quote:Op donderdag 6 november 2025 22:20 schreef cosmosis het volgende:
Na elke Sexseks mn vrouw heeft....5 keer per dag....... En elke maand dat ikzelf aan mn trekken kom
Is dat niet een groot stuk plastic?quote:Op donderdag 6 november 2025 21:59 schreef cnoska het volgende:
Sinds kort zelesta dekbed. Dat is snel afgehaald en gewassen. Gebeurd hier nu na een week
quote:Op woensdag 5 november 2025 21:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn het dan hele goede gezonde bacteriën in mijn betje, net als in Yakult, want ik ben vrijwel nooit ziek en heb een uitstekende conditie en gezondheid.
Klopt.quote:Op zaterdag 8 november 2025 11:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Is dat niet een groot stuk plastic?
Waarom doe je niet gezellig met ze mee?quote:Op donderdag 6 november 2025 22:20 schreef cosmosis het volgende:
Na elke Sex mn vrouw heeft....5 keer per dag....... En elke maand dat ikzelf aan mn trekken kom
Ik vind het wel lekker.quote:Op zaterdag 8 november 2025 11:29 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Is dat niet een groot stuk plastic?
Al die bacteriën en huismijten zijn voor jouw bestemd. Dus waarom niet?quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:06 schreef Masberum het volgende:
1 keer per 3 a 6 weken. Maar ik ben dan ook niet dik dus ik zweet niet zoveel als anderen
quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:04 schreef cnoska het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker.
Totaan geen plastic gevoel.
Bah.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:06 schreef Masberum het volgende:
1 keer per 3 a 6 weken. Maar ik ben dan ook niet dik dus ik zweet niet zoveel als anderen
Cuckquote:Op donderdag 6 november 2025 22:20 schreef cosmosis het volgende:
Na elke Sex mn vrouw heeft....5 keer per dag....... En elke maand dat ikzelf aan mn trekken kom
0611 en de rest weet je zelfquote:Op dinsdag 11 november 2025 11:57 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Cuck.... Wat is je vrouw haar 06?
Zoals?quote:Op woensdag 5 november 2025 20:30 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Hangt er vanaf of er een specifieke aanleiding hiervoor heeft plaatsgevonden
Gadverquote:Op dinsdag 11 november 2025 16:11 schreef -Deluzion- het volgende:
Laat ik dan de eerste zijn die het toegeeft. Gemakzucht kan ontstaan als je al heel lang alleen bent, dus het is er een beetje ingeslopen. Ik verschoon het nu één keer per maand.
Nou ja, het is eigenlijk 4,5 week. Op de eerste dag van de maand doe ik gewoon alles tegelijk: nieuwe contactlenzen indoen, beddengoed verschonen, een grote schoonmaak in huis, etc.quote:
Best een lui persoon dus, en geen zelfrespect.quote:Op dinsdag 11 november 2025 22:52 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nou ja, het is eigenlijk 4,5 week. Op de eerste dag van de maand doe ik gewoon alles tegelijk: nieuwe contactlenzen indoen, beddengoed verschonen, een grote schoonmaak in huis, etc.
Prima als jij dat vindt, maar ik ben niet van plan dit schema ooit nog te wijzigen zolang ik leef.quote:Op woensdag 12 november 2025 05:32 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Best een lui persoon dus, en geen zelfrespect.
Bah, wat is dit vies. Ook je huis 1 keer per maand maar groot schoon maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |