ik denk dat het leuker is als je denkt. maarja he. hoe kan ik jullie overtuigen he.quote:
Hoezo nu weer die scheikunde, en formules?quote:Op dinsdag 4 november 2025 01:03 schreef kree het volgende:
btw en weet dat Jullie niet zo thuis zijn in scheikunde en die formules. ,maar wie het wel weten wil ik ff mee praten nog via DM
Tuurlijk kan dit in de Randstad ook gebeuren. Heus.quote:Op dinsdag 4 november 2025 00:53 schreef kree het volgende:
in de randstad kennen we dit niet zo. en dat is eerlijke mening, want die situaties zijn er gewoon niet...
eerste omdat ik er gewoon geen reet van snap? en daarom vraag ik beetje hulp?quote:Op dinsdag 4 november 2025 01:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoezo nu weer die scheikunde, en formules?
Ik heb denk ik wat gemist.
* Sally was wel goed in Scheikunde
[..]
Tuurlijk kan dit in de Randstad ook gebeuren. Heus.
Er zijn ook daar spoorwegovergangen.
En er zijn in Nederland zo goed als geen onbewaakte overgangen meer. Ze hebben allemaal bomen tegenwoordig.
Daar heeft Prorail hard aan gewerkt.
oke oke, maar ik ga je wel ff vragen over scheikunde enzo nogquote:Op dinsdag 4 november 2025 01:11 schreef Sally het volgende:
Ga nou slapen kree.
Je zei het een uur of anderhalf (mss 2??) al.
Ik ga nu wel in elk geval.allen.
De kust is nooit veilig.quote:Op dinsdag 4 november 2025 00:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Ben je er nog?
Volgens mij is de kust weer een beetje veilig![]()
De discussie over saai was weer de kop in gedrukt en een 'vermakelijk' onderwerp besproken en hopelijk ook nog met wat nuttige info![]()
Want daar hebben ze helemaal geen treinquote:Op dinsdag 4 november 2025 00:58 schreef kree het volgende:
ik denk, beter komen jullie in katwijk wonen.
Vorige topicquote:Op dinsdag 4 november 2025 01:10 schreef Sally het volgende:
Hoezo nu weer die scheikunde, en formules?
Ik heb denk ik wat gemist.
voor en nadeel is dat maat?quote:Op dinsdag 4 november 2025 01:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Want daar hebben ze helemaal geen trein
Klinkt als de Wallen op een regenachtige maandagavond.quote:Op dinsdag 4 november 2025 01:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja was gezellig. Veel attracties gedaan en overal heel kort wachten. Super chill dus.
Super chill dusquote:Op dinsdag 4 november 2025 01:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Klinkt als de Wallen op een regenachtige maandagavond.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-11-2025 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
ik ookquote:Op dinsdag 4 november 2025 02:49 schreef devzero het volgende:
[..]
niemand braucht punkten, nur die @:justink
Ik sta op 2, maar ik ga wel weg.quote:Op dinsdag 4 november 2025 03:04 schreef mario390 het volgende:
ja kijk waar je bent op 3 en ik
ben niet in 10
O wist ik niet, dacht dat ze misschien een of twee keer naar de opvang gingquote:Op dinsdag 4 november 2025 06:07 schreef _UserName_ het volgende:
ja, we hebben geen oppas of opvang he
nee, we krijgen geen opvangtoeslag omdat vrouwlief geen betaalde baan heeft, dan betaal je zo 250/maand voor een dagdeel in de week..quote:Op dinsdag 4 november 2025 06:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wist ik niet, dacht dat ze misschien een of twee keer naar de opvang ging
Ik heb altijd respect voor ouders die de kinderen niet naar een opvang doen
Zo, dat heb je dan zelf snel verdiend of niet danquote:Op dinsdag 4 november 2025 06:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nee, we krijgen geen opvangtoeslag omdat vrouwlief geen betaalde baan heeft, dan betaal je zo 250/maand voor een dagdeel in de week..
In een ver verleden had je de peuterschool.quote:Op dinsdag 4 november 2025 06:11 schreef _UserName_ het volgende:
als ze een jaar of 1.5/2 is willen we dat wel doen, maar dat is meer voor het stukje sociale ontwikkeling met andere kindjes
Ik weet heel weinig maar, moet trouwens zeggen dat ik na een traumatische ervaring heel veel kwijt ben.quote:Op dinsdag 4 november 2025 06:17 schreef _UserName_ het volgende:
weet nog best "veel" van toen ik heel klein was, ook dat mijn moeder mij verschoonde op het consultatiebureau, wist precies te vertellen hoe de omkleedruimte eruit zag en op welke commode ik altijd lag
Mijn zus komt ook vaak met weet je dit nog, weet je dat nog. Ik weet het echt nietquote:Op dinsdag 4 november 2025 06:19 schreef _UserName_ het volgende:
dat geloof ik, een trauma neemt natuurlijk veel in beslag dus dat zal ergens een plek nodig hebben
O je zus weet het ook niet, dan heb jij gewoon een ijzersterkt geheugen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 06:20 schreef _UserName_ het volgende:
lijkt mij moeilijk, soms vertel ik nog wel eens dinge uit mijn jeugd aan mn moeder of zus maar weten dat dan niet meer
nee, buisjes all the way, iets van 20-30x geplaatst..quote:Op dinsdag 4 november 2025 06:26 schreef Dotteke het volgende:
O dat zou kunnen. Naar, ik wist niet dat je 85% doof geboren bent. Hebben ze dat op kunnen lossen met een hoorapparaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |