abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219220556
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 22:20 schreef cosmosis het volgende:
Na elke Sexseks mn vrouw heeft....5 keer per dag....... En elke maand dat ikzelf aan mn trekken kom
pi_219220562
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2025 21:59 schreef cnoska het volgende:
Sinds kort zelesta dekbed. Dat is snel afgehaald en gewassen. Gebeurd hier nu na een week
Is dat niet een groot stuk plastic?
pi_219220573
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 21:56 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Waarschijnlijk zijn het dan hele goede gezonde bacteriën in mijn betje, net als in Yakult, want ik ben vrijwel nooit ziek en heb een uitstekende conditie en gezondheid.
:')
  Miss 200.000.000! zaterdag 8 november 2025 @ 11:36:45 #54
367000 roos94
pi_219220584
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 11:29 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Klopt.
pi_219220650
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 11:36 schreef roos94 het volgende:

[..]
Klopt.
Ik snap niet dat mensen die troep kopen.
pi_219221063
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 11:16 schreef roos94 het volgende:

[..]
Dat denken mensen áltijd
Nee hoor, want ik hoor het van anderen
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219222369
In de zomer elke week. De rest van het jaar om de week.
pi_219222481
Ik wacht tot het lekker krokant is geworden, dan laat ik de waterafvoer van de wasmachine in een emmer lopen.
En dat gooi ik over mensen heen die snelwegen blokkeren.
  zaterdag 8 november 2025 @ 16:04:39 #59
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219222506
quote:
Na elke Sex mn vrouw heeft....5 keer per dag....... En elke maand dat ikzelf aan mn trekken kom
Waarom doe je niet gezellig met ze mee?
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219225278
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 11:29 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Ik vind het wel lekker.
Totaan geen plastic gevoel.
pi_219225311
1 keer per 3 a 6 weken. Maar ik ben dan ook niet dik dus ik zweet niet zoveel als anderen
  zondag 9 november 2025 @ 12:12:12 #62
511161 Meningbastion
Bolwerk van feitelijkheid
pi_219229360
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 21:06 schreef Masberum het volgende:
1 keer per 3 a 6 weken. Maar ik ben dan ook niet dik dus ik zweet niet zoveel als anderen
Al die bacteriën en huismijten zijn voor jouw bestemd. Dus waarom niet?
"In evidence we trust, faith is for the uncertain"
pi_219230109
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 21:04 schreef cnoska het volgende:

[..]
Ik vind het wel lekker.
Totaan geen plastic gevoel.
:')
De hele nacht nanoplastics inademen.
We moeten af van die plastic troep, niet nog meer plastic in huis halen.
pi_219240581
in de zomer vaker
pi_219241248
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 21:06 schreef Masberum het volgende:
Bah.
  dinsdag 11 november 2025 @ 11:57:16 #66
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_219243826
quote:
Na elke Sex mn vrouw heeft....5 keer per dag....... En elke maand dat ikzelf aan mn trekken kom
Cuck :').... Wat is je vrouw haar 06?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  Miss 200.000.000! dinsdag 11 november 2025 @ 13:49:27 #67
367000 roos94
pi_219244477
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 11:57 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]
Cuck :').... Wat is je vrouw haar 06?
0611 en de rest weet je zelf _O_
pi_219245182
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 20:30 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Hangt er vanaf of er een specifieke aanleiding hiervoor heeft plaatsgevonden
Zoals?
pi_219245275
Laat ik dan de eerste zijn die het toegeeft. Gemakzucht kan ontstaan als je al heel lang alleen bent, dus het is er een beetje ingeslopen. Ik verschoon het nu één keer per maand.
pi_219247495
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 16:11 schreef -Deluzion- het volgende:
Laat ik dan de eerste zijn die het toegeeft. Gemakzucht kan ontstaan als je al heel lang alleen bent, dus het is er een beetje ingeslopen. Ik verschoon het nu één keer per maand.
Gadver
pi_219248083
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 21:13 schreef Masberum het volgende:

[..]
Gadver
Nou ja, het is eigenlijk 4,5 week. Op de eerste dag van de maand doe ik gewoon alles tegelijk: nieuwe contactlenzen indoen, beddengoed verschonen, een grote schoonmaak in huis, etc.
pi_219248890
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 22:52 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Nou ja, het is eigenlijk 4,5 week. Op de eerste dag van de maand doe ik gewoon alles tegelijk: nieuwe contactlenzen indoen, beddengoed verschonen, een grote schoonmaak in huis, etc.
Best een lui persoon dus, en geen zelfrespect.
Bah, wat is dit vies. Ook je huis 1 keer per maand maar groot schoon maken.
pi_219248932
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 05:32 schreef Newone82 het volgende:

[..]
Best een lui persoon dus, en geen zelfrespect.
Bah, wat is dit vies. Ook je huis 1 keer per maand maar groot schoon maken.
Prima als jij dat vindt, maar ik ben niet van plan dit schema ooit nog te wijzigen zolang ik leef.
pi_219249063
Zeker om de 2 weken of eerder. Sowieso veel sneller in de zomer.
pi_219249576
Als je zweet stinkt moet je iets aan je gezonheid gaan doen.
pi_219249588
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2025 20:49 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Meer is ook niet nodig als je geen smerige zweetbeer bent en gewoon 's avonds in de douche gaat ipv 's morgens.
Mensen die hun eigen ranzigheid goedpraten :r
pi_219252062
quote:
13s.gif Op woensdag 12 november 2025 09:24 schreef rival het volgende:

[..]
Wat is er precies ranzig aan dan? Ik verbaas me vaker over wat mensen allemaal in hun bek stoppen en daadwerkelijk opvreten. Of gewoon allemaal uit een zelfde bakje nootjes graaien.
Qua hygiëne in de keuken ben ik uiterst kritisch. Verder boeit het me niet zoveel. Zolang het m'n bek niet in hoeft kan er weinig misgaan, je kunt zelfs door modder kruipen.

Al die goorheid die je op moet vreten is vele malen ranziger dan gewoon liggen op een laken dat een paar weken niet in de was is geweest. Dan vind je het vast ook heel erg goor als iemand buiten op het gras gaat liggen, gras dat nooit in de was gaat en vol beestjes zit?

Of soberso alles wat met natuur te maken heeft want de natuur kent geen wasmachine of überhaupt schoonmaken.
pindazakje
pi_219252127
Ik doe het ook meestal om de 3-4 weken
Ik ben een heerlijke smeerlap
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_219252642
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 16:23 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Wat is er precies ranzig aan dan? Ik verbaas me vaker over wat mensen allemaal in hun bek stoppen en daadwerkelijk opvreten. Of gewoon allemaal uit een zelfde bakje nootjes graaien.
Qua hygiëne in de keuken ben ik uiterst kritisch. Verder boeit het me niet zoveel. Zolang het m'n bek niet in hoeft kan er weinig misgaan, je kunt zelfs door modder kruipen.

Al die goorheid die je op moet vreten is vele malen ranziger dan gewoon liggen op een laken dat een paar weken niet in de was is geweest. Dan vind je het vast ook heel erg goor als iemand buiten op het gras gaat liggen, gras dat nooit in de was gaat en vol beestjes zit?

Of soberso alles wat met natuur te maken heeft want de natuur kent geen wasmachine of überhaupt schoonmaken.
Is echt appels met peren vergelijken wat je hier doet.
pi_219252691
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 18:38 schreef Newone82 het volgende:

[..]
Is echt appels met peren vergelijken wat je hier doet.
Nee hoor, leg maar eens uit waarom dat dan zou zijn.
pindazakje
pi_219252730
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 18:47 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Nee hoor, leg maar eens uit waarom dat dan zou zijn.
https://www.maxvandaag.nl(...)gelmatig-verschoont/

Schimmels en bacteriële infecties
U merkt het misschien niet altijd, maar iedereen zweet ’s nachts. Sommige mensen een klein beetje, anderen juist veel. Onder de lakens verdampt dat vocht niet allemaal en zo’n vochtige omgeving is ideaal voor schimmels en bacteriën om te vermenigvuldigen. Een veelvoorkomende ‘bedschimmel’ is de Cladosporium. Deze schimmel kan astma en longontsteking veroorzaken en kan ook leiden tot schimmel- en kalknagels. Andere infecties en huidproblemen die kunnen worden overgedragen door vies beddengoed zijn ringvorm, zomergist en in het ergste geval zelfs MRSA, ook wel bekend als de ziekenhuisbacterie. En die hoeveelheid bacteriën kan nogal oplopen: Uit onderzoek van een Amerikaanse matrassenfabrikant blijkt dat een niet gewassen dekbedovertrek gemiddeld zo’n 24.631 bacteriën méér bevat van de deurknop van een openbaar toilet. Nog een goede reden om uw beddengoed wekelijks te wassen.

Huisstofmijt
Niet alleen bacteriën en schimmels, maar ook huisstofmijten houden van een klamme omgeving. Een gemiddeld matras bevat dan ook meer dan 2 miljoen huisstofmijten. Veel mensen zijn allergisch voor de uitwerpselen van deze minuscule beestjes, waardoor zij luchtwegklachten, eczeem en andere allergische reacties krijgen. Ondanks dat u beddengoed nooit helemaal mijtvrij krijgt, kunt u er wel voor zorgen dat het mijtarm is. Dit doet u door het beddengoed op 60 graden Celsius te wassen. Het is ook aan te raden om uw dekbed en kussen regelmatig te wassen en ook strijken helpt om de stofmijten die na het wassen overblijven te doden.

Tips
Het is dus wel zo hygiënisch om uw bed wekelijks te verschonen. Vergeet tijdens uw wekelijkse wasronde ook uw pyjama niet, deze heeft u natuurlijk elke nacht aan, maar toch vergeten veel mensen dit kledingstuk te wassen. Vergeet daarnaast niet om uw bed dagelijks te luchten, wanneer u uw bed ’s ochtends direct opmaakt kan klam beddengoed namelijk niet goed drogen.

In sommige gevallen is het nodig om uw beddengoed nog vaker te verschonen. Bijvoorbeeld wanneer u verkouden bent of de griep hebt, dan laat u namelijk ziekteverwekkers achter in bed waardoor het langer kan duren voordat u beter wordt. Het verschonen van uw bed is dus altijd belangrijk en zeker wanneer u ziek bent geen overbodige luxe.

(Bron: Huidarts.com, Gezondheidsnet)
  woensdag 12 november 2025 @ 19:00:41 #82
511161 Meningbastion
pi_219252771
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2025 16:11 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik woon ook alleen maar ik koester mijn zelfrespect.
  woensdag 12 november 2025 @ 19:03:04 #83
511161 Meningbastion
pi_219252787
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 16:23 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Zo lang het je eigen bacterieën zijn mag het inderdaad wat minder strikt.
pi_219252790
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 18:54 schreef Newone82 het volgende:

[..]

U merkt het misschien niet altijd, maar iedereen zweet ’s nachts. Sommige mensen een klein beetje, anderen juist veel. Onder de lakens verdampt dat vocht niet allemaal en zo’n vochtige omgeving is ideaal voor schimmels en bacteriën om te vermenigvuldigen. Een veelvoorkomende ‘bedschimmel’ is de Cladosporium. Deze schimmel kan astma en longontsteking veroorzaken en kan ook leiden tot schimmel- en kalknagels. Andere infecties en huidproblemen die kunnen worden overgedragen door vies beddengoed zijn ringvorm, zomergist en in het ergste geval zelfs MRSA, ook wel bekend als de ziekenhuisbacterie. En die hoeveelheid bacteriën kan nogal oplopen: Uit onderzoek van een Amerikaanse matrassenfabrikant blijkt dat een niet gewassen dekbedovertrek gemiddeld zo’n 24.631 bacteriën méér bevat van de deurknop van een openbaar toilet. Nog een goede reden om uw beddengoed wekelijks te wassen.

Huisstofmijt
Niet alleen bacteriën en schimmels, maar ook huisstofmijten houden van een klamme omgeving. Een gemiddeld matras bevat dan ook meer dan 2 miljoen huisstofmijten. Veel mensen zijn allergisch voor de uitwerpselen van deze minuscule beestjes, waardoor zij luchtwegklachten, eczeem en andere allergische reacties krijgen. Ondanks dat u beddengoed nooit helemaal mijtvrij krijgt, kunt u er wel voor zorgen dat het mijtarm is. Dit doet u door het beddengoed op 60 graden Celsius te wassen. Het is ook aan te raden om uw dekbed en kussen regelmatig te wassen en ook strijken helpt om de stofmijten die na het wassen overblijven te doden.

Tips
Het is dus wel zo hygiënisch om uw bed wekelijks te verschonen. Vergeet tijdens uw wekelijkse wasronde ook uw pyjama niet, deze heeft u natuurlijk elke nacht aan, maar toch vergeten veel mensen dit kledingstuk te wassen. Vergeet daarnaast niet om uw bed dagelijks te luchten, wanneer u uw bed ’s ochtends direct opmaakt kan klam beddengoed namelijk niet goed drogen.

In sommige gevallen is het nodig om uw beddengoed nog vaker te verschonen. Bijvoorbeeld wanneer u verkouden bent of de griep hebt, dan laat u namelijk ziekteverwekkers achter in bed waardoor het langer kan duren voordat u beter wordt. Het verschonen van uw bed is dus altijd belangrijk en zeker wanneer u ziek bent geen overbodige luxe.

Wat hebben we weer een smetvrees voor (gezonde) huidflora die alleen maar in symbiose leeft met het menselijk lichaam en wat voordelige effecten heeft.
pi_219253065
quote:

[..]

Huisstofmijt

Tips

Er staat dat je astma, longontsteking, luchtwegklachten, allergieën en eczeem krijgt van die bacteriën.
Geen van allen ooit gehad. Conclusie: mijn bed bevat die schimmels en bacteriën niet, ook niet na weken zonder wassen. Anders moest ik allang één van deze verschijnselen hebben gehad.
pindazakje
pi_219253169
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 19:00 schreef Meningbastion het volgende:

[..]
Ik woon ook alleen maar ik koester mijn zelfrespect.
Ook langer dan 20 jaar? Zonder sociale contacten :)? Mijn huis is gewoon schoon, dus het is niet alsof ik in de shit leef, alleen bij sommige dingen is de gemakzucht er wel in geslopen.
pi_219253252
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 19:49 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Er staat dat je astma, longontsteking, luchtwegklachten, allergieën en eczeem krijgt van die bacteriën.
Geen van allen ooit gehad. Conclusie: mijn bed bevat die schimmels en bacteriën niet, ook niet na weken zonder wassen. Anders moest ik allang één van deze verschijnselen hebben gehad.
Same here, ik heb ook nooit zulke dingen ervaren. s Nachts zweet ik misschien een beetje, maar dat is minimaal. En als ik ziek ben, wat tegenwoordig zelden voorkomt, heb ik geen energie om mijn bed op te maken, dus blijf ik er gewoon een paar dagen in liggen. Het kutste van ziek zijn is dan ook nog dat je zelf eten moet maken terwijl je je half dood voelt.
pi_219253257
1-2x per week, omdat slapen in een schoon bed O+
  woensdag 12 november 2025 @ 20:12:44 #89
269692 Divje
brr brr patapim
pi_219253277
2x per week. Zon fris bedje is echt hemels _O_
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_219253363
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 20:10 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Same here, ik heb ook nooit zulke dingen ervaren. s Nachts zweet ik misschien een beetje, maar dat is minimaal. En als ik ziek ben, wat tegenwoordig zelden voorkomt, heb ik geen energie om mijn bed op te maken, dus blijf ik er gewoon een paar dagen in liggen. Het kutste van ziek zijn is dan ook nog dat je zelf eten moet maken terwijl je je half dood voelt.
Ik ben ook zelden ziek, al kan me wel één keer van jaren geleden herinneren dat een soort van fikse verkoudheid had waarbij ik 's nachts ineens compleet doorweekt van het zweet wakker werd in de winter, gadverdamme zeg!
Daarna ging even naar beneden de trap af om wat te drinken, toen werd ik me partij duizelig man, moest in de keuken gewoon even op de vloer liggen om bij te komen. Bizar was dat, daarna terug bed in gestrompeld maar lakens waren zeiknat :r Toen ander dekbed moeten pakken en doorgeslapen, daarna nooit meer zoiets raars meegemaakt. Misschien dat het cojona was? Ik heb daarna wel heel mijn lakens in de wasmachine gemikt. Een dag later toen ik weer wat fitter was.
pindazakje
  Miss 200.000.000! woensdag 12 november 2025 @ 20:29:44 #91
367000 roos94
pi_219253438
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 20:22 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Ik ben ook zelden ziek, al kan me wel één keer van jaren geleden herinneren dat een soort van fikse verkoudheid had waarbij ik 's nachts ineens compleet doorweekt van het zweet wakker werd in de winter, gadverdamme zeg!
Daarna ging even naar beneden de trap af om wat te drinken, toen werd ik me partij duizelig man, moest in de keuken gewoon even op de vloer liggen om bij te komen. Bizar was dat, daarna terug bed in gestrompeld maar lakens waren zeiknat :r Toen ander dekbed moeten pakken en doorgeslapen, daarna nooit meer zoiets raars meegemaakt. Misschien dat het cojona was? Ik heb daarna wel heel mijn lakens in de wasmachine gemikt. Een dag later toen ik weer wat fitter was.
Klinkt als een goeie griep. Daar heb ik er elk jaar wel 2 van.
pi_219253743
quote:
Daarna ging even naar beneden de trap af om wat te drinken, toen werd ik me partij duizelig man, moest in de keuken gewoon even op de vloer liggen om bij te komen. Bizar was dat, daarna terug bed in gestrompeld maar lakens waren zeiknat
Ja, dat heb je weleens hè… even een half uurtje op de keukenvloer liggen om bij te komen. Lijkt wel alsof je lichaam alles eruit zweet om weer een beetje op krachten te komen.
Wel balen ja, zo n griep heb je weleens. Ik had het voor het laatst in 2010, verder eigenlijk bijna nooit ziek.
pi_219253800
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 20:29 schreef roos94 het volgende:
Bizar veel, als je ’t mij vraagt.
pi_219253897
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 20:29 schreef roos94 het volgende:

[..]
Was dat al een griep dan? Duurde niet heel lang. Eén dag kutgevoel en dus die zweetnacht, maar de rest was meer verkoudheidachtig. Ik dacht dat een griep echt ondraaglijke pijn is en kotsen boven de plee. Maar als dit griep was dan heb ik dat liever dan keelpijn. Dat laatste heb ik namelijk wel ieder jaar weleens en dat is het meest kutte wat er is, dan lig ik gewoon een nacht wakker van de ellende en pijn in mijn keel. En zit ik 's nachts thee en dropjes te vreten om het nog enigszins dragelijk te maken :'(
pindazakje
pi_219253907
quote:

[..]
heerlijk
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  Miss 200.000.000! woensdag 12 november 2025 @ 23:15:01 #96
367000 roos94
pi_219254466
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2025 21:25 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Bizar veel, als je ’t mij vraagt.
Ja klopt. Had ik nooit tot ik mijn dochter kreeg. Sindsdien ben ik steeds de lul.
pi_219254493
quote:
13s.gif Op woensdag 12 november 2025 09:24 schreef rival het volgende:

[..]
Mensen die het goed vinden dat ze zweten als een gekke en het maar goedpraten onder het mom "Ja maar ik verschoon mijn lakens wel", dik zijn is een erger probleem dan wat bacteriën waar we heel goed tegen kunnen
pi_219254562
quote:

[..]

Huisstofmijt

Tips

Hoezo zijn er mensen die hun nachtkleding niet wassen ;(
Ik verschoon m'n bed om de week maar de nachtkleding om de nacht.
Tap tap tap
pi_219254567
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2025 23:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Hoezo zijn er mensen die hun nachtkleding niet wassen ;(
Ik verschoon m'n bed om de week maar de nachtkleding om de nacht.
Niet iedereen is even bang voor publieke opinie
pi_219254569
Elke 4 dagen zo ongeveer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')