Morguh MT6quote:
EN dat helpt, daardoor hoor je meer?quote:Op dinsdag 4 november 2025 06:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nee, buisjes all the way, iets van 20-30x geplaatst..
Des te knapper dus dat je gewoon hoorde dat je vrouw een aanval had als ze in bed lag en jij in de kamer zatquote:Op dinsdag 4 november 2025 06:29 schreef _UserName_ het volgende:
tot ik ze een keer uit uit voelde vallen tijdens het zwemmen onder water, niks tegen ouders gezegd en die hadden niet in de gaten dat mijn gehoor minder was, dus wederom gehoortest en mocht het zonder proberen. Op verjaardagen of drukke plekken heb ik wel moeite, dan moet ik liplezen.
wat dat betreft ben ik heel alert, alleen heb dus wel een constante piep in de oren, moet altijd geluid om mij heen hebben, kan geen 2 radio's door elkaar horen, dan word ik druk. Ook "hoor" ik luchtdrukverandering, dan krijg ik een andere pieptoonquote:Op dinsdag 4 november 2025 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Des te knapper dus dat je gewoon hoorde dat je vrouw een aanval had als ze in bed lag en jij in de kamer zat
Nu al, hoorde gisteren al dat er al mensen zijnd ie de Kerstboom al hebben staanquote:Op dinsdag 4 november 2025 06:38 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, bijna kerst.. moet het huis nog prepareren
UserTquote:Op dinsdag 4 november 2025 06:38 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, bijna kerst.. moet het huis nog prepareren
Ik heb altijd gewoon een kerstboom gehad met kinderen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 06:42 schreef _UserName_ het volgende:
Een kerstboom gaat m niet worden met 3 katten en een kind dat dan al kan kruipen waarschijnlijk
Morguh ALLEENquote:
Kantoorquote:Op dinsdag 4 november 2025 06:49 schreef Dotteke het volgende:
Werk je thuis of op kantoor vandaag Jussie ?
Bolkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |