Wat een fastfoodgalorequote:Op maandag 3 november 2025 21:38 schreef kree het volgende:
en uit katwijk eentje van Turkse pizza.
kebab garden. heet die.
ja hoorde dat ook op het nieuws, nu is het verhaal dat er een grote zat (NL volgens mij ook) op grens leiden en katwijk en die is failliet gegaan en aantal daarvan nu bij Dunea ook.quote:Op maandag 3 november 2025 21:39 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een fastfoodgalore
Geen wonder dat Farmagigant Elu Lilly voor miljarden een fabriek in Katwijk gaat bouwen voor afvalmedicatie
Zo zo, wanneer gaat de LUMC en Universiteit Leiden een vestiging openen in Katwijkquote:Op maandag 3 november 2025 21:39 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een fastfoodgalore
Geen wonder dat Farmagigant Elu Lilly voor miljarden een fabriek in Katwijk gaat bouwen voor afvalmedicatie
Ze verwachten de productie in 2030quote:Op maandag 3 november 2025 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
Kan ik alvast solliciteren? Ik wil natuurlijk profiteren van de rijkdom van eettentjes daar in Katwijk
AI even een sollicitatiebrief laten makenquote:Op maandag 3 november 2025 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
Kan ik alvast solliciteren? Ik wil natuurlijk profiteren van de rijkdom van eettentjes daar in Katwijk
hmms ik denk dat je slechtere kunt treffen als katwijkers, moet toegeven en merk ik ook. sommige moeten er aan wennen, tis nou eenmaal platter en rechtstreekser.quote:Op maandag 3 november 2025 21:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
AI even een sollicitatiebrief laten maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |