Je kan hem nog steeds op bol.com kopen zie ik maar ja betaal je wel ietsjes meer.quote:Op dinsdag 25 november 2025 18:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ben je te laat. Die had je begin dit jaar moeten bestellen.
Te laat niet je betaalt alleen wat meerquote:Op dinsdag 25 november 2025 18:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ben je te laat. Die had je begin dit jaar moeten bestellen.
De puristen hier vinden het niet prettig om over 'namaak' lego te praten, maar als je open staat voor andere merken kun je ook bij bijv. Cada en Cobi kijken. Hebben ook genoeg leuksquote:Op dinsdag 25 november 2025 14:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Endurance vind ik ook wel tof. Alleen wel prijzig. Zeker als ik voorlopig nog uit de running ben en veel lego nodig heb.
Ben nu aan het denken om deze te kopen:
https://www.amazon.nl/Mat(...)6&psc=1&gad_source=1
Ja zag het al. Maakt mij verder niks uit. Gaat mij erom dat ik wat omhanden heb. En ik vond hem wel mooi.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De puristen hier vinden het niet prettig om over 'namaak' lego te praten, maar als je open staat voor andere merken kun je ook bij bijv. Cada en Cobi kijken. Hebben ook genoeg leuksIs wel een apart topic voor geloof ik.
Zojuist ook gekocht.quote:Op zondag 23 november 2025 19:59 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
was in de reclame bij bolgaat naast mijn eifeltoren staan
Ik heb voorgaande jaren via Ali gekocht. Maar liep vooral bij de dots (in een 1x1 lampje) meerdere keren tegen kortsluiting en gesmolten lego. Dus dat doe ik niet meer. Heb bij voor de Titanic een LMB2.0 set gekocht wat ik super mooi spul vond. Wel hellish om in te bouwen met de draadjes, maar dat is altijd. En gisteren voor de Art of Chocolate-set losse lampjes besteld van light my bricks.quote:Op woensdag 26 november 2025 16:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hebben jullie trouwens nog goede kwalitatieve alternatieven voor LightMyBrick 2.0 verlichtingssets? Ik vind ze allemaal wel mooi maar echt reteduur (duurder soms dan de Legosets), zelfs met Black-Friday kortingen nu..
[ link | afbeelding ]
Dat is precies de reden waarom ik niet van die Chinese random Ali-express draadjesset wil eigenlijk ook ivm fikveiligheid. Die LMB 2.0 designs zien er echt een stuk beter ontworpen uit, alleen manmanman die prijzen..quote:Op woensdag 26 november 2025 17:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb voorgaande jaren via Ali gekocht. Maar liep vooral bij de dots (in een 1x1 lampje) meerdere keren tegen kortsluiting en gesmolten lego. Dus dat doe ik niet meer. Heb bij voor de Titanic een LMB2.0 set gekocht wat ik super mooi spul vond. Wel hellish om in te bouwen met de draadjes, maar dat is altijd. En gisteren voor de Art of Chocolate-set losse lampjes besteld van light my bricks.
Maar Chinese alirommel doe ik niet meer. Dan maar stuk duurder maar wel veilig.
Beter toch. Scheelt een hoop geldquote:Op woensdag 26 november 2025 11:13 schreef Ama het volgende:
Nou niks van de Harry Potter dingen die komen waar ik echt van denk ja die moet ik hebben.
Dat is zeker waar.quote:Op woensdag 26 november 2025 18:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beter toch. Scheelt een hoop geld
Heb ik gisteren gekocht voor 138 euro. Wat was die flitsdeal?quote:Op donderdag 27 november 2025 01:41 schreef TLC het volgende:
Vorige week besteld via een bol flitsdeal, en vandaag binnen gekregen, mijn grootste bouwproject tot nu toe ;
[ afbeelding ]
Hier ben ik wel even zoet mee
138 Euroquote:Op donderdag 27 november 2025 08:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb ik gisteren gekocht voor 138 euro. Wat was die flitsdeal?
Veel plezier met bouwen alvast. De mijne komt vanmiddag als het goed is, maar kan nog niet meteen gaan bouwen.quote:
Goede kwaliteit? Had zelf gekeken naar de Acura NSX van hen, leek me wel een leuke build.quote:Op donderdag 27 november 2025 10:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Veel plezier met bouwen alvast. De mijne komt vanmiddag als het goed is, maar kan nog niet meteen gaan bouwen.
Ben nu nog bezig met die Mattel Mercedes 300SL. En ja dat is geen echte lego, maar ik ben er wel zeer van onder de indruk al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |