welke set? das wel heel veelquote:Op zondag 23 november 2025 20:25 schreef bleiblei het volgende:
In het kader van blokjes over, dit had ik over na het bouwen van een set afgelopen weekend.
[ afbeelding ]
Dat gooit lego er dus extra bij...
Bijna een gratis setjequote:Op zondag 23 november 2025 20:25 schreef bleiblei het volgende:
In het kader van blokjes over, dit had ik over na het bouwen van een set afgelopen weekend.
[ afbeelding ]
Ik had bij mijn Bricklink set ook echt absurd veel extra steentjes.quote:Op zondag 23 november 2025 20:25 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
Medieval village/town/hoe dat ding ook heet?quote:Op maandag 24 november 2025 15:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, daar kan je bijna de melkweg van bouwen.
@:mschol: Het was deze set:
[ afbeelding ]
Nope, Thieves of Tortuga:quote:Op maandag 24 november 2025 18:00 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Medieval village/town/hoe dat ding ook heet?
Ik heb er zo’n spijt van dat wij die niet hebben. Combineren met de Vikings leek het ons een tof kerstdorp.
Oh is het bij die sets gebruikelijk ofzo dat je een zoveel extra steentjes krijgt want ik had dat ook.quote:Op maandag 24 november 2025 18:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nope, Thieves of Tortuga:
https://www.bricklink.com(...)e-Thieves-of-Tortuga
Dat lijkt me ook gaaf om van LEGO te makenquote:Op maandag 24 november 2025 15:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vetquote:Op maandag 24 november 2025 15:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie collectie al!quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:34 schreef vosss het volgende:
Lamborghini Countach is klaar.
Ik heb nu inmiddels:
Ferrari Daytona SP3
Ghostbusters Ecto-1
Ford GT
Lamborghini Countach
Williams FW14b Nigel Mansell
Slot Neuschwanstein
Die Ferrari en Ghostbusters en Ford GT had ik al. Die andere 3 heb ik nu onlangs gemaakt.
Ik merk dat het soort van therapie is voor al dat gekut met mijn oog.
Ik kan ermee bezig en bij te veel zeer en pijn dan kan ik het wegleggen. En later weer verder als mijn oog het weer even toelaat. Verstand op nul en bouwen maar.
Erg prettige afleiding om deze lastige zware periode door te komen.
Nu het volgende probleem:
Welke ga ik nu bouwen? 🦊🤓
Endurance vind ik ook wel tof. Alleen wel prijzig. Zeker als ik voorlopig nog uit de running ben en veel lego nodig heb.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mooie collectie al!
Als je een Lord of the Rings liefhebber bent is Rivendell een mooie optie denk ik. Of als ke buiten autos ook geinteresseerd bent in vliegtuigen of boten, zou je kunnen kijken naar de Concorde, Jack sparrow’s boat en/of de Endurance. Volgens mij allemaal exclusief op de Lego website.
Heb zelf de Concorde en ben er erg blij mee.
Edit: In dezelfde serie als Neuschwanstein heb je ook het Himeji kasteel geloof ik
Deze is echt vet.quote:Op maandag 24 november 2025 15:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben je te laat. Die had je begin dit jaar moeten bestellenquote:Op dinsdag 25 november 2025 18:15 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Vind deze wel heel vet. Wel prijzig, misschien in december van de eindejaarsuitkering![]()
Je kan hem nog steeds op bol.com kopen zie ik maar ja betaal je wel ietsjes meer.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ben je te laat. Die had je begin dit jaar moeten bestellen.
Te laat niet je betaalt alleen wat meerquote:Op dinsdag 25 november 2025 18:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ben je te laat. Die had je begin dit jaar moeten bestellen.
De puristen hier vinden het niet prettig om over 'namaak' lego te praten, maar als je open staat voor andere merken kun je ook bij bijv. Cada en Cobi kijken. Hebben ook genoeg leuksquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Endurance vind ik ook wel tof. Alleen wel prijzig. Zeker als ik voorlopig nog uit de running ben en veel lego nodig heb.
Ben nu aan het denken om deze te kopen:
https://www.amazon.nl/Mat(...)6&psc=1&gad_source=1
Ja zag het al. Maakt mij verder niks uit. Gaat mij erom dat ik wat omhanden heb. En ik vond hem wel mooi.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De puristen hier vinden het niet prettig om over 'namaak' lego te praten, maar als je open staat voor andere merken kun je ook bij bijv. Cada en Cobi kijken. Hebben ook genoeg leuksIs wel een apart topic voor geloof ik.
Zojuist ook gekocht.quote:Op zondag 23 november 2025 19:59 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
was in de reclame bij bolgaat naast mijn eifeltoren staan
Ik heb voorgaande jaren via Ali gekocht. Maar liep vooral bij de dots (in een 1x1 lampje) meerdere keren tegen kortsluiting en gesmolten lego. Dus dat doe ik niet meer. Heb bij voor de Titanic een LMB2.0 set gekocht wat ik super mooi spul vond. Wel hellish om in te bouwen met de draadjes, maar dat is altijd. En gisteren voor de Art of Chocolate-set losse lampjes besteld van light my bricks.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hebben jullie trouwens nog goede kwalitatieve alternatieven voor LightMyBrick 2.0 verlichtingssets? Ik vind ze allemaal wel mooi maar echt reteduur (duurder soms dan de Legosets), zelfs met Black-Friday kortingen nu..
[ link | afbeelding ]
Dat is precies de reden waarom ik niet van die Chinese random Ali-express draadjesset wil eigenlijk ook ivm fikveiligheid. Die LMB 2.0 designs zien er echt een stuk beter ontworpen uit, alleen manmanman die prijzen..quote:Op woensdag 26 november 2025 17:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb voorgaande jaren via Ali gekocht. Maar liep vooral bij de dots (in een 1x1 lampje) meerdere keren tegen kortsluiting en gesmolten lego. Dus dat doe ik niet meer. Heb bij voor de Titanic een LMB2.0 set gekocht wat ik super mooi spul vond. Wel hellish om in te bouwen met de draadjes, maar dat is altijd. En gisteren voor de Art of Chocolate-set losse lampjes besteld van light my bricks.
Maar Chinese alirommel doe ik niet meer. Dan maar stuk duurder maar wel veilig.
Beter toch. Scheelt een hoop geldquote:Op woensdag 26 november 2025 11:13 schreef Ama het volgende:
Nou niks van de Harry Potter dingen die komen waar ik echt van denk ja die moet ik hebben.
Dat is zeker waar.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beter toch. Scheelt een hoop geld
Heb ik gisteren gekocht voor 138 euro. Wat was die flitsdeal?quote:Op donderdag 27 november 2025 01:41 schreef TLC het volgende:
Vorige week besteld via een bol flitsdeal, en vandaag binnen gekregen, mijn grootste bouwproject tot nu toe ;
[ afbeelding ]
Hier ben ik wel even zoet mee
138 Euroquote:Op donderdag 27 november 2025 08:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb ik gisteren gekocht voor 138 euro. Wat was die flitsdeal?
Veel plezier met bouwen alvast. De mijne komt vanmiddag als het goed is, maar kan nog niet meteen gaan bouwen.quote:
Goede kwaliteit? Had zelf gekeken naar de Acura NSX van hen, leek me wel een leuke build.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Veel plezier met bouwen alvast. De mijne komt vanmiddag als het goed is, maar kan nog niet meteen gaan bouwen.
Ben nu nog bezig met die Mattel Mercedes 300SL. En ja dat is geen echte lego, maar ik ben er wel zeer van onder de indruk al.
Zeker. Het klikt soms net iets minder makkelijk in elkaar dan de echte lego, maar er zitten ook interessante en andere bouwtechnieken in en aparte onderdelen en blokjes.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Goede kwaliteit? Had zelf gekeken naar de Acura NSX van hen, leek me wel een leuke build.
Een kleine blik op de website leert je al vrij snel dat dit jaar weer zo'n actie is. Exode had hem ook al vermeld. Je kunt voor 200 punten 1000 punten kopenquote:Op donderdag 27 november 2025 10:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Heeft iemand meegekregen of Lego weer een actie voor BF heeft waar je je Insider punten in kan leveren voor meer korting?
Vorig jaar had ik 3x 5 euro vouchers voor een fractie van de prijs geloof ik. Scheelt toch weer een op een kleine set
Dat kasteel is zo gaaf he.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Goede kwaliteit? Had zelf gekeken naar de Acura NSX van hen, leek me wel een leuke build.
Ik wacht nog even met de echte Lego tot morgen. Supermarkt hier in Denemarken heeft 35% korting, dus even wat kleinere sets inslaan voor de Sint en KerstBluey lego is populair bij de kleine, dus als het mee zit en hij niet uitverkocht is krijgt ze het Bluey huis.
Voor mezelf misschien een Speed Champions of Botanical setje oppikken. Heb nog wel behoorlijk wat grote lego staan die in elkaar moet. Onder andere het Transsylvania kasteel van Bricklink
Heb je een link ? Ik kan t nergens vindenquote:Op donderdag 27 november 2025 10:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Een kleine blik op de website leert je al vrij snel dat dit jaar weer zo'n actie is. Exode had hem ook al vermeld. Je kunt voor 200 punten 1000 punten kopen
Volgens mij is dat pas vanaf morgen beschikbaar.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Heb je een link ? Ik kan t nergens vinden
Het is morgen pas black fridayquote:Op donderdag 27 november 2025 15:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Heb je een link ? Ik kan t nergens vinden
De GWP krijg je ook in de winkels (maar geen idee hoe de voorraad is)quote:Op donderdag 27 november 2025 19:05 schreef Gunner het volgende:
Ik wil zaterdag in de LEGO Store Den Haag die kerstboom halen, die grote. Maar ik wil ook graag die fraaie GWP. Het in de winkel halen heeft zo zijn charmes,maar die GWP wil ik niet mislopen.
Ja dat weet ik maar het gaat me idd om de beschikbare voorraad.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:07 schreef Troel het volgende:
[..]
De GWP krijg je ook in de winkels (maar geen idee hoe de voorraad is)
gewoon vragen of ze hem nog hebben voor je kooptquote:Op donderdag 27 november 2025 19:05 schreef Gunner het volgende:
Ik wil zaterdag in de LEGO Store Den Haag die kerstboom halen, die grote. Maar ik wil ook graag die fraaie GWP. Het in de winkel halen heeft zo zijn charmes,maar die GWP wil ik niet mislopen.
Snap ik ookquote:Op donderdag 27 november 2025 19:30 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon vragen of ze hem nog hebben voor je koopt
Heb je ook geen code gekregen? Want die heb ik wel gewoon gekregen, ook per mail, maar hij werkt alleen (nog) niet.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:19 schreef mschol het volgende:
de email is trouwens ook zowat leeg.. wellicht zijn ze al op ?
Met dank aan een poster op tweakers;quote:Op vrijdag 28 november 2025 07:33 schreef FlyingFish het volgende:
Iemand al succes met de 200-punten actie? Ik heb m ‘gekocht’, maar krijg ‘deze code is niet beschikbaar’ als ik hem op de speciale pagina in wil vullen.
https://www.lego.com/nl-nl/reward/points-topup-emea-5zahnjj250
Heey chillquote:Op vrijdag 28 november 2025 08:47 schreef Gunner het volgende:
[..]
Met dank aan een poster op tweakers;
https://www.lego.com/nl-n(...)-EG-INSDR-5XKJQYJFB2
dit is de goede link om in te wisselen.
ah, blijkbaar vind outlook de mail niet fijn, op telefoon is die wel te lezenquote:Op vrijdag 28 november 2025 08:34 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Heb je ook geen code gekregen? Want die heb ik wel gewoon gekregen, ook per mail, maar hij werkt alleen (nog) niet.
Ze hebben ook pdfjes voor op je tablet of laptop.quote:Op vrijdag 28 november 2025 13:13 schreef vosss het volgende:
Ok klaarblijkelijk niet alles in 3d dus.
Ik dacht even in 2025 te leven, maar dat is dus niet het geval.
Dan maar uit het boek bouwen. Beetje jammer dit.
1e paar zakjes gebouwd. Echt geweldig!quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:33 schreef Peejtur het volgende:
Jeuy het Home Alone huis komt morgen binnen. Wil ik echt al jaren maar nu bij BOL leuke aanbieding
Ik ook! Vind het ook wel echt een gemis dat er geen boekjes bij de bricklink sets zitten.quote:Op zondag 30 november 2025 09:19 schreef TLC het volgende:
Ik bouw standaard alleen uit boekjes, ik wil t papier voelen en van voor naar achteren bladeren totdat ik bij de laatste stap ben.
Bovendien staat in de boekjes veelal nog leuke informatie over het project zelf natuurlijk
Daar gaat je collectie.quote:Op maandag 1 december 2025 19:25 schreef TLC het volgende:
Iemand hier zijn Lego verloren ?
https://www.nu.nl/binnenl(...)-kilometer-file.html
Huis is klaar?quote:Op dinsdag 2 december 2025 00:05 schreef FranticDJ het volgende:
Dan baal je
Op t gemakje de Lego stad met Modular’s opbouwen 💪💪 heel benieuwd naar de nieuwe
https://www.etsy.com/list(...)-case-for-lego-10353quote:Op dinsdag 2 december 2025 17:22 schreef vosss het volgende:
Weet iemand een goeie site voor displaycases voor diverse legosets?
Heb nu bij mattsbrickmocs.com eentje besteld (voor de Williams van Mansell), maar die zijn nogal aan de prijs inclusief verzenden.
Iemand betere opties?
Die mattsbrickmocs.com verkoopt ze volgens mij namens iemand anders die net zo duur is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |