quote:Op dinsdag 4 november 2025 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We moeten hem ook alles uitleggen he tttssss
Lekker rustig de dag beginnen, groot gelijk.quote:Op dinsdag 4 november 2025 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb net mijn werklaptop aangezet. Kopje koffie bij. Eens kijken wat ik moet doen vandaag.
Gister was ik niet echt aan het werk.quote:Op dinsdag 4 november 2025 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoveel heb je gepost, ik zie dat de hele top 5 uit werkers bestaat![]()
En dan wordt er gezegd dat mensen die werken geen kans maken
Het is juist andersom zo te zien
Je was gisteren onecht aan het werkquote:Op dinsdag 4 november 2025 07:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gister was ik niet echt aan het werk.
Volgens mijn puntenteller heb ik gister 222 keer in DTS gepost, en JustinK 706 keer.quote:Op dinsdag 4 november 2025 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoveel heb je gepost, ik zie dat de hele top 5 uit werkers bestaat![]()
En dan wordt er gezegd dat mensen die werken geen kans maken
Het is juist andersom zo te zien
Dan kan het wel kloppenquote:Op dinsdag 4 november 2025 07:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mijn puntenteller heb ik gister 222 keer in DTS gepost, en JustinK 706 keer.
Dat is even los van die teltopics, die kan ik niet ophalen.
Nou, ik was niet aan het werk maar ik hield wel de mail en telefoon in de gaten.quote:Op dinsdag 4 november 2025 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je was gisteren onecht aan het werk
Kloontje? Wie kloontje? Wat kloontje?quote:Op dinsdag 4 november 2025 07:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan kan het wel kloppen
En dan je posts van je kloontje nog
Ja ik heb je wel door hoorquote:Op dinsdag 4 november 2025 07:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kloontje? Wie kloontje? Wat kloontje?
Zellufquote:
Heer Scherpquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |