niet mijn vak, maar heb nog wel wat moeten leren over die verhoudingen en formules erin. Maar het is eigenlijk zo niet mijn vak, dat ik er weinig van snapte?quote:Op maandag 3 november 2025 22:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je weet het verschil tussen scheikunde en natuurkunde, ja?
Je ontwijkt mijn vraag.quote:Op maandag 3 november 2025 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
niet mijn vak, maar heb nog wel wat moeten leren over die verhoudingen en formules erin. Maar het is eigenlijk zo niet mijn vak, dat ik er weinig van snapte?
Wel in de zin van het ene neutraliseert het andere. maar in formule vorm, ik vond het beetje vaagjes blijven.
maar onderschat me niet. zeker met drinkwater hebben we hier mee te maken en is hardheid en dingen dus weet er wel wat over. Dus met een bs redenering breng je mij niet van me wijs.....
zeg maar hoe zit het dan natuur of scheikundig?
Hij zou beweren dat de theorie van de zwaartekrachtlens onzin is, want je hoeft alleen maar melk in het zwarte gat te gietenquote:Op maandag 3 november 2025 22:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kree zou zelfs tegen Einstein zeggen dat Einstein die relativiteitstheorie, scheikundig gezien, toch totaal verkeerd ziet.
Ik drink ook dagelijk melks en daarom heb ik nog mijn beide handen! Het werkt gewoonquote:Op maandag 3 november 2025 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
naja moet zeggen mij hielp het tegen maagzuur?
Scheikundig gezien natuurlijk juistquote:Op maandag 3 november 2025 22:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij zou beweren dat de theorie van de zwaartekrachtlens onzin is, want je hoeft alleen maar melk in het zwarte gat te gieten
En zelfgemaakte kaasquote:Op maandag 3 november 2025 22:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik drink ook dagelijk melks en daarom heb ik nog mijn beide handen! Het werkt gewoon
Weet je het verschil tussen scheikunde en natuurkunde, zonder te googlen?quote:Op maandag 3 november 2025 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
welke van de sommige die ik afdoe als grappig?
quote:
jawel, maar weet dat dit voor mij als elektromonteur een iets zit waar ik tussen in zit?quote:Op maandag 3 november 2025 22:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Weet je het verschil tussen scheikunde en natuurkunde, zonder te googlen?
Ik heb hier AI voor nodigquote:Op maandag 3 november 2025 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
jawel, maar weet dat dit voor mij als elektromonteur een iets zit waar ik tussen in zit?
van elektro wss meer natuurkunde, maar scheikunde leerde ik meer nu ik er mee bezig ben?
Is dat oke antwoord voor je?
hmms doe niet en zeg wat je zelf denkt, haat AI in deze nu.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |