van elshout denk ikquote:Op donderdag 6 november 2025 22:32 schreef Haringkop2 het volgende:
Sauer al aan het warmlopen ? Of krijgen we weer de Nieuwkoopshow zo?
Ja ik vrees er ook voor. Je had voor rust echt 1 of 2 doelpunten moeten maken. We zijn totaal niet effectief, heel het seizoen al niet echt.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik voel ook een totaal onnodige kutgoal aankomen nu.
Behalve dan dat je normaal enorme kansen miste maar je ze vandaag eigenlijk gewoon niet gecreëerd hebt.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:33 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Ja ik vrees er ook voor. Je had voor rust echt 1 of 2 doelpunten moeten maken. We zijn totaal niet effectief, heel het seizoen al niet echt.
Helemaal waar. Al schaar ik dat ook wel onder effectiviteit.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Behalve dan dat je normaal enorme kansen miste maar je ze vandaag eigenlijk gewoon niet gecreëerd hebt.
Ook wel waar als je ziet hoe Moussa en Borges omgaan met het balbezit ja.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:35 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Helemaal waar. Al schaar ik dat ook wel onder effectiviteit.
bovenliggend ja, mogelijkheden ja, maar het aantal kansen was best beperktquote:Op donderdag 6 november 2025 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord heeft wel echt flinke mogelijkheden gecreëerd hoor. Die van Moussa, die vrije trap, kopbal van Ueda.
Die van Moussa de eerste helft was ik al vergeten, dat was wel een 100% kans. Die vrije trappen eigenlijk ook, daar moet je veel meer uit kunnen halen dan drie keer in de muur.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord heeft wel echt flinke mogelijkheden gecreëerd hoor. Die van Moussa, die vrije trap, kopbal van Ueda.
Zou ik wel doen ja.quote:
Na 8 van die overtredingen zou je toch een keer geel verwachten.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda is na vanavond een geklutst eitje tussen die houthakkers.
Gewoon.quote:Op donderdag 6 november 2025 22:41 schreef bbuddybb het volgende:
Zojuist erachter gekomen dat de release van GTA weer eens is uitgesteld. Weten jullie dat ook alvast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |