Zeker. Het klikt soms net iets minder makkelijk in elkaar dan de echte lego, maar er zitten ook interessante en andere bouwtechnieken in en aparte onderdelen en blokjes.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Goede kwaliteit? Had zelf gekeken naar de Acura NSX van hen, leek me wel een leuke build.
Een kleine blik op de website leert je al vrij snel dat dit jaar weer zo'n actie is. Exode had hem ook al vermeld. Je kunt voor 200 punten 1000 punten kopenquote:Op donderdag 27 november 2025 10:45 schreef GotenSSJ het volgende:
Heeft iemand meegekregen of Lego weer een actie voor BF heeft waar je je Insider punten in kan leveren voor meer korting?
Vorig jaar had ik 3x 5 euro vouchers voor een fractie van de prijs geloof ik. Scheelt toch weer een op een kleine set
Dat kasteel is zo gaaf he.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Goede kwaliteit? Had zelf gekeken naar de Acura NSX van hen, leek me wel een leuke build.
Ik wacht nog even met de echte Lego tot morgen. Supermarkt hier in Denemarken heeft 35% korting, dus even wat kleinere sets inslaan voor de Sint en KerstBluey lego is populair bij de kleine, dus als het mee zit en hij niet uitverkocht is krijgt ze het Bluey huis.
Voor mezelf misschien een Speed Champions of Botanical setje oppikken. Heb nog wel behoorlijk wat grote lego staan die in elkaar moet. Onder andere het Transsylvania kasteel van Bricklink
Heb je een link ? Ik kan t nergens vindenquote:Op donderdag 27 november 2025 10:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Een kleine blik op de website leert je al vrij snel dat dit jaar weer zo'n actie is. Exode had hem ook al vermeld. Je kunt voor 200 punten 1000 punten kopen
Volgens mij is dat pas vanaf morgen beschikbaar.quote:Op donderdag 27 november 2025 15:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Heb je een link ? Ik kan t nergens vinden
Het is morgen pas black fridayquote:Op donderdag 27 november 2025 15:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Heb je een link ? Ik kan t nergens vinden
De GWP krijg je ook in de winkels (maar geen idee hoe de voorraad is)quote:Op donderdag 27 november 2025 19:05 schreef Gunner het volgende:
Ik wil zaterdag in de LEGO Store Den Haag die kerstboom halen, die grote. Maar ik wil ook graag die fraaie GWP. Het in de winkel halen heeft zo zijn charmes,maar die GWP wil ik niet mislopen.
Ja dat weet ik maar het gaat me idd om de beschikbare voorraad.quote:Op donderdag 27 november 2025 19:07 schreef Troel het volgende:
[..]
De GWP krijg je ook in de winkels (maar geen idee hoe de voorraad is)
gewoon vragen of ze hem nog hebben voor je kooptquote:Op donderdag 27 november 2025 19:05 schreef Gunner het volgende:
Ik wil zaterdag in de LEGO Store Den Haag die kerstboom halen, die grote. Maar ik wil ook graag die fraaie GWP. Het in de winkel halen heeft zo zijn charmes,maar die GWP wil ik niet mislopen.
Snap ik ookquote:Op donderdag 27 november 2025 19:30 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon vragen of ze hem nog hebben voor je koopt
Heb je ook geen code gekregen? Want die heb ik wel gewoon gekregen, ook per mail, maar hij werkt alleen (nog) niet.quote:Op vrijdag 28 november 2025 08:19 schreef mschol het volgende:
de email is trouwens ook zowat leeg.. wellicht zijn ze al op ?
Met dank aan een poster op tweakers;quote:Op vrijdag 28 november 2025 07:33 schreef FlyingFish het volgende:
Iemand al succes met de 200-punten actie? Ik heb m ‘gekocht’, maar krijg ‘deze code is niet beschikbaar’ als ik hem op de speciale pagina in wil vullen.
https://www.lego.com/nl-nl/reward/points-topup-emea-5zahnjj250
Heey chillquote:Op vrijdag 28 november 2025 08:47 schreef Gunner het volgende:
[..]
Met dank aan een poster op tweakers;
https://www.lego.com/nl-n(...)-EG-INSDR-5XKJQYJFB2
dit is de goede link om in te wisselen.
ah, blijkbaar vind outlook de mail niet fijn, op telefoon is die wel te lezenquote:Op vrijdag 28 november 2025 08:34 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Heb je ook geen code gekregen? Want die heb ik wel gewoon gekregen, ook per mail, maar hij werkt alleen (nog) niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |