welke set? das wel heel veelquote:Op zondag 23 november 2025 20:25 schreef bleiblei het volgende:
In het kader van blokjes over, dit had ik over na het bouwen van een set afgelopen weekend.
[ afbeelding ]
Dat gooit lego er dus extra bij...
Bijna een gratis setjequote:Op zondag 23 november 2025 20:25 schreef bleiblei het volgende:
In het kader van blokjes over, dit had ik over na het bouwen van een set afgelopen weekend.
[ afbeelding ]
Ik had bij mijn Bricklink set ook echt absurd veel extra steentjes.quote:Op zondag 23 november 2025 20:25 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
Medieval village/town/hoe dat ding ook heet?quote:Op maandag 24 november 2025 15:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, daar kan je bijna de melkweg van bouwen.
@:mschol: Het was deze set:
[ afbeelding ]
Nope, Thieves of Tortuga:quote:Op maandag 24 november 2025 18:00 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Medieval village/town/hoe dat ding ook heet?
Ik heb er zo’n spijt van dat wij die niet hebben. Combineren met de Vikings leek het ons een tof kerstdorp.
Oh is het bij die sets gebruikelijk ofzo dat je een zoveel extra steentjes krijgt want ik had dat ook.quote:Op maandag 24 november 2025 18:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nope, Thieves of Tortuga:
https://www.bricklink.com(...)e-Thieves-of-Tortuga
Dat lijkt me ook gaaf om van LEGO te makenquote:Op maandag 24 november 2025 15:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vetquote:Op maandag 24 november 2025 15:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie collectie al!quote:Op dinsdag 25 november 2025 09:34 schreef vosss het volgende:
Lamborghini Countach is klaar.
Ik heb nu inmiddels:
Ferrari Daytona SP3
Ghostbusters Ecto-1
Ford GT
Lamborghini Countach
Williams FW14b Nigel Mansell
Slot Neuschwanstein
Die Ferrari en Ghostbusters en Ford GT had ik al. Die andere 3 heb ik nu onlangs gemaakt.
Ik merk dat het soort van therapie is voor al dat gekut met mijn oog.
Ik kan ermee bezig en bij te veel zeer en pijn dan kan ik het wegleggen. En later weer verder als mijn oog het weer even toelaat. Verstand op nul en bouwen maar.
Erg prettige afleiding om deze lastige zware periode door te komen.
Nu het volgende probleem:
Welke ga ik nu bouwen? 🦊🤓
Endurance vind ik ook wel tof. Alleen wel prijzig. Zeker als ik voorlopig nog uit de running ben en veel lego nodig heb.quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mooie collectie al!
Als je een Lord of the Rings liefhebber bent is Rivendell een mooie optie denk ik. Of als ke buiten autos ook geinteresseerd bent in vliegtuigen of boten, zou je kunnen kijken naar de Concorde, Jack sparrow’s boat en/of de Endurance. Volgens mij allemaal exclusief op de Lego website.
Heb zelf de Concorde en ben er erg blij mee.
Edit: In dezelfde serie als Neuschwanstein heb je ook het Himeji kasteel geloof ik
Deze is echt vet.quote:Op maandag 24 november 2025 15:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben je te laat. Die had je begin dit jaar moeten bestellenquote:Op dinsdag 25 november 2025 18:15 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Vind deze wel heel vet. Wel prijzig, misschien in december van de eindejaarsuitkering![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |