Aangezien je natuurkundig bezig bent, met hoeveel newton gooi je het eruit?quote:Op maandag 3 november 2025 21:57 schreef kree het volgende:
het binden is trouwens probleem. want je krijgt dus een soort van melk en zuur combinatie wat bind in een soort van jonge kaas. En daar ga je van over je nek.
maar als dat eruit is ben je het wel kwijt.
niet helemaal hoor, wat ik zei dat calcium bind dus met zuur en neutraliseert het wel.quote:Op maandag 3 november 2025 21:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Precies tegenovergesteld dus maar prima
Het heeft precies niets met kaas te maken, maar goedquote:Op maandag 3 november 2025 21:59 schreef kree het volgende:
[..]
niet helemaal hoor, wat ik zei dat calcium bind dus met zuur en neutraliseert het wel.
Dat je dan een rest over houd (wat min of meer zelfde is als hoe ze kaas maken). tja als je teveel melk drinkt komt dat in je maag en gooi je er vanzelf uit.
Het is puur natuurkundig wel.
daarna ff wat eten dus.
Er is niks wetenschappelijks aan, peercoquote:Op maandag 3 november 2025 22:00 schreef kree het volgende:
ja jullie kunnen erover lachen enzo? maar wat ik zeg is wetenschappelijk onderbouwd.
En ja hoeveel newton, naja. ik denk als je teveel melk drinkt komt het eruit met kotsen als soort kaas.
maar ondervind het maar keer. Moet zeggen het lucht wel op, beter als zuur hebben hele nacht.
enne puur natuur dit.
jawel hoor, want wat er in je maag gebeurt is in feite bijna hetzelfde als met kaas maken.quote:Op maandag 3 november 2025 22:00 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het heeft precies niets met kaas te maken, maar goed
die combinatie van beiden maken kaas.quote:Op maandag 3 november 2025 22:02 schreef MooieTop6 het volgende:
De eiwitten en vetten in melk stimuleren de aanmaak van maagzuur, en niet van kaas![]()
![]()
![]()
Stremsel is geen maagzuur, maatquote:Op maandag 3 november 2025 22:02 schreef kree het volgende:
je weet dat kaas gemaakt wordt door melk toe toevoegen van melk koeien en met maagzuur van kalfjes?
Oke zie mijn punt.
Nee meneer orakel, ik heb geen maagzuurquote:Op maandag 3 november 2025 21:49 schreef kree het volgende:
[..]
melk helpt tegen zuur, tis simpele natuurkundige vergelijking he
Ook al toon ik je 1029829x jouw ongelijk aan, je gaat het toch niet aannemenquote:Op maandag 3 november 2025 22:03 schreef kree het volgende:
hmmms. bewijs me eens ongelijk>? volgens mij werkt kaas maken zo?
het zelfde idee wat er in je maag zit iig. oke biologisch weet ik het ook neit helemaal. geef toequote:
mjah wel hoor, maar je kwam nog niet met een goed puntquote:Op maandag 3 november 2025 22:04 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ook al toon ik je 1029829x jouw ongelijk aan, je gaat het toch niet aannemen
Ik geef toe dat jij fout zitquote:Op maandag 3 november 2025 22:04 schreef kree het volgende:
[..]
het zelfde idee wat er in je maag zit iig. oke biologisch weet ik het ook neit helemaal. geef toe
quote:Op maandag 3 november 2025 22:05 schreef kree het volgende:
[..]
mjah wel hoor, maar je kwam nog niet met een goed punt
Punt bewezenquote:Op maandag 3 november 2025 22:04 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ook al toon ik je 1029829x jouw ongelijk aan, je gaat het toch niet aannemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |