e tegenstander. Echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja. Maar wat denk je van die gênante vrije trap?
Waar een grote speler smal in kan zijn.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat intens mokerdom van Smal zeg.
Ja maar je mag toch verwachten dat je niet alleen maar domme hengsten op kniehoogte aflevert als de volgende in de lijn?quote:
Ho maar weer.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar een grote speler smal in kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |