SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typisch, is that youquote:Op woensdag 5 november 2025 22:49 schreef omtelachen het volgende:
ik weet nog dat er mensen waren die boos werden toen mensen opatrauner niet meer wilde trouwens
(lol)
Gelijkwaardige ploegen. Kan zo de kant van Feijenoord opvallen.quote:Op donderdag 6 november 2025 10:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Leuke TT maar lijkt me onhaalbaar.
Niet echt gelijkwaardig zeker niet met al die blessures en een uitwedstrijd.quote:Op donderdag 6 november 2025 10:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gelijkwaardige ploegen. Kan zo de kant van Feijenoord opvallen.
De bal is rondquote:Op donderdag 6 november 2025 13:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet echt gelijkwaardig zeker niet met al die blessures en een uitwedstrijd.
De odds zijn ook zwaar in ons nadeel voor wat dat waard is.
Same. Weinig vertrouwen in, zeker met al die blessures.quote:Op donderdag 6 november 2025 11:37 schreef Netsplitter het volgende:
Ik calculeer eerlijk gezegt een verlies in, gelijk spel zou zeer mooi zijn. Winst ga ik totaal niet van uit.
quote:Op donderdag 6 november 2025 15:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb geen zin meer in dit seizoen, man. Het is november en we hobbelen nu al op het tandvlees van wedstrijd naar wedstrijd in de meest kolderieke opstellingen. Het is gewoon zonde van de tijd.
Jezus, jouw leven als supporter moet wel ondraaglijk zijn geweest als je op dit punt al een meltdown krijgt.quote:Op donderdag 6 november 2025 15:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb geen zin meer in dit seizoen, man. Het is november en we hobbelen nu al op het tandvlees van wedstrijd naar wedstrijd in de meest kolderieke opstellingen. Het is gewoon zonde van de tijd.
Tot volgend seizoen!quote:Op donderdag 6 november 2025 15:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2025 16:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Lotombo linksback, Larin op het middenveld, dit gaat nergons meer over. Wie zal er vanavond omvallen? Hopen dat het niet Wellenreuther is anders moet een of andere middelbare scholier zijn debuut maken in het betaalde voetbal.
Ik vind het gewoon niet leuk meer. De onderste steen moet boven komen. Ik zie ook wel dat we op dit moment nog bovenaan de Mickey Mouse League staan maar dat ga je op deze manier natuurlijk nooit volhouden. Dat wordt weer billenknijpen of we de AZ's van deze wereld voor kunnen blijven.
https://www.rijnmond.nl/n(...)n-waterkanon-ingezetquote:Op donderdag 6 november 2025 19:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
blijkbaar rellen voor de wedstrijd
Waterkanon ingezetquote:Op donderdag 6 november 2025 19:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
https://www.rijnmond.nl/n(...)n-waterkanon-ingezet
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
https://www.rijnmond.nl/n(...)n-waterkanon-ingezet
Zeldzaam dom, nu is @Caland nat.quote:De mars van Feyenoord-supporters naar het stadion van VfB Stuttgart is stilgelegd. De Duitse politie had vooraf gewaarschuwd dat er zou worden ingegrepen als er vuurwerk af werd gestoken, maar ondanks die waarschuwing ging het al na een paar honderd meter fout.
Supporters staken fakkels af, knalvuurwerk en ook vuurpijlen. De politie besloot daarom de mars stil te leggen en even later werd zelfs een waterkanon ingezet. Niet om de supporters uit elkaar te drijven, maar om het vuurwerk te blussen.
Ik kijk bij de Marokkaan.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Marokkaanse kroeg gevonden waar ze Feyenoord uitzenden.
Let’s go
Morgen wordt je wakker en en mis je een nier, wegwezen daar ouwe.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu is die schijtzooi uitgevallen precies voor de start van de wedstrijd..
Ik zir hier om Feyenoord te kijken met Marokkaans commentaar godverdomme
Zijn handelingssnelheid is echt bovenmaats. Ben gewoon bang dat ik er een jinx op kijk zo goed.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:24 schreef bbuddybb het volgende:
Valente is zo ongelooflijk goed. Mijn hemel.
We kunnen niet meer zonder hem.
Overdrijven.quote:
Hij speelt zowaar... normaal. Onder deze staf wordt iedereen steeds beter en beter.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Borges laat aardige dingen zien, nu nog rendement.
Jij kende het basisniveau van Borges?quote:Op donderdag 6 november 2025 21:26 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hij speelt zowaar... normaal. Onder deze staf wordt iedereen steeds beter en beter.
Hazenlip, ernstige vorm waarbij neus ook opgebouwd heeft moeten worden. Mijn beste vriend vroeger had dat ook.quote:
Ging om het wegschieten van de bal, niet om praten.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overdreven geel aangezien Moussa de ‘captain’ is
Je kan het gratis bekijken op ziggogotv.nlquote:Op donderdag 6 november 2025 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord speelt echt heel goed
Maar die Marokkaanse stream is zo stabiel als Ajax onder Heitinga
Dan zal het zo wel 1-0 worden.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We spelen echt heerlijk. Timber en Valente dragen dit elftal echt.
Geen NordVPN?quote:Op donderdag 6 november 2025 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kijk in Marokko @:ali_boo
Dus vandaar een Marokkaanse stream
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |