Meer is ook niet nodig als je geen smerige zweetbeer bent en gewoon 's avonds in de douche gaat ipv 's morgens.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:34 schreef Jahr00n het volgende:
paar keer per jaar
vind het zo'n gedoe
Iedereen zweet ‘s nachts en je bed wordt ook een bacterienest.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:01 schreef Discombobulate het volgende:
Eén keer per maand of drie weken? Ik zweet niet in bed en ik doe ook geen vieze dingen. Van mezelf best schoon. Als ik een keer gezopen heb en gezweet heb doe ik het wel.
Een gezonde huid vernieuwt zichzelf constant waardoor er resten van huidschilfers achterblijven in bed. Ware bacterie-magneetquote:Op woensdag 5 november 2025 20:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Meer is ook niet nodig als je geen smerige zweetbeer bent en gewoon 's avonds in de douche gaat ipv 's morgens.
Iedereen zweet 's nachts. Gemiddeld 400ml per nachtquote:Op woensdag 5 november 2025 21:01 schreef Discombobulate het volgende:
Eén keer per maand of drie weken? Ik zweet niet in bed en ik doe ook geen vieze dingen. Van mezelf best schoon. Als ik een keer gezopen heb en gezweet heb doe ik het wel.
Wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 5 november 2025 20:26 schreef Aberkullie het volgende:
Elke week maar zou het elke dag wel willen
Tijdens mijn studententijd ging het makkelijk tot de 6 maanden.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:05 schreef GerryDV het volgende:
Gelukkig nog geen goorlappen hier die langer dan 3 a 4 weken er mee doen.
Goed voor de weerstand. 💪 #altijdreadyquote:Op woensdag 5 november 2025 21:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Een gezonde huid vernieuwt zichzelf constant waardoor er resten van huidschilfers achterblijven in bed. Ware bacterie-magneet
Droogrek... Koop een was-droogcombinatie. Met 1 knop gewassen en gedroogdquote:Op woensdag 5 november 2025 21:23 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Tijd, zin, plek op mijn droogrek
Ik doe het 1x per week op zondag omdat ik dan tijd heb. Als het geen gedoe was om alles weer in bed te leggen, de kussens in de onderslopen, de kussens in onderslopen in een kussensloop, het dekbed in een dekbedovertrek... dan zou ik het vaker doen.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:45 schreef kwiwi het volgende:
1-2x per week. Als het niet zo'n gedoe was, zou ik elke 1-2 dagen schone lakens op bed doen
Vooral dekbed in dekbedovertrek is superkut. De rest valt wel mee.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik doe het 1x per week op zondag omdat ik dan tijd heb. Als het geen gedoe was om alles weer in bed te leggen, de kussens in de onderslopen, de kussens in onderslopen in een kussensloop, het dekbed in een dekbedovertrek... dan zou ik het vaker doen.
Waarschijnlijk zijn het dan hele goede gezonde bacteriën in mijn betje, net als in Yakult, want ik ben vrijwel nooit ziek en heb een uitstekende conditie en gezondheid.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Een gezonde huid vernieuwt zichzelf constant waardoor er resten van huidschilfers achterblijven in bed. Ware bacterie-magneet
Dit is waarom wij 2 1persoons dekens hebben op ons bed. Dat maakt het veel makkelijker, want ons bed is 1.80m breed. Ons dochtertje heeft een bed van 1.40m breed, en die deken is beduidend lastiger om in het overtrek te krijgen.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:54 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Vooral dekbed in dekbedovertrek is superkut. De rest valt wel mee.
Hoe kom je daar bij? Ik zweet alleen als ik ziek ben of gezopen heb.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:16 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Iedereen zweet ‘s nachts en je bed wordt ook een bacterienest.
Bacteriën horen ook gewoon bij ons leven. Snap die angst van mensen daar niet voor.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn het dan hele goede gezonde bacteriën in mijn betje, net als in Yakult, want ik ben vrijwel nooit ziek en heb een uitstekende conditie en gezondheid.
O jij bent een extreem bijzonder exemplaarquote:Op donderdag 6 november 2025 10:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Ik zweet alleen als ik ziek ben of gezopen heb.
Je hebt zweet en zweet.quote:Op donderdag 6 november 2025 12:10 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
O jij bent een extreem bijzonder exemplaar
Aan de bovenkant wordt het kussensloop uiteraard wel vies, omdat je daar met je hoofd op ligt. Aan de onderkant blijft het in principe schoon. Je kan het kussensloop dus ook halverwege tussen twee wasbeurten omdraaien, dan hoef je het maar half zo vaak te wassen.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:20 schreef Newone82 het volgende:
1 keer per twee weken nieuw beddengoed, en iedere week vers gewassen kussensloop.
Doe ik al, maar veel talg of iets wat mijn kussensloop snel vettig maakt.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:24 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Aan de bovenkant wordt het kussensloop uiteraard wel vies, omdat je daar met je hoofd op ligt. Aan de onderkant blijft het in principe schoon. Je kan het kussensloop dus ook halverwege tussen twee wasbeurten omdraaien, dan hoef je het maar half zo vaak te wassen.
Dat denken mensen áltijdquote:Op zaterdag 8 november 2025 10:00 schreef Discombobulate het volgende:
Zweet is bij mij echt geen probleem,
Dat zijn van die net-niet apparaten.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:24 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Droogrek... Koop een was-droogcombinatie. Met 1 knop gewassen en gedroogd
quote:Op donderdag 6 november 2025 22:20 schreef cosmosis het volgende:
Na elke Sexseks mn vrouw heeft....5 keer per dag....... En elke maand dat ikzelf aan mn trekken kom
Is dat niet een groot stuk plastic?quote:Op donderdag 6 november 2025 21:59 schreef cnoska het volgende:
Sinds kort zelesta dekbed. Dat is snel afgehaald en gewassen. Gebeurd hier nu na een week
quote:Op woensdag 5 november 2025 21:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn het dan hele goede gezonde bacteriën in mijn betje, net als in Yakult, want ik ben vrijwel nooit ziek en heb een uitstekende conditie en gezondheid.
Klopt.quote:Op zaterdag 8 november 2025 11:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Is dat niet een groot stuk plastic?
Waarom doe je niet gezellig met ze mee?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:20 schreef cosmosis het volgende:
Na elke Sex mn vrouw heeft....5 keer per dag....... En elke maand dat ikzelf aan mn trekken kom
Ik vind het wel lekker.quote:Op zaterdag 8 november 2025 11:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Is dat niet een groot stuk plastic?
Al die bacteriën en huismijten zijn voor jouw bestemd. Dus waarom niet?quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:06 schreef Masberum het volgende:
1 keer per 3 a 6 weken. Maar ik ben dan ook niet dik dus ik zweet niet zoveel als anderen
quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:04 schreef cnoska het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker.
Totaan geen plastic gevoel.
Bah.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:06 schreef Masberum het volgende:
1 keer per 3 a 6 weken. Maar ik ben dan ook niet dik dus ik zweet niet zoveel als anderen
Cuckquote:Op donderdag 6 november 2025 22:20 schreef cosmosis het volgende:
Na elke Sex mn vrouw heeft....5 keer per dag....... En elke maand dat ikzelf aan mn trekken kom
0611 en de rest weet je zelfquote:Op dinsdag 11 november 2025 11:57 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Cuck.... Wat is je vrouw haar 06?
Zoals?quote:Op woensdag 5 november 2025 20:30 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Hangt er vanaf of er een specifieke aanleiding hiervoor heeft plaatsgevonden
Gadverquote:Op dinsdag 11 november 2025 16:11 schreef -Deluzion- het volgende:
Laat ik dan de eerste zijn die het toegeeft. Gemakzucht kan ontstaan als je al heel lang alleen bent, dus het is er een beetje ingeslopen. Ik verschoon het nu één keer per maand.
Nou ja, het is eigenlijk 4,5 week. Op de eerste dag van de maand doe ik gewoon alles tegelijk: nieuwe contactlenzen indoen, beddengoed verschonen, een grote schoonmaak in huis, etc.quote:
Best een lui persoon dus, en geen zelfrespect.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:52 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nou ja, het is eigenlijk 4,5 week. Op de eerste dag van de maand doe ik gewoon alles tegelijk: nieuwe contactlenzen indoen, beddengoed verschonen, een grote schoonmaak in huis, etc.
Prima als jij dat vindt, maar ik ben niet van plan dit schema ooit nog te wijzigen zolang ik leef.quote:Op woensdag 12 november 2025 05:32 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Best een lui persoon dus, en geen zelfrespect.
Bah, wat is dit vies. Ook je huis 1 keer per maand maar groot schoon maken.
Mensen die hun eigen ranzigheid goedpratenquote:Op woensdag 5 november 2025 20:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Meer is ook niet nodig als je geen smerige zweetbeer bent en gewoon 's avonds in de douche gaat ipv 's morgens.
Wat is er precies ranzig aan dan? Ik verbaas me vaker over wat mensen allemaal in hun bek stoppen en daadwerkelijk opvreten. Of gewoon allemaal uit een zelfde bakje nootjes graaien.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen die hun eigen ranzigheid goedpraten
Is echt appels met peren vergelijken wat je hier doet.quote:Op woensdag 12 november 2025 16:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat is er precies ranzig aan dan? Ik verbaas me vaker over wat mensen allemaal in hun bek stoppen en daadwerkelijk opvreten. Of gewoon allemaal uit een zelfde bakje nootjes graaien.
Qua hygiëne in de keuken ben ik uiterst kritisch. Verder boeit het me niet zoveel. Zolang het m'n bek niet in hoeft kan er weinig misgaan, je kunt zelfs door modder kruipen.
Al die goorheid die je op moet vreten is vele malen ranziger dan gewoon liggen op een laken dat een paar weken niet in de was is geweest. Dan vind je het vast ook heel erg goor als iemand buiten op het gras gaat liggen, gras dat nooit in de was gaat en vol beestjes zit?
Of soberso alles wat met natuur te maken heeft want de natuur kent geen wasmachine of überhaupt schoonmaken.
Nee hoor, leg maar eens uit waarom dat dan zou zijn.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:38 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Is echt appels met peren vergelijken wat je hier doet.
https://www.maxvandaag.nl(...)gelmatig-verschoont/quote:Op woensdag 12 november 2025 18:47 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee hoor, leg maar eens uit waarom dat dan zou zijn.
Ik woon ook alleen maar ik koester mijn zelfrespect.quote:Op dinsdag 11 november 2025 16:11 schreef -Deluzion- het volgende:
Laat ik dan de eerste zijn die het toegeeft. Gemakzucht kan ontstaan als je al heel lang alleen bent, dus het is er een beetje ingeslopen. Ik verschoon het nu één keer per maand.
Zo lang het je eigen bacterieën zijn mag het inderdaad wat minder strikt.quote:Op woensdag 12 november 2025 16:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat is er precies ranzig aan dan? Ik verbaas me vaker over wat mensen allemaal in hun bek stoppen en daadwerkelijk opvreten. Of gewoon allemaal uit een zelfde bakje nootjes graaien.
Qua hygiëne in de keuken ben ik uiterst kritisch. Verder boeit het me niet zoveel. Zolang het m'n bek niet in hoeft kan er weinig misgaan, je kunt zelfs door modder kruipen.
Al die goorheid die je op moet vreten is vele malen ranziger dan gewoon liggen op een laken dat een paar weken niet in de was is geweest. Dan vind je het vast ook heel erg goor als iemand buiten op het gras gaat liggen, gras dat nooit in de was gaat en vol beestjes zit?
Of soberso alles wat met natuur te maken heeft want de natuur kent geen wasmachine of überhaupt schoonmaken.
Wat hebben we weer een smetvrees voor (gezonde) huidflora die alleen maar in symbiose leeft met het menselijk lichaam en wat voordelige effecten heeft.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:54 schreef Newone82 het volgende:
[..]
https://www.maxvandaag.nl(...)gelmatig-verschoont/
Schimmels en bacteriële infecties
U merkt het misschien niet altijd, maar iedereen zweet ’s nachts. Sommige mensen een klein beetje, anderen juist veel. Onder de lakens verdampt dat vocht niet allemaal en zo’n vochtige omgeving is ideaal voor schimmels en bacteriën om te vermenigvuldigen. Een veelvoorkomende ‘bedschimmel’ is de Cladosporium. Deze schimmel kan astma en longontsteking veroorzaken en kan ook leiden tot schimmel- en kalknagels. Andere infecties en huidproblemen die kunnen worden overgedragen door vies beddengoed zijn ringvorm, zomergist en in het ergste geval zelfs MRSA, ook wel bekend als de ziekenhuisbacterie. En die hoeveelheid bacteriën kan nogal oplopen: Uit onderzoek van een Amerikaanse matrassenfabrikant blijkt dat een niet gewassen dekbedovertrek gemiddeld zo’n 24.631 bacteriën méér bevat van de deurknop van een openbaar toilet. Nog een goede reden om uw beddengoed wekelijks te wassen.
Huisstofmijt
Niet alleen bacteriën en schimmels, maar ook huisstofmijten houden van een klamme omgeving. Een gemiddeld matras bevat dan ook meer dan 2 miljoen huisstofmijten. Veel mensen zijn allergisch voor de uitwerpselen van deze minuscule beestjes, waardoor zij luchtwegklachten, eczeem en andere allergische reacties krijgen. Ondanks dat u beddengoed nooit helemaal mijtvrij krijgt, kunt u er wel voor zorgen dat het mijtarm is. Dit doet u door het beddengoed op 60 graden Celsius te wassen. Het is ook aan te raden om uw dekbed en kussen regelmatig te wassen en ook strijken helpt om de stofmijten die na het wassen overblijven te doden.
Tips
Het is dus wel zo hygiënisch om uw bed wekelijks te verschonen. Vergeet tijdens uw wekelijkse wasronde ook uw pyjama niet, deze heeft u natuurlijk elke nacht aan, maar toch vergeten veel mensen dit kledingstuk te wassen. Vergeet daarnaast niet om uw bed dagelijks te luchten, wanneer u uw bed ’s ochtends direct opmaakt kan klam beddengoed namelijk niet goed drogen.
In sommige gevallen is het nodig om uw beddengoed nog vaker te verschonen. Bijvoorbeeld wanneer u verkouden bent of de griep hebt, dan laat u namelijk ziekteverwekkers achter in bed waardoor het langer kan duren voordat u beter wordt. Het verschonen van uw bed is dus altijd belangrijk en zeker wanneer u ziek bent geen overbodige luxe.
(Bron: Huidarts.com, Gezondheidsnet)
Er staat dat je astma, longontsteking, luchtwegklachten, allergieën en eczeem krijgt van die bacteriën.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:54 schreef Newone82 het volgende:
[..]
U merkt het misschien niet altijd, maar iedereen zweet ’s nachts. Sommige mensen een klein beetje, anderen juist veel. Onder de lakens verdampt dat vocht niet allemaal en zo’n vochtige omgeving is ideaal voor schimmels en bacteriën om te vermenigvuldigen. Een veelvoorkomende ‘bedschimmel’ is de Cladosporium. Deze schimmel kan astma en longontsteking veroorzaken en kan ook leiden tot schimmel- en kalknagels. Andere infecties en huidproblemen die kunnen worden overgedragen door vies beddengoed zijn ringvorm, zomergist en in het ergste geval zelfs MRSA, ook wel bekend als de ziekenhuisbacterie. En die hoeveelheid bacteriën kan nogal oplopen: Uit onderzoek van een Amerikaanse matrassenfabrikant blijkt dat een niet gewassen dekbedovertrek gemiddeld zo’n 24.631 bacteriën méér bevat van de deurknop van een openbaar toilet. Nog een goede reden om uw beddengoed wekelijks te wassen.
Huisstofmijt
Niet alleen bacteriën en schimmels, maar ook huisstofmijten houden van een klamme omgeving. Een gemiddeld matras bevat dan ook meer dan 2 miljoen huisstofmijten. Veel mensen zijn allergisch voor de uitwerpselen van deze minuscule beestjes, waardoor zij luchtwegklachten, eczeem en andere allergische reacties krijgen. Ondanks dat u beddengoed nooit helemaal mijtvrij krijgt, kunt u er wel voor zorgen dat het mijtarm is. Dit doet u door het beddengoed op 60 graden Celsius te wassen. Het is ook aan te raden om uw dekbed en kussen regelmatig te wassen en ook strijken helpt om de stofmijten die na het wassen overblijven te doden.
Tips
Het is dus wel zo hygiënisch om uw bed wekelijks te verschonen. Vergeet tijdens uw wekelijkse wasronde ook uw pyjama niet, deze heeft u natuurlijk elke nacht aan, maar toch vergeten veel mensen dit kledingstuk te wassen. Vergeet daarnaast niet om uw bed dagelijks te luchten, wanneer u uw bed ’s ochtends direct opmaakt kan klam beddengoed namelijk niet goed drogen.
In sommige gevallen is het nodig om uw beddengoed nog vaker te verschonen. Bijvoorbeeld wanneer u verkouden bent of de griep hebt, dan laat u namelijk ziekteverwekkers achter in bed waardoor het langer kan duren voordat u beter wordt. Het verschonen van uw bed is dus altijd belangrijk en zeker wanneer u ziek bent geen overbodige luxe.
Ook langer dan 20 jaar? Zonder sociale contactenquote:Op woensdag 12 november 2025 19:00 schreef Meningbastion het volgende:
[..]
Ik woon ook alleen maar ik koester mijn zelfrespect.
Same here, ik heb ook nooit zulke dingen ervaren. s Nachts zweet ik misschien een beetje, maar dat is minimaal. En als ik ziek ben, wat tegenwoordig zelden voorkomt, heb ik geen energie om mijn bed op te maken, dus blijf ik er gewoon een paar dagen in liggen. Het kutste van ziek zijn is dan ook nog dat je zelf eten moet maken terwijl je je half dood voelt.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Er staat dat je astma, longontsteking, luchtwegklachten, allergieën en eczeem krijgt van die bacteriën.
Geen van allen ooit gehad. Conclusie: mijn bed bevat die schimmels en bacteriën niet, ook niet na weken zonder wassen. Anders moest ik allang één van deze verschijnselen hebben gehad.
Ik ben ook zelden ziek, al kan me wel één keer van jaren geleden herinneren dat een soort van fikse verkoudheid had waarbij ik 's nachts ineens compleet doorweekt van het zweet wakker werd in de winter, gadverdamme zeg!quote:Op woensdag 12 november 2025 20:10 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Same here, ik heb ook nooit zulke dingen ervaren. s Nachts zweet ik misschien een beetje, maar dat is minimaal. En als ik ziek ben, wat tegenwoordig zelden voorkomt, heb ik geen energie om mijn bed op te maken, dus blijf ik er gewoon een paar dagen in liggen. Het kutste van ziek zijn is dan ook nog dat je zelf eten moet maken terwijl je je half dood voelt.
Klinkt als een goeie griep. Daar heb ik er elk jaar wel 2 van.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik ben ook zelden ziek, al kan me wel één keer van jaren geleden herinneren dat een soort van fikse verkoudheid had waarbij ik 's nachts ineens compleet doorweekt van het zweet wakker werd in de winter, gadverdamme zeg!
Daarna ging even naar beneden de trap af om wat te drinken, toen werd ik me partij duizelig man, moest in de keuken gewoon even op de vloer liggen om bij te komen. Bizar was dat, daarna terug bed in gestrompeld maar lakens waren zeiknatToen ander dekbed moeten pakken en doorgeslapen, daarna nooit meer zoiets raars meegemaakt. Misschien dat het cojona was? Ik heb daarna wel heel mijn lakens in de wasmachine gemikt. Een dag later toen ik weer wat fitter was.
Ja, dat heb je weleens hè… even een half uurtje op de keukenvloer liggen om bij te komen. Lijkt wel alsof je lichaam alles eruit zweet om weer een beetje op krachten te komen.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Daarna ging even naar beneden de trap af om wat te drinken, toen werd ik me partij duizelig man, moest in de keuken gewoon even op de vloer liggen om bij te komen. Bizar was dat, daarna terug bed in gestrompeld maar lakens waren zeiknat
Bizar veel, als je ’t mij vraagt.quote:Op woensdag 12 november 2025 20:29 schreef roos94 het volgende:
Klinkt als een goeie griep. Daar heb ik er elk jaar wel 2 van.
Was dat al een griep dan? Duurde niet heel lang. Eén dag kutgevoel en dus die zweetnacht, maar de rest was meer verkoudheidachtig. Ik dacht dat een griep echt ondraaglijke pijn is en kotsen boven de plee. Maar als dit griep was dan heb ik dat liever dan keelpijn. Dat laatste heb ik namelijk wel ieder jaar weleens en dat is het meest kutte wat er is, dan lig ik gewoon een nacht wakker van de ellende en pijn in mijn keel. En zit ik 's nachts thee en dropjes te vreten om het nog enigszins dragelijk te makenquote:Op woensdag 12 november 2025 20:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Klinkt als een goeie griep. Daar heb ik er elk jaar wel 2 van.
heerlijkquote:Op woensdag 12 november 2025 20:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik ben ook zelden ziek, al kan me wel één keer van jaren geleden herinneren dat een soort van fikse verkoudheid had waarbij ik 's nachts ineens compleet doorweekt van het zweet wakker werd in de winter, gadverdamme zeg!
Daarna ging even naar beneden de trap af om wat te drinken, toen werd ik me partij duizelig man, moest in de keuken gewoon even op de vloer liggen om bij te komen. Bizar was dat, daarna terug bed in gestrompeld maar lakens waren zeiknatToen ander dekbed moeten pakken en doorgeslapen, daarna nooit meer zoiets raars meegemaakt. Misschien dat het cojona was? Ik heb daarna wel heel mijn lakens in de wasmachine gemikt. Een dag later toen ik weer wat fitter was.
Ja klopt. Had ik nooit tot ik mijn dochter kreeg. Sindsdien ben ik steeds de lul.quote:Op woensdag 12 november 2025 21:25 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Bizar veel, als je ’t mij vraagt.
Mensen die het goed vinden dat ze zweten als een gekke en het maar goedpraten onder het mom "Ja maar ik verschoon mijn lakens wel", dik zijn is een erger probleem dan wat bacteriën waar we heel goed tegen kunnenquote:Op woensdag 12 november 2025 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen die hun eigen ranzigheid goedpraten
Hoezo zijn er mensen die hun nachtkleding niet wassenquote:Op woensdag 12 november 2025 18:54 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Huisstofmijt
Tips
Niet iedereen is even bang voor publieke opiniequote:Op woensdag 12 november 2025 23:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo zijn er mensen die hun nachtkleding niet wassen![]()
Ik verschoon m'n bed om de week maar de nachtkleding om de nacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |