Uiteraard. Leg em anders dan opzij.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja maar je mag toch verwachten dat je niet alleen maar domme hengsten op kniehoogte aflevert als de volgende in de lijn?
Speelt gewoon goed idd, geen gekke dingen, vind iedere keer wel de goede oplossing.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind Larin toch wel redelijk spelen vnv
Ja, die kan er weinig van. Hem en die Tengstedt zijn toch wel heel aparte aankopen hoor. En dat voor zoveel geld.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Timber geeft Borges er TOTAAL van langs.
Tijd voor Sauer dus
Ja, die is dikke prima. Niks bijzonders maar ook niet ondermaats.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik vind Larin toch wel redelijk spelen vnv
Dat weet alleen Don Dennis.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom hebben jullie die Borges precies gekocht?
Ik vermoed chantage.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
De dikke wou hem hebbenquote:Op donderdag 6 november 2025 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is bijna knap om nog slechter te zijn dan Sliti, maar dit Portugese wonder lukt dat gewoon.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:25 schreef snabbi het volgende:
dan snap je de keuze voor sliti toch weer
Aardig aanspeelpunt en best scherpe passes (als in de voet of breedte).quote:Op donderdag 6 november 2025 22:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, die is dikke prima. Niks bijzonders maar ook niet ondermaats.
Hij lijkt me beter als ie niet diep in de spits moet staan.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik sta echt bovenaan in de Larin fanclub overigens. Dat vind ik nou een leuke speler. Niet bijzonder goed, niet bijzonder slecht, maar ik ben zeker fan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |