Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
net als die andere op die radio toren enzo, ook allemaal weer niet hoogstaand, maar daar heb ik me ook mee vermaakt.Do what you love, love what you do!![]()
mijlpaal? alweeeeeeeeer. Niet echt origineel deze TTquote:Op maandag 3 november 2025 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
ben ik weer, wat is het onderwerp vandaag?Do what you love, love what you do!![]()
Chinees, films en mijlpalenquote:Op maandag 3 november 2025 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
ben ik weer, wat is het onderwerp vandaag?![]()
mijlpaalquote:Op maandag 3 november 2025 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
ben ik weer, wat is het onderwerp vandaag?![]()
Net als jouw discussie onderwerpenquote:Op maandag 3 november 2025 21:01 schreef kree het volgende:
[..]
mijlpaal? alweeeeeeeeer. Niet echt origineel deze TT![]()
![]()
naja ik probeer iig nog altijd ff een originele te verzinnen. dit is copy pastequote:Op maandag 3 november 2025 21:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Net als jouw discussie onderwerpen
Do what you love, love what you do!![]()
Als iets goed is, is het goedquote:Op maandag 3 november 2025 21:03 schreef kree het volgende:
[..]
naja ik probeer iig nog altijd ff een originele te verzinnen. dit is copy paste![]()
jaja grappenmaker,quote:Op maandag 3 november 2025 21:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn paal bij je zusje? Ze wilde dat ik daar niets over zou posten
quote:Op maandag 3 november 2025 21:03 schreef kree het volgende:
de mijlpaal was zoveel posts of weet ik veel? 10 topics terug![]()
![]()
over palen gesproken, ik vind het altijd jammer dat het woord palindroom geen palindroom isUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dan moeten ze het woord gewoon veranderenquote:Op maandag 3 november 2025 21:06 schreef hemarookworst het volgende:
over palen gesproken, ik vind het altijd jammer dat het woord palindroom geen palindroom is![]()
naja traditie is dat de topic sluiter een nieuwe aanmaakt wel op fok! ?quote:Do what you love, love what you do!![]()
maar de angst voor lange woorden heet dan weer HippopotomonstrosesquippedaliofobieUw ADH vitamine Worst
Niet in DTSquote:Op maandag 3 november 2025 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
naja traditie is dat de topic sluiter een nieuwe aanmaakt wel op fok! ?![]()
Niet zo handig in een puntenspelquote:Op maandag 3 november 2025 21:12 schreef kree het volgende:
[..]
naja vind dat we die hier ook weer in moeten voeren![]()
ja daarom krijg je steeds hetzelfde he? LOL. naja maakt niet uit.quote:Do what you love, love what you do!![]()
niet in dit topic.quote:Op maandag 3 november 2025 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
naja traditie is dat de topic sluiter een nieuwe aanmaakt wel op fok! ?![]()
Hoezo? Iedereen kan hier een TT makenquote:Op maandag 3 november 2025 21:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja daarom krijg je steeds hetzelfde he? LOL. naja maakt niet uit.![]()
niet met LAPO hunters.quote:Op maandag 3 november 2025 21:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoezo? Iedereen kan hier een TT maken
ik had hele mooie. maarja 9/10 keer doet iemand gewoon open nieuw deel. En ben ik al te laat.
naja mss volgende keer
wat zeg je?quote:Op maandag 3 november 2025 21:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
MAAR IEDEREEN MAG DAN EEN NIEUW TOPIC OPENEN![]()
Maar als je de letters van palindroom door elkaar husselt, dan krijg je een "drol in omaquote:Op maandag 3 november 2025 21:06 schreef hemarookworst het volgende:
over palen gesproken, ik vind het altijd jammer dat het woord palindroom geen palindroom is"
![]()
Zonder pquote:Op maandag 3 november 2025 21:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar als je de letters van palindroom door elkaar husselt, dan krijg je een "drol in oma"
![]()
![]()
maargoed weten jullie allang al hoe ik heet. tenminste als jullie beetje meelezen enzo. LOL
hoef het alleen niet hier enzo want terugzoekbaar. LOLDo what you love, love what you do!![]()
tis beetje ik spui mijn mening hier wel eens. en is echt wel hoe ik erover denk trouwens.
Maarja niet altijd is handig dat te linken wat iedereen kan terugvinden. maar snappen jullie vast wel
denk ook met jeugd enzo, die doen dit te makkelijk. Enne nouja dat geeft wss alleen maar problemen.
bedoel wil niet echt iemand zijn die helemaal anoniem is. want sta er wel achter en iedereen welkom al dan niet via DM ofzo om er wat over te vragen.
Maarja wat openbaar staat hier blijft openbaar en ben er beetje voorzichtig mee. Maarja dat respecteren jullie over het algemeen ook. dus geen probleem
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-11-2025 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dat is nog eens een mijlpaalquote:Enzo Knol, geboren als Enzo Erkelens (Rolde,[1] 8 juni 1993), is een Nederlandstalige youtuber, vlogger en stemacteur. Hij brak in 2014 door op YouTube. Zijn hoofdkanaal bereikte in 2018 de mijlpaal van 2 miljoen abonnees.Tijd dat @JustinK 2 miljoen punten gaat verdienen!
![]()
Das mooiquote:Op maandag 3 november 2025 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
mijn maag-darmstelsel gaat goed richting herstel![]()
ik vreesde er even voor omdat je de big arche had besteldquote:Op maandag 3 november 2025 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
mijn maag-darmstelsel gaat goed richting herstel![]()
![]()
Dat heeft geholpen blijkbaarquote:Op maandag 3 november 2025 21:33 schreef maily het volgende:
[..]
ik vreesde er even voor omdat je de big arche had besteld![]()
![]()
moet toch eten he, speciaal de fahrrad voor uit de keller gehaaldquote:Op maandag 3 november 2025 21:33 schreef maily het volgende:
[..]
ik vreesde er even voor omdat je de big arche had besteldUw ADH vitamine Worst
niet de zak met rijst omgestoten he?quote:Op maandag 3 november 2025 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet toch eten he, speciaal de fahrrad voor uit de keller gehaald![]()
Gezond hoorquote:Op maandag 3 november 2025 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet toch eten he, speciaal de fahrrad voor uit de keller gehaald![]()
ik ben meer voor de chinees als de andere fastfood die ik kan bestellen eigenlijk, op het moment hoor.
Die tjohny burger viel al helemaal tegen, denk dat ie binnenkort weg is uit katwijk.Do what you love, love what you do!![]()
heb ik niet in de keller, wel klopapierquote:Op maandag 3 november 2025 21:35 schreef maily het volgende:
[..]
niet de zak met rijst omgestoten he?Uw ADH vitamine Worst
had er nog eentje uit leiden ook, scheelt dat ik bij studentenstad vlakbij woon. die belegde broodjes had, weet ff de naam niet meer, maar die was ook oke.
alleen niet warm eten.Do what you love, love what you do!![]()
even wat tips zo voor wie hier in de buurt wonen
hou andere aanbevolen trouwens voor mij
Wat een fastfoodgalorequote:Op maandag 3 november 2025 21:38 schreef kree het volgende:
en uit katwijk eentje van Turkse pizza.
kebab garden. heet die.
Geen wonder dat Farmagigant Elu Lilly voor miljarden een fabriek in Katwijk gaat bouwen voor afvalmedicatie![]()
ja hoorde dat ook op het nieuws, nu is het verhaal dat er een grote zat (NL volgens mij ook) op grens leiden en katwijk en die is failliet gegaan en aantal daarvan nu bij Dunea ook.quote:Op maandag 3 november 2025 21:39 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een fastfoodgalore
Geen wonder dat Farmagigant Elu Lilly voor miljarden een fabriek in Katwijk gaat bouwen voor afvalmedicatie
Dus het verbaasd me niet. zou opzich mooi zijn denk voor werkgelegenheid hier.Do what you love, love what you do!![]()
ze willen hoog en gekwalificeerd personeel aannemen, nou succes daarmee wel
Zo zo, wanneer gaat de LUMC en Universiteit Leiden een vestiging openen in Katwijkquote:Op maandag 3 november 2025 21:39 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een fastfoodgalore
Geen wonder dat Farmagigant Elu Lilly voor miljarden een fabriek in Katwijk gaat bouwen voor afvalmedicatieUw ADH vitamine Worst
"katwijk chemie" heette het denk, die is weg, dus verbaasd me niks dit.Do what you love, love what you do!![]()
Kan ik alvast solliciteren? Ik wil natuurlijk profiteren van de rijkdom van eettentjes daar in KatwijkUw ADH vitamine Worst
Ze verwachten de productie in 2030quote:Op maandag 3 november 2025 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
Kan ik alvast solliciteren? Ik wil natuurlijk profiteren van de rijkdom van eettentjes daar in Katwijk![]()
![]()
AI even een sollicitatiebrief laten makenquote:Op maandag 3 november 2025 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
Kan ik alvast solliciteren? Ik wil natuurlijk profiteren van de rijkdom van eettentjes daar in Katwijk![]()
katwijk chemie is overgenomen volgens mij door buitenlandse ook?
En ging niet zo best, nu is nabij leiden. dus op grens katwijk dat hele bio-science park waar meer dit soort bedrijven zitten.
Ik denk niet dat het slecht is eigenlijk dat ze zich hier willen vestigen,.
Je kunt natuurlijk geen beter personeel vinden als die katwijkers he
hmms ik denk dat je slechtere kunt treffen als katwijkers, moet toegeven en merk ik ook. sommige moeten er aan wennen, tis nou eenmaal platter en rechtstreekser.quote:Op maandag 3 november 2025 21:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
AI even een sollicitatiebrief laten maken
maar grote mond klein hartje meestal
Poep maar ik heb een verwijsbriefWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
melk helpt tegen zuur, tis simpele natuurkundige vergelijking hequote:Op maandag 3 november 2025 21:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
Poep maar ik heb een verwijsbrief
oja je kunt er wel beetje van over je nek gaan. omdat het hecht aan elkaar, maar dan ben je het wel in 1 keer kwijt.Do what you love, love what you do!![]()
Als proefkonijn?quote:Op maandag 3 november 2025 21:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ze moeten jou eens gebruiken voor de wetenschapUw ADH vitamine Worst
Ik had deze TT en OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Melk kan maagzuur tijdelijk verminderen, omdat de calcium erin het zuur kan binden, maar het wordt afgeraden als oplossing. Na de eerste verlichting stimuleren de eiwitten en vetten in melk de productie van nog meer maagzuur, wat de klachten op de lange termijn juist kan verergeren.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
naja wat ik minder meer of zeiquote:Op maandag 3 november 2025 21:55 schreef MooieTop6 het volgende:
Melk kan maagzuur tijdelijk verminderen, omdat de calcium erin het zuur kan binden, maar het wordt afgeraden als oplossing. Na de eerste verlichting stimuleren de eiwitten en vetten in melk de productie van nog meer maagzuur, wat de klachten op de lange termijn juist kan verergeren.
En tevens bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja allemaal luisteren naar kreequote:Op maandag 3 november 2025 21:55 schreef MooieTop6 het volgende:
Melk kan maagzuur tijdelijk verminderen, omdat de calcium erin het zuur kan binden, maar het wordt afgeraden als oplossing. Na de eerste verlichting stimuleren de eiwitten en vetten in melk de productie van nog meer maagzuur, wat de klachten op de lange termijn juist kan verergeren.![]()
Precies tegenovergesteld dus maar primaquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
het binden is trouwens probleem. want je krijgt dus een soort van melk en zuur combinatie wat bind in een soort van jonge kaas. En daar ga je van over je nek.
maar als dat eruit is ben je het wel kwijt.Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon een pak Rennie's in je mikquote:Op maandag 3 november 2025 21:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Precies tegenovergesteld dus maar prima![]()
Gavisonquote:
Aangezien je natuurkundig bezig bent, met hoeveel newton gooi je het eruit?quote:Op maandag 3 november 2025 21:57 schreef kree het volgende:
het binden is trouwens probleem. want je krijgt dus een soort van melk en zuur combinatie wat bind in een soort van jonge kaas. En daar ga je van over je nek.
maar als dat eruit is ben je het wel kwijt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
niet helemaal hoor, wat ik zei dat calcium bind dus met zuur en neutraliseert het wel.quote:Op maandag 3 november 2025 21:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Precies tegenovergesteld dus maar prima
Dat je dan een rest over houd (wat min of meer zelfde is als hoe ze kaas maken). tja als je teveel melk drinkt komt dat in je maag en gooi je er vanzelf uit.
Het is puur natuurkundig wel.
daarna ff wat eten dus.Do what you love, love what you do!![]()
ja jullie kunnen erover lachen enzo? maar wat ik zeg is wetenschappelijk onderbouwd.
En ja hoeveel newton, naja. ik denk als je teveel melk drinkt komt het eruit met kotsen als soort kaas.
maar ondervind het maar keer. Moet zeggen het lucht wel op, beter als zuur hebben hele nacht.
enne puur natuur dit.Do what you love, love what you do!![]()
Het heeft precies niets met kaas te maken, maar goedquote:Op maandag 3 november 2025 21:59 schreef kree het volgende:
[..]
niet helemaal hoor, wat ik zei dat calcium bind dus met zuur en neutraliseert het wel.
Dat je dan een rest over houd (wat min of meer zelfde is als hoe ze kaas maken). tja als je teveel melk drinkt komt dat in je maag en gooi je er vanzelf uit.
Het is puur natuurkundig wel.
daarna ff wat eten dus.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Er is niks wetenschappelijks aan, peercoquote:Op maandag 3 november 2025 22:00 schreef kree het volgende:
ja jullie kunnen erover lachen enzo? maar wat ik zeg is wetenschappelijk onderbouwd.
En ja hoeveel newton, naja. ik denk als je teveel melk drinkt komt het eruit met kotsen als soort kaas.
maar ondervind het maar keer. Moet zeggen het lucht wel op, beter als zuur hebben hele nacht.
enne puur natuur dit.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
jawel hoor, want wat er in je maag gebeurt is in feite bijna hetzelfde als met kaas maken.quote:Op maandag 3 november 2025 22:00 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het heeft precies niets met kaas te maken, maar goedDo what you love, love what you do!![]()
je weet dat kaas gemaakt wordt door melk toe toevoegen van melk koeien en met maagzuur van kalfjes?
Oke zie mijn punt.Do what you love, love what you do!![]()
De eiwitten en vetten in melk stimuleren de aanmaak van maagzuur, en niet van kaas![]()
![]()
![]()
die combinatie van beiden maken kaas.quote:Op maandag 3 november 2025 22:02 schreef MooieTop6 het volgende:
De eiwitten en vetten in melk stimuleren de aanmaak van maagzuur, en niet van kaas![]()
![]()
Stremsel is geen maagzuur, maatquote:Op maandag 3 november 2025 22:02 schreef kree het volgende:
je weet dat kaas gemaakt wordt door melk toe toevoegen van melk koeien en met maagzuur van kalfjes?
Oke zie mijn punt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee meneer orakel, ik heb geen maagzuurquote:Op maandag 3 november 2025 21:49 schreef kree het volgende:
[..]
melk helpt tegen zuur, tis simpele natuurkundige vergelijking he
Poep/stoelgang in mijn buikWerewolf
hmmms. bewijs me eens ongelijk>? volgens mij werkt kaas maken zo?Do what you love, love what you do!![]()
Ook al toon ik je 1029829x jouw ongelijk aan, je gaat het toch niet aannemenquote:Op maandag 3 november 2025 22:03 schreef kree het volgende:
hmmms. bewijs me eens ongelijk>? volgens mij werkt kaas maken zo?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
het zelfde idee wat er in je maag zit iig. oke biologisch weet ik het ook neit helemaal. geef toequote:
Jij ziet het maken van kaas in je maag namelijk als natuurkundig proces.
Ja, dan houdt het natuurlijk wel een beetje opIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
mjah wel hoor, maar je kwam nog niet met een goed puntquote:Op maandag 3 november 2025 22:04 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ook al toon ik je 1029829x jouw ongelijk aan, je gaat het toch niet aannemen
Ik geef toe dat jij fout zitquote:Op maandag 3 november 2025 22:04 schreef kree het volgende:
[..]
het zelfde idee wat er in je maag zit iig. oke biologisch weet ik het ook neit helemaal. geef toeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 3 november 2025 22:05 schreef kree het volgende:
[..]
mjah wel hoor, maar je kwam nog niet met een goed puntPunt bewezenquote:Op maandag 3 november 2025 22:04 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ook al toon ik je 1029829x jouw ongelijk aan, je gaat het toch niet aannemenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekker sliepe, Pinniequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
dan neem je het te letterlijk, stremsel komt ook in maag van kalveren voor.quote:Op maandag 3 november 2025 22:05 schreef MooieTop6 het volgende:
Jij ziet het maken van kaas in je maag namelijk als natuurkundig proces.
Ja, dan houdt het natuurlijk wel een beetje op
Dus ik tel 1+1 op en denk zo werkt het ook, althans ik kon soort van magere kaas uitkotsen als ik teveel zuur had en melk dronk?Do what you love, love what you do!![]()
Dat wat jij als magere kaas zag, was natuurlijk geen kaas, natuurkundig gezienquote:Op maandag 3 november 2025 22:06 schreef kree het volgende:
[..]
dan neem je het te letterlijk, stremsel komt ook in maag van kalveren voor.
Dus ik tel 1+1 op en denk zo werkt het ook, althans ik kon soort van magere kaas uitkotsen als ik teveel zuur had en melk dronk?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
LOL hmms als iemand hier natuurkundig is om het in die formule te zetten?
Hou me aanbevolen van hoe alles op wat reageert. want snapte er geen reet van theorie nl.Do what you love, love what you do!![]()
Dus gewoon melk blijven drinken tot het over is of je alles uitkotstquote:Op maandag 3 november 2025 21:55 schreef MooieTop6 het volgende:
Melk kan maagzuur tijdelijk verminderen, omdat de calcium erin het zuur kan binden, maar het wordt afgeraden als oplossing. Na de eerste verlichting stimuleren de eiwitten en vetten in melk de productie van nog meer maagzuur, wat de klachten op de lange termijn juist kan verergeren.![]()
Nu nog niet, net zo gezellig hierquote:Werewolf
Natuurkundig gezien?quote:Op maandag 3 november 2025 22:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus gewoon melk blijven drinken tot het over is of je alles uitkotstIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nouja als je het uitperst en ff laat rijpen dan komt er wss nog wel iets Bests uit.quote:Op maandag 3 november 2025 22:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat wat jij als magere kaas zag, was natuurlijk geen kaas, natuurkundig gezienDo what you love, love what you do!![]()
Dat is 1029829x verspilde moeitequote:Op maandag 3 november 2025 22:04 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ook al toon ik je 1029829x jouw ongelijk aan, je gaat het toch niet aannemen![]()
![]()
Je weet het verschil tussen scheikunde en natuurkunde, ja?quote:Op maandag 3 november 2025 22:07 schreef kree het volgende:
LOL hmms als iemand hier natuurkundig is om het in die formule te zetten?
Hou me aanbevolen van hoe alles op wat reageert. want snapte er geen reet van theorie nl.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 3 november 2025 22:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nu nog niet, net zo gezellig hier![]()
![]()
Kree zou zelfs tegen Einstein zeggen dat Einstein die relativiteitstheorie, scheikundig gezien, toch totaal verkeerd ziet.quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Snap ik welquote:Op maandag 3 november 2025 22:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kree zou zelfs tegen Einstein zeggen dat Einstein die relativiteitstheorie, scheikundig gezien, toch totaal verkeerd ziet.![]()
hmmms. bewijs me eens ongelijk>?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kaasquote:Op maandag 3 november 2025 22:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
hmmms. bewijs me eens ongelijk>?![]()
Mind = blownquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ga, natuurkundig gezien, eventjes poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
naja moet zeggen mij hielp het tegen maagzuur?quote:Op maandag 3 november 2025 22:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus gewoon melk blijven drinken tot het over is of je alles uitkotstDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb melk op, dus ik poep nu kaasIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekkerquote:Op maandag 3 november 2025 22:12 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ga, natuurkundig gezien, eventjes poepen![]()
Zelfgemaakte pindakaasquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh, mijn kat is ook aan het poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Schept toch een band heIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
niet mijn vak, maar heb nog wel wat moeten leren over die verhoudingen en formules erin. Maar het is eigenlijk zo niet mijn vak, dat ik er weinig van snapte?quote:Op maandag 3 november 2025 22:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je weet het verschil tussen scheikunde en natuurkunde, ja?
Wel in de zin van het ene neutraliseert het andere. maar in formule vorm, ik vond het beetje vaagjes blijven.
maar onderschat me niet. zeker met drinkwater hebben we hier mee te maken en is hardheid en dingen dus weet er wel wat over. Dus met een bs redenering breng je mij niet van me wijs.....
zeg maar hoe zit het dan natuur of scheikundig?Do what you love, love what you do!![]()
Je ontwijkt mijn vraag.quote:Op maandag 3 november 2025 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
niet mijn vak, maar heb nog wel wat moeten leren over die verhoudingen en formules erin. Maar het is eigenlijk zo niet mijn vak, dat ik er weinig van snapte?
Wel in de zin van het ene neutraliseert het andere. maar in formule vorm, ik vond het beetje vaagjes blijven.
maar onderschat me niet. zeker met drinkwater hebben we hier mee te maken en is hardheid en dingen dus weet er wel wat over. Dus met een bs redenering breng je mij niet van me wijs.....
zeg maar hoe zit het dan natuur of scheikundig?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hij zou beweren dat de theorie van de zwaartekrachtlens onzin is, want je hoeft alleen maar melk in het zwarte gat te gietenquote:Op maandag 3 november 2025 22:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kree zou zelfs tegen Einstein zeggen dat Einstein die relativiteitstheorie, scheikundig gezien, toch totaal verkeerd ziet.![]()
![]()
Ik drink ook dagelijk melks en daarom heb ik nog mijn beide handen! Het werkt gewoonquote:Op maandag 3 november 2025 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
naja moet zeggen mij hielp het tegen maagzuur?![]()
Scheikundig gezien natuurlijk juistquote:Op maandag 3 november 2025 22:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij zou beweren dat de theorie van de zwaartekrachtlens onzin is, want je hoeft alleen maar melk in het zwarte gat te gietenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En zelfgemaakte kaasquote:Op maandag 3 november 2025 22:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik drink ook dagelijk melks en daarom heb ik nog mijn beide handen! Het werkt gewoonIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Weet je het verschil tussen scheikunde en natuurkunde, zonder te googlen?quote:Op maandag 3 november 2025 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
welke van de sommige die ik afdoe als grappig?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
jawel, maar weet dat dit voor mij als elektromonteur een iets zit waar ik tussen in zit?quote:Op maandag 3 november 2025 22:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Weet je het verschil tussen scheikunde en natuurkunde, zonder te googlen?
van elektro wss meer natuurkunde, maar scheikunde leerde ik meer nu ik er mee bezig ben?
Is dat oke antwoord voor je?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb hier AI voor nodigquote:Op maandag 3 november 2025 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
jawel, maar weet dat dit voor mij als elektromonteur een iets zit waar ik tussen in zit?
van elektro wss meer natuurkunde, maar scheikunde leerde ik meer nu ik er mee bezig ben?
Is dat oke antwoord voor je?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik snap die chemische formule vergelijkingen niet. en kreeg ik pas echt toen ik hier waar ik nu werk ging werken.
nooit zo veel mee te maken gehad, maar nu wel met proces. want begon ik ermee. Nu weer meer elektro en denk tja eigenlijk al niet meer mijn afdeling.
maar ben daar onwijs benieuwd naar, en heb er best wat over geleerd.Do what you love, love what you do!![]()
hmms doe niet en zeg wat je zelf denkt, haat AI in deze nu.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dat ik geen touw aan vast kan knopenquote:Op maandag 3 november 2025 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
hmms doe niet en zeg wat je zelf denkt, haat AI in deze nu.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Scherp weerquote:
Mijn fanclub
Allemaal lief
Heerlijk glashelder heineken?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 3 november 2025 22:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee hoor, geen drank voor mij.dan maar?
quote:Op maandag 3 november 2025 22:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee hoor, geen drank voor mij.
Smile, it's free therapy.![]()
Ff een doppio voor het slapen gaanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
zie dit en scroll door naar onthardingsmethodes.quote:Op maandag 3 november 2025 22:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat ik geen touw aan vast kan knopen
Ik snap die formule niet en hoe ie werkt
https://nl.wikipedia.org/wiki/WaterhardheidDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Waarschijnlijk slimmerquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
dit dus
Ca2+(aq) + CO32− → CaCO3 (s) en/of
Mg2+(aq) + CO32− → MgCO3 (s)Do what you love, love what you do!![]()
Natuurkundig gezien correctquote:Op maandag 3 november 2025 22:25 schreef kree het volgende:
dit dus
Mg2+(aq) + CO32− → MgCO3 (s)Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
dus scheikundige idd, maar kreeg daar weinig over, als iemand me dat eens simpel kan uitleggen?Do what you love, love what you do!![]()
Wat wil je weten?quote:Op maandag 3 november 2025 22:26 schreef kree het volgende:
dus scheikundige idd, maar kreeg daar weinig over, als iemand me dat eens simpel kan uitleggen?Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
ja maar ik snap hem niet, hoe de hell is dit. ?quote:
het is geen wiskunde ofzo? hoewel daar ook moeite mee.
maar ik zie het niet hoe dit werkt?Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon magie, jongequote:Op maandag 3 november 2025 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar ik snap hem niet, hoe de hell is dit. ?
het is geen wiskunde ofzo? hoewel daar ook moeite mee.
maar ik zie het niet hoe dit werkt?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
hoe want ik ga uit van wiskunde. dus zie het pijltje als een "=" dat er aan zelfde kanten balans moet zijn?quote:
Dat is al eerste vraag? want denk zo werkt het niet.
Hoe kun je dit oplossen? in theorie dus, of hoe moet het zijn, want zie gevolg rechts van pijltje. maar hoe tel je op bij elkaar.
En echt dit moet in jip en Janneke taal, want snap dit niet, leg het zo simpel mogelijk eens uit?Do what you love, love what you do!![]()
Succes @gebrokenglasIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Welterusten vriendjes, vriendinnetjes en fanclub![]()
Ca2+ heeft 2 elektronen te veelquote:Op maandag 3 november 2025 22:25 schreef kree het volgende:
dit dus
Mg2+(aq) + CO32− → MgCO3 (s)
CO32- heeft 2 elektronen te weinig
Dus onder de juiste omstandigheden (bv energie instoppen door opwarmen) gaan ze neuken en komt er CaCO3 uit. En als je wilt weten waarom ze teveel of weinig elektronen hebben, dan kijk je naar de hoeveel bindingen iets als Ca, C, of O aan kan gaan.
Gewoon tellen dus, zo moeilijk is het niet.![]()
Tsja, als je niet wat dat pijltje betekend, dan mis je een hoop basiskennis.quote:Op maandag 3 november 2025 22:29 schreef kree het volgende:
hoe want ik ga uit van wiskunde. dus zie het pijltje als een "=" dat er aan zelfde kanten balans moet zijn?![]()
Er gaan niet ineens elektronen verdwijnen nee.quote:Op maandag 3 november 2025 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ca2+ heeft 2 elektronen te veel
Dus onder de juiste omstandigheden (bv energie instoppen door opwarmen) gaan ze neuken en komt er CaCO3 uit. En als je wilt weten waarom ze teveel of weinig elektronen hebben, dan kijk je naar de hoeveel bindingen iets als Ca, C, of O aan kan gaan.
Gewoon tellen dus, zo moeilijk is het niet.Geduld
(zelfst. naamw.)
naja als je het weet en uit kunt leggen zelf., dan hoor ik het graag.quote:Op maandag 3 november 2025 22:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb net even een stuk teruggelezen.
aan quote GTP heb ik niet zoveel aan, ik moet er een simpele uitleg over hebben zodat ik het idee snap. nog niet hoor nu en heb al vaak bekeken.Do what you love, love what you do!![]()
bijna cacaoquote:Op maandag 3 november 2025 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon tellen dus, zo moeilijk is het niet.Uw ADH vitamine Worst
Dat pijltje is geen = teken nee. Dit is geen wiskunde. het is geen tweedegraads vergelijking oid...quote:Op maandag 3 november 2025 22:29 schreef kree het volgende:
[..]
hoe want ik ga uit van wiskunde. dus zie het pijltje als een "=" dat er aan zelfde kanten balans moet zijn?
Dat is al eerste vraag? want denk zo werkt het niet.
Hoe kun je dit oplossen? in theorie dus, of hoe moet het zijn, want zie gevolg rechts van pijltje. maar hoe tel je op bij elkaar.
En echt dit moet in jip en Janneke taal, want snap dit niet, leg het zo simpel mogelijk eens uit?
wow.Geduld
(zelfst. naamw.)
dus min of meer, je trekt van het ene kant af voor die -> net zoals wiskunde met een "=". dus gelijk aan alleen naar de andere kant?quote:Op maandag 3 november 2025 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon tellen dus, zo moeilijk is het niet.
Ja sorry ik snap mss is dit heel simpel maar heb dit nooit gehad op LTS enzo. en zelfs HBO niet enzo??Do what you love, love what you do!![]()
doe mij maar pure chocolade met een zo hoog mogeljk cacaogehaltequote:Op maandag 3 november 2025 22:33 schreef devzero het volgende:
[..]
En daar hoort melk bijEn daar weet kree alles van
Uw ADH vitamine Worst
ja nouja dit dus, gevolg van dus?quote:Op maandag 3 november 2025 22:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat pijltje is geen = teken nee. Dit is geen wiskunde. het is geen tweedegraads vergelijking oid...
wow.
ik kom er wel. heb ff geduld met me.,.
kwartje valt nog niet helemaal eigenlijk..... dit is best lastig voor mij.Do what you love, love what you do!![]()
Nee, het geeft een overgang aan. Dus bvquote:Op maandag 3 november 2025 22:34 schreef kree het volgende:
[..]
dus min of meer, je trekt van het ene kant af voor die -> net zoals wiskunde met een "=". dus gelijk aan alleen naar de andere kant?
Ja sorry ik snap mss is dit heel simpel maar heb dit nooit gehad op LTS enzo. en zelfs HBO niet enzo??
melk + cocoa -> chocolademelk![]()
ja oke laten we het ff heel simpel houden.quote:Op maandag 3 november 2025 22:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, het geeft een overgang aan. Dus bv
melk + cocoa -> chocolademelk
Hoe kun je die overgang bepalen dan?Do what you love, love what you do!![]()
of moet je die periodieke tabel weten en hoeveel elektronen? ik snap hier echt geen reet van. nu nog niet
sorry
heb die laatste toets geleerd door maar die hele formule uit mijn hoofd te leren. het snappen. echt totaal nog niet. ik snap dat pijltje niet hoe van de ene chemische naar andere komt. denk dat vooral;Do what you love, love what you do!![]()
Misschien moet je eens online of op youtube naar beginnerscursussen scheikunde zoeken. Je gaat ook niet iemand uitleggen hoe een MOSFET werkt als die persoon amper weet hoe je de stroom door een weerstand kan berekenen.quote:Op maandag 3 november 2025 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
ja oke laten we het ff heel simpel houden.
Hoe kun je die overgang bepalen dan?![]()
rekenmachinequote:Op maandag 3 november 2025 22:41 schreef kree het volgende:
hoe kun je dingen bij elkaar optellen dus? dat denk?
ja nouja die weet ik wel. althans moet dat specifiek opzoeken. maar dat scheikundige ben ik mono in hoor....quote:Op maandag 3 november 2025 22:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien moet je eens online of op youtube naar beginnerscursussen scheikunde zoeken. Je gaat ook niet iemand uitleggen hoe een MOSFET werkt als die persoon amper weet hoe je de stroom door een weerstand kan berekenen.Do what you love, love what you do!![]()
denk we kunnen de conclusie trekken dat elektro rekenen heel wat anders is als scheikunde enzo he?Do what you love, love what you do!![]()
Nou dat zeker ja. Scheikunde is wel even andere koek.quote:Op maandag 3 november 2025 22:43 schreef kree het volgende:
denk we kunnen de conclusie trekken dat elektro rekenen heel wat anders is als scheikunde enzo he?Geduld
(zelfst. naamw.)
nouja vandaar dat ik het niet snap. en heb er wat basis over gehad, maar die scheikunde was voor mij echt wel nieuw. krijg je niet in de elektro opleidingen. vandaar dat ik het vraag.quote:
Ik kan je wel een elektrolyse voorbeeld geven, heeft copilot al mooi even uitgelegd.Geduld
(zelfst. naamw.)
Op kringverjaardagen? Gaat het bijvoorbeeld ineens over politiek?quote:Geduld
(zelfst. naamw.)
doe maar. maar ben vooral benieuwd naar het echt scheikundige erin. dat met elektro volg ik nog wel. Ik snap die manier van "formule" niet zo hoe ie is in scheikunde.quote:Op maandag 3 november 2025 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kan je wel een elektrolyse voorbeeld geven, heeft copilot al mooi even uitgelegd.Do what you love, love what you do!![]()
Gaat het hier ooit over 'iets'quote:Op maandag 3 november 2025 22:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op kringverjaardagen? Gaat het ineens over politiek?![]()
Nu over het verschil tussen natuurkunde en scheikunde.quote:Op maandag 3 november 2025 22:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gaat het hier ooit over 'iets'![]()
[ afbeelding ]
Geduld
(zelfst. naamw.)
neem ik geen deel aanquote:Op maandag 3 november 2025 22:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu over het verschil tussen natuurkunde en scheikunde.
naja ff technische shit hier. en snap voor sommige niet zo boeiend, maarja voor mij en mss paar anderen wel
elektro vragen mogen ook bij mij he. beetje elkaar helpen.
mss. moet ik vraag zoeken. uit toets die ik moest doen. en dan eens zien hoe jullie eruit kwamen?
is dat idee? denk ik leer ervan?Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: