Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
* gebrokenglas slaat snel de hand voor de mond.quote:Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
ja ik kan niet op tegen gelijk open nieuw deel openen he, was nog aan het typen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
gaat beterquote:Op maandag 3 november 2025 22:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die van jou ja!
hoe is het met de dunne?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
smoesjes smoesjesquote:Op maandag 3 november 2025 22:58 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik kan niet op tegen gelijk open nieuw deel openen he, was nog aan het typen.
ff na eind deel mss minuutje voor je TT wil kapen zou wel leker zijn?Do what you love, love what you do!![]()
Gelukkig. Wellicht dan toch van het eten.quote:
Wat had je gegeten eigenijk omdat je dacht dat het daarvan was?Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 3 november 2025 22:59 schreef kree het volgende:
ff na eind deel mss minuutje voor je TT wil kapen zou wel leker zijn?quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:09 schreef SwJ het volgende:
[..]
DTS REGELS
Deze reeks loopt al zo lang, maar ik moet denk ik weer even vertellen hoe het zit.
o iedereen mag hier posten
o iedereen mag iedereen bolken
o iedereen mag de LaPo
o iedereen mag kapen
o iedereen moet binnen de Policy van FOK! blijven
o iedereen mag niet steken onder water geven
o iedereen mag niet de moderatie aanvallen
o iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent, Let op: Er moet: "[ronde xx] het dodetopicspel #nummer" staan en daarna mag je zelf wat verzinnen. Doe je dit niet goed dan werkt de puntentelling niet meer goed
o iedereen doet gezellig mee
o iedereen gaat weg als hij het niet leuk vindt
o iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen
o iedereen moet niet gaan klagen als iemand anders een nieuw topic opent als jij de LaPo hebt
o iedereen moet gewoon luisteren naar de moderatie
o iedereen met een abo kan andere users blokken, doe dat dan ook
o iedereen is welkom hier
o iedereen bespreekt geen bans/ subforum bans of ander "afwezigheid"
o iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken hebt
o iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat
o iedereen moet niet reageren op diegene die over de grens gaat
o iedereen weet dat wie kaatst, de bal kan verwachten
o iedereen hoort te weten hoe een TR knop werkt.
o iedereen weet dat wanneer je iemand uitscheldt, je een lul bent
o iedereen gaat niet klagen als hij de reeks niet meer leuk vindt
o iedereen weet dat je niet medestanders moet gaan zoeken bij andere users om je gelijk te halen
o iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden
o iedereen weet dat je niet je privégegevens/privéleven op FOK! moet zetten
o iedereen weet dat overdaad schaadt
o iedereen weet dat je ongeveer 8 uur slaap moet hebben per dag
o iedereen weet dat als je 24 uur op elkaars lip zit, dat er irritaties kunnen komen
o iedereen weet dat dit echt maar een spel is
o iedereen weet dat je hier ook alleen maar smileys mag posten
o iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun af
o iedereen mag de OP NIET aanpassen![]()
![]()
Deze dus.
iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemenGeduld
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 3 november 2025 23:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Deze dus.
iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen![]()
ik snap dat verhaal en ja het is het spel idd min of meer wat eruit komt.Do what you love, love what you do!![]()
ik denk topic leuker is zonder daar al te veel mee rekening te houden?
m,aarja idd tis wel het Topic en ook zoals het is, dus mss moet ik het ook elders zoeken dan denk.Do what you love, love what you do!![]()
ik ben er niet altijd oke mee. maarjua snap het wel spel is dit ook hoe zinloos ik het vind. maargoed. snap het.Do what you love, love what you do!![]()
naja hoop dat jullie ook van mij snappen dat ik er soms moeite mee heb?Do what you love, love what you do!![]()
Als je bij een dartclub binnenloopt is het wel gek om het niet oké te vinden dat er gedart wordt.Geduld
(zelfst. naamw.)
Nee, dat snap ik niet.quote:Op maandag 3 november 2025 23:08 schreef kree het volgende:
naja hoop dat jullie ook van mij snappen dat ik er soms moeite mee heb?Geduld
(zelfst. naamw.)
mjah ben hier al te lang om te zien dat het niet altijd zo simpel is met anderen....quote:Op maandag 3 november 2025 23:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je bij een dartclub binnenloopt is het wel gek om het niet oké te vinden dat er gedart wordt.
dus naja ik denk nog steeds dat dit topic de moeite waard is, maarja mss wordt ik er te oud voor ofzo. geen zin in dat punten gezeik vooral.
Maar waardeer eerlijke meningen en hoe dit loopt wel?Do what you love, love what you do!![]()
blijf dit nog steeds eentje van de meest leuke topics vinden die wel lopen. alleen dat punten he.Do what you love, love what you do!![]()
wordt er iemand geil over ja. als je nou meeste puneen hebt hier?>. of wat? wat doet dat?Do what you love, love what you do!![]()
Je hoeft er zelf geen zin in te hebben, in die punten. Maar het voelt alsof jij vindt dat dat met die punten moet stoppen omdat jij het niet leuk vindt.
Dat anderen zich maar aan jou moeten conformeren, in plaats van andersom: dat jij je aanpast aan de omgeving waar je binnenstapt.Geduld
(zelfst. naamw.)
punten halen is hier niet het probleem nl? ik denk nl als je meeste tijd over hebt dat dat makkelijk kan (zie me zelf)
maar waar het om gaat is dat we open met elkaar kunnen kletsen en denk dat belangrijkerDo what you love, love what you do!![]()
niet zo, want ik kijk naar wat iedereen zegt enzo. of het punten geeft..... zal mij zorg zijn.quote:Op maandag 3 november 2025 23:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Je hoeft er zelf geen zin in te hebben, in die punten. Maar het voelt alsof jij vindt dat dat met die punten moet stoppen omdat jij het niet leuk vindt.
Dat anderen zich maar aan jou moeten conformeren, in plaats van andersom: dat jij je aanpast aan de omgeving waar je binnenstapt.Do what you love, love what you do!![]()
Nee, dat is niet zo, want je begint er steeds opnieuw over. En elke keer weer proberen wij (probeer ik) uit te leggen hoe het zit.quote:Op maandag 3 november 2025 23:17 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo, want ik kijk naar wat iedereen zegt enzo. of het punten geeft..... zal mij zorg zijn.
Dat als je ergens komt en het spelletje dat er gespeeld wordt vind je niks, dat je dat beter kunt accepteren of anders ergens anders heengaan.Geduld
(zelfst. naamw.)
niet om punten te halen? wel omdat ik denk het is goed ding wat loopt en te kletsen met elkaar en te verschillen van meningen ook dus.quote:Op maandag 3 november 2025 23:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo, want je begint er steeds opnieuw over. En elke keer weer proberen wij (probeer ik) uit te leggen hoe het zit.
punten boeit me niks... (van mij mogen ze me eruit halen ook hoor, net als dot deed)? mods?Do what you love, love what you do!![]()
Niet dat je van mij weg moet, zeker niet. Maar of je accepteert het bolk spelletje zonder morren verder, of anders als het je elke keer stoort, dat gebolk, misschien toch maar ergens anders heen dan?Geduld
(zelfst. naamw.)
ik accepteer het min of meer., maar vind ook dat iedereen wel beetje meer serieus mag doen soms.quote:Op maandag 3 november 2025 23:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Niet dat je van mij weg moet, zeker niet. Maar of je accepteert het bolk spelletje zonder morren verder, of anders als het je elke keer stoort, dat gebolk, misschien toch maar ergens anders heen dan?
kijk altijd bolk is maar saai he?Do what you love, love what you do!![]()
enne ik kan best tegen een geintje. naja als jullie dat nog niet weten?Do what you love, love what you do!![]()
naja dat zijn de momenten dat ik denk ff serieus praten.quote:Op maandag 3 november 2025 23:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is hier geregeld best serieus.
maar andere zijn ook niet verkeerd? bedoel gewoon beetje grappen en lol moet ook kunnen.Do what you love, love what you do!![]()
ik trek beetje grens bij persoonlijk mensen aanvallen. en ja heklaas ook dat is er nog wel eens.
Denk dat moet je niet doen.Do what you love, love what you do!![]()
misschien salade waar ik van alles erin heb gegooidquote:Op maandag 3 november 2025 22:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gelukkig. Wellicht dan toch van het eten.
Wat had je gegeten eigenijk omdat je dacht dat het daarvan was?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Maat, mag ik je vragen hoeveel je drinkt op een avond? Ook als je het omrekent van bijvoorbeeld wodka naar bier. 33 cl 5% alcohol. Wat is het dan ongeveer als ik vragen mag?quote:Op maandag 3 november 2025 23:30 schreef kree het volgende:
of in algemeen he, was. niet persoonlijk, maar zie dat soms.![]()
Ga je die "saai"-mening en -discussie nu wéér voeren?quote:Op maandag 3 november 2025 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik accepteer het min of meer., maar vind ook dat iedereen wel beetje meer serieus mag doen soms.
kijk altijd bolk is maar saai he?
In mijn ogen in DTS een non-discussie. Met non-argumenten. Want het is een spelletje. Geen betoog topic. Of slow chat.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
valt wel mee hoor? mss iets teveel als wat handig is, maar niet echt extreem.quote:Op maandag 3 november 2025 23:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maat, mag ik je vragen hoeveel je drinkt op een avond? Ook als je het omrekent van bijvoorbeeld wodka naar bier. 33 cl 5% alcohol. Wat is het dan ongeveer als ik vragen mag?
maargoed was de hele vraag niet hier?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 3 november 2025 23:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat anderen zich maar aan jou moeten conformeren, in plaats van andersom: dat jij je aanpast aan de omgeving waar je binnenstapt.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
dat mag? ik had paar vragen aan anderen die mss weten? verder helemaal best hoor?quote:Op maandag 3 november 2025 23:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Ga je die "saai"-mening en -discussie nu wéér voeren?
In mijn ogen in DTS een non-discussie. Met non-argumenten. Want het is een spelletje. Geen betoog topic. Of slow chat.Do what you love, love what you do!![]()
Op een doordeweekse dag/ avond?quote:Op maandag 3 november 2025 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
valt wel mee hoor? mss iets teveel als wat handig is, maar niet echt extreem.
maargoed was de hele vraag niet hier?
Als jij de volgende dag moet werken, en in een auto moet rijden... ?
Deelnemer bent in het drukke verkeer van tegenwoordig?
Nee maar in een getal. Hoeveel bier ongeveer denk je? Ik mag je maat maar je bent soms zo onduidelijk als je alcohol hebt gehad. Ik vraag me alleen af hoeveel alcohol je dan hebt gehad.quote:Op maandag 3 november 2025 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
valt wel mee hoor? mss iets teveel als wat handig is, maar niet echt extreem.
maargoed was de hele vraag niet hier?
Ik weet namelijk dat je een periode nuchter was en toen reageerde je heel anders. Veel duidelijker.![]()
zucht neem van mij aan dat i mijn lesje heb geleerd. heb echt geen zin om verdediging hierin te doen nl nog een keer hier op fok.quote:Op maandag 3 november 2025 23:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Op een doordeweekse dag/ avond?
Deelnemer bent in het drukke verkeer van tegenwoordig?
Geleerd van vorige keer nl....
geloof me maar genoeg voor gestraft en nog.Do what you love, love what you do!![]()
Joh ik zou me drukker maken over alle associalen die nuchter zijn wat dat betreft. De dronken mensen die en ongeluk veroorzaken worden breed uitgemeten in de media. De nuchtere mensen niet zozeerquote:Op maandag 3 november 2025 23:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Op een doordeweekse dag/ avond?
Deelnemer bent in het drukke verkeer van tegenwoordig?![]()
Satire kent geen grenzenquote:Op maandag 3 november 2025 23:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Joh ik zou me drukker maken over alle associalen die nuchter zijn wat dat betreft. De dronken mensen die en ongeluk veroorzaken worden breed uitgemeten in de media. De nuchtere mensen niet zozeer![]()
mjah ik vind ook wel dat mensen ervoor gestraft moeten worden, maar de manier en hoe en wat erop heb ik mijn twijfels bij. naja dat heb ik denk genoeg uitgelegd waarom, en geen zin om vanavond uit te leggen, maar herhaal het nog wel eens hoor waar ik dat nu denk? als jullie willen weten?quote:Op maandag 3 november 2025 23:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Joh ik zou me drukker maken over alle associalen die nuchter zijn wat dat betreft. De dronken mensen die en ongeluk veroorzaken worden breed uitgemeten in de media. De nuchtere mensen niet zozeerDo what you love, love what you do!![]()
Ik denk dat die vrachtwagenchauffeur die over die spoorwegovergang bij Meteren ging keren en steken toch ook wel zn portie aan 15 Minutes Of Fame gehad heeft...quote:Op maandag 3 november 2025 23:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Joh ik zou me drukker maken over alle associalen die nuchter zijn wat dat betreft. De dronken mensen die en ongeluk veroorzaken worden breed uitgemeten in de media. De nuchtere mensen niet zozeer
Maar in onze regionale nieuwsbulletins en nieuwsberichten hier wordt ook wel regelmatig een ongeluk vermeld.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
die man trekt geen blaam? niet weten wat ie moest doen wss wel.quote:Op maandag 3 november 2025 23:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik denk dat die vrachtwagenchauffeur die over die spoorwegovergang ging keren en steken toch ook wel zn portie aan 15 Minutes Of Fame gehad heeft...
Maar in onze regionale nieuwsbulletins en nieuwsberichten hier wordt ook wel regelmatig een ongeluk vermeld.Do what you love, love what you do!![]()
vind jullie te hard soms. met meningen ook naar anderen, want heel vaak is dat niet het begrijpen van, maar meer van ja zo zou het moeten zijn. volgens mij (ik)
en wil vragen denk er nog eens over, hoe gaat het zelf met je. en mss anderen wel helemaal niet zo goed. beetje veronderstanding hebben is wel goed he?Do what you love, love what you do!![]()
is dat christelijk moreel? naja voor mij wel?
wat het voor jullie is? weet niet?Do what you love, love what you do!![]()
Kom op.quote:Op maandag 3 november 2025 23:52 schreef kree het volgende:
[..]
die man trekt geen blaam? niet weten wat ie moest doen wss wel.
Als je de berichtgeving hebt meegekregen, dan had je gehoord dat daar regelmatig vrachtwagens proberen een krappe bocht te halen door heen en weer te steken.
Dat moet je gewoon niet doen op een spoorovergang!!!
En ik snapte niet dat toen hij zag dat de bomen dichtgingen, dat hij niet gewoon gas gaf om zo snel mogelijk weg te komen.
Je hoort niet stil te staan op het spoor. Dat leer je bij autorijles: indien file, een verkeersplein en spoor VRIJ HOUDEN.
Hoezo, die chauffeur treft geen blaam....
🫢🙄🙄🙄🙄Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
eens, maar kan me de paniek voorstellen. weet ook niet wat ik zou doen dan wss.quote:Op maandag 3 november 2025 23:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Kom op.
Als je de berichtgeving hebt meegekregen, dan had je gehoord dat daar regelmatig vrachtwagens proberen een krappe bocht te halen door heen en weer te steken.
Dat moet je gewoon niet doen op een spoorovergang!!!
En ik snapte niet dat toen hij zag dat de bomen dichtgingen, dat hij niet gewoon gas gaf om zo snel mogelijk weg te komen.
Je hoort niet stil te staan op het spoor. Dat leer je bij autorijles: indien file, een verkeersplein en spoor VRIJ HOUDEN.
Hoezo, die chauffeur treft geen blaam....
🫢🙄🙄🙄🙄Do what you love, love what you do!![]()
ik verwacht morgen wel ff scheikundige die me het ff uitleggen he? want oke wat er nu stond kan ik geen reet mee natuurlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Wegwezen. Gewoon weg van die aanstormende trein. Dan maar die spoorbomen kapot (daar zijjn ze voor gemaakt, heeft NS/Prorail aangegeven. Jouw eigen auto is ondergeschikt aan jouw leven.quote:Op maandag 3 november 2025 23:59 schreef kree het volgende:
[..]
eens, maar kan me de paniek voorstellen. weet ook niet wat ik zou doen dan wss.
En het leven van de mensen in de trein...
Godswonder dat de machinist én de chauffeur niets hadden.
Een paar passagiers licht gewond.
Echt, als ik het woord mag gebruiken: een godswonder dat het niet ernstiger was.Je bedoelt dat jij stil kwam te staan op een spoorwegovergang, terwijl de bomen dicht gingen?quote:
Zo ja, wat deed je daar, waarom stond je er... waarom kon je niet verder/ doorrijden? Omdat er aan de overkant auto's stil stonden?
Dan had jij een klein foutje begaan... namelijjk: niet in die rij aansluiten... als er een spoortje loopt.....
Scheikundigen...?quote:Op dinsdag 4 november 2025 00:03 schreef kree het volgende:
ik verwacht morgen wel ff scheikundige die me het ff uitleggen he? want oke wat er nu stond kan ik geen reet mee natuurlijk.
Wie, wat waar, en wat stond er dan?![]()
Ik had het over simpele verkeersregels. En een stuk verkeersinzicht. En gezond verstand. In het verkeer.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ik snap je, maar wat als jij erop had gestaan he?
er zijn wel twee belangen hier in. ben het wel met je eens natuurlijk. maarja is een beslissing die je in paar seconden moet maken.Do what you love, love what you do!![]()
Oh, ik had me uit de voeten gemaakt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 00:06 schreef kree het volgende:
er zijn wel twee belangen hier in. ben het wel met je eens natuurlijk. maarja is een beslissing die je in paar seconden moet maken.
Maar in de eerste plaats vraag ik mij dan - achteraf! - af: wat heeft me hier gebracht, waarom heb ik op dat spoor beland??
Ik wacht braaf als de bellen gaan klinken, en dan zijn de bomen nog niet eens naar beneden.
Dan beginnen ze nog niet eens. Dat is nl 3 tellen later.
En ik wacht, totdat de bomen omhoog zijn, en dan vooral: totdat de rode lampen uit zijn.
En dan nog... kijk ik voor ik oversteek: links, rechts, links: komt er niet NOG een trein aan.
Want ik red dat niet hoor; een voetbal kan ik nog koppen, die aanstormende trein niet
moet je even bedenken dat dit lang transport was?quote:Op dinsdag 4 november 2025 00:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, ik had me uit de voeten gemaakt.
Maar in de eerste plaats vraag ik mij dan - achteraf! - af: wat heeft me hier gebracht, waarom heb ik op dat spoor beland??
Ik wacht braaf als de bellen gaan klinken, en dan zijn de bomen nog niet eens naar beneden.
En ik wacht, totdat de bomen omhoog zijn, en dan vooral: totdat de rode lampen uit zijn.
En dan nog... kijk ik voor ik oversteek: links, rechts, links: komt er niet NOG een trein aan.
Want ik red dat niet hoor; een voetbal kan ik nog koppen, die aanstormende trein niet
Ik denk met de cabine was ie allang al door groen, en toen pas gingen die bomen naar beneden.
Oke snap die chauffeur wel hoor want wil eruit komen.
Achteraf beter gewoon recht door kunnen rijden. door slagbomen heen en zegt NS ook.
Maarja dit is makkelijk praten he? wat als jij er stond?Do what you love, love what you do!![]()
Je deed een edit. Grmquote:Op dinsdag 4 november 2025 00:06 schreef kree het volgende:
er zijn wel twee belangen hier in. ben het wel met je eens natuurlijk. maarja is een beslissing die je in paar seconden moet maken.
Belangen? Wat voor Belangen zijn hier?
In welk voorbeeld heb jij het over???
Er is maar 1 ding wat je moet onthouden: hou die spoorwegovergang zo veel mogelijk vrij. En steek m als het veilig is, in 1 keer over.
Klaar.Dat kan je trainen. In dergelijke situaties.quote:Op dinsdag 4 november 2025 00:07 schreef kree het volgende:
ik ga niet goed onder paniek situatie weet ik.
Veel die situaties nabootsen.
In mijn opleding en herhaling(!!) Eerstehulverlener leer je dit.
En herhaal je dit. Tot in den treuren.
"Handelen". (wel is het 1e punt: Denk aan (je eigen) veiligheid).
Een tentamen/ examen is lastiger, maar ook dat is te trainen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
over die overgang. ik denk door paniek wist chauffeur niet meer wat te doen.... en snap dat...
dat is mijn mening daarover.
andere komen we morgen ff op terug
Do what you love, love what you do!![]()
snap nog niet dat jullie zo laat allemaal zijn hoor met reageren? weet neit hoe krijg je dat voor elkaar dan met baan?Do what you love, love what you do!![]()
Hij moest alleen rechtdoor?!quote:Op dinsdag 4 november 2025 00:11 schreef kree het volgende:
[..]
moet je even bedenken dat dit lang transport was?
Hij wilde echter per se een korte bocht pakken. Daar moest hij voor steken.
Rechtdoor op die weg na het spoor en op een veilige plek keren om dan dat straatje in te rijden, dat had hij moeten doen maar deed hij niet.Die bomen duren even tot ze helemaal beneden zijn. Dat ziet men toch wel?quote:Ik denk met de cabine was ie allang al door groen, en toen pas gingen die bomen naar beneden.
TOEN had die vent al GAS moeten geven. Gewoon vol gas vooruit.
Maar in de eerste plaats... niet eens... terugsteken![]()
![]()
![]()
Hij had niet eens "erin" moeten komen. Dat kwam hij, vanwege dat heen-en-weer steken. Wat gewoon niet hoort.quote:Oke snap die chauffeur wel hoor want wil eruit komen.
En NS had dat al eerder aangegeven voor dat punt (aangezien er camera's van Prorail hingen).Ik praatte net dan ook de nieuwsberichten na. Want dat zei ik net ook.quote:Achteraf beter gewoon recht door kunnen rijden. door slagbomen heen en zegt NS ook.quote:Maarja dit is makkelijk praten he? wat als jij er stond?quote:Op dinsdag 4 november 2025 00:04 schreef Sally het volgende:
Wegwezen. Gewoon weg van die aanstormende trein. Dan maar die spoorbomen kapot (daar zijjn ze voor gemaakt, heeft NS/Prorail aangegeven. Jouw eigen auto is ondergeschikt aan jouw leven.============quote:Op dinsdag 4 november 2025 00:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, ik had me uit de voeten gemaakt.
Kijk en huiver. De beelden, gedeeld door ProRail zelf (camera's hingen op die plek vanwege eerdere koperdiefstallen...)
Bekijk deze YouTube-video
-----------
Deze hele post is eigenlijk vreselijk qua volgorde.
Maar goed, ik heb jouw eigen tekst(volgorde) aangehouden, kree.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Die chauffeur kon GEWOON door de bomen heen, die stonden omhoog.quote:Op dinsdag 4 november 2025 00:14 schreef kree het volgende:
over die overgang. ik denk door paniek wist chauffeur niet meer wat te doen.... en snap dat...
dat is mijn mening daarover.
andere komen we morgen ff op terug
Hij is NIET vast komen te zitten omdat hij gewoon netjes door reed.
Maar hij stak TERUG. En net zo lang totdat die bomen INDERDAAD naar beneden gingen.
Hopelijk snap je het als je het filmpje ziet.
Op 15 seconden zet hij zijn wagen stil en zie je achteruitrijdlichten aan gaan... dan gaat hij vervolgens naar achteren, en steken....
Op 28 seconden zie je de bomen naar beneden gaan (niet de lampen die daarvóór aan zijn gegaan maar dat komt door de hoek waaronder de camera staat).
Als die vent, op 11 seconden, gewoon door was gereden, was er NIETS aan de hand geweest.
Niets. Noppes. Nada. Niks.
Geen kilometer spoor naar zn grootje, geen 5 gewonden, geen week lang ontregeld treinverkeer.
[ Bericht 11% gewijzigd door Sally op 04-11-2025 00:29:00 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ieuw.quote:
Nee dank je, ik wil geen schatje(s) genoemd worden.
ja ben je wel.\
maar truste dan he. later hier nog maar eens over. tis bedtijd voor mij.
Dus @kree - wat heb je dan nu geleerd aan opgefriste verkeersregels die ik noemde?quote:Op dinsdag 4 november 2025 00:27 schreef kree het volgende:
ja ben je wel.\
maar truste dan he. later hier nog maar eens over. tis bedtijd voor mij.
Want dan kom je voor 99,99% niet in deze situatie terecht.
Die honderdste procent is dan als de slagbomen storing hebben, of het treindetectiesysteem defect is (geweest)....
Dus ik durf jou niet die 100% garantie en zekerheid te geven, dat het jou niet overkomt -SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kusje erop dan.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 4 november 2025 00:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Dus @:kree - wat heb je dan nu geleerd aan opgefriste verkeersregels die ik noemde?
Die honderdste procent is dan als de slagbomen storing hebben, of het treindetectiesysteem defect is (geweest)....
Dus ik durf jou niet die 100% garantie en zekerheid te geven, dat het jou niet overkomt -ikke zou door slagbomen rijden als die bellen aan gingen. maarja. oke he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kusje erop dan.
quote:Op dinsdag 4 november 2025 00:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Dus @:kree - wat heb je dan nu geleerd aan opgefriste verkeersregels die ik noemde?
Dus ik durf jou niet die 100% garantie en zekerheid te geven, dat het jou niet overkomt -Oh en verder de tip:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kusje erop dan.
GAS, @kree - gewoon gas geven!
als er een trein aan komt en jij staat daar nog op het spoor.
Of... Uit die auto springen.
Jouw leven is belangrijker.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
en dat idd, maar iemand dacht zijn "bedrijf" belangrijker als levens. en kan me dat voorstellen ook nog.quote:Op dinsdag 4 november 2025 00:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh en verder de tip:
GAS, @:kree - gewoon gas geven!
als er een trein aan komt en jij staat daar nog op het spoor.
Of... Uit die auto springen.
Jouw leven is belangrijker.
naja ook ik ben het met jullie eens eruit of keihard doorrijden. al is het slagboom.Do what you love, love what you do!![]()
Nou, als je kan stoppen, gewoon STOPPEN.quote:Op dinsdag 4 november 2025 00:32 schreef kree het volgende:
[..]
ikke zou door slagbomen rijden als die bellen aan gingen. maarja. oke he.
Maar dan bedoel ik vóórdat je het spoor op rijdt![]()
Als dan die bellen gaan, vervolgens 3 tellen later de bomen dicht gaan.
Dus niet 'nog effe voorlangs want haast haast!!!' doen.
Een auto/ mens wint het niet van een trein hoor....
Ik kan nu een hele lullige opmerking maken over sommige situaties. Maar dat doe ik niet.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ja er was eerste fout wss al. maarja als je er staat, dan zou ik liever een slagboom wegrijden als zeg maar een trein koppen....quote:Op dinsdag 4 november 2025 00:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, als je kan stoppen, gewoon STOPPEN.
Maar dan bedoel ik vóórdat je het spoor op rijdt![]()
Als dan die bellen gaan, vervolgens 3 tellen later de bomen dicht gaan.
Dus niet 'nog effe voorlangs want haast haast!!!' doen.
Een auto/ mens wint het niet van een trein hoor....
Ik kan nu een hele lullige opmerking maken over sommige situaties. Maar dat doe ik niet.Do what you love, love what you do!![]()
In dit geval was het een verkeerssituatie die lullig was, waardoor een bocht/ draai daar niet in 1 keer gemaakt kan worden.quote:Op dinsdag 4 november 2025 00:34 schreef kree het volgende:
[..]
en dat idd, maar iemand dacht zijn "bedrijf" belangrijker als levens. en kan me dat voorstellen ook nog.
naja ook ik ben het met jullie eens eruit of keihard doorrijden. al is het slagboom.
Maar de keuze om terug te steken... op een spoor.... Nee. De Verkeerde.
En het was niet de eerste keer dat dat daar gebeurde, bleek.
Wellicht pakken ze dan nu daar dde verkeerssituatie aan, door die zijweg anders aan te leggen. "
Of om die weg van de andere kant éénrichtingsverkeer te maken, dat je niet meer van die kant er in mag rijden.
Of...
Nou ja.
Het ging 88 keer goed, zal ik maar zeggen.
Die 89e keer niet.
(ik doel op dat vrachtwagens daar terug steken dan)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nee, die man reed gewoon het spoor op en kon doorrijden.quote:Op dinsdag 4 november 2025 00:36 schreef kree het volgende:
[..]
ja er was eerste fout wss al. maarja als je er staat, dan zou ik liever een slagboom wegrijden als zeg maar een trein koppen....
Zie mijn uitleg hier:quote:Op dinsdag 4 november 2025 00:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Die chauffeur kon GEWOON door de bomen heen, die stonden omhoog.
Hij is NIET vast komen te zitten omdat hij gewoon netjes door reed.
Maar hij stak TERUG. En net zo lang totdat die bomen INDERDAAD naar beneden gingen.
Hopelijk snap je het als je het filmpje ziet.
Op 15 seconden zet hij zijn wagen stil en zie je achteruitrijdlichten aan gaan... dan gaat hij vervolgens naar achteren, en steken....
Op 28 seconden zie je de bomen naar beneden gaan (niet de lampen die daarvóór aan zijn gegaan maar dat komt door de hoek waaronder de camera staat).
Als die vent, op 11 seconden, gewoon door was gereden, was er NIETS aan de hand geweest.
Niets. Noppes. Nada. Niks.
Geen kilometer spoor naar zn grootje, geen 5 gewonden, geen week lang ontregeld treinverkeer.
Trusten kree.
Niet te eng dromen van aanstormende treinen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ben je er nog?quote:
Volgens mij is de kust weer een beetje veilig![]()
De discussie over saai was weer de kop in gedrukt en een 'vermakelijk' onderwerp besproken en hopelijk ook nog met wat nuttige info![]()
ik ken de situatie niet, maar kan het me voorstellen paniek enzo. denk idd verkeerssituatie verbeteren.quote:Op dinsdag 4 november 2025 00:37 schreef Sally het volgende:
[..]
In dit geval was het een verkeerssituatie die lullig was, waardoor een bocht/ draai daar niet in 1 keer gemaakt kan worden.
Maar de keuze om terug te steken... op een spoor.... Nee. De Verkeerde.
En het was niet de eerste keer dat dat daar gebeurde, bleek.
Wellicht pakken ze dan nu daar dde verkeerssituatie aan, door die zijweg anders aan te leggen. "
Of om die weg van de andere kant éénrichtingsverkeer te maken, dat je niet meer van die kant er in mag rijden.
Of...
Nou ja.
Het ging 88 keer goed, zal ik maar zeggen.
Die 89e keer niet.
(ik doel op dat vrachtwagens daar terug steken dan)Do what you love, love what you do!![]()
in de randstad kennen we dit niet zo. en dat is eerlijke mening, want die situaties zijn er gewoon niet...Do what you love, love what you do!![]()
ik denk dat het leuker is als je denkt. maarja he. hoe kan ik jullie overtuigen he.quote:Do what you love, love what you do!![]()
btw en weet dat Jullie niet zo thuis zijn in scheikunde en die formules. ,maar wie het wel weten wil ik ff mee praten nog via DM
Hoezo nu weer die scheikunde, en formules?quote:Op dinsdag 4 november 2025 01:03 schreef kree het volgende:
btw en weet dat Jullie niet zo thuis zijn in scheikunde en die formules. ,maar wie het wel weten wil ik ff mee praten nog via DM
Ik heb denk ik wat gemist.
* Sally was wel goed in Scheikunde
Tuurlijk kan dit in de Randstad ook gebeuren. Heus.quote:Op dinsdag 4 november 2025 00:53 schreef kree het volgende:
in de randstad kennen we dit niet zo. en dat is eerlijke mening, want die situaties zijn er gewoon niet...
Er zijn ook daar spoorwegovergangen.
En er zijn in Nederland zo goed als geen onbewaakte overgangen meer. Ze hebben allemaal bomen tegenwoordig.
Daar heeft Prorail hard aan gewerkt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ga nou slapen kree.
Je zei het een uur of anderhalf (mss 2??) al.
Ik ga nu wel in elk geval.allen.
eerste omdat ik er gewoon geen reet van snap? en daarom vraag ik beetje hulp?quote:Op dinsdag 4 november 2025 01:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoezo nu weer die scheikunde, en formules?
Ik heb denk ik wat gemist.
* Sally was wel goed in Scheikunde
[..]
Tuurlijk kan dit in de Randstad ook gebeuren. Heus.
Er zijn ook daar spoorwegovergangen.
En er zijn in Nederland zo goed als geen onbewaakte overgangen meer. Ze hebben allemaal bomen tegenwoordig.
Daar heeft Prorail hard aan gewerkt.
tweede weet ik, maarja.Do what you love, love what you do!![]()
oke oke, maar ik ga je wel ff vragen over scheikunde enzo nogquote:Op dinsdag 4 november 2025 01:11 schreef Sally het volgende:
Ga nou slapen kree.
Je zei het een uur of anderhalf (mss 2??) al.
Ik ga nu wel in elk geval.allen.
De kust is nooit veilig.quote:Op dinsdag 4 november 2025 00:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Ben je er nog?
Volgens mij is de kust weer een beetje veilig![]()
De discussie over saai was weer de kop in gedrukt en een 'vermakelijk' onderwerp besproken en hopelijk ook nog met wat nuttige info![]()
Wel filmpje gekeken van die vrachtwagenchauffeur en die was gewoon dom bezig.![]()
trust allen
ff ,met vraag ook die ik dan kreeg en hoop in. jij en Janneke kan je me dat uit leggen hoe de hellll ze nou op antwoord komen, zou je me echt mee helpen btw?
Want daar hebben ze helemaal geen treinquote:Op dinsdag 4 november 2025 00:58 schreef kree het volgende:
ik denk, beter komen jullie in katwijk wonen.![]()
![]()
Vorige topicquote:Op dinsdag 4 november 2025 01:10 schreef Sally het volgende:
Hoezo nu weer die scheikunde, en formules?
Ik heb denk ik wat gemist.![]()
voor en nadeel is dat maat?quote:Op dinsdag 4 november 2025 01:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Want daar hebben ze helemaal geen trein
naja gaat alleen meer saai worden hierna, maar alvast doei en blokje enzo he
Klinkt als de Wallen op een regenachtige maandagavond.quote:Op dinsdag 4 november 2025 01:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja was gezellig. Veel attracties gedaan en overal heel kort wachten. Super chill dus.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Super chill dusquote:Op dinsdag 4 november 2025 01:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Klinkt als de Wallen op een regenachtige maandagavond.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-11-2025 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ik ookquote:Op dinsdag 4 november 2025 02:49 schreef devzero het volgende:
[..]
niemand braucht punkten, nur die @:justink![]()
Ik sta op 2, maar ik ga wel weg.quote:Op dinsdag 4 november 2025 03:04 schreef mario390 het volgende:
ja kijk waar je bent op 3 en ik
ben niet in 10Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
BlubWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaap lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
🖐️Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beetje geslapen UNWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZO dat is lekker.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter heb je dat iedere nacht of niet. Ik zou er gelijk voor tekenen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja vaak wel helaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ach liever vandaag dan gister, heb drukke dag dus kan geen dutje doenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O ja, werken vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vrouwlief moet werken, tegenwoordig altijd op di-do, heb zelf afspraken staanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O heb je dan de kleine ook?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O wist ik niet, dacht dat ze misschien een of twee keer naar de opvang gingquote:Op dinsdag 4 november 2025 06:07 schreef _UserName_ het volgende:
ja, we hebben geen oppas of opvang he
Ik heb altijd respect voor ouders die de kinderen niet naar een opvang doen
nee, we krijgen geen opvangtoeslag omdat vrouwlief geen betaalde baan heeft, dan betaal je zo 250/maand voor een dagdeel in de week..quote:Op dinsdag 4 november 2025 06:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wist ik niet, dacht dat ze misschien een of twee keer naar de opvang ging
Ik heb altijd respect voor ouders die de kinderen niet naar een opvang doenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zo, dat heb je dan zelf snel verdiend of niet danquote:Op dinsdag 4 november 2025 06:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nee, we krijgen geen opvangtoeslag omdat vrouwlief geen betaalde baan heeft, dan betaal je zo 250/maand voor een dagdeel in de week..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
als ze een jaar of 1.5/2 is willen we dat wel doen, maar dat is meer voor het stukje sociale ontwikkeling met andere kindjesTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
In een ver verleden had je de peuterschool.quote:Op dinsdag 4 november 2025 06:11 schreef _UserName_ het volgende:
als ze een jaar of 1.5/2 is willen we dat wel doen, maar dat is meer voor het stukje sociale ontwikkeling met andere kindjes
Ik deed de kinderen daar altijd pas naar toe als ze 3 jaar waren, een jaartje voor ze naar de kleuterschool ging
2halve dagen in de weekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
klopt, ben ik ook nog heen gegaan, de zevenster in Veenendaal
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik volgens mij niet, vroeger ging je gewoon pas met 4 jaar naar schoolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
weet nog best "veel" van toen ik heel klein was, ook dat mijn moeder mij verschoonde op het consultatiebureau, wist precies te vertellen hoe de omkleedruimte eruit zag en op welke commode ik altijd lagTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik weet heel weinig maar, moet trouwens zeggen dat ik na een traumatische ervaring heel veel kwijt ben.quote:Op dinsdag 4 november 2025 06:17 schreef _UserName_ het volgende:
weet nog best "veel" van toen ik heel klein was, ook dat mijn moeder mij verschoonde op het consultatiebureau, wist precies te vertellen hoe de omkleedruimte eruit zag en op welke commode ik altijd lag
Schijnt heel normaal te zijn dat je dan dingen kwijt bentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat geloof ik, een trauma neemt natuurlijk veel in beslag dus dat zal ergens een plek nodig hebbenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Mijn zus komt ook vaak met weet je dit nog, weet je dat nog. Ik weet het echt nietquote:Op dinsdag 4 november 2025 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
dat geloof ik, een trauma neemt natuurlijk veel in beslag dus dat zal ergens een plek nodig hebben
Zelfs niet van de jeugd van mijn eigen kids
lijkt mij moeilijk, soms vertel ik nog wel eens dinge uit mijn jeugd aan mn moeder of zus maar weten dat dan niet meerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O je zus weet het ook niet, dan heb jij gewoon een ijzersterkt geheugen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 06:20 schreef _UserName_ het volgende:
lijkt mij moeilijk, soms vertel ik nog wel eens dinge uit mijn jeugd aan mn moeder of zus maar weten dat dan niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heb ik ook, ik weet dingen dat ik een jaar of 2-3 was. Niet veel maar vlagen wel.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat zijn er niet veel die dat weten volgens mij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
klopt, is vrij uniek wat ik hoorde, meestal met 4-5 jaar blijven dingen echt hangen in het geheugen. Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat ik 85% doof ben geboren, ik heb dus in mijn eerste jaren dingen scherper opgenomen. Nu overigens geen last meer van het gehoor, op tinnitus naTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O dat zou kunnen. Naar, ik wist niet dat je 85% doof geboren bent. Hebben ze dat op kunnen lossen met een hoorapparaat?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had deze TT en OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
nee, buisjes all the way, iets van 20-30x geplaatst..quote:Op dinsdag 4 november 2025 06:26 schreef Dotteke het volgende:
O dat zou kunnen. Naar, ik wist niet dat je 85% doof geboren bent. Hebben ze dat op kunnen lossen met een hoorapparaat?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Morguh MT6quote:
tot ik ze een keer uit uit voelde vallen tijdens het zwemmen onder water, niks tegen ouders gezegd en die hadden niet in de gaten dat mijn gehoor minder was, dus wederom gehoortest en mocht het zonder proberen. Op verjaardagen of drukke plekken heb ik wel moeite, dan moet ik liplezen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
EN dat helpt, daardoor hoor je meer?quote:Op dinsdag 4 november 2025 06:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nee, buisjes all the way, iets van 20-30x geplaatst..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Des te knapper dus dat je gewoon hoorde dat je vrouw een aanval had als ze in bed lag en jij in de kamer zatquote:Op dinsdag 4 november 2025 06:29 schreef _UserName_ het volgende:
tot ik ze een keer uit uit voelde vallen tijdens het zwemmen onder water, niks tegen ouders gezegd en die hadden niet in de gaten dat mijn gehoor minder was, dus wederom gehoortest en mocht het zonder proberen. Op verjaardagen of drukke plekken heb ik wel moeite, dan moet ik liplezen.
ja het heeft wel geholpen, waren letterlijk tunneltjes door de gehoorgang en dat heeft er voor gezorgd dat de groei goed is gegaan en de gehoorgang niet dicht is gegroeidTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Gelukkig maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat dat betreft ben ik heel alert, alleen heb dus wel een constante piep in de oren, moet altijd geluid om mij heen hebben, kan geen 2 radio's door elkaar horen, dan word ik druk. Ook "hoor" ik luchtdrukverandering, dan krijg ik een andere pieptoonquote:Op dinsdag 4 november 2025 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Des te knapper dus dat je gewoon hoorde dat je vrouw een aanval had als ze in bed lag en jij in de kamer zatTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Morguh Jussie
ALweer vroeg present
Ik ook weer helaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog een paar uurtjes dan mag je weer naar bed
Voor het weet is het weer zover
Nu al, hoorde gisteren al dat er al mensen zijnd ie de Kerstboom al hebben staanquote:Op dinsdag 4 november 2025 06:38 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, bijna kerst.. moet het huis nog preparerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
UserTquote:Op dinsdag 4 november 2025 06:38 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, bijna kerst.. moet het huis nog prepareren![]()
![]()
Ik ga wat haken bovenin de muur plaatsen zodat ik een kerstslinger op kan hangen, maar die heb ik nog nietTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O zover ben ik nooit gegaan voor de Kerst dat ik gaten moest borenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe soms helemaal niets neer zetten voor de Kerst, al die rompslompWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een kerstboom gaat m niet worden met 3 katten en een kind dat dan al kan kruipen waarschijnlijkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Daar ben ik al wel volop mee bezigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb altijd gewoon een kerstboom gehad met kinderen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 06:42 schreef _UserName_ het volgende:
Een kerstboom gaat m niet worden met 3 katten en een kind dat dan al kan kruipen waarschijnlijk
Katten heb ik nooit gehad gelukkig
Heb je lol?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jussie is opgestaan en heeft geen woorden meer
TjaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HaringgggggggWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mogge ALLEMAALIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Werk je thuis of op kantoor vandaag Jussie ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh ALLEENquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kerstbomen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
KerstballuhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kantoorquote:Op dinsdag 4 november 2025 06:49 schreef Dotteke het volgende:
Werk je thuis of op kantoor vandaag Jussie ?![]()
Dus je zit nu al in de trein?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh GG, lekker bakkie thnx
En ook al mocht je het niet, deed je het nog.....
Geduld
(zelfst. naamw.)
Da vink liefquote:
Moet je lang reizen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo rol ikquote:Op dinsdag 4 november 2025 06:54 schreef gebrokenglas het volgende:
En ook al mocht je het niet, deed je het nog.....
![]()
ZOnde van je tijd, krijg je vaak niet vergoed of wel?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welquote:Op dinsdag 4 november 2025 06:59 schreef Dotteke het volgende:
ZOnde van je tijd, krijg je vaak niet vergoed of wel?![]()
![]()
En wie staat ook daar op 1
quote:Op dinsdag 4 november 2025 07:01 schreef Dotteke het volgende:
@:gebrokenglas
Je staat op nr in de meest gezette posts van gisteren![]()
[ afbeelding ]
Geduld
(zelfst. naamw.)
En dat onder werktijdquote:
Hoe kan dit eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 november 2025 07:01 schreef Dotteke het volgende:
@:gebrokenglas
Je staat op nr in de meest gezette posts van gisteren![]()
[ afbeelding ]Geduld
(zelfst. naamw.)
Zoveel heb je gepost, ik zie dat de hele top 5 uit werkers bestaatquote:![]()
En dan wordt er gezegd dat mensen die werken geen kans maken
Het is juist andersom zo te zien
Ik heb net mijn werklaptop aangezet. Kopje koffie bij. Eens kijken wat ik moet doen vandaag.quote:Geduld
(zelfst. naamw.)
We moeten hem ook alles uitleggen he tttssssquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 4 november 2025 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We moeten hem ook alles uitleggen he tttssss![]()
![]()
Lekker rustig de dag beginnen, groot gelijk.quote:Op dinsdag 4 november 2025 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb net mijn werklaptop aangezet. Kopje koffie bij. Eens kijken wat ik moet doen vandaag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gister was ik niet echt aan het werk.quote:Op dinsdag 4 november 2025 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoveel heb je gepost, ik zie dat de hele top 5 uit werkers bestaat![]()
Het is juist andersom zo te zienGeduld
(zelfst. naamw.)
Je was gisteren onecht aan het werkquote:Op dinsdag 4 november 2025 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gister was ik niet echt aan het werk.
Volgens mijn puntenteller heb ik gister 222 keer in DTS gepost, en JustinK 706 keer.quote:Op dinsdag 4 november 2025 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoveel heb je gepost, ik zie dat de hele top 5 uit werkers bestaat![]()
Het is juist andersom zo te zien
Teltopics kan ik niet ophalen.Geduld
(zelfst. naamw.)
Dan kan het wel kloppenquote:Op dinsdag 4 november 2025 07:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mijn puntenteller heb ik gister 222 keer in DTS gepost, en JustinK 706 keer.
Dat is even los van die teltopics, die kan ik niet ophalen.
En dan je posts van je kloontje nog![]()
Nou, ik was niet aan het werk maar ik hield wel de mail en telefoon in de gaten.quote:Op dinsdag 4 november 2025 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je was gisteren onecht aan het werkGeduld
(zelfst. naamw.)
Kloontje? Wie kloontje? Wat kloontje?quote:Op dinsdag 4 november 2025 07:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan kan het wel kloppen
En dan je posts van je kloontje nog
Geduld
(zelfst. naamw.)
Ja ik heb je wel door hoorquote:Op dinsdag 4 november 2025 07:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kloontje? Wie kloontje? Wat kloontje?![]()
![]()
![]()
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ben benieuwd wat de nieuwe TT gaat worden!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heer Scherpquote:
JUSSIEEE![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: