Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
net als die andere op die radio toren enzo, ook allemaal weer niet hoogstaand, maar daar heb ik me ook mee vermaakt.Do what you love, love what you do!![]()
mijlpaal? alweeeeeeeeer. Niet echt origineel deze TTquote:Op maandag 3 november 2025 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
ben ik weer, wat is het onderwerp vandaag?Do what you love, love what you do!![]()
Chinees, films en mijlpalenquote:Op maandag 3 november 2025 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
ben ik weer, wat is het onderwerp vandaag?![]()
mijlpaalquote:Op maandag 3 november 2025 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
ben ik weer, wat is het onderwerp vandaag?![]()
Net als jouw discussie onderwerpenquote:Op maandag 3 november 2025 21:01 schreef kree het volgende:
[..]
mijlpaal? alweeeeeeeeer. Niet echt origineel deze TT![]()
![]()
naja ik probeer iig nog altijd ff een originele te verzinnen. dit is copy pastequote:Op maandag 3 november 2025 21:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Net als jouw discussie onderwerpen
Do what you love, love what you do!![]()
Als iets goed is, is het goedquote:Op maandag 3 november 2025 21:03 schreef kree het volgende:
[..]
naja ik probeer iig nog altijd ff een originele te verzinnen. dit is copy paste![]()
jaja grappenmaker,quote:Op maandag 3 november 2025 21:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn paal bij je zusje? Ze wilde dat ik daar niets over zou posten
quote:Op maandag 3 november 2025 21:03 schreef kree het volgende:
de mijlpaal was zoveel posts of weet ik veel? 10 topics terug![]()
![]()
over palen gesproken, ik vind het altijd jammer dat het woord palindroom geen palindroom isUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dan moeten ze het woord gewoon veranderenquote:Op maandag 3 november 2025 21:06 schreef hemarookworst het volgende:
over palen gesproken, ik vind het altijd jammer dat het woord palindroom geen palindroom is![]()
naja traditie is dat de topic sluiter een nieuwe aanmaakt wel op fok! ?quote:Do what you love, love what you do!![]()
maar de angst voor lange woorden heet dan weer HippopotomonstrosesquippedaliofobieUw ADH vitamine Worst
Niet in DTSquote:Op maandag 3 november 2025 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
naja traditie is dat de topic sluiter een nieuwe aanmaakt wel op fok! ?![]()
Niet zo handig in een puntenspelquote:Op maandag 3 november 2025 21:12 schreef kree het volgende:
[..]
naja vind dat we die hier ook weer in moeten voeren![]()
ja daarom krijg je steeds hetzelfde he? LOL. naja maakt niet uit.quote:Do what you love, love what you do!![]()
niet in dit topic.quote:Op maandag 3 november 2025 21:11 schreef kree het volgende:
[..]
naja traditie is dat de topic sluiter een nieuwe aanmaakt wel op fok! ?![]()
Hoezo? Iedereen kan hier een TT makenquote:Op maandag 3 november 2025 21:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja daarom krijg je steeds hetzelfde he? LOL. naja maakt niet uit.![]()
niet met LAPO hunters.quote:Op maandag 3 november 2025 21:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoezo? Iedereen kan hier een TT maken
ik had hele mooie. maarja 9/10 keer doet iemand gewoon open nieuw deel. En ben ik al te laat.
naja mss volgende keer
wat zeg je?quote:Op maandag 3 november 2025 21:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
MAAR IEDEREEN MAG DAN EEN NIEUW TOPIC OPENEN![]()
Maar als je de letters van palindroom door elkaar husselt, dan krijg je een "drol in omaquote:Op maandag 3 november 2025 21:06 schreef hemarookworst het volgende:
over palen gesproken, ik vind het altijd jammer dat het woord palindroom geen palindroom is"
![]()
Zonder pquote:Op maandag 3 november 2025 21:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar als je de letters van palindroom door elkaar husselt, dan krijg je een "drol in oma"
![]()
![]()
maargoed weten jullie allang al hoe ik heet. tenminste als jullie beetje meelezen enzo. LOL
hoef het alleen niet hier enzo want terugzoekbaar. LOLDo what you love, love what you do!![]()
tis beetje ik spui mijn mening hier wel eens. en is echt wel hoe ik erover denk trouwens.
Maarja niet altijd is handig dat te linken wat iedereen kan terugvinden. maar snappen jullie vast wel
denk ook met jeugd enzo, die doen dit te makkelijk. Enne nouja dat geeft wss alleen maar problemen.
bedoel wil niet echt iemand zijn die helemaal anoniem is. want sta er wel achter en iedereen welkom al dan niet via DM ofzo om er wat over te vragen.
Maarja wat openbaar staat hier blijft openbaar en ben er beetje voorzichtig mee. Maarja dat respecteren jullie over het algemeen ook. dus geen probleem
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-11-2025 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dat is nog eens een mijlpaalquote:Enzo Knol, geboren als Enzo Erkelens (Rolde,[1] 8 juni 1993), is een Nederlandstalige youtuber, vlogger en stemacteur. Hij brak in 2014 door op YouTube. Zijn hoofdkanaal bereikte in 2018 de mijlpaal van 2 miljoen abonnees.Tijd dat @JustinK 2 miljoen punten gaat verdienen!
![]()
Das mooiquote:Op maandag 3 november 2025 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
mijn maag-darmstelsel gaat goed richting herstel![]()
ik vreesde er even voor omdat je de big arche had besteldquote:Op maandag 3 november 2025 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
mijn maag-darmstelsel gaat goed richting herstel![]()
![]()
Dat heeft geholpen blijkbaarquote:Op maandag 3 november 2025 21:33 schreef maily het volgende:
[..]
ik vreesde er even voor omdat je de big arche had besteld![]()
![]()
moet toch eten he, speciaal de fahrrad voor uit de keller gehaaldquote:Op maandag 3 november 2025 21:33 schreef maily het volgende:
[..]
ik vreesde er even voor omdat je de big arche had besteldUw ADH vitamine Worst
niet de zak met rijst omgestoten he?quote:Op maandag 3 november 2025 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet toch eten he, speciaal de fahrrad voor uit de keller gehaald![]()
Gezond hoorquote:Op maandag 3 november 2025 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moet toch eten he, speciaal de fahrrad voor uit de keller gehaald![]()
ik ben meer voor de chinees als de andere fastfood die ik kan bestellen eigenlijk, op het moment hoor.
Die tjohny burger viel al helemaal tegen, denk dat ie binnenkort weg is uit katwijk.Do what you love, love what you do!![]()
heb ik niet in de keller, wel klopapierquote:Op maandag 3 november 2025 21:35 schreef maily het volgende:
[..]
niet de zak met rijst omgestoten he?Uw ADH vitamine Worst
had er nog eentje uit leiden ook, scheelt dat ik bij studentenstad vlakbij woon. die belegde broodjes had, weet ff de naam niet meer, maar die was ook oke.
alleen niet warm eten.Do what you love, love what you do!![]()
even wat tips zo voor wie hier in de buurt wonen
hou andere aanbevolen trouwens voor mij
Wat een fastfoodgalorequote:Op maandag 3 november 2025 21:38 schreef kree het volgende:
en uit katwijk eentje van Turkse pizza.
kebab garden. heet die.
Geen wonder dat Farmagigant Elu Lilly voor miljarden een fabriek in Katwijk gaat bouwen voor afvalmedicatie![]()
ja hoorde dat ook op het nieuws, nu is het verhaal dat er een grote zat (NL volgens mij ook) op grens leiden en katwijk en die is failliet gegaan en aantal daarvan nu bij Dunea ook.quote:Op maandag 3 november 2025 21:39 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een fastfoodgalore
Geen wonder dat Farmagigant Elu Lilly voor miljarden een fabriek in Katwijk gaat bouwen voor afvalmedicatie
Dus het verbaasd me niet. zou opzich mooi zijn denk voor werkgelegenheid hier.Do what you love, love what you do!![]()
ze willen hoog en gekwalificeerd personeel aannemen, nou succes daarmee wel
Zo zo, wanneer gaat de LUMC en Universiteit Leiden een vestiging openen in Katwijkquote:Op maandag 3 november 2025 21:39 schreef maily het volgende:
[..]
Wat een fastfoodgalore
Geen wonder dat Farmagigant Elu Lilly voor miljarden een fabriek in Katwijk gaat bouwen voor afvalmedicatieUw ADH vitamine Worst
"katwijk chemie" heette het denk, die is weg, dus verbaasd me niks dit.Do what you love, love what you do!![]()
Kan ik alvast solliciteren? Ik wil natuurlijk profiteren van de rijkdom van eettentjes daar in KatwijkUw ADH vitamine Worst
Ze verwachten de productie in 2030quote:Op maandag 3 november 2025 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
Kan ik alvast solliciteren? Ik wil natuurlijk profiteren van de rijkdom van eettentjes daar in Katwijk![]()
![]()
AI even een sollicitatiebrief laten makenquote:Op maandag 3 november 2025 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
Kan ik alvast solliciteren? Ik wil natuurlijk profiteren van de rijkdom van eettentjes daar in Katwijk![]()
katwijk chemie is overgenomen volgens mij door buitenlandse ook?
En ging niet zo best, nu is nabij leiden. dus op grens katwijk dat hele bio-science park waar meer dit soort bedrijven zitten.
Ik denk niet dat het slecht is eigenlijk dat ze zich hier willen vestigen,.
Je kunt natuurlijk geen beter personeel vinden als die katwijkers he
hmms ik denk dat je slechtere kunt treffen als katwijkers, moet toegeven en merk ik ook. sommige moeten er aan wennen, tis nou eenmaal platter en rechtstreekser.quote:Op maandag 3 november 2025 21:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
AI even een sollicitatiebrief laten maken
maar grote mond klein hartje meestal
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: